هزاران نفر از کودک سربازان کشته در جنگ کره. بازماندگان خواهید شناخت بیشتر

بزرگنمایی این تصویر پارک تائه سونگ غرفه خود را در خارج از اتاق و سالن نماز در Yeongju شهرستان. در حا

توسط MINERALNEWS در 5 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

پارک تائه سونگ غرفه خود را در خارج از اتاق و سالن نماز در Yeongju شهرستان. در حال حاضر 87 پارک بود 17 زمانی که او استخدام شد به مبارزه در جنگ کره. آنتونی کوهن/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
آنتونی کوهن/NPR

در حالی که بسیاری از آمریکایی ها اشاره به جنگ کره به عنوان "فراموش شده جنگ" از آن هر چیزی است که در کره جنوبی 70 سال پس از کره شمالی حمله کرد.

این جنگ به طول انجامید از سال 1950 تا سال 1953 اما هرگز به طور رسمی به پایان رسید و تنش بین کره شمالی و کره جنوبی همچنان به جزر و مدی.

بازماندگان یکی از کمتر شناخته شده گروهی از رزمندگان می گویند آنها هنوز هم می خواهید شناخت. آنها سابق کودک سربازان.

دولت کره جنوبی می گوید آن را اجباری بیش از 30 ، 000 سربازان بین سنین 14 تا 17 برای جنگ کره. حدود 3000 تا از آنها در جنگ مرده با توجه به گزارش های خبری. کسانی که هنوز زنده هستند و نزدیک به 90 سال است.

بزرگنمایی این تصویر

روی میز در پارک تائه سونگ دفتر نشستن یک عکس از خود را بودایی استاد و نشانه نشان بودایی, نام استاد, به, پارک, نوشته شده در چینی که ترجمه را به "کشتی به غرب است." این نام اشاره به ماموریت خود را برای کمک به روح کودک افتاده سربازان. آنتونی کوهن/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
آنتونی کوهن/NPR

یکی از آنها پارک تائه سونگ, 87, که زندگی در Yeongju شهر در کره جنوبی North Gyeongsang استان است. پارک بود 17 هنگامی که او را به خدمت اطلاع در ماه اوت سال 1950.

این کشور در مورد به سقوط بود. پارک زندگی می کردند در یکی از آخرین مناطق که تا به حال گرفته شده توسط کره شمالی نیروهای نظامی و او احساس او تا به حال هیچ انتخاب است.

"پس من رفتم به خدمت نیمه میل و نیم مجبور به انجام آن را," او می گوید.

پارک دریافت شده از چند روز آموزش و اعزام به جبهه به عنوان یک تفنگدار. او می گوید که او خوردند چند توپ برنج هر روز که او به اندازه کافی انرژی برای پس زدن دهنه اسب خود را 50 پوند سلاح و مهمات و دنده بالا و پایین تپه شیب دار.

"کودک سربازان از لحاظ جسمی نه به عنوان قوی به عنوان مسن تر سربازان" او به یاد می آورد. با توجه به مقایسه ای ضعف او می گوید: "جنگ با خودم بود سخت تر از نبرد با دشمن است."

که ماه اوت کره شمالی تحت فشار قرار دادند نیروهای آمریکا و کره جنوبی نیروهای نظامی به شرق, نوک شبه جزیره کره. در حالی که دفاع از 150 مایل طولانی محیط ایالات متحده در حمل سربازان و تجهیزات از طریق بندر بوسان (به طور رسمی مشخص پوسان).

پارک بود با ایالات متحده در سازمان ملل متحد و کره جنوبی نیروهای خود در ماه سپتامبر را به عنوان آنها مبارزه راه خود را از Pusan پیشرفت به کره شمالی و تصرف پایتخت خبر دادند. پارک اختصاص داده بود به اشغال این شهر در حالی که نیروهای دیگر تحت فشار قرار دادند به سمت شمال به طرف Yalu River.

بزرگنمایی این تصویر

پارک تائه سونگ, 87 صحبت می کند در مصاحبه ای در دفتر کار خود در Yeongju شهرستان در مورد تجارب خود را به عنوان یک کودک سرباز 70 سال پس از او تدوین شد در سال 1950 در سن 17 سالگی در طول جنگ کره. آنتونی کوهن/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
آنتونی کوهن/NPR

سپس در اواخر اکتبر چین پیوست جنگ با کره شمالی را در کنار و سوار ایالات متحده و کره جنوبی نیروهای پشت در سراسر 38 موازی.

در عقب نشینی غرب, کودک سربازان پشت افتاد مسن تر و سریع تر نیروهای نظامی است. با دشمن سخت در پاشنه خود یک زیر سن قانونی سرباز در نزدیکی پارک زده شد.

"در ابتدا او از من خواست تا او را و او را نجات دهد" پارک را به یاد می آورد. "اما به عنوان او نفس او به نظر می رسید به درک که او نمی تواند آن را. سپس او از من خواست به او شلیک کنید."

پارک معتقد است که او هرگز کشته شدن یک سرباز دشمن. اما او قرار داده و رفیق خود را در آغوش خارج از بدبختی خود را.

"من بر این باور بودند که این چیزی بود که من می تواند انجام دهد برای از بین بردن او از درد" او می گوید. "اگر ما تا جوان ما نمی خواهد که تا به حال به این نوع از قربانی."

پارک, روشن, صدای قوی quavers در حافظه دردناک و مسیرهای پیاده روی کردن به سکوت.

بزرگنمایی این تصویر

کره ای, جانباز پارک شعارهای بودایی sutras در سالن نماز به کنسول ارواح افتاده همکار کودک سربازان در جنگ کره. آنتونی کوهن/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
آنتونی کوهن/NPR

در 1970s, پارک, آرامش در بودا, دعا روزانه برای کودک افتاده سربازان.

در یک سطح او دردناک است که به سختی کسی مانده است که آنها را به خاطر بسپارد. تقریبا همه آنها جان قبل از ازدواج پس از "آنها نیست هر گونه کودکان بازمانده از آنها. و همه پدر و مادر خود گذشت. بنابراین من فکر کردم من حداقل نیاز به کنسول به نفس خود را," او می گوید.

اما او نیز دعا به توبه. "بزرگترین دلیل من هر روز دعا است که رفیق من کشته," او می گوید.

در حالی که خود داستان نسبتا مبهم برخی بر این باورند که کودک سربازان را نجات داد این ملت را از شکست.

Lee Sang Ho, یک مورخ در موسسه تاریخ نظامی در کره جنوبی وزارت دفاع ملی در سئول مصاحبه حدود 130 از زمانی کودک سربازان و نوشت: یک کتاب در مورد آنها.

او اشاره می کند که Paik خورشید-آره یکی از ترین کشور معروف زمان جنگ ژنرال "نوشت: در خاطرات خود که زمانی که کره شمالی نیروهای آمد به Nakdong رودخانه در ماه اوت بدون فرزند سربازان Pusan شده اند تاخت و تاز کردن."

لی می گوید که کودک سابق سربازان زندگی دشوار پس از جنگ زندگی می کند.

"آنها به سمت چپ ارتش در اوایل 20s و بنابراین نمی تواند پایان مدرسه راهنمایی یا دبیرستان," او می گوید. "آنها اساسا وجود داشته در پایین جامعه است."

پارک خود را صرف پس از جنگ زندگی, پیدا کردن کار در سایت های ساخت و ساز و مزارع و برای مدت زمان طولانی احساس تلخ در مورد سرنوشت خود را.

او عصبانی است که دولت هرگز عذرخواهی کرد و یا ساخته شده رسمی بنای تاریخی به رسمیت شناختن کودک سربازان فداکاری و کمک.

پارک برگزار سابق کودک سربازان و لابی نمایندگان مجلس برای دهه — بیهوده — به آنها شناخت.

او معتقد است دولت خجالت در فرستادن کودکان به جنگ. "این یک نقض قانون و حقوق بشر نیست؟" پارک می گوید. (معاهدات بین المللی می گویند سازمان ملل ممکن است کمک طلب کردن از کودک سربازان.)

او اشاره می کند که در مقابل کره شمالی که به اتهام داشتن گردابی از وضعیت حقوق بشر نیز تا به حال از کودک سربازان در طول جنگ اما رفتار آنها را به عنوان قهرمانان.

پارک ابد سپاسگزار برای امریکا کمک و دعا برای GIs که در جنگ مرده. اما او همچنین معتقد است که ایالات متحده خرس برخی از مسئولیت برای کودک سربازان پس از آن تا به حال کنترل عملیاتی ارتش کره جنوبی در طول جنگ.

بزرگنمایی این تصویر

بر روی دیوار در پارک را آویزان یک قطعه خوشنویسی چینی که می گوید: "این یک سرباز وظیفه به قربانی کردن خود برای کشور خود." آن نوشته شده بود در اوایل قرن 19 کره ای انقلابی که مبارزه ژاپنی حکومت استعماری. به سمت راست یک تصویر از پارک گرفته شده در طول جنگ کره. آنتونی کوهن/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
آنتونی کوهن/NPR

"ما نمی خواهیم آمریکا به مسئولیت" او می گوید: "اما ما در حال درخواست برای کمک در حل این مشکل به عنوان آنها نباید به نوبه خود چشم خود را به دور از این."

پارک می گوید که او نوشت به قانونگذاران ایالات متحده در مورد عدم به رسمیت شناختن برای زیر سن قانونی مبارزان اما آنها به تصویب نامه خود به سئول که در آن نادیده گرفته شد.

در حال اجرا پایین در پول و انرژی پارک منحل گروه خود را از سابق کودک سربازان در بهار امسال به پایان خود بیش از دو دهه تلاش برای به رسمیت شناختن.

با این وجود او حفظ روزانه خود نظم و انضباط معنوی و شعار sutras و دعا در بودایی سالن نماز هر روز صبح ساعت 5 لباس پوشیدن در زمین-قهوه ای و لباس او کمان قبل از کره جنوبی پرچم و یک لوح تقدیم به روح کودک افتاده سربازان.

Se Eun گونگ و Ha-kyung Kim کمک به این گزارش در سئول.

آخرین مطالب