تورنتو پاستور ارائه خطبه از سقف کلیسا

طبیعی جدید در طول COVID-19 برای هر کس متفاوت است. برای دیرین کشیش بیلی ریچاردز به این معنی ارائه خطبه های خود

توسط MINERALNEWS در 12 خرداد 1399

طبیعی جدید در طول COVID-19 برای هر کس متفاوت است. برای دیرین کشیش بیلی ریچاردز به این معنی ارائه خطبه های خود را از پشت بام کلیسا بود.

نمازگزاران پس از رسیدن در بیش از 100 خودرو در روز یکشنبه واصل به پارکینگ کلیسا در Queensway در Etobicoke. در یک پارکینگ به اندازه کافی بزرگ برای نگهداری 900 وسایل نقلیه رانندگان گسترش اتومبیل خود را به خاطر فاصله فیزیکی.

سپس کشیش ارشد بیلی ریچاردز در زمان مرحله — و نه در کلیسا او اما در بالای آن است.

به عنوان ریچاردز صحبت کرد او عبارت بودند لعنتی بیرون از سخنرانان به سمت نمازگزاران بسیاری از آنها انتخاب در یک صبح آفتابی به رول کردن ویندوز خود را به گوش دادن.

"من صادقانه آن را به یک مقدار زیادی از کار, اما آن را به ارزش هر صد آن را به ارزش هر دقیقه از آنجا که ما در حال دیدن مردم خوشحال بودن را لمس کرد با عشق" ریچاردز بعد گفت: ستاره.

کلیسا در Queensway شروع به ارائه رانندگی در خدمات به هفته قبل به عنوان دولت انتاریو به تدریج شروع به استراحت coronavirus مربوط به محدودیت. کلیسا را برانگیخت می توانید بین 9:30 صبح خدمات و یا یک بعد در 11:11.

در طول این هفته خدمات برخی از مردم ایستاده بود تا از طریق sunroofs و دیگران برخوردی خشن روبرو سر خود را از پنجره خود را به آواز خواندن و شادی; چند آویزان آگهی ها از اتومبیل های خود را. یک نفر برگزار می شود ثبت نام در خارج از پنجره خود را که بخوانید به سادگی "عیسی مسیح شما را دوست دارد."

ریچاردز که قبل از همه گیر خواهد صحبت می کنند به بیش از یک هزار نفر در طول هر یک از خدمات صحبت یکشنبه در مورد شفا و برگزار شد تا نشانه هایی است که خواندن "قدرت" و "ستایش است." یک گروه بازی کنند و در یک نقطه بازیگران راه می رفت در سراسر پشت بام حمل یک مرد بر روی یک برانکارد برای کمک به نشان دادن یک کتاب مقدس داستان ریچاردز گفتن بود.

آن را یک تجربه هیجان گفت ریچاردز که برای چند هفته گذشته شده بود ارائه خطبه های خود را تنها آنلاین. این livestreams از خطبه های نماز به خود جلب کرده اند به طور متوسط حدود 9,000 views هر یکشنبه او گفت: اما وجود دارد هیچ چیز مانند صحبت کردن به نمازگزاران در فرد است.

"عالی بود هیجان انگیز بود. شما می دانید آنچه در آن است که همیشه خوب برای دیدن مردم," او گفت:.

"اگر چه ما نمی مجاز به خارج شدن خودرو آن را خوب بود که خانواده دوباره با هم فقط در پارکینگ کلیسا."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر
Wanyee Li


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب