تورنتو شرکت فنی بخار در پیشنهاد تنها منابع مقابله بین شهر و ایالات متحده شرکت

یک پیشنهاد تنها منبع قرارداد بین شهر و آمریکایی پرداخت آنلاین راه اندازی عصبی برخی از تورنتو استعداد های با تک

توسط MINERALNEWS در 4 مرداد 1399

یک پیشنهاد تنها منبع قرارداد بین شهر و آمریکایی پرداخت آنلاین راه اندازی عصبی برخی از تورنتو استعداد های با تکنولوژی که تعجب می کنم که چرا آنها در بسته خروج از تورنتو "نوسازی" پروژه.

شهردار جان حزب محافظه اعضای کمیته اجرایی روز سه شنبه توصیه می شود که شورای شهر بگویید کارکنان به مذاکره بدون مسابقه قرارداد با PayIt تخمین زده می شود ارزش 13.6 میلیون دلار بیش از سه سال با شهر گزینه های برای اضافه کردن چهارم و پنجم سال

PayIt لابی تورنتو سیاستمداران و کارکنان شهرستان به اتخاذ هفت ساله شرکت "منحصر به فرد" تکنولوژی آن را می گوید می تواند جایگزین این شهر 22 الکترونیکی پرداخت سیستم با یکی از آسان به استفاده از ابر مبتنی بر رابط آنلاین.

Torontonians خواهد دریافت دیجیتال "کیف پول" به پرداخت مالیات اموال بلیط پارکینگ و بیشتر با گزینه های پرداخت برای برخی از خدمات از طریق نرم افزار تلفن همراه و یا کامپیوتر.

به جای صدور مجوز سیستم عامل این شهرستان که صرفنظر کردن به PayIt هزینه های کاربر از برخی از گزینه های پرداخت از جمله 2.35 درصد از کل هزینه برای پرداخت کارت اعتباری و یا $94 در $4,000 لایحه مالیات بر دارایی اگر کسی را انتخاب کرد که گزینه.

بیشتر Torontonians استفاده از سیستم بزرگتر درآمد جریان به کانزاس سیتی ، ساکنان حفظ خواهد بدون هزینه گزینه ها از جمله الکترونیکی انتقال وجوه.

کارکنان شهرستان گفت: اعضای هیأت اجرایی این قرارداد نباید مناقصه چون PayIt خواهد به سرعت بخشیدن به سرعت تورنتو نوسازی تلاش دولت متناسب با تکنولوژی و هیچ زیرساخت هزینه برای مالیات دهندگان.

PayIt شروع می شود با یک تعداد انگشت شماری از لوایح از جمله مالیات بر املاک و بلیط پارکینگ و در صورت گسترش این همکاری با شهرستان موفق است.

"آنها نشان داده ایم که قادر به حرکت بسیار سریع در یک ماده از هفته" لارنس اتا شهر افسر ارشد فناوری گفت: از PayIt است که مشتریان که شامل اوکلاهما دولت اما هیچ شهرستانها با تورنتو جمعیت.

هنگامی که یک ستاره خبرنگار توییتی پیشنهاد اعضای تورنتو پررونق فناوری بخش پشتیبانی توسط حزب محافظه کار به عنوان یکی از بهترین و نوآورانه ترین — شوکه شده بودند تورنتو نمی خواهد ضربه بزنید و ایده های خود را.

"محلی, تکنولوژی, جامعه, استخدام بسیاری از افرادی که از پرداخت مالیات در این شهرستان و من فکر می کنم که محلی اشتغال و مسکونی درآمدهای مالیاتی را بیش از هر سطح پس انداز (شهر) ستاد شناسایی" گفت: Craig McLellan مدیر اجرایی Etobicoke مبتنی بر ThinkOn Inc.

"این شهر به نظر می رسد تثبیت شده در راه اندازی و استخدام بزرگ خارجی کارفرمایان و نادیده (تورنتو) مقیاس-یو پی اس که واقعی موتور اقتصادی."

McLellan گفت: اگر یک سنتی "درخواست پیشنهاد" رقابت تلقی می شود بیش از حد آهسته شهرستان اجرا می تواند ساده تر "درخواست اطلاعات" فرایند درخواست بهترین ایده ها از تمام ارائه دهندگان بالقوه.

او نیز شک و تردید در PayIt اطمینان که Torontonians' داده خواهد ماند در آمازون وب سرویس, سرور در کانادا و با استناد به مقررات در ایالات متحده-مکزیک-کانادا توافق پیچیده داده های حاکمیت تلاش.

"هنگامی که ما نمی تواند حتی یک شانس برای پاسخ به یک درخواست برای پیشنهاد و یا درخواست برای اطلاعات حداقل یک بار دیگر کانادا وطنی بازیکن تیم نادیده گرفته شده یا از دست رفته" McLellan افزود که کارکنان شهرستان "به دنبال کوتاه ترین راه است."

بیانکا وایلی باز دولت مدافع که با موفقیت مبارزه کرد و در برابر پیاده رو Labs-اسکله تورنتو زمین اطراف بارانداز مشارکت در توئیتر خود نوشت: "دوباره این شهر در واکنش به تکنولوژی فروشنده کسب و کار زمین به جای طراحی هسته زیرساخت های مورد نیاز.

"این است که اساسا مشکل ساز است. ساکنان می خواهید با یک کلیک خدمات. Ok. ساکنان نیز می خواهید متفکرانه طراحی شده بلند مدت زیرساخت ها است. متقابلا منحصر به فرد نیست."

در یک مصاحبه اتا گفت: او را درک خشم محلی tech کارآفرینان اما همچنان معتقد PayIt تورنتو است بهترین راه حل است.

"ما پشتیبانی محلی, تکنولوژی, جامعه," اتا گفت: با اشاره به یک شهرستان و با همکاری شرکت های محلی و آیینی به تورنتو کسب و کار یک راه آسان برای قبول دیجیتال سفارشات.

پیشنهاد مقابله با PayIt تضمین نمی کند انحصار برای شرکت آمریکایی اتا گفت او می خواهد برای کمک به ایجاد یک پرداخت آنلاین "اکوسیستم" محلی که در آن راه اندازی می تواند شرکت کنند.

"این واقعا در مورد این مدل (PayIt) برای اثبات راه حل خود را و اگر آن کار نمی کند وجود دارد حرکت نزولی به جامعه" او گفت:.

بیشتر تورنتو سیاست در صندوق پستی خود را

نگاهی به یک نگاه در داخل چه واقعا در رفتن در شهر و پیدا کردن آنچه در آن به معنی برای شما در برنامه هفتگی سالن نظارت بر ایمیل عضویت در خبرنامه.

ثبت نام در حال حاضر

"وجود دارد در حال رفتن به بسیاری از نمونه هایی که در آن ما به طور مداوم به رسیدن به محلی tech جامعه است. ما فقط نیاز به سرعت بخشیدن; ما در یک بیماری همه گیر وضعیت او گفت:" با پرداخت آنلاین مهم تر از همیشه.

PayIt نیست پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر.

شورای شهر را نهایی می گویند در آن روز شنبه-چهارشنبه نشست.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن