به ماندن در هوا با فدرال کمک های هواپیمایی باید در حفظ و پرواز

بزرگنمایی این تصویر

تنها مسافر پیاده گذشته شمال بازرسی در فرودگاه بین المللی دنور در مارس 1, که بسته شد به دلیل عدم ترافیک به عنوان یک ایالت اقامت در خانه سفارش باقی مانده است در اثر برای کمک به کاهش گسترش coronavirus. دیوید Zalubowski/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان

دیوید Zalubowski/AP

شرکت های هواپیمایی در حال کاهش خدمات, لغو صدها پرواز در روز به عنوان تعدادی از مردم سفر در هواپیما کاهش مییابد. و اعداد فقط از ماه گذشته در حال استارک. TSA نمایش تنها 146,000 مردم در فرودگاه امنیتی و ایست های بازرسی در سراسر کشور در مارس 31, پایین 93.5 درصد از تقریبا 2.3 میلیون نمایش در 1 مارس.

ورود در ریگان ملی فرودگاه, واشنگتن روز سه شنبه برای یک پرواز به نیوآرک, N. J., گرگ Weinman انتظار می رود برای دیدن حداقل چند نفر دیگر. به جای “آن خالی است. آن را به طرز مرموزی آرام. بود هیچ کس در امنیت خط,” او می گوید.

به عنوان یک داوطلب پزشکی پیک Weinman سفر ضروری است و او می گوید آن را حقیقی راه رفتن را از طریق این فرودگاه با همه چیز بسته است.

“وجود دارد هیچ گزینه های مواد غذایی در فرودگاه; تمام رستوران ها بسته شده” Weinman می گوید و اضافه کرد “یکی از میله متوجه شدم تمام صندلی های پیچیده شده در بسته بندی های ساران.”

او می گوید: او را دیدم تنها در حدود یک دوجین دیگر از مسافران انتظار در منطقه دروازه. در دروازه اش او تنها بود. او سوار شد و قادر به نشستن در هر نقطه او می خواست در کلاس اول.

“من فکر کردم من که قرار بود به تنها مسافر در هواپیما” Weinman می گوید. “در آخرین لحظه یک زن دیگر با پوشیدن یک ماسک صورت رفت و بر روی هواپیما و همچنین, اما خدمه هنوز هم تعدادشان کمتر ما پنج به دو.”

زمانی که شرکت های هواپیمایی با پرداخت پول بیشتر مردم در هواپیما نسبت به پرداخت آنها هستند, اقتصاد حمل و نقل هوایی تجاری دیگر کار می کنند.

در حال بارگذاری…

نمی بینید گرافیک بالا ؟ اینجا را کلیک کنید.

“بحران پول نقد واقعی است و آن را بدتر ساخته شده توسط پرواز نقدی-از دست دادن پرواز می گوید:” سابق شرکت هواپیمایی اجرایی Robert W. مان که در حال حاضر یک صنعت مشاور.

بنابراین مالیات دهندگان در حال پرتاب غرق شدن خطوط هواپیمایی $50 میلیارد حافظ زندگی; نیمی از آن در قالب کمک های مالی برای نگه داشتن کارکنان از جمله خلبانان و خدمه پرواز, مکانیک و دروازه عوامل در حقوق و دستمزد. دیگر از 25 میلیارد دلار برای وام.

وزارت خزانه داری را تشویق می کند تا شرکت های هواپیمایی به درخواست برای کمک های جمعه در غیر این صورت که کمک های مالی می تواند به تاخیر افتاد.

اما برای به دست آوردن پول وجود دارد شرایط: شرکت های هواپیمایی باید حفظ نیروی کار خود را در سطح کنونی آن و آنها باید در حفظ و پرواز به هر شهر آمریکا خدمت آنها در آغاز ماه مارس قبل از شیوع کروناویروس نگه داشته و مردم در خانه.

که می تواند منجر به پرواز حتی بیشتر خالی هواپیما.

شرکت های هواپیمایی تا به حال تن به تن ایده تحکیم پرواز, پس به جای هر هواپیمایی پرواز خود را تقریبا خالی هواپیما از شیکاگو به لس آنجلس برای مثال تمام شرکت های هواپیمایی فروش بلیط برای یکی هم مخلوط مسافر پرواز. بنابراین هر کس خرید یک بلیط برای این مسیر در آمریکا دلتا و سایر حامل ممکن است همه با هم پرواز در یکی از ایالات هواپیما.

اما وزارت حمل و نقل را رد کرد که سطح هواپیمایی همکاری با استناد به قوانین ضد تراست.

“اما من فکر می کنم آنچه نقطه سفارش فراهم می کند و به مراتب انعطاف پذیری بیشتر می گوید:” Mann چرا که “این اجازه می دهد تا شرکت های هواپیمایی به تحکیم در عملیات های خود را.”

اگر یک شرکت هواپیمایی در خدمت یک شهرستان کمتر از پنج روز در هفته به آنها اجازه داده می شود به منظور کاهش این سرویس فقط یک بار در هفته.

اگر هواپیمایی پرواز به یک شهر چند بار در روز و پنج روز در هفته یا بیشتر از آنها می تواند در تحکیم کسانی که پرواز را فقط در یک سفر یک روز از یک هاب فرودگاه.

برای مثال مان می گوید: یک شرکت هواپیمایی است که دارای چندین پرواز در روز بین آلبوکرک N. M. و چندین شهر دیگر از جمله شیکاگو دالاس و دنور و لس آنجلس و فینیکس می تواند کاهش دهد که فقط یک پرواز بین آلبوکرک و یکی از آن پنج شهرستانها.

“شما می توانید به معنای واقعی کلمه را از که 25 یا 30 پرواز در روز به آلبوکرک به یک” مان می گوید. “چقدر انعطاف پذیری بیشتری انجام دهید شما می خواهید از آن؟”

یکی دیگر از شرایط این است که دولت ممکن است سهام مالکیت در شرکت های هواپیمایی در ازای کمک های مالی و وام.

“این نوع از یک فرم از ملی شدن صنعت می گوید:” Helane بکر ارشد صنعت هواپیمایی تحلیلگر و مدیر عامل در بانک سرمایه گذاری کوان.

او اشاره می کند که دولت فدرال انجام داده است و این قبل از زمانی که نجات AIG و دو تا از سه بزرگ خودروسازان در آخرین بحران مالی است.

“دولت و مالیات دهندگان در حال رفتن برای کمک به صنعت خرید تاسیسات و آنها باید چیزی … آنها باید جبران” بکر می گوید. “اگر من به شما قرض دادن پول من انتظار می رود به بازگشت سرمایه گذاری. و من انتظار دارم که شما به من پرداخت پول من را با علاقه.”

اما حتی با فدرال کمک او انتظار ندارد صنعت هواپیمایی به خروش آمده به عقب. او پیش بینی یک بازیابی کند که در آن آن را به کسب و کار و اوقات فراغت سفر دو تا سه سال به عقب می آیند.

“ما فکر می کنم از آن خواهد شد 2022 یا 2023 در اولین قبل از ما می تواند هر چیزی مانند یک سال نرمال” بکر می گوید. “و این صنعت را به یک کل خیلی کوچکتر است.”

بنابراین دولت بسته کمک برای خطوط هوایی ممکن است به جلوگیری از کاهش شغل و کارمند اخراج در حال حاضر, اما فقط ممکن است به تاخیر انداختن آنها تا اکتبر.

با وجود این دستور برای نگه داشتن پرواز رئیس جمهور تهمت پیشنهاد پنج شنبه که دولت ممکن است تحمیل توده محدودیت های داخلی سفر هوایی و یا حداقل بین شهرستانها که در حال coronavirus نقاط داغ.

“ما در حال فکر کردن در مورد انجام آن ناروا” گفت که روزانه در کاخ سفید جلسه.

اما رئیس جمهور ارسال پیام های مخلوط در مسائل و اضافه کرد که او نگرانی در مورد تاثیر محدودیت های پرواز را در حال حاضر تلاش شرکت های هواپیمایی خواستار آن را “یک صنعت است که به شدت مورد نیاز است.”

از یک طرف او به نظر می رسید نشان می دهد که او به دنبال زمین به طور موقت تمام پروازهای داخلی گفت: “ما به دنبال در همه چیز آنجا که ما در حال وارد شدن به یک موقعیت در حال حاضر که در آن ما می خواهیم به انجام این کار ما باید برای انجام این کار است”

اما بعد از آن در جلسه او پیشنهاد کرد او در نظر گرفته شده محدود تر محدودیت.

“من به دنبال که در آن پرواز می رویم به داغ لکه” مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. “بسته شدن تا هر پرواز در هر هواپیمایی که بسیار بسیار خشن تصمیم گیری است.”

tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im