قبیله ای برنامه هایی که آماده برای بهداشت عمومی از بحران های آماده برای Coronavirus

بزرگنمایی این تصویر کیم Thompson, سلامت مدیر Shoalwater خلیج قبیله می گوید: این کلینیک آماده نیست بر

توسط MINERALNEWS در 29 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

کیم Thompson, سلامت مدیر Shoalwater خلیج قبیله می گوید: این کلینیک آماده نیست برای رمان coronavirus موارد اما آنها در حال تلاش برای به دست آوردن وجود دارد. Eilis اونیل/KUOW پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Eilis اونیل/KUOW

این Shoalwater خلیج رزرو در جنوب غربی واشنگتن به سمت اقیانوس آرام است. آن را کوچک و جدا شده با حدود 100 ساکنان یک ایستگاه گاز و کازینو.

کیم تامپسون است که قبیله سلامت مدیر. به عنوان او به یک تور از درمانگاه به تازگی او گفت: آنها آماده برای رمان coronavirus موارد هنوز — اما آنها در حال تلاش برای به دست آوردن وجود دارد.

"این جایی است که ما باید آن را راه اندازی به طوری بیماران می تواند در از طریق این درب پشت" اجتناب از تماس با بيمار ديگر, او گفت:.

تامپسون گفت: این درمانگاه به زودی قادر خواهد بود به گرفتن سواب از بیماران و ارسال آنها را به یک تجاری آزمایشگاه برای تست رمان coronavirus.

"ما تنظیم نشده تا لباس یا هر چیز و در عین حال از آنجایی که ما لازم نیست که در تمام, تست, مواد, هنوز," او اضافه شده است.

در سراسر کشور و بهداشت کارگران در بومی رزرو در تکاپوی آماده شدن برای COVID-19. در داکوتای جنوبی, هند خدمات سلامت در درمانگاه تایید یک مورد. و در ایالت واشنگتن یکی از کسانی که فوت در آن رخ داد خانه سالمندان در کرکلند عضو Cowlitz قبیله هندی است. اما قبایل در حال انتظار خیلی بدتر آمده و آنها در حال تلاش برای دریافت آماده است.

در Shoalwater خلیج تامپسون گفت: گرفتن منابع و پول به آنها پرداخت شده است دشوار است.

"بودجه یک چالش منحصر به فرد," او توضیح داد. "ما یک بودجه است که ما در حال اختصاص داده شده در هر سال توسط هند خدمات بهداشتی و درمانی. و وقتی که پول اجرا می شود, ما باید به تعداد ما ثالث درآمد" -- است که پرداخت از شرکت های بیمه.

"کوچکتر قبایل ترین آمار گفت:" ویکی لاو, مدیر واشنگتن دولت آمریکا هندی کمیسیون بهداشت و یک نسل از جیمز تاون S'Klallam قبیله.

او گفت: بسیاری از برنامه های قبیله ای است که آماده سازی برای بهداشت عمومی در شرایط اضطراری مثل این کمبود هستند.

برخی از تکیه کمتر از 5000 $در سال است.

"هنگامی که وجود دارد شیوع اضطراری مانند آن را فقط در امتداد آنها حتی نازک تر," او گفت:.

برای جلوگیری از گسترش این رمان coronavirus برخی از قبایل در حال بسته شدن قمار خود را. دیگران در حال تصویب دقیق روش های تمیز کردن.

"اگر [قبیله] مجبور به تعطیل کردن کسب و کار آنها ممکن است از دست دادن برخی از جریان نقدی خود را برای کمک به صندوق خود را [عامه] کارکنان" لاو گفت.

هند خدمات سلامت است توزیع اضافی coronavirus بودجه, اما آن را با این نسخهها کار به عنوان تنها حدود 70.000 دلار در هر قبیله و قبایل کوچکتر می تواند بسیار کمتر از آن است.

کارشناسان می گویند که یک قطره در سطل نسبت به آنچه مورد نیاز به پرداخت هزینه برای تست کیت و تجهیزات حفاظت فردی برای کارکنان مراقبت های بهداشتی. و جداسازی و مراقبت از آلوده اعضای جامعه نیز نیاز به منابع است.

لاو گفت: در برخی از راه های, واشنگتن, وزارت امور خارجه 29 قبایل هستند بهتر از قبایل در کشورهای دیگر برای پاسخ به شرایط اضطراری مانند این یکی به خاطر کار دولت آمریکا هندی کمیسیون بهداشت انجام داده است.

در سال 2009 برخی از محلی بهداشت قضایی نمی, توزیع قبایل' سهمیه H1N1 واکسن و داروهای ضدویروس برای قبایل. پس از AIHC کار کرده است به تقویت روابط بین بهداشت محلی حوزه های قضایی و قبایل به طوری که آنها می توانید مختصات موثر در سلامت عمومی در شرایط اضطراری.

اما موانع بزرگ باقی می ماند.

فراتر از بودجه لاو گفت: یکی دیگر از چالش برای قبایل است که بسیاری از اعضای خود را از نظر پزشکی آسیب پذیر است.

"سرخپوستان آمریکایی و بومیان آلاسکا را از رنج می برند بالاتر قلبی و عروقی, بیماری آسم," او گفت:.

"کسانی که بیماری های مزمن آنها را در معرض خطر بالاتر اگر آنها قرارداد ویروس," او اضافه شده است.

"و ما می تواند تصور یک وضعیت که در آن هر سخنران از یک زبان می تواند با تصویب دور" گفت: تونی جانسون رئیس Chinook قبیله فقط درب بعدی را به Shoalwater بای.

"این روان اول زبان از زبان های شمال غربی اقیانوس آرام هستند و اساسا تمام در جمعیتی که واقعا در معرض خطر" او گفت:.

جانسون گفت: خاطرات آبله نیز قرار دادن مردم بومی در لبه در طول این بیماری همه گیر.

"ما در یک جامعه که در آن نه بسیار طولانی پیش بیش از 90 درصد از جامعه ما از درگذشت وارداتی بیماری," او گفت:.

جانسون گفت که او می خواهد به مطمئن شوید که اتفاق نمی افتد در حال حاضر. او با در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی از قبیل اجازه می دهد نه خود 9-year-old daughter به دیدار پدربزرگ و مادربزرگ او. برای محافظت از جامعه بزرگان جانسون نیز لغو تمام قبایل حوادث از جمله بزرگ سالانه, داستان گفتن در جمع و یک رویداد برای تشویق اعضای جامعه برای شرکت در سرشماری سال 2020.

بسیاری از قبایل مجبور به انجام این کار — و آنها نگران است که جوامع خود را ممکن است دریافت undercounted به عنوان یک نتیجه که باعث تشدید مشکلات مالی در پایین جاده.

که گفت: "ما هدف واقعی این است که به مراقبت از جامعه ما که در معرض خطر این ویروس" چینوک رئیس تونی جانسون گفت: "زمانی که طول می کشد برای دریافت یک واکسن."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن