هزاران نفر نشان می دهد در مالی با وجود وعده اصلاحات

BAMAKO, Mali - هزاران نفر در راهپیمایی جمعه در مالی سرمایه در تظاهرات ضد دولتی خواست توسط یک گروه مخالف که رد

توسط MINERALNEWS در 21 تیر 1399

BAMAKO, Mali - هزاران نفر در راهپیمایی جمعه در مالی سرمایه در تظاهرات ضد دولتی خواست توسط یک گروه مخالف که رد جمهور وعده اصلاحات.

معترضان تحت فشار قرار دادند و راه خود را به تلویزیون دولتی دفاتر سوخته لاستیک و سنگر جاده ها در پایتخت آن باماکو.

تحت فشار قرار قبلی پس از تظاهرات گسترده خواستار استعفای رئیس جمهور ابراهیم کیتا اواخر روز چهارشنبه وعده داد به اصلاحات دادگاه قانون اساسی. اما در ژوئن 5, جنبش شناخته شده به عنوان M5 بیشتری خواسته است.

M5 و رهبران اپوزیسیون نیز به دنبال انحلال مجلس ملی و تشکیل یک دولت انتقالی در این کشور غرب آفریقا.

M5 به تازگی حمایت از درخواست برای Keita استعفای اما برخی از تظاهرکنندگان در روز جمعه هنوز هم به نام برای آن است.

دادگاه قانون اساسی باعث شده است که تنش های سیاسی به دلیل آن را اعلام رسمی نتایج پس از انتخابات برگزار شد در ماه آوریل است. چند ده نامزد حفظ این نتایج متفاوت از ايستگاه برگه.

یک ماموریت از بلوک منطقه ای شناخته شده به عنوان ECOWAS پیشنهاد کرده است که دولت re-برگزاری انتخابات در محلات که در آن نتایج رقابت.

مالی شده است قادر به بنیادی ناامنی و خشونت بیش از هفت سال پس از یک رهبری عملیات نظامی سرنگون افراط گرایان اسلامی از قدرت در شمال.

کیتا که با توجه به کاهش در سال 2023 رئيس جمهور شد در سال بعد از مالی را رهبر یک دهه سرنگون شد در یک کودتا. که بحران ایجاد یک خلاء قدرت است که اجازه یک شورش اسلامی را نگه دارید در شمال. کودتا رهبر بعد از تحویل قدرت به یک غیر نظامی و دولت انتقالی پس از فشار های بین المللی.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن