هزاران نفر از مهاجران به دنبال راه بسته یونانی مرز

KASTANIES یونان - هزاران نفر از مهاجران به دنبال راه هایی برای عبور از یونان زمین مرز در روز سه شنبه, روز پس ا

توسط MINERALNEWS در 13 اسفند 1398

KASTANIES یونان - هزاران نفر از مهاجران به دنبال راه هایی برای عبور از یونان زمین مرز در روز سه شنبه, روز پس از ترکیه اعلام کرد مرزهای خود با اروپا باز در تلاش برای وادار کردن اتحادیه اروپا به کمک به آن دسته از رشد خرید اینترنتی از جنگ سوریه را.

بسیاری از کسانی که به امید وارد یونان در تلاش بودند تا شانس خود را توسط ودینگ یا قایقرانی در سراسر Evros رودخانه ای که اجرا می شود در بسیاری از ظهر ترکیه در مرز.

مقامات یونانی گفت: آنها خنثی تلاش حدود 1000 نفر یک شبه راه خود را در سراسر Evros منطقه تاالبی در انتهای جنوبی از مرز.

آنها گفتند که در 24 ساعت بین دوشنبه و سه شنبه صبح, آنها تا به حال مانع از مجموع 5,183 مردم از ورود به یونان و بازداشت 45 نفر عمدتا از افغانستان و پاکستان و مراکش و بنگلادش است.

یونان روشن ساخته است مرزهای خود را بسته. فرستاده است و نظامی و تقویت پلیس به این منطقه است که باید با استفاده از گاز اشک آور و توپ آب به دفع جرم تلاش مهاجران غیرقانونی برای عبور به کشور است. مقامات همچنین راه اندازی cordons از پلیس و ارتش چک در و در نزدیکی مرز دستگیری کسانی که موفق به آن را از طریق.

صبح روز سه شنبه دو مرد — یکی از مالی و یکی از افغانستان دیده می شد دستگیر شدن توسط مقامات یونانی در مدت کوتاهی پس از عبور از مرز و در حال لود به یک ون با حدود 20 نفر از سومالی, افغانستان, بنگلادش, و عراق است.

ترکیه پنج شنبه اعلام کرد آن را کاهش محدودیت در کسانی که مایل به عبور به اروپا منجر به یک موج مهاجران به جرم همراه خود غربی مرزی. اکثریت قریب به اتفاق به نظر می رسد افغان همراه با مردم از طیف گسترده ای از کشورها از جمله ایران و عراق و بنگلادش و سوریه است.

ترکیه اعلام طرح میتوانست قبلی خود سیاست های حاوی پناهندگان و مهاجران تحت یک توافق با اتحادیه اروپا است.

رئیس جمهور ترکیه رجب طیب اردوغان که کشور میزبان بیش از 3.5 میلیون پناهنده سوری است خواستار حمایت بیشتر از اروپا است. او می گوید: کشور با آن مواجه است قریب الوقوع و دراماتیک جدید هجوم پناهندگان از جنگ در سوریه که در آن رشد درگیری بین ترکیه و سوریه را مطرح کرده است زنگ.

مهاجران نیز در تلاش برای رسیدن به یونان با ساخت فیلم کوتاه اما اغلب خطرناک عبور از دریا به سلیمان از نزدیکی سواحل ترکیه. یک پسر جوان درگذشت و روز دوشنبه پس از قایق او واژگون در سواحل جزیره لزبوس. دیگر 47 نفر در قایق نجات داده شدند.

در شب دوشنبه مقامات یونانی گفت: آنها متوقف شده بود بیش از 24,000 اقدام غیر قانونی گذرگاه در مرز مشترک با ترکیه از اوایل شنبه و بازداشت 183 نفر — تعداد بسیار کمی از آنها در سوریه.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب