راننده کامیون از آیووا شارژ در 1990s slayings از 3 زنان

IOWA CITY, IOWA - محققان در چهار شنبه بازداشت یک مسافت طولانی راننده کامیون از, آیووا, که آنها می گویند که مرت

توسط MINERALNEWS در 18 اردیبهشت 1399

IOWA CITY, IOWA - محققان در چهار شنبه بازداشت یک مسافت طولانی راننده کامیون از, آیووا, که آنها می گویند که مرتبط با شواهد DNA به قتل سه زن که بدن ریخته شد در وایومینگ و تنسی در اوایل 1990s.

پلیس دستگیر کلارک پری بالدوین, 58, در خانه اش در واترلو آیووا در اتهام قتل ظ در وایومینگ و تنسی در مرگ و میر زنان از جمله دو بودند ، محققان گفت: آنها به دنبال به اینکه بالدوین می تواند مسئول دیگر حل نشده slayings.

بالدوین دستگیر شد بعد از محققان با استفاده از مایع منی و دیگر مواد بازیافت از قربانیان به توسعه DNA پروفایل خود مجرمان با توجه به اسناد دادگاه در ایالت وایومینگ. سال گذشته آنها آموخته است که همان مشخصات همسان هر سه مورد.

محققان zeroed در بلدوین پس از پیدا کردن DNA تجاری در پایگاه داده های شجره نامه از کسی که مربوط به گمان مشخصات اسناد دادگاه می گویند. ماه گذشته در Waterloo, FBI مخفیانه جمع آوری DNA از بالدوین سطل زباله و یک سبد خرید او با استفاده از در خارج شده و آن را همسان مشخصات.

در وایومینگ بالدوین متهم است در مرگ دو ناشناس زنان که بدن داشت و در سال 1992 حدود 400 مایل (643.74 کیلومتر) از هم جدا.

یک زن راننده کامیون کشف بدن برهنه از اولین قربانی در مارس 1992 در نزدیکی تلخ نهر کامیون مشارکت در بزرگراه بین ایالتی 80 در جنوب غربی ایالت وایومینگ. کالبد شکافی مشخص شد زن دچار ضربه به سر سازگار با اختناق و بدن او تا به حال شده است به احتمال زیاد در برف برای هفته ها.

یک ماه بعد وایومینگ وزارت حمل و نقل کارگران در بر داشت بخشی از مومیایی بدن یک زن باردار در یک خندق از بین ایالتی 90 در نزدیکی شریدان در شمال ایالت وایومینگ.

کالبد شکافی نمی تعیین علت مرگ اما نشد قربانی یک آسیب بالقوه سازگار با درد و رنج یک ضربه به سر.

محققان هرگز شناسایی زنان و با اشاره به آنها به عنوان "تلخ نهر بتی" و "من-90 Jane Doe." هر دو معتقد بودند در اواخر نوجوانی یا اوایل 20s, وایومینگ, بخش تحقیقات جنایی Cmdr. مت Waldock گفت.

در تنسی بالدوین است که به اتهام دو فقره قتل در سال 1991 قتل یک زن 32 ساله باردار از ویرجینیا پاملا مک کال و جنین.

مک کال داشت در جنگل خاموش ایالتی 65 در ممفیس تنسی در ماه مارس سال 1991. کالبد شکافی مشخص McCall تا به حال آسیب های گردن و از اختناق درگذشت. اسپرم بازیافت شد از هوس فرسوده توسط مک کال که در گذشته دیده می شد در تنسی توقف کامیون روز قبل.

اسناد دادگاه می گویند که بالدوین به اتهام تجاوز به یک زن سواری مجانی در Wheeler County, Texas در زور اسلحه در کامیون خود را در سال 1991. 21 ساله زن پلیس گفت که بالدوین زده او را بر سر محدود دست و دهان او و تلاش برای خفه کردن او را به مرگ. او گفته بستری حمله بود اما در انتظار هیئت منصفه رسیدگی است. اسناد دادگاه نشان نمی دهد که آیا او به اتهام و یا محاکمه.

بالدوین که قبلا زندگی می کردند در Nashua, آیووا و Springfield, Missouri, بود, cross-country راننده کامیون برای دله حمل و نقل در آن زمان است.

بالدوین نام نیز ظاهر در طول یک سال 1992 قتل تحقیقات در آیووا. همسر سابق خود گفت: پلیس پس از آن که بالدوین یک بار bragged در مورد "قتل یک دختر توسط اختناق و پرتاب او را از کامیون خود" اسناد دادگاه می گویند.

Waldock گفت: محققان شد "امید" برای حل موارد دیگر با بالدوین در بازداشت است.

یکی از مورد علاقه 1992 مرگ تامی جو Zywicki, 21, آیووا کالج, دانشجو که در گذشته دیده می شد پس از او ماشین خراب در ایلینوی بزرگراه. یک مرد سفید پوست بود که رانندگی یک نیمه تریلر دیده شد نزدیک به وسیله نقلیه خود را. Zywicki بدن داشت در روستایی میسوری چاقو به مرگ.

یکی دیگر از است که در سال 1992 قتل Rhonda Knutson, 22 یک کامیون متوقف راحتی کارمند فروشگاه در شمال آیووا بود که bludgeoned به مرگ در طول یک شبه تغییر است. محققان منتشر شد طرح دو مرد بودند که در این فروشگاه از جمله یک راننده کامیون. بالدوین زندگی در نزدیکی Nashua پس از آن.

در سال 1997 Secret Service عوامل حمله بالدوین آپارتمان در اسپرینگفیلد در میسوری پس از یادگیری او ساخت تقلبی ارز ایالات متحده آمریکا در یک کامپیوتر شخصی. او و دو زن همکاران شد متهم در جعل اتهامات عنوان شده علیه. بالدوین محکوم به 18 ماه زندان و منتشر شده در سال 1999.

در سال 2008 یک آتش سوزی از بین رفته یک Nashua ساختمان که در آن بالدوین عمل یک شمع کسب و کار و آسیب دیده دو ساختمان مجاور از جمله یک قرار دارد که این شهر ، علت این آتش هرگز تعیین می شود.

بالدوین است که برگزار می شود در Black Hawk County زندان در انتظار استرداد رسیدگی به تنسی است.

این اتهامات را حیرت زده کرد, جاز, Baldwin, 32, جدید, Hampton, آیووا, که گفت که او آموخته است که دو سال پیش که بالدوین بود که پدرش پس از او خریداری یک کیت تست DNA. این دو تا به حال شده است در تماس با بیش از Facebook پس از آن, او گفت:.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

"من شنیده شایعات در مورد 'ممکن است جرایم" اما همیشه فکر می کردم آنها ساختگی" او نوشت: در Facebook پیام. "قتل بود نه در لیست از چیزهایی که ما فکر او انجام داده بود و بعد فورا رفت واز دور با."

__

آسوشیتد پرس روزنامه نگاران Rhonda Shafner در شهر نیویورک و مید Gruver در چینن وایومینگ کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن