این اولین بار نیست یک ویروس باعث هراس اجتماعی. آنفولانزای اسپانیایی بیش از حد بود.

وجود هشدارهای سیاستمداران و پزشکان که همه گیر شد. اجباری قرنطينه به دنبال همراه با شک و تردید عمومی که احساس خ

توسط MINERALNEWS در 26 اسفند 1398

وجود هشدارهای سیاستمداران و پزشکان که همه گیر شد. اجباری قرنطينه به دنبال همراه با شک و تردید عمومی که احساس خطر شد همه اعتیاد به مواد مخدره.

پس از مرگ آغاز شده است.

این سناریو اتفاق می افتند در سراسر کالیفرنیای جنوبی به عنوان منطقه پناهگاه پایین در برابر coronavirus و موارد گزارش شده در ادامه به افزایش است.

اما همان سکانس بازی کردن بیش از 100 سال پیش.

تبلیغات

بایگانی در UCLA در کتابخانه هانتینگتون و شهر لس آنجلس ضبط کوچک-به یاد تاریخ چگونه لس آنجلس و شهرهای دیگر در سراسر Southland اب و هوای مرگبار 1918 آنفلوآنزای اسپانیایی که منجر به کشته شدن حدود 50 میلیون نفر در سراسر جهان و بیش از 700 ، 000 در ایالات متحده است.

از طریق نامه های, روزنامه, بریده, شورای شهرستان, دقیقه, خاطرات و عکس های این مجموعه ارائه درس از گذشته است که مورخان می گویند می تواند به مردم آموزش امروز در مورد چگونه به مقابله با کروناویروس.

"تا زمانی که یک بیماری همه گیر شده بود نوع انتزاعی" گفت: کارلا Bittel یک Loyola Marymount University استاد تاریخ که تا به حال دانش آموزان خود را با استفاده از مواد آرشیوی به نوشتن پروژه در مورد آنفولانزای اسپانیایی. برخی از موضوعات آنها را انتخاب کرد — بهره وری از پوشیدن ماسک فشار بر مردان به رنج می برند در سکوت تلفات که مراقبت از بیمار در زمان در بهداشت و درمان کارگران — به نظر می رسد کشیده از بحث بیش از coronavirus امروز.

"برگزاری لوازم التحریر در دست خود را, آن را بسیار تند و تلخ برای آنها در راه است که فقط با خواندن یک کتاب نمی شود" او ادامه داد.

تبلیغات

این آرشیو نیست به آسانی در دسترس nonacademics و محدودیت های کپی رایت محدود کردن استفاده از آنها. اما مراقبان پاپ تا هر چند سال در حوزه عمومی برای آرامش جمعی اعصاب بسیار شبیه لوسی جونز, Caltech زلزله شناس و دیرین ثابت در کالیفرنیای جنوبی در رادیو و تلویزیون و هر زمان وجود دارد, زلزله.

علاقه "در فيلم" گره خورده است به هر زمان که بیماری های همه گیر را عناوین جهانی می گوید راسل جانسون سرپرست برای دانشگاه UCLA ویژه مجموعه علوم است. "این قابل درک است."

عضویت در خبرنامه

دریافت رایگان ما Coronavirus امروز عضویت در خبرنامه

برای ثبت نام در, آخرین اخبار و بهترین داستان های و معنی آنها را برای شما به همراه پاسخ به پرسش های شما.

شما گاهی اوقات ممکن است دریافت محتوای تبلیغاتی از لس آنجلس تایمز.

در طول هشت سال گذشته او وارد یکی از معدود بایگانی در ایالات متحده اختصاص داده شده به آنفولانزای اسپانیایی با توجه ویژه به مکاتبات بین اعضای نظامی و خانواده های آنها. که تمرکز بسیار مهم است به درک که چگونه آنفلوآنزای اسپانیایی در سراسر جنوب کالیفرنیا.

اولین قرنطينه در منطقه تصویب شد در سپتامبر 1918 در نیروی دریایی رزرو ایستگاه در لس آنجلس بندر و ارتش ایالات متحده بالون مدرسه در Arcadia. این بیماری تا به حال زده ایالات متحده در اوایل بهار اما یک ثانیه بیشتر کشنده فشار جاروب در سراسر کشور که پاییز به خانه آورده توسط سربازان که در حال مبارزه در خارج از کشور در طول جنگ جهانی اول

توسط Oct. 11 Los Angeles City, کمیسیون بهداشت و درمان لوتر M. قدرت دستور تعطیلی مدارس و تمام مجامع عمومی از جمله مجالس ترحیم سینما و کلیسا.

Spanish flu advisory published in LA Times

آنفلوآنزای اسپانیایی مشورتی شرکت نوشته شده توسط لس آنجلس کمیسیون بهداشت و درمان لوتر قدرت است که به نظر می رسد در لس آنجلس تایمز و دیگر روزنامه های محلی در سراسر اکتبر 1918

(لس آنجلس تایمز بایگانی)

متعاقب آن هرج و مرج است مستند در تلگراف و دست نوشته نامه که جانسون انباشته شده است. آنها برگزار شد در سه جعبه و تنها می توان در اتاق مطالعه در نزدیکی دفاتر خود در دانشگاه UCLA لوئیس مهرداد عزیز پزشکی کتابخانه.

تبلیغات

او نشان می دهد بخش هایی از این مجموعه به صورت یک UCLA نمایشگاه در سال 2014 زمانی که آنفولانزای خوکی بود سرایت du jour. بسیاری از این محور یک دفترچه یادداشت است که می گوید داستان از ارتش دانشکده افسری آلتون میلر از کینگستون, New York.

خریداری شده از یک شرکت خصوصی جمع آوری آن را نشان داد قوس میلر نظامی زندگی: خانواده, تصاویر, گواهینامه رانندگی, یک پیش نویس توجه کنید. جانشینی نامه به خواهر خود و پدر از اردوگاه های آموزشی نشان می دهد مرد جوان تغییر سرنوشت: میلر به آنها می گوید که دیگر سربازان باید آنفلوانزا میلر اذعان می کند او آن را قرارداد اما با اعتماد به نفس است که پزشکان آن را درمان سریع, یک دوست می نویسد بگویید میلر خانواده که آلتون بیمار است.

این نمایشگاه به پایان رسید با یک ارتش تلگرام اطلاع رسانی میلر خانواده است که او درگذشت.

"شما می توانید یک زن و شوهر از مردم محکم خود را زمانی که آنها به آن بخش" جانسون گفت.

مورد دیگر که جانسون می گوید می شود واکنش: تلگراف که ادوارد Rainey, وزیر امور دفتر به سان فرانسیسکو شهردار فرستاده شده به سانتا باربارا شهردار هاروی Neilson. Rainey پنجه نرم می کند با نیلسون به تصویب اجباری ماسک فرمان "از آنجا که من دیده ام تمام وحشتناک اثر بیماری همه گیر در اینجا ... چون ماسک را نجات داد ناگفته رنج می برند و بسیاری از مرگ و میر."

"این بایگانی ها نشان می دهد که چگونه تقریبا عادی [آنفلوانزا ] شد" جانسون گفت. "زندگی مختل شده است زندگی در جریان است."

مشابه مجموعه ای از آنفولانزای اسپانیایی فانی در کتابخانه هانتینگتون در سان مارینو است و گسترش در سراسر چندین مجموعه. وجود دارد تصاویری از غرق بیمارستان و خسته پرستاران گرفته شده توسط پاسادنا عکاس Harold A. Parker, خاطرات توسط صلیب سرخ داوطلبان و مقالات از لس آنجلس پزشکی Assn., که از ویژگی های داخلی, گزارش و خاطرات.

"درس ما یاد بگیرند که در مورد COVID-19 از نگاه تاریخی بیماری های همه گیر: اعتماد به متخصصان پزشکی و کارشناسان بهداشت عمومی که به شما کمک خواهد کرد برای جلوگیری از اطلاعات غلط" گفت: Joel کلاین سر هانتینگتون علم مجموعه, یکی از بزرگترین در شمال امریکا است. او همچنین اشاره کرد که هانتینگتون سوابق نشان می دهد که چگونه "ترس مردم در پاسخ مدعی راه هایی است که ریشه در نژاد پرستی و بیگانه ستیزی."

تبلیغات

یک مثال: در ارتفاع L. A. مبارزه با آنفولانزای اسپانیایی بیش از 100 سفید, دانشجو, پرستاران در بیمارستان لس آنجلس استعفا داد چرا که هیئت ناظران اجازه داده بود که زنان آمریکایی آفریقایی تبار به کنار آنها کار می کنند.

بزرگترین درس کلاین گفت: مردم می توانند از آن پس در حال حاضر این است که "ما را از این طریق دریافت کنید اگر همه ما با هم کار کنند."

LA Times cartoon mocking City Health Commissioner Luther Powers over Spanish flu city shutdown

یک کاریکاتور منتشر شده در Oct. 12, سال 1918 نسخه از L. A. Times مسخره تصمیم لس آنجلس شهر کمیسیون بهداشت و درمان لوتر M. قدرت را تعطیل فضاهای عمومی برای محدود کردن گسترش آنفلوآنزای اسپانیایی.

(لس آنجلس تایمز بایگانی)

در C. اروین پیپر ویژگی های مرکز در نزدیکی مرکز شهر لس آنجلس شهر, بایگان, Michael هلند می گوید L. A. در سال 1918 آنفولانزا داستان از طریق آمار و احکام. یک گزارش با عنوان "طبقه بندی از مرگ" نشان داد که بین 1918 و 1919, 2,713 Angelenos درگذشت با توجه به آنفلوانزا — 26 درصد از کل مرگ و میر برای کسانی که دو سال با بیش از نیمی از متوفی بین 20 و 45.

هلند اعتبارات کمیساریای قدرت' سریع قرنطینه با محدود کردن آنفلوآنزای اسپانیایی تاثیر در لس آنجلس در مقایسه با دیگر شهرستانها — در حالی که L. A. در میزان مرگ و میر 494 مرگ و میر در هر 100 ، 000 نفر در سان فرانسیسکو بود 673 هر 100 ، 000. وی این شهرستان را در روزنامه ها به چاپ بولتن که دستور آن آلوده "به ماندن در تخت ... نگه داشتن اتاق خود را به خوبی تهویه خوردن به اندازه کافی ساده اما نه بیش از حد" و "نگه داشتن روده شما باز است."

کمیساریای را دقیق اقدامات و کلمات نمی برد او بسیاری از طرفداران.

مسیحی دانشمندان با موفقیت شکایت کرد برای حق برگزاری جلسات; سینما صاحبان گله و شکایت خود را در صنعت ناعادلانه هدف و خواست شورای شهر به همه کسب و کار. در آنجا از امروز جنگ علیه پناهگاه بی خانمان در محله هلند ذکر شده یک طومار که ساکنان Elysian پارک ارائه شده به شورای شهر درخواست که یک اورژانس بیمارستان نمی شود ساخته شده وجود دارد.

"قدرت اساسا گفت: جهنم با شما, ما در حال انجام آن را برای خوب بیشتر,' کردم و از آن ساخته شده است" هلند گفت.

Dr. Luther Powers

لس آنجلس شهر کمیسیون بهداشت و درمان لوتر M. قدرت نقش تعیین کننده ای در کاهش اثرات ناشی از آنفلوآنزای اسپانیایی در شهر.

(شهر لس آنجلس Archives)

در حالی که ستایش چگونه لس آنجلس مقامات در واکنش به آنفولانزای اسپانیایی او همچنین اشاره کرد که خود را مدرن روز همسالان "بسیار هماهنگ تر از ما بودند یک قرن پیش. این یکی از آن موارد است که آنها واقعا آموخته اند از گذشته است.

"واقعا که ضرب المثل قدیمی است که ما مورخان از صمیم قلب دوست دارم چون آن را توجیه وجود ما," او گفت:. "کسانی که گذشته را فراموش کرده ام در حال محکوم به تکرار آن است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن