محاکمه آغاز می سی سی پی به اتهام در قتل 8

MAGNOLIA, از دست ندهید. - باز کردن استدلال برای شنبه در مجازات اعدام محاکمه مرد متهم به قتل هشت نفر در می سی س

توسط MINERALNEWS در 26 بهمن 1398

MAGNOLIA, از دست ندهید. - باز کردن استدلال برای شنبه در مجازات اعدام محاکمه مرد متهم به قتل هشت نفر در می سی سی پی در مارس 2017.

ویلی Cory Godbolt در حال حاضر 37 گفت: "من متاسفم" در حالی که یک خبرنگار ضبط شد که او پس از تیراندازی در جنوب می سی سی پی را Lincoln County است. مرده شامل یک کلانتر و معاون Godbolt مادر در قانون.

Godbolt التماس کرد گناه نیست به چهار فقره قتل پایتخت چهار فقره قتل و یک تعداد از اقدام به قتل دو فقره آدم ربایی و یک تعداد از سرقت مسلحانه. او همچنان در بازداشت پس از دستگیری او در 28 مه سال 2017 ساعت پس از تیراندازی. یکی از وکلای مدافع گفته Godbolt بعید است به استفاده از یک جنون دفاع در دادگاه.

محققان گفت: Godbolt رفت و به قوانین خانه در Bogue Chitto کردم و به بحث با همسر خود جدا و خانواده اش بیش از این زن و شوهر دو فرزند. معاون نامیده می شد و شاهد گفت Godbolt به ضرب گلوله معاون Godbolt را در و دو نفر دیگر. پس از آن Godbolt به ضرب گلوله کشته و چهار نفر دیگر در دو خانه دیگر پلیس گفت:.

چرا که از پیش از محاکمه تبلیغات در جنوب می سی سی پی, داوران, انتخاب, انجام شد, در شمال می سی سی پی را DeSoto County, 285 کیلومتر (459 کیلومتر) شمال شهرستان لینکلن. 12 منصفه و سه تناوب انتخاب شدند جمعه. آنها از شنیدن این مورد در Pike County courthouse در ماگنولیا است که در نزدیکی شهرستان لینکلن.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب