طوفان گرمسیری Isaias Grazes فلوریدا در مسیر به Carolinas

بزرگنمایی این تصویر امواج تصادف در امتداد جونو ساحل اسکله به عنوان طوفان گرمسیری Isaias عبور از منطق

توسط MINERALNEWS در 13 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

امواج تصادف در امتداد جونو ساحل اسکله به عنوان طوفان گرمسیری Isaias عبور از منطقه چهار شنبه در جونو ساحل, فلوریدا. طوفان در حال حاضر به سمت کرلینس. جو Raedle/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جو Raedle/گتی ایماژ

طوفان گرمسیری Isaias skirted شرق سواحل فلوریدا در روز یکشنبه و در حال حاضر در مسیر ضربه زدن به کارولینای شمالی دوشنبه شب.

همانطور که از 8:00 p. m. the National Hurricane Center گفت: طوفان واقع شده بود حدود 55 کیلومتری جنوب شرقی کیپ کاناورال فلوریدا. و 385 مایلی جنوب Myrtle Beach, S. C. حداکثر آن پایدار باد و افزایش کمی به 70 مایل در ساعت است.

جنوب فلوریدا در حال ظهور است از طوفان با نسبتا کمی آسیب هر چند مقامات محلی حال آماده برای بیشتر آسیب های جدی از جمله گسترده قطع برق.

بین 2 و 4 اینچ از بارش باران کاهش یافت و در برخی مناطق جنوب فلوریدا و طوفان زدم قدرت برای چند صد نفر با توجه به میامی هرالد. عضو ایستگاه WLRN گزارش شده است که انرژی خورشید و نور حال بازسازی قدرت به نزدیک به 20 ، 000 مشتریان از ساعت 9 صبح روز شنبه.

Isaias که کاهش از طوفان به طوفان گرمسیری بیش از آخر هفته انتظار می رود به یک "قوی طوفان گرمسیری" هنگامی که آن را می رسد سواحل شرقی کارولینای جنوبی و یا جنوب کارولینای شمالی سه شنبه شب ،

طوفان و موج طوفان هشدار در اثر برای بخش های کارولینا که از اوایل جمعه شب و یک طوفان گرمسیری است که در اثر ایالات متحده mid-Atlantic coast.

Isaias می تواند 1 تا 8 اینچ از بارش باران در مناطقی از فلوریدا به انگلستان جدید در هفته های آینده با توجه به National Hurricane Center.

آن هشدار داد که "خطرناک موج طوفان" ممکن است از شهر Edisto Beach, S. C. به اسکودوی کیپ ترس N. C. مرکز گفت: آب می تواند بین 2 و 4 فوت بالاتر از سطح زمین همراه است که کشش از ساحل در 48 ساعت آینده.

ملی طوفان مرکز پیش بینی "آهسته تضعیف" پس از طوفان باعث ریزش زمین و حرکت در سراسر ایالات متحده در اواسط اقیانوس اطلس منطقه در اواخر روز دوشنبه و سه شنبه.

Isaias انتظار می رود که باقی می ماند یک طوفان گرمسیری به خوبی به اواسط هفته آن را به عنوان آهنگ تا سواحل شرق. این NHC گفت که علاوه بر موج طوفان بسیاری از سواحل شرق می تواند جاری شدن سیل و جاری شدن سیل شهری و همچنین اقیانوس متورم و گردباد.

روز شنبه, کارولینای جنوبی, فرماندار تگزاس هنری مک مستر به نام تخلیه "غیر ضروری" اما خواست مردم را به شخصی احتیاطی.

و کارولینای شمالی رژیم صهیونیستی است. Roy کوپر گفت: روز یکشنبه بعد از ظهر بود که او اعلام وضعیت اضطراری و دریافت فدرال اعلام اضطراری برای 25 شهرستانهای استان است. او خواست ساکنان به دنبال محلی تخلیه سفارشات و برنامه ریزی به دنبال سرپناه در خارج از منطقه خطر است.

در فصل طوفان بیشتر پیچیده توسط coronavirus همه گیر کوپر گفت: پناهگاه در دولت روی صفحه نمایش خواهد شد مردم و مستقیم آن با علائم به نقاط دیگر درآمده است.

"در طول همه گیر خانه خود شده است که امن ترین مکان, اما ممکن است تغییر به عنوان Isaias می رسد," او گفت:.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب