ترجمه وب سایت های ایجاد شده با استفاده از وردپرس

دو راه وجود دارد برای رسیدن به بازار جهانی: به طور مستقیم در حال توسعه محتوای محلی و یا با ایجاد محتوای ج

توسط MINERALNEWS در 17 دی 1398

دو راه وجود دارد برای رسیدن به بازار جهانی: به طور مستقیم در حال توسعه محتوای محلی و یا با ایجاد محتوای جهانی موضوع بیشتر به محلی سازی. برای یک ابزار بازاریابی قدرتمند توده قرار گرفتن در معرض از جمله اینترنت در توسعه و حفظ به روز محتوای محلی می تواند دست و پا گیر کار. برای سایت های با سهم بالایی از محتوای پویا مشکل را افزایش می دهد نمایی.

از سوی دیگر شرکت های مشهور مانند Adobe و eBay استفاده می شود که برای غذا به مخاطبان جهانی به خوبی آگاه است که سه چهارم از مشتریان بالقوه خود را ترجیح می دهند برای دریافت اطلاعات (و بالاتر از همه برای خرید و دریافت خدمات پشتیبانی) زبان خود را. آیا این تغییر به طور فزاینده جهانی ، احتمالا. اما در عین حال, اگر شما می خواهید برای ترویج آنچه که شما در حال ارائه در چنین مقیاس—با تشکر از این زمان باور است که اینترنت می تواند به تقریبا تمام جمعیت جهان—شما نیاز به تلاش برای ترجمه و بومی سازی محتوای وب سایت شما. این WPML افزونه راه حل ایده آل است اگر شما انتخاب می کنید وردپرس به عنوان سیستم مدیریت محتوا (CMS).

اعتماد ترجمه اتحاد پیوست تا با WPML به ارائه با کیفیت بالا و حرفه ای ترجمه برای وب سایت های ایجاد شده با استفاده از وردپرس. شما به راحتی می توانید وب سایت خود را در دسترس در زبان های متعدد خود را برای گسترش تصویر نام تجاری و ارائه محصولات و خدمات خود را در کشورهای مختلف.

به ترجمه و بومی سازی وب سایت خود را با اعتماد ترجمه از طریق WPML پلاگین مراجعه ترجمه وردپرس سایت با WPML و اعتماد ترجمه

اعتماد ترجمه انتخاب هوشمند برای ترجمه خود وردپرس سایت. پیدا کردن که چرا بازدید حرفه ای وردپرس سایت ترجمه از طریق WPML پلاگین

ترجمه مقاله

tinyurlrebrandlybitly
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن