سه تن از رهبران فیلیپین مبتنی بر کلیسا در وان Nuys متهم در قاچاق انسان و مهاجرت به اتهام

زمانی که ماموران اف بی آی حمله کردند, Van Nuys مرکب از فیلیپین مبتنی بر کلیسا در اواخر ماه گذشته آنها دریافتند

توسط MINERALNEWS در 25 بهمن 1398

زمانی که ماموران اف بی آی حمله کردند, Van Nuys مرکب از فیلیپین مبتنی بر کلیسا در اواخر ماه گذشته آنها دریافتند 80 گذرنامه هفت حلقه های عروسی و یک پوشه با عنوان "خائن" — گیری از یک دهه قاچاق انسان, توطئه دادستان فدرال گفت: در کیفرخواست unsealed پنج شنبه.

مقامات با داوائو سیتی, فیلیپین-دفتر مرکزی کلیسا — که رهبر خود را "منصوب پسر خدا" — تا به حال اغوا فیلیپینی پیروان به لس آنجلس جایی که آنها وعده داده شده بود نقش در, کلیسا, کنسرت, کیفرخواست مدعی.

اما هنگامی که پیروان وارد در جنوب کالیفرنیا گذرنامه های خود را ضبط می شد و آنها مجبور شدند به خواهش و درخواست کمک های مالی برای یک سازمان به نام کودکان شادی بنیاد که ادعا برای کمک به فقیر فیلیپینی بچه ها اسناد دادگاه گفت. در عوض بودجه مورد استفاده قرار گرفت برای خرید آرمانی مناسب برای کلیسا رهبر و برای دستیاران او در میان دیگر خرید لوکس با توجه به کیفرخواست و اسناد و مدارک دیگر.

سه مسئولین کلیسا به نام پادشاهی عیسی مسیح, نام بالاتر از هر نام متهم شدند اواخر روز چهارشنبه با یک تعداد از توطئه برای ارتکاب بیگاری قاچاق سند بردگی و مهاجرت و ازدواج تقلب. گویا Cabactulan 59 بود که کلیسا بالا رسمی در ایالات متحده, کیفرخواست گفت. ماریسا, Duenas, 41, گفته, گرفته شده مسائل مربوط به مهاجرت به عنوان منابع انسانی "رهبر" و محققان بر این باورند آماندا Estopare, 48, دنبال, جذب سرمایه و قریب پول به کلیسا رهبری در فیلیپین.

تبلیغات

دادرس قاضی دستور داده بود تمام سه زن بازداشت شده پس از دستگیری در ماه گذشته. وکلای مدافع برای Cabactulan و Duenas نمی بلافاصله در پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر. معلوم بود از پرونده های دادگاه اگر Estopare تا به حال حفظ یک وکیل.

Israelito تورئون ٬ کواویلا یک وکیل برای کلیسا در فیلیپین قبلا گفته ایالات متحده اتهامات ناشی از یک کمپین برپا شده توسط ناراضی اعضای سابق "را به انتقام دقیق" و کشیدن کلیسا و رهبر آن آپولو Quiboloy "را در یک باتلاق از شرم آشکار تحقیر و شکست."

Quiboloy بود نه متهم و نه شناسایی شده توسط نام در اسناد دادگاه; دادستان و عوامل اشاره کرده اند و تنها به کلیسا "رهبر."

تقریبا هر روز در تمام طول سال به اتهام قاچاق قربانیان — "داوطلبان" یا "معجزه کارگران" در کلیسا کلمات — مجبور شدند برای جمع آوری پول اغلب توسط گدایی در خیابان, کیفرخواست می گوید. یک زن گفت: FBI او تهدیدی پول با آواز خواندن در رستوران ها و فروش محصولات پخته شده; یکی دیگر از توصیف التماس خارج از مراکز Walmarts و خانه انبار.

تبلیغات

هر گونه پول آنها را صرف خود را برای مواد غذایی, محل سکونت یا نیازهای پزشکی بیرون آمد روزانه خود را نقد كنند. "به همین دلیل" کیفرخواست می گوید آنها "اغلب صرفنظر از وعده های غذایی و خواب در وسایل نقلیه خود را در حالی که جمع آوری کمک های مالی."

قربانیان که برآورده نمی سهمیه مورد آزار قرار گرفته بودند با توجه به کیفرخواست و یک مامور اف بی آی استشهاد. برخی مجبور شدند به سرعت و گوش دادن به رهبر کلیسا را ثبت موعظه برای روز در یک اتاق قفل شده در وان Nuys ترکیب اسناد می گویند. یک قربانی گفت: FBI است که پس از رابطه او با یک غیر عضو کلیسا شناخته شد او paddled 100 بار مجبور به پوشیدن یک پیراهن نارنجی با حروف SOS برای "پسر شیطان" و سر او را تراشیده شد.

به اطمینان حاصل شود کسانی که قربانیان "که نشان داد که به خوبی در درخواست پول" می تواند باقی می ماند در ایالات متحده آمریکا و مقامات آنها را مجبور به ازدواج با اعضای کلیسا با تابعیت آمریکا در شم مراسم نگه داشته و حلقه های عروسی در وان Nuys ترکیب برای این منظور با توجه به کیفرخواست و یک استشهاد امضا شده توسط Anne Wetzel یک مامور اف بی آی. دیگران شد ثبت نام در دانشگاه در هکیندا هایقتس و باغ بیشه آنها را واجد شرایط برای ویزای دانشجویی.

اف بی آی به مصاحبه حداقل یک دوجین قربانیان, با توجه به Wetzel استشهاد. چند دریافت کرده اند به طور موقت وضعیت مهاجرت اجازه می دهد آنها را به باقی می ماند در ایالات متحده است.

در Van Nuys ترکیب عوامل پیدا و فهرست یادداشت کلیسا "هدف جمع آوری اعانه" برای ایالات متحده در سال 2018 به عنوان 23,050,000 فیلیپین پزو یا در مورد $457,000 دلار است. Estopare و دیگر مقامات کلیسا فرستاده نقدی به فیلیپین نورد به جوراب کلیسا کارگران و پرواز به صورت فله در جت خصوصی کیفرخواست می گوید.

از سال 2014 تا اواسط 2019, 20 میلیون دلار به صورت نقدی واریز شد در کلیسا حساب های بانکی Wetzel نوشت: در استشهاد, با استناد به پرونده های بانک subpoenaed توسط محققان. بسیاری از پول آمد و از "سطح خیابان درخواست" Wetzel نوشت.

شاهدان گفته اند FBI است که کلیسا رهبر لذت بردم مجلل, شیوه زندگی. او همواره یک بنتلی, مرسدس بنز و ضد گلوله کادیلاک در شهرستان داوائو, یک عضو سابق گفت و کلیسای در حال ساخت یک استادیوم ورزشی وجود دارد به نام "KJC پادشاه گنبد."

تورئون ٬ کواویلا های فیلیپینی وکیل به نمایندگی از کلیسای گفت: FBI گرفته شده در توسط "بزرگ توطئه نهفته است" ساخته توسط تلخ کاربرانی که تا به حال از سمت چپ کلیسا. در این حمله در وان Nuys ترکیب کیفرخواست گفت: ماموران کشف و ضبط یک فایل حاوی اطلاعات در مورد کاربرانی که فرار کرده بود کلیسا با عنوان "خائن است."

تبلیغات

آسوشیتد پرس کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.dehec.sutny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن