برای مبارزه با نابرابری سیاه کلیساها در دالاس ارائه Coronavirus تست

بزرگنمایی این تصویر بازدید کنندگان ایستاده در خط در طول پروژه وحدت را "با هم تست کنیم" coronavirus ت

توسط MINERALNEWS در 24 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

بازدید کنندگان ایستاده در خط در طول پروژه وحدت را "با هم تست کنیم" coronavirus تست در یک دوستی-غرب کلیسای باپتیست پردیس در جنوب دالاس تگزاس در 28 مه سال 2020 است. کوپر Neill برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کوپر Neill برای NPR

خانواده ایستاده در خط با پوشیدن ماسک. سفید pop-up چادر پناه مراقبت های بهداشتی کارگران در حالی که آنها را به خود جلب کرد خون بيماران.

نبود صحنه در یک کلینیک پزشکی, اما این پارکینگ از یک کلیسا در جنوب دالاس در اواخر ماه مه. دوستی-غرب کلیسای باپتیست بود که اولین بار چند سیاه کلیساها در منطقه به میزبان رایگان هفتگی coronavirus تست رویداد.

"دانستن اینکه چه چیزی من می دانم که این بیماری به ما ضربه نامتناسب و کشتن ما را نامتناسب این امر می تواند غیر مسئولانه و بی پروا برای ما به گام تا و این را به دست خود ما می گوید:" فردریک Haynes, کشیش ارشد در دوستی غرب که در سازماندهی این رویداد به عنوان بخشی از ما با هم تست ابتکار.

محله در جنوب دالاس که در آن وجود دارد بیشتر مردم از رنگ های کمتر سایت های ارائه coronavirus تست از سفیدتر شمال دالاس فقط چند مایل دور. آنها همچنین کمتر دسترسی به مراقبت های بهداشتی به طور گسترده تر.

این اختلافات به معنای تجارب افراد باید هنگامی که به دنبال یک تست می تواند کاملا متفاوت بسته به جایی که آنها زندگی می کنند و همچنین به عنوان درآمد خود را و یا تسلط به مرور در سیستم مراقبت های بهداشتی.

بزرگنمایی این تصویر

فردریک Haynes, کشیش ارشد از دوستی غرب کلیسای باپتیست در جنوب دالاس شمار برای یک پرتره در طول پروژه وحدت را "با هم تست کنیم" coronavirus تست در یک دوستی-غرب دانشگاه در جنوب شهر دالاس در 28 مه سال 2020 است. کوپر Neill برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کوپر Neill برای NPR

جنوب دالاس کلیساها را در تست

آرتور Gillum حضور دوستی-غرب و تا به حال مدت طولانی می خواستم برای آزمایش برای کوروناویروس. او گفت: زمانی که این بیماری آغاز شده و گسترش آن در بهار او شنیده تست شده محدود به افراد خاصی مانند کارکنان مراقبت های بهداشتی.

"من آماده برای انجام آن را به عنوان به زودی به عنوان من می توانم" او گفت:. "و زمانی که این فرصت آمد, ما خوشحال شدند."

همسرش آلیس در 70s و راننده در خانواده است. او خوشحال بود برای جلوگیری از رانندگی در بزرگراه ها برای تست سایت در شمال دالاس. "شما توجه کنید که ما در اینجا به دلیل آن در دسترس است. و شما احتمالا بسیاری از مردم در هر زمان آنها در حال انجام این تست به دلیل آن را با" او گفت:.

کارشناسان بهداشت عمومی می گویند: افزایش دسترسی به آزمایش و نه فقط برای علامتی است که کلید برای پیدا کردن و چرخی پایین هر حال ظهور خوشه از عفونت قبل از آنها رشد می کنند. و پس از coronavirus آمار افراد از رنگ به خصوص سخت آن را حیاتی در جوامع خود.

بزرگنمایی این تصویر

آرتور Gillum و آلیس M. Gillum قرار گرفتند بینی گرد و خاک و آنتی بادی آزمایش خون در دوستی با غرب کلیسای باپتیست دانشگاه, برای اولین بار از چند سیاه کلیساها در منطقه به میزبان هفتگی coronavirus تست. کوپر Neill برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کوپر Neill برای NPR
بزرگنمایی این تصویر

داوطلب Leona Redmon استقبال بازدید کنندگان که وارد شدند ، کوپر Neill برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کوپر Neill برای NPR

"ما رو به تغییر است که پارادایم به جایی که ما در حال حاضر به تست هر کسی که ارائه که می خواهد یک تست می گوید:" آنجلا Clendenin های آموزشی و استادیار اپیدمیولوژی در تگزاس A&M دانشکده بهداشت عمومی. "چگونه می تواند ما را در ارائه این همه راه را به پایین به آن محله در سطح معنی است؟"

او اضافه می کند که دسترسی به آزمایش می تواند هر تعداد از چیزهایی فراتر از محل. "دسترسی است که در مورد توانایی به ترک کار توانایی به زمان" او می گوید.

در شهرستانها عمده در سراسر تگزاس وجود نابرابری در دسترسی به COVID-19 تست از جمله کمتر تست سایت در محله که در آن بیشتر مردم از رنگ های زنده تر وجود دارد در سفیدتر محله. در سراسر کشور مردم سیاه و سفید دچار یک outsized سهم مرگ و میر ناشی از کروناویروس در مقایسه با سهم خود را از جمعیت. Latinos شاهد بالاتر نسبت مورد اعداد.

در دالاس این نابرابری در حال بدتر ساخته شده توسط این واقعیت است که خصوصی سیستم مراقبت های بهداشتی اماکن خدمات بیشتر در سفیدتر مناطق.

هاینز می گوید او قدردانی آنچه که مقامات محلی در حال انجام را به آزمون به جنوب دالاس مانند داشتن دو دولت فدرال بودجه درایو از طریق سایت یکی در جنوب دالاس و یکی در مرکز شهر و موقت جدید تست سایت نیز وجود دارد. شهر دالاس نیز خدمات تلفن همراه.

اما هاینز می گوید بسیاری از مردم سیاه و سفید لزوما اعتماد کانال های رسمی با توجه به گذشته نقض حقوق بشر توسط صنعت پزشکی.

"اجازه دهید ما اعتماد موسسات" هاینز می گوید. "اعتماد ترین نهاد در جامعه است به کلیسا."

گرفتن آزمایش در شمال دالاس

برای برخی از, در شمال دالاس عمدتا سفید منطقه نداشتن علائم COVID-19 هنوز هم ساخته شده و آن را دشوار است برای گرفتن یک آزمون. تفاوت وجود دارد این است که پول و خدمات بهداشتی اغلب بیشتر در دسترس است.

بزرگنمایی این تصویر

لیندسی پاپ که زندگی در یک محله در شمال دالاس نیاز به یک coronavirus تست قبل از عمل جراحی انتخابی. او با استفاده از یک سرویس است که به خانه آنها آمد به اداره یک تست تشخیصی و دو آنتی بادی آزمایش برای او و شوهرش. برت Jaspers/KERA پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
برت Jaspers/KERA

لیندسی پاپ زندگی در لیکوود محله از شمال دالاس و تا به حال یک عمل جراحی برنامه ریزی شده در ماه آوریل است. به عنوان تاریخ نزدیک, دکتر پیشنهاد او آزمایش برای COVID-19.

"او نمی نیاز به تست اما او از آن توصیه می شود اگر ما می تواند یک" او می گوید. "و برای خود من قطعه ای از ذهن من بود 'ok آره من انجام دهد.' اما پس از آن من نمی توانستم بفهمم حتی به کجا برود."

او جراح نمی دانم که در آن به نقطه او و نه همسرش پزشک مراقبت های اولیه که از او خواسته بعدی. پاپ آن را سخت به کشف کردن که در آن سالم و غیر علامت دار کسی نیست و ضروری کارگر می تواند یک coronavirus آزمون. (دالاس کانتی به تازگی منتشر شده یک لیست جامع از تست های سایت).

پس دوستان پیشنهاد پاپ با استفاده از یک سرویس است که می آید به خانه خود را به انجام این تست اما اتهامات عنوان شده علیه این بیمار به طور مستقیم و نه از شرکت های بیمه.

"آنها بیرون آمد و در عرض 45 دقیقه از زمانی که من رزرو انتصاب من," او می گوید.

پاپ و همسرش کردم سه آزمون در همه آزمون تشخیصی او جراح توصیه کرده بود و دو تست آنتی بادی است که می تواند نشان می دهد اگر شما شده است با آلوده coronavirus در گذشته است. اضافه کردن در یک وقت و هزینه و کل لایحه تقریبا 700 دلار — $200 برای آزمون تشخیصی تنهایی — که پاپ پرداخت با استفاده از انعطاف پذیر, حساب پس انداز برای هزینه های مراقبت سلامت. او می گوید: او ممکن است سعی کنید از ارسال این لایحه به شرکت بیمه.

پاپ می گوید آن را قطعا قابل دسترسی برای بسیاری از مردم و او نمی خواهد آن را انجام داده اند و بدون داشتن یک عمل جراحی برنامه ریزی شده است.

"اگر شما لازم نیست که یک شبکه است که می داند در صنعت پزشکی و یا هر چیزی شبیه به آن, من فکر می کنم این مشکل خواهد بود و حتی می دانم که در آن برای شروع," او می گوید.

و این که حتی بدون مانع زبان و یا مشکل در اینترنت برای پیدا کردن اطلاعات. این شهر در حال حاضر ارائه بر روی تقاضا خدمات مانند این به صورت رایگان به افرادی که دارای علائم یا تا به حال اخیر در تماس با فرد آلوده.

بزرگنمایی این تصویر

بازدید کنندگان ایستاده در خط در طول پروژه وحدت را "با هم تست کنیم" coronavirus تست در یک دوستی-غرب کلیسای باپتیست پردیس در دالاس تگزاس در 28 مه سال 2020 است. کوپر Neill برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کوپر Neill برای NPR

دولت می گوید آن را مقابله با نابرابری

فرماندار تگزاس گرگ ابوت اعلام کرد در ژوئن 8 دولت را گسترش خواهد تست در جوامع محروم. این وعده را به حقوق صاحبان سهام به دو طرف دالاس و دیگر شهرستانها.

تگزاس' تعداد مورد بوده است افزایش در دو هفته گذشته چیزی است که دولت بخشی از ویژگی های برای افزایش تست در معرض خطر مکان هایی مانند زندان است. هنوز هم این دولت است که در میان پایین ترین در سرانه تست و آن هفت روز تست متوسط است که هنوز کمی در زیر ابوت اعلام کرد هدف از 25000 آزمون در روز است.

برخی از کارشناسان گفته اند تگزاس نیاز به انجام بیش از 27000 آزمون یک روز قبل از بازگشایی که آن را شروع به انجام در تاریخ 1 مه.

این پرسش که آیا دولت از دست رفته است شعله ور شدن یو پی اس. Clendenin می گوید به عنوان بسیاری از مردم ممکن است نیاز به آزمایش می شود به منظور اطلاع از میزان شیوع.

آدری کارلسن کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب