تام استوپارد به دریافت قلم نوشتن امریکا جایزه

نیویورک - انگلیسی نمایشنامه نویس تام استوپارد و کانادا شاعر و نویسنده داستان M. NourbeSe فیلیپ در میان کسانی ک

توسط MINERALNEWS در 23 بهمن 1398

نیویورک - انگلیسی نمایشنامه نویس تام استوپارد و کانادا شاعر و نویسنده داستان M. NourbeSe فیلیپ در میان کسانی که مفتخر ماه آینده با قلم و امریکا و ادبی و حقوق بشر سازمان است.

قلم چهارشنبه اعلام کرد که استوپارد دریافت خواهد کرد $25,000 قلم/مایک نیکولز نوشتن برای عملکرد جایزه برای "Leopoldstadt" یک کار جدید مجموعه در سه ماهه یهودی از اوایل قرن 20th وین که 82 ساله استوپارد گفت: ممکن است آخرین بازی. نیکولز جایزه تاسیس شده در سال گذشته و نامگذاری برای اواخر فیلم و در مرحله مدیر قبلا داده شده به نمایشنامه نویس-فیلمساز Kenneth Lonergan.

فیلیپ که کتاب شامل مجموعه شعر "خار" و "ماهی قزل آلا شجاعت" و رمان "به دنبال لیوینگستون" موفق به کسب $50,000 قلم/Nabokov جایزه بین المللی ادبیات. دیگران با توجه به Nabokov جایزه شامل ادنا اوبراین و فیلیپ راث.

قلم را ارائه جوایز 2 مارس در تاون هال در منهتن با Seth Meyers خدمت به عنوان میزبان.

دیگران دریافت جوایز خواهد بود "تماس" نمایشنامه نویس تانیا Barfield خواهد شد که با توجه به PEN/لورا پلز بنیاد بین المللی تئاتر جایزه و Rigoberto گونزالس برنده قلم/Voelcker جایزه شعر. Gonzalez شعر کتاب شامل "سایر فراریان و دیگر غریبه" و "سیاه و شکوفه."

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.dehec.su
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن