محافظه کاران درخواست اداره کنترول و تفتیش به کاوشگر 'برون سپاری' از $900M کمک های دانشجویی برنامه

اتاوا—فدرال محافظه کاران خواستار رسیدگی به لیبرال تصمیم دولت به موسسه خیریه بین المللی اداره $900 میلیون برنام

توسط MINERALNEWS در 9 تیر 1399

اتاوا—فدرال محافظه کاران خواستار رسیدگی به لیبرال تصمیم دولت به موسسه خیریه بین المللی اداره $900 میلیون برنامه طراحی شده برای کمک به دانش آموزان در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

درخواست مندرج در نامه ای به رئیس اداره عالی تفتیش کارن هوگان در روز یکشنبه که در آن محافظه کاران استدلال می کنند که "برون سپاری" در کانادا دانشجو خدمات کمک مالی به ما خیریه تضعیف مجلس توانایی برای نظارت بر برنامه کمک.

محافظه کاران همچنین با اشاره به "به خوبی مستند" ارتباط بین ما و نخست وزیر جاستین ترودو به عنوان آنها تأکید بر اهمیت شفافیت و پاسخگویی و ارزش برای پول در اتاوا COVID-19 هزینه.

"توسط برون سپاری این برنامه به یک سوم کانال های مناسب برای مخالفت با موشکافی بسیار شالوده ما دموکراسی پارلمانی شده اند دور" می خواند نامه امضا شده توسط نمایندگان مجلس محافظه کار Pierre Poilievre دن Albas و Raquel Dancho.

"در واقع, آن است که دفتر خود را که ارائه خواهد شد بسیاری مشروع و شفاف بررسی این برنامه است."

حسابرس اداره بلافاصله پاسخ به درخواست برای اظهار نظر در روز یکشنبه.

دولت لیبرال اعلام کرد که کانادا دانشجو خدمات اعطای هفته گذشته به عنوان بخشی از یک مجموعه گسترده تر از حمایت از دانش آموزان و افراد جوان تلاش برای پیدا کردن کارآموزی, کار آموزی و سایر کار های مربوط به تجربه در طول COVID-19.

دانش آموزان واجد شرایط می توانید درآمد تا $5,000 برای کار داوطلبانه با سازمان های غیر انتفاعی که در حال کمک به کوسن تاثیر بیماری همه گیر. این برنامه قرار است به جای تا 20,000 دانش آموزان داوطلب در مواضع بین در حال حاضر و اکتبر.

ترودو در دفاع از استخدام ما به اداره برنامه های پس از جنگ از منافع نگرانی مطرح شد در هفته گذشته. نخست وزیر با حضور چند ما حوادث در گذشته و همسرش سوفی Grégoire ترودو میزبان یکی از آن پادکست.

نخست وزیر گفت که تصمیم به استفاده از ما ساخته شده بود توسط غیر حزبی خدمات عمومی نه با او. تحویل گرانت برنامه خواستار یک سازمان قادر به رسیدن به ده ها هزار نفر از دانش آموزان, او گفت:.

ما به کارگردانی سوال جمعه به دولت است.

محافظه کاران می خواهند هوگان به ترکیب خود را مطالعه کنیم و دانش آموز برنامه کمک به او را بزرگتر نقد و بررسی دولت همه گیر مربوط به هزینه های است که انتظار می رود در مجلس مطرح بعد از این سال.

مستقیم هزینه فدرال در اورژانس اقدامات کمک های اولیه در حال حاضر در $174 میلیارد, دولت اعلام کرد جمعه, رانده شده توسط یک پرش در هزینه برآورد شده از کانادا واکنش اضطراری بهره مند شوند به 80 میلیارد دلار.

که از قبلا تجدید نظر 60 میلیارد دلار و بیش از دو برابر اصل 35 دلار-میلیارد دلار تخمین می زنند که تقاضا افزایش می یابد و دریافت کنندگان آماده برای دریافت هشت هفته های اضافی پرداخت.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

آمار کانادا در آخرین گزارش اشتغال نشان داد که بازگشت متوسطه دانش آموزان در سن 20 تا 24 به حال یک رکورد بالا نرخ بیکاری در ماه مه از 42.1 درصد و در حدود یک سوم تا به حال دیده می شود تابستان کارگماری ناپدید می شوند به دلیل COVID-19.

آمار منتشر شده در جمعه توسط آژانس همچنین نشان داد که جوانان در اصطلاح اینترنت نسل بودند به احتمال زیاد به طور رسمی داوطلب. آنها کمک به طور متوسط 82 بدون مزد ساعت به موسسات خیریه در سال 2018 و تا به حال یک داوطلب رای از 52 درصد است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن