Torontonians خواست به لحاظ اجتماعی فاصله این آخر هفته با روز مادر تجمعات مشکوک در سال های اخیر سنبله در COVID-19 موارد

روز مادر ممکن است در پشت این افزایش اخیر در COVID-19 عفونت در حال حاضر در حال ثبت در تورنتو با توجه به شهر افس

توسط MINERALNEWS در 3 خرداد 1399

روز مادر ممکن است در پشت این افزایش اخیر در COVID-19 عفونت در حال حاضر در حال ثبت در تورنتو با توجه به شهر افسر پزشکی سلامت.

"تجزیه و تحلیل ما تا کنون نشان می دهد که ممکن است مردم را به دست آورد این ویروس در طی حوادث اخیر که در آن مردم به طور سنتی زمان را صرف با خانواده خود را مانند روز مادر," دکتر گفت: آیلین د ویلا در سخنرانی خود در روز جمعه COVID-19 کنفرانس خبری در تالار شهر.

دوره کمون بیماری می تواند اجرا تا 14 روز. روز مادر بود, on May 10 و همه گیر توسط قوانین اجتماعی فاصله که آخر هفته از جمله برتر داگ فورد که بالغ دختران در بازدید از خانه خود را.

"ما نیاز به نگه داشتن نظارت بر داده های ما برای دیدن اگر حوادث مانند این و یا افزایش اختلاط از افراد مرتبط با بازگشایی است ایجاد COVID-19 انتقالات در شهر ما" د ویلا گفت.

وی تاکید کرد: افرادی که ممکن است با توجه به گرفتن همراه با خانواده و دوستان آخر این هفته به ادامه اجتماعی فاصله و نه میزبان و یا شرکت در تجمعات — به ویژه در داخل خانه -- با وجود این واقعیت است که مسلمانان جشن عید نزدیک است.

شهرستان ثبت یکی دیگر از 258 موارد در جمعه دربندی چهار روز افزایش می یابد بالاتر از 200. قبلا شماره شده بود پس از انداختن مارس 12, 92 در مارس 18.

استانی اعداد شده اند بالاتر از 400 به مدت چهار روز ضربه 505 در مارس 19.

افزایش آمده است که به تورنتو نقل مکان کرد و نسبت به بازگشایی در این هفته فاز اول استانی برنامه ریزی برای, بهبود, در حالی که GTA شهرداران در ادامه به تماس برای احتیاط.

شهردار تورنتو جان حزب محافظه کار گفت که او احساس می کند کالیبراسیون از فاز اول استانی برنامه ریزی برای بازگشایی این است که در مورد حق اما او می خواهد برای دیدن مختصر و قابل اندازه گیری معیار برای حمایت از این مرحله بعدی است.

"من از تماشای آن بسیار با دقت به همه ما هستند چرا که در حال حاضر اعداد نیست در حال حاضر پایین رفتن" او گفت:.

Mississauga شهردار بانی Crombie قاطعانه معتقد است وجود مناطق استان در حال بازگشایی بیش از حد به سرعت. او و شورا موافقت کرد در این هفته که بر اساس تعداد موارد در جامعه خود بیشتر رویکرد تدریجی مورد نیاز بود.

در حالی که مرد در ادامه با بازگشایی شهرستان گلف عمومی اسکله و نه باغ جامعه در پارک های شهر (برای ثبت نام باغ تنها کاربران) همه تعطیلی در محل باقی می ماند و به اجرای خود ادامه خواهد داد و از جمله در خارج از دسته سه تایی سگ, پارک, پارک امکانات و زمینه های ورزشی و زمین تنیس.

"تقریبا 25 درصد از موارد در انتاریو هستند و در پوست ما به نمایندگی از 10 درصد از جمعیت" گفت: Crombie, در مصاحبه با ستاره.

"شماره ... نه حمایت گسترده تر بازگشایی اقتصاد فقط رتبهدهی نشده است, و من می خواهم و نه گمراه در کنار احتیاط می شود و در سمت راست تاریخ با این یکی و هر کس در خانه بمانند یک هفته دیگر یا دو تا شماره گرفتن تا به جایی که آنها باید باشد."

او گفت: مرد است که هنوز معلق در هوا در حدود 35 مورد جدید در روز, اما گاهی اوقات خوشه بالاتر و گاهی اوقات پایین تر است و او می خواهد برای دیدن یک 14-بعد نورد میانگین کاهش تعداد قبل از بازگشایی امکانات بیشتر.

او گفت: بیمارستان در Mississauga هنوز حدود چهار هفته به دور از بودن قادر به رسیدگی به اعمال جراحی الکتیو.

Mississauga افسر ارشد پزشکی از سلامت برنامه ریزی شده است به غیر از توصیه های خود را برای یک "ساخته شده-در-مرد" رویکرد تدریجی همه چیز در جلسه شورای on May 27.

برلینگتون شهردار ماریان مید بخش گفت: برخی از عناصر از فاز یک بازگشایی شد خوش آمدید اما به نظر می رسد شتاب سرعت بیش از حد و بالا بردن احتمال افزایش عفونت.

"ما نمی توانیم یک موج چون همه از دیگر افراد بیمار در جامعه ما نیاز به کمک ما در بیمارستان های ما بیش از حد" گفت: پاداش بخش.

برلینگتون است بازگشایی پارک خواهد شد اما دریغ نکنید به آنها را دوباره اگر مردم دست انداختن, فیزیکی, فاصله, قوانین, او گفت:. در حالی که امکانات مانند بسکتبال دادگاه باز خواهد شد برای استفاده گاه به گاه تیم ورزشی هستند و هنوز هم ممنوع است.

د ویلا گفت: بازگشایی این است که حتی اگر عفونت تعداد در حال افزایش است زیرا لازم به اعتصاب تعادل بین حفاظت از مردم را از عفونت و عواقب منفی بهداشتی از تمدید مستند.

دکتر اندرو موریس, پروفسور پزشکی در دانشگاه تورنتو و مدیر پزشکی سینا سیستم بهداشت و درمان دانشگاه از شبکه بهداشت و درمان ضد میکروبی پاسداشت برنامه همچنان نگران کمبود داده ها جمع آوری شده است.

"راهنمایی است که ما در ابتدا داده شده در اطراف چگونه به بازگشایی شامل انواع عمومی و بهداشت و درمان-مراقبت از سیستم عامل است که من آگاه هستم برآورده شده است و برخی از من می دانید نشده است ملاقات کرد," او گفت:.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

از نگرانی خاص به او این واقعیت است که قرارداد-ردیابی نیست و در حال انجام در یک مد به موقع در تمام موارد معنی مراحل نمی توان به سرعت گرفته برای منزوی کردن و جلوگیری از پتانسیل شیوع است.

د ویلا نیز روز جمعه اعلام کرد که تورنتو بهداشت عمومی با همکاری انجمن ثبت نام پرستاران انتاریو به مورد پشتیبانی و تماس با تلاش های مدیریت.

از طریق تماس با ردیابی افراد شناسایی شده به عنوان COVID-19 مثبت و تماس نزدیک هستند و به سرعت جدا شده به مدت 14 روز برای جلوگیری از گسترش ویروس.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب