نگران روند: Coronavirus مرگ و میر دو برابر در L. A. شهرستان در طول هفته گذشته

تعداد coronavirus مرگ و میر در لس آنجلس دو برابر در هفته گذشته در میان شواهد جدید که فقیر هستند که سخت ترین ضر

توسط MINERALNEWS در 8 اردیبهشت 1399

تعداد coronavirus مرگ و میر در لس آنجلس دو برابر در هفته گذشته در میان شواهد جدید که فقیر هستند که سخت ترین ضربه به گفته این شهرستان در بخش بهداشت و درمان.

از جمعه این شهرستان ثبت شده بود 916 کشته و نزدیک به 20 ، 000 تایید موارد COVID-19.

مقامات گفت: افزایش تعداد تاکید نیاز به ماندن در خانه تا آنجا که ممکن است و همچنین بالا بردن سوال در مورد زمانی که در لس آنجلس خواهد بود قادر به سهولت آن سخت اجتماعی فاصله گرفتن قوانین است.

"از آنجا که ما هنوز شاهد یک افزایش قابل توجهی در موارد جدید و مرگ و میر ما می پرسند که شما همچنان به ماندن در خانه تا آنجا که ممکن است" باربارا فرر این شهرستان بهداشت عمومی مدیر گفت: بیش از آخر هفته.

تبلیغات

پس از ظاهر شدن به سطح برای یک زمان تعداد COVID-19 موارد گزارش شده در لس آنجلس رز در یک کلیپ سریع طی هفته گذشته.

برخی از است که به دلیل افزایش تست و همچنین پاکسازی از جمع شدن در انتظار نتایج آزمون, مقامات گفت.

تبلیغات

خانه های سالمندان به تنهایی حساب برای 40 درصد از coronavirus مرگ و میر در این شهرستان وجود داشته است و تلاش های جدید برای افزایش تست سلامت و مقررات در امکانات. به گارد ملی کالیفرنیا است که در حال حاضر با کمک نیروی انسانی در برخی از خانه ها.

شهرستان صادر شده یک سفارش است که گسترش می یابد تست برای هر دو علامت دار و بدون علامت کارکنان و ساکنان ممنوعیت بازدید کنندگان تعلیق غذاخوری جمعی و نیاز به کارکنان و ساکنان به طور یکسان به پوشیدن تجهیزات حفاظتی. حرکت طراحی شده برای به دست آوردن یک حس بهتر از چگونه بسیاری از مردم در داخل خانه های قراردادی رمان coronavirus و برای محدود کردن دسترسی به خودی که می تواند هر کدام را حذف و یا به دست آوردن آن خود را.

نزدیک به نیمی از دولت خانه سالمندان بیماران در حال درمان در لس آنجلس به یک چهارم از جمعیت این ایالت.

L. A. شهرستان دیده می شود تنها کسری از مرگ از شهر نیویورک است. اما آن را تبدیل به کالیفرنیا coronavirus کانون:

تبلیغات

لس آنجلس 916 مرگ و میر
ریورساید 118
سن دیگو 111
سانتا کلارا 100
سان برناردینو 82

سخت ترین ضربه

به طور کلی مردم سیاه و سفید همچنان در میان بالاترین COVID-19 مرگ و میر در L. A. شهرستان با 13 مرگ و میر در هر 100 ، 000 نفر در مقایسه با 9.5 برای Latinos و 7.5 برای سکس و 5.5 برای سفید پوستان مقامات بهداشت عمومی گفت.

تبلیغات

مقامات همچنین نشان داد که کسانی که در زندگی کم درآمد جوامع در L. A. شهرستان سه برابر بیشتر احتمال دارد به مرگ از COVID-19 از کسانی که در جوامع ثروتمند. محله ای که در آن 30 درصد به 100 درصد از ساکنان در فقر زندگی می کنند دیده می شود در حدود 16.5 مرگ و میر در هر 100 ، 000 نفر در مقایسه با 5.3 مرگ و میر در هر 100 ، 000 در جوامع که در آن کمتر از 10 درصد از ساکنان در فقر زندگی می کنند آنها گفت.

"ما به عنوان اطلاعات بیشتر در مورد که در حال مرگ است, ما در حال یادآور شد که کار جلوتر مستلزم آن است که ما مسائل نامتناسب است که در نتیجه در نرخ بالاتر از مرگ در میان آمریکایی های آفریقایی تبار Latinx و آسیایی و همچنین ساکنان در فقر زندگی می کنند," فرر گفت. "حصول اطمینان از دسترسی به تست های اولیه درمان و مراقبت و حمایت اقتصادی در میان آن جوامع در معرض خطر ویرانگر نتایج مرتبط با COVID-19 ضروری است."

اعداد آینه یک بار در سطح ایالت تجزیه و تحلیل: سیاه و لاتین در کالیفرنیا سنین 18 تا 64 در حال مرگ هستند بیشتر از COVID-19 نسبت به خود و همتایان نسبت به سهم خود از مردم.

زمانی که حسابداری برای هر گروه در صد از جمعیت سیاه پوستان و لاتین با سن کمتر از 65 بالاتر بود سهم از مرگ و میر ناشی از حتی سیاه پوستان و لاتین. این روند به ویژه در میان کسانی که در سنین 18 تا 49 بار تجزیه و تحلیل یافت.

تبلیغات

آینده

لس آنجلس را امن تر در خانه سفارش شده است که در اثر از طریق حداقل ممکن است 15. هنوز معلوم نیست که آیا این تمدید خواهد شد و یا کاسته.

این شهرستان دارای نگه داشته سواحل آن بسته شد در حالی که نارنجی و ونتورا خود را باز سواحل.

تبلیغات

هفته گذشته مقامات بهداشتی ارائه شده کمی rosier بینی در مورد مسیر ویروس در L. A. County اما هشدار داد که بهبود چشم انداز بود مشروط بر ساکنان' در ادامه به تمرین فیزیکی فاصله.

در حالی که COVID-19 موارد هنوز کاهش در اینجا وجود دارد نشانه آن درست است. مقامات شهرستان در حال توسعه یک برنامه به آرامی سهولت اقامت در خانه سفارشاتاما چهار کلید معیار باید برای اولین بار ملاقات کرد.

"ما نمی خواهیم به خنثیسازی همه خوب انجام داده ایم و انجام شده تا کنون" شهرستان سرپرست کاترین Barger در روز جمعه گفت. "ما هنوز در طرف دیگر از این بیماری همه گیر و ما نمی خواهیم قبل از موعد مقرر به سهولت محدودیت."

او گفت: این شهرستان برای اولین بار نیاز به مطمئن شوید که آن بیمارستان ها به اندازه کافی کارکنان منابع به اندازه کافی برای انجام تست و یک تعداد کافی از هواکش و سایر لوازم پزشکی برای رسیدگی به مراقبت های معمول را به عنوان به خوبی به عنوان امکان پذیر است influxes از COVID-19 بيمار.

تبلیغات

دوم این شهرستان باید اطمینان حاصل شود که حفاظت در محل های آسیب پذیر از جمله سالمندان افراد بی خانمان و کسانی که زندگی در نهادی تنظیمات و یا اصلا دسترسی به خدمات بهداشتی و درمانی.

سوم شهرستان باید از این ظرفیت برای آزمون ایزوله و قرنطینه تمام کسانی که بیمار هستند و همچنین برای انجام نظارت برای جلوگیری از گسترش بیشتر.

و چهارم این شهرستان باید حفظ فاصله فیزیکی و کنترل عفونت از جمله با ارائه کسب و کار با مواد آموزشی و راهنمایی به اطمینان حاصل شود که قوانین می تواند به دنبال زمانی که آنها بازگشایی شده است.

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom هفته گذشته گفت که در حالی که کالیفرنیا در حال پیشرفت است در خم coronavirus منحنی بیشتر از شش شرایط او تنظیم برای دولت در نظر شل کردن stay-at-home منظور او صادر شده در ماه گذشته برآورده شده اند. تنها تغییر فرماندار ساخته شده است که اجازه می دهد تا بیمارستان برای شروع برنامه ریزی برخی از اعمال جراحی الکتیو با استناد به ظرفیت کافی.

تبلیغات

شش اهداف توانایی نظارت و پیگیری موارد بالقوه; جلوگیری از عفونت در معرض خطر مردم; آماده سازی بیمارستان ها برای رسیدگی به موج; توسعه روش های درمانی برای دیدار با تقاضا; اطمینان از مدارس کسب و کار و مراقبت از امکانات می تواند حمایت اجتماعی فاصله و توسعه دستورالعمل برای درخواست کالیفرنیا به ماندن در خانه دوباره اگر لازم است.

"ما در نظر گرفتن شرایط محلی" در هنگام تصمیم گیری زمانی که به سهولت قوانین Newsom روز جمعه گفت. "ما در نظر کسانی که همه چیز نه تنها از منظر گسترش این ویروس نه تنها از منظر تعداد مرگ و میر و خطوط روند بلکه از نظر ما گسترده تر از ظرفیت."



is.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن