'Infinite زندگی من را تغییر داد': هند ممنوعیت چینی برنامه برگ سازندگان ویدیو حیرت زده

بزرگنمایی این تصویر جوانان انجام و در جلو از یک دوربین تلفن همراه در حالی که ساخت یک Infinite تصویری

توسط MINERALNEWS در 26 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

جوانان انجام و در جلو از یک دوربین تلفن همراه در حالی که ساخت یک Infinite تصویری بر روی پشت بام محل سکونت خود در حیدرآباد هند در ماه فوریه است. هند دولت را ممنوع کرده است 59 چینی متعلق به برنامه های از جمله Infinite. نوح Seelam/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
نوح Seelam/خبرگزاری گتی ایماژ

زمانی که هند تحمیل coronavirus محدودیت در اواخر ماه مارس آرمان Rathod کار خشک شده بود.

29 ساله ساخته شده بود زندگی شستن اتومبیل و نقاشی مجسمه خدایان هندو در زادگاه خود از کونت در غرب هند است. شکست و حوصله تحت مستند Rathod و دوستان خود شروع به ضبط ویدئوها از خود را در ماه آوریل در رسانه های اجتماعی برنامه Infinite.

لباس پوشیدن و در یک معشوقت دکمه پایین Rathod خواهد gyrate در یک گرد و خاکی پچ از زمین در زیر یک درخت در خود ایجاد کرد در حالی که یک دوست و فیلم برداری از او. او 15-دوم فیلم رقص مجموعه به هند پاپ آهنگ ویروسی رفت. در عرض چند هفته او انباشته 7 میلیون پیروان.

او پول آن را به اندازه کافی برای حمایت از خانواده اش در طول این بیماری همه گیر از طریق آگهی های حمایت مالی است. طرفداران او را فرستاده هدیه. Infinite حتی او را فرستاده آی فون.

"رویاهای من بود درست!," او می گوید NPR با گوشی از خود ایجاد کرد. "من خواستار به چگونگی بالیوود فیلم آهنگ و به نظر می رسد در تلویزیون رقص را نشان می دهد."

@armanrathod

##arman0011 ##5678 ##foryou Aap آرم ne mujhe پسند kiya صرف هار معاصر حرکت yahi pehchan من krunga من..🙏

♬ صدای اصلی - سمیرا.خان___

اما همه که به پایان رسید به طور ناگهانی در ژوئن 29, زمانی که هند دولت ممنوع Infinite و 58 چینی دیگر متعلق به, برنامه, تماس با آنها را یک تهدید امنیتی هند و حاکمیت. دستور آمد در میان افزایش تنش بین هند و چین پس از سربازان خود را تا به حال brawled در دو کشور بینام مرز بالا در هیمالیا قبلا در این ماه است. هند گفت: 20 نفر از نیروهای آن کشته شدند; چین نشده آشکار هر تن رسیده است.

وزارت خارجه چین ابراز "قوی نگرانی" در مورد ممنوعیت.

وزیر امور خارجه مایک Pompeo تحسین هند حرکت می کند و پیشنهاد ایالات متحده آمریکا ممکن است به دنبال کت و شلوار. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در حال حاضر گرفته شده اقدام علیه چینی دیگر شرکت های فن آوری مانند Huawei گفت: آنها را به طور نادرست به اشتراک گذاری اطلاعات کاربران با چین حزب کمونیست.

رئیس Infinite هند شعبه گفت: این شرکت مطابق با هند حفظ حریم خصوصی داده ها و قوانین امنیتی و "به اشتراک گذاشته نمی شود هر گونه اطلاعات از کاربران ما در هند با هر دولت خارجی از جمله چینی ها در دولت است."

این شرکت در پشت ممنوع برنامه های در حال حاضر که تا 22 ژوئیه به جواب 79 سوال از هند فناوری اطلاعات وزارت از جمله اینکه آیا آنها سانسور محتوا و یا مشغول به کار از طرف یک دولت خارجی با توجه به ملی, گزارش های خبری.

در هند, Infinite نیست فقط یک نوجوان شوق. آن امرار معاش برای برخی از مردم است. آن شده جدید رسانه های اجتماعی مشاهیر بسیاری از آنها طبقه کارگر مردمی مانند Rathod در روستاهای دور از هند به جهان وطنی کلانشهر. آنها با استفاده از این برنامه برای پیدا کردن شهرت توانمندسازی و حتی یک مسیر برای خروج از فقر است. اما در حال حاضر هند Infinite ستاره تبدیل شده اند و خسارت های ناخواسته در یک جغرافیای سیاسی عود بین دو پرجمعیت ترین کشور جهان است.

یک شهر کوچک مورد علاقه

متعلق به پکن شرکت بر اساس ByteDance, Infinite میزبان فیلم های خانگی اعم از 15 ثانیه به یک دقیقه. در هند این عمدتا تشکیل شده از مردم لب همگام سازی به آهنگ های پاپ و تصویب هندی, صحنه های فیلم. شما می توانید انتخاب کنید که به دنبال اما یک الگوریتم همچنین فلفل خوراک خود را با ویدئوها از غریبه ها. که چگونه مردم مانند Rathod متوجه شدم.

Infinite برآورد شده است برای دانلود شده است بیش از 2 میلیارد بار. قبل از این ممنوعیت تا یک سوم از آن به طور منظم کاربران — برخی از 200 میلیون نفر — معتقد بودند در هند تحلیلگران می گویند. این برنامه بزرگترین بازار در شرایط ترافیک در خارج از چین است.

بر خلاف Facebook متعلق به Instagram که در هند پشتیبانی تنها به زبان هندی و انگلیسی, Infinite پشتیبانی از چندین زبان هندی. Infinite را وفاداران اغلب هند ردیف دوم شهرهای کوچک یا روستاها. بسیاری از آنها برای اولین بار رسانه های اجتماعی کاربران قادر به خواندن و نوشتن زبان انگلیسی کشیده برای Infinite در بخشی به دلیل آن را در درجه اول تصویری و متن سنگین مانند Twitter و یا Facebook با توجه به NPR مصاحبه با Infinite کاربران و تحلیلگران.

در اینجا یک نمونه از ستاره: goatherd لب همگام سازی به یک عاشقانه بالیوود آهنگ از 1990s; یک نیمه مرد کور در یک زمینه با همسر خود; عجیب و غریب یک هنرمند آرایش شکستن کلیشه های جنسیتی.

"قبل از Infinite کوچک-شهر سرخپوستان که آرزو به نمایش گذاشتن استعداد خود را مجبور به حرکت به شهرستان های بزرگ برای گرفتن متوجه شده می گوید:" Sumit Jain یک تازه کار, رقصنده که صاحب یک فروشگاه لباس در یک شهر 200 مایل از بالیوود پایتخت, Mumbai. "Infinite اجازه می دهد تا ما را که از خانه."

جین, لاغر 28 ساله با کف شوی مو فرفری است 3.8 میلیون پیروان در برنامه — از بیش از 4 میلیون قبل از ممنوعیت.

بعد از شنیدن خبر ممنوعیت برخی از هندی TikTokers درهم به پست نهایی خداحافظی ویدئوها برای طرفداران خود را قبل از برنامه های خود را رفت و تیره.

Infinite رفته از اپل و گوگل بازی فروشگاه در هند. حتی کاربرانی که در حال حاضر دانلود این برنامه دیگر می توانید دسترسی به هر یک از مطالب بر روی آن. اگر شما بازدید از وب سایت خود را در هند می گوید: "این برنامه در حال حاضر در دسترس به عنوان در هر دستورالعمل توسط دولت. از هند است." اما هند ویدئوها هنوز هم قابل مشاهده از خارج از کشور است.

ضربه زدن به خشم ملی

خشم متورم در سراسر هند بیش از ماه گذشته به قتل از نیروهای مرگبارترین برخورد با چینی ها در دهه. برخی از سرخپوستان را ساخته اند یک نمایش عمومی از بین بردن چینی خود را-ساخته شده در تلویزیون. یک وزیر دولت حتی نام برای مواد غذایی چینی ممنوع می باشد.

ملی تلویزیون و مجریان در حال تمجید نرم افزار خاموش کردن. "ما مردم هند ایستاده پشت دولت باید توانایی به آمار چین که در آن لطمه می زند!" روزنامه نگار Arnab Goswami اعلام کرد در زمان نخست اخبار تلویزیون نشان می دهد.

نارندرا نخست وزیر — که trumpeting جدید شعار "متکی هند" — به مدت طولانی می خواستم سرخپوستان به توسعه نرم افزار به جای استفاده از چینی هستند.

"دولت هند در تلاش است به ضربه بزنید به احساسات ملی [از خشم در چین] گسترده هند در حال حاضر. این مودی دولت در تلاش است به منظور کاهش وابستگی آن به محصولات چینی پس از به قدرت رسیدن [2014] می گوید:" Akhil Bery جنوبی آسیا و تحلیلگر در گروه اوراسیا فکر می کنم تانک. "هند views آن کسری تجاری با چین به عنوان یک امنیت ملی نگرانی است. با Infinite وجود مدت طولانی است که نگرانی ها در مورد انتقال داده ها و حفظ حریم خصوصی از برنامه. پس از این گفتگو بوده است, گردش و زمان برخورد با چین به احتمال زیاد شتاب آن است."

این اولین بار نیست Infinite اجرا شده است را به دردسر در هند. کشور ممنوع برنامه به طور خلاصه در مارس 2019 پس از یک دادگاه حکم داد که آن را به طور غیر قانونی "ترویج" پورنوگرافی کودکان با عدم جلوگیری از محتوای نامناسب. Infinite بعد از حذف بیش از 6 میلیون ویدئوها و این ممنوعیت برداشته شد. شده اند وجود دارد دیگر نگرانی های ایمنی بیش از حد: سرخپوستان کشته در تصادفات, در حالی که ساخت Infinite محتوا.

اگر پکن retaliates ممنوعیت می تواند در نهایت هزینه هند از صمیم قلب. بیش از نیمی از هند به اصطلاح تک شاخ — startups به ارزش بیش از 1 میلیارد دلار — باید سرمایه گذاری چین و دولت چین می تواند به سادگی به سفارش کشور شرکت به جلو که پول Bery می گوید NPR.

"این به نظر می رسد محاسبه است که دولت هند ساخته شده است و حاضر به قبول" او می گوید.

در حالی که هند شده است Infinite بزرگترین بازار خارجی از نظر کاربر و حجم آن شده است بالا درآمد ژنراتور برای این شرکت به احتمال زیاد به دلیل تبلیغات آنلاین فروش کمتر در هند نسبت به جاهای دیگر. Infinite شرکت مادر ByteDance ساخته شده $17 میلیارد دلار درآمد در سال 2019 توجه کنیم. از بازار هند را به اشتراک بگذارید فقط $5.8 میلیون کمتر از 1%.

هنوز رسانه های چینی می گویند که این ممنوعیت می تواند هزینه ByteDance آنجا که 6 میلیارد دلار. در حال قفل شده است و از آن سریعترین رشد بازار های بین المللی می تواند صدمه دیده است Infinite را با جاه طلبی های جهانی به خصوص آن را به عنوان در نظر مثال برای عرضه اولیه عمومی ارائه Bery می گوید.

یک مسابقه به جای Infinite

در ضمن شرکت های فن آوری در حال رقابت برای nab Infinite را با میلیون ها نفر از کاربران در هند. یک تعداد انگشت شماری از رقبای ملی گزارش کردم موجی از محبوبیت ظرف 48 ساعت از ممنوعیت. این ماه Instagram عرضه قرقره برای بازار هند که در آن کاربران می توانند پست 15-دوم ویدئوها با موسیقی است.

"Infinite تنها پلت فرم از نوع خود است. اگر من پست برای چند روز استفاده کردم برای دریافت نمرات پیام پرسیدن اگر من خوب بود. در خیابان مردم را تشخیص من می گوید:" 26 ساله آنیتا, مینا یک زن خانه دار در شمال هند استفاده می شود که به پست Infinite ویدئوها از خودش انجام محلی رقص محلی. "من فقط رسیدن به نقطه که در آن من می تواند شروع به ساختن پول از Infinite اما سپس آن را ممنوع کردم."

YouTube

او می گوید: او به خوبی تمرکز بر روی یوتیوب در حال حاضر. اما او متقاعد نشده او باید همان زیر وجود دارد.

همه Infinite ستاره NPR مصاحبه برای این داستان می گویند که آنها درک کنند که چرا دولت هند ممنوع اعلام برنامه و پشتیبانی از آن اقدام — حتی به عنوان آنها افسوس از دست دادن.

"Infinite تغییر زندگی من" Rathod می گوید. "من احساس می کردم در نهایت انجام آنچه که من در آن متولد شد را انجام دهد."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن