امروز coronavirus اخبار: به عنوان انگلستان میله بازگشایی بوریس می گوید: "اجازه دهید آن را در حال حاضر'; انتاریو courthouses به رزومه فرد در جلسات دوشنبه

آخرین coronavirus اخبار از کانادا و سراسر جهان در روز شنبه. این فایل به روز خواهد شد در طول روز است. وب لینک ب

توسط MINERALNEWS در 14 تیر 1399

آخرین coronavirus اخبار از کانادا و سراسر جهان در روز شنبه. این فایل به روز خواهد شد در طول روز است. وب لینک به دیگر داستان اگر در دسترس است.

9:36 a. m.: Courthouses در سراسر انتاریو در حال تنظیم برای از سرگیری برخی از فرد در جلسات شنبه با توجه به وزارت دادستان کل با وجود اتحادیه های کارگری به نمایندگی تاج و کارکنان دادگاه گفت: نگرانی های ایمنی حل نشده باقی می ماند.

"بیشتر احتیاط مورد نیاز به اندازه کافی اطمینان حاصل شود courthouses امن هستند" پل Cavalluzzo وکیل به نمایندگی از انتاریو تاج انجمن وکلای مدافع روز جمعه گفت.

Courthouses شده اند بسته به فرد در جلسات برای بیش از سه ماه.

اینجا کلیک کنید برای داستان کامل است.

9:26 صبح: رسانه های ایالات متحده گزارش داد که Kimberly Guilfoyle دوست دختر Donald Trump Jr., و بالا جمع آوری کمک برای مغلوب ساختن پیشی جستن, کمپین اتحاد آزمایش مثبت برای کوروناویروس.

"پس از آزمایش مثبت, Kimberly شد بلافاصله جدا شده به منظور محدود کردن قرار گرفتن در معرض هر" گفت: Sergio Gor رییس ستاد برای مغلوب ساختن پیشی جستن پیروزی کمیته مالی به نقل از سی ان ان. Gor گفت: او بدون علامت و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن جونیور, پسر رئيس جمهور آزمایش منفی است."

Guilfoyle بالا جمع آوری کمک برای مبارزه است.

Guilfoyle آزمایش مثبت در داکوتای جنوبی قبل از رئيس جمهور در کوه راشمور جشن سی ان ان گزارش شده است.

9:21 صبح: مقامات در شمال شرق اسپانیا به دستور مستند از ال Segria شهرستان در اطراف شهر لریدا خانه را به بیش از 200 ، 000 نفر پس از مقامات بهداشت ثبت شده پرش در 60 موارد در 24 ساعت. شیوع مرتبط به کارگران کشاورزی در منطقه روستایی.

این منطقه است که در کاتالونیا غرب از بارسلونا.

9:17 صبح: از پیمانه نیم لیتری ریخته بودن و ژولیده hairdos در حال کاهش و مدل دهید به عنوان انگلستان آغاز کرده روز شنبه در بزرگترین کاهش مستند نشده است.

در علاوه بر این به بازگشایی خیلی از بخش مهمان نوازی از جمله بارها و رستوران ها, برای اولین بار در بیش از سه ماه زوج می تواند گره کراوات یک بار دیگر و مردم می رفتن و دیدن یک فیلم در سینما.

موزه ها و کتابخانه ها نیز بازگشایی شد اما سالن های ورزشی و استخرهای شنا و ناخن میله بسته باقی می ماند. محدودیت در سفر و تماس های اجتماعی شده اند کاسته — مردم از خانواده ها هم اکنون می توانید به هر یک از دیگر خانه های, به عنوان مثال.

"اجازه دهید آن را در حال حاضر" نخست وزیر بوریس جانسون گفت که برخی در انگلستان با عجله به رستوران یا آرایشگران برای اولین بار در بیش از سه ماه.

جمعه 6 بعد از ظهر انتاریو منطقه ای واحد بهداشت گزارش 37,558 تایید شده و احتمالی موارد COVID-19 از جمله 2,731 مرگ و میر بالا در مجموع 164 موارد جدید از پنجشنبه شب با توجه به ستاره ها تعداد.

به عنوان مورد در هفته های اخیر اکثریت قریب به اتفاق موارد جدید گزارش شده در تعداد انگشت شماری از بهداشت و درمان واحد است. فقط تورنتو (80 موارد جدید), پوست منطقه (21 مورد) و منطقه نیویورک (20 نفر) گزارش داد افزایش دو رقمی; باقی مانده 31 واحد فقط Windsor-اسکس دیدم بیش از پنج عفونت های جدید.

در ضمن سه بیشتر موارد منجر به مرگ گزارش شد جمعه دو در تورنتو یکی در جنوب غربی منطقه است. روزانه میزان مرگ و میر نیز به شدت کاهش یافته است پس از اوج در اوایل ماه مه هنگامی که واحد بهداشت گزارش شده به عنوان بسیاری از 94 مرگ و میر در یک روز.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

اوایل روز جمعه این استان گزارش شده 155 بیماران بستری با COVID-19 از جمله 40 که در واحد مراقبت های ویژه از آنها 25 بر دستگاه تنفس مصنوعی. این اعداد همه در نزدیکی پایین ترین سطح در داده ها است که می رود تا اوایل ماه آوریل است.

این استان می گوید اطلاعات آن دقیق است تا 4 بعد از ظهر روز قبل ، این استان همچنین هشدار آخرین تعداد کل مرگ و میر 2,682 ممکن است ناقص و یا تاریخ به دلیل تاخیر در سیستم گزارش دهی. در صورت اختلاف "اطلاعات منتشر شده توسط (واحد بهداشت) باید در نظر گرفته ترین تا به امروز است."

ستاره تعداد شامل برخی از بیماران گزارش شده به عنوان "احتمالی" COVID-19 موارد است. این بدان معنی است که آنها باید علائم و تماس با ما و یا سفر تاریخ است که نشان می دهد آنها به احتمال بسیار زیاد باید از این بیماری است اما هنوز رتبهدهی نشده است دریافت مثبت آزمایشگاه تست.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن