آنها یک بار کارگردانی را به اعمال دوره. در حال حاضر آنها می گویند پایان دادن به تبعیض آمیز عمل جریان است 'دیر'

در آن زمان او به پایان کلاس 8, Toluwanimi Oseivhi تا به حال هیچ شک آنچه در مورد آنچه در جریان او را انتخاب کنی

توسط MINERALNEWS در 17 تیر 1399

در آن زمان او به پایان کلاس 8, Toluwanimi Oseivhi تا به حال هیچ شک آنچه در مورد آنچه در جریان او را انتخاب کنید برای دبیرستان. او علائم عالی بود او می دانست که دوره او را دوست داشتم و پدر و مادر او که مهاجرت از نیجریه "قطعا" انتظار می رود او را به رفتن به دانشگاه.

پس او را برداشت همه رشته های دانشگاهی و به او شوک و bemusement معلم او به او گفت که او تا به حال به اعمال کلاس به جای.

"او در واقع تغییر شکل و قرار دادن تمام دوره های کاربردی" گفت: Oseivhi یادآوری آن را "تضعیف روحیه" به گفته او نه مجهز به رسیدگی, رشته های دانشگاهی با وجود تلاش ها و عملکرد عالی.

"برای آن انتخاب شده برای من از آن ساخته شده من احساس کوچک به خصوص به عنوان یک کودک از مهاجران است. اما آن را نیز انگیزه. آن را می سازد خود را اعتماد به نفس و تمایل به انجام بهتر و به همه ثابت کند اشتباه است."

با اصرار و حمایت از پدر و مادر او بودند و همچنین مربیان Oseivhi به پایان رسید تا گرفتن به جریان علمی. او فارغ التحصیل دبیرستان در سال 2009 ثبت نام در دانشگاه تورنتو کردم و بعد از مدرک کارشناسی ارشد در آموزش و پرورش از دانشگاه نیویورک.

Oseivhi به نام کلاس 9 جریان سیستم که روز دوشنبه دولت انتاریو اعلام خواهد شد لغو تبعیض آمیز نسبت به دانش آموزان از هر دو فقیر و racialized جوامع است.

"من نمی دانم که آن اتفاق می افتد به بسیاری از سیاه و قهوه ای کودکان و نوجوانان در سیستم" او گفت:.

انتاریو تنها استان در کشور کانادا که هنوز تقسیم دانش آموزان به دست "اعمال" و یا دانشگاه/کالج-آهنگ "علمی" جریان شروع در کلاس 9 یک عمل وزیر آموزش و پرورش Stephen لچه به نام سیستمیک و نژادپرست است. او گفت که این عمل نیاز به پایان دادن به منظور ارائه racialized دانشجویان "یک فرصت عادلانه در موفقیت است."

برای سال آموزش و پرورش طرفداران را به نام جریان سیستم به سوال اشاره به این که سیاه و بومی دانش آموزان به عنوان به خوبی به عنوان کسانی که از کم درآمد محلات هستند در مقایسه با نسبت جمعیتی در اعمال جریان. حال از سمت چپ تحصیلی جریان اثرات بسیاری از این دانش آموزان و محدودیت گزینه های خود را برای تحصیلات دانشگاهی.

در سال 2015 مردم برای آموزش و پرورش تورنتو مبتنی بر حمایت و گروه تحقیقاتی منتشر شده یک گزارش بود که در انتقاد از جریان سیستم. این گزارش نشان داد که درجه 8 خیلی زود بود برای بچه ها به تصمیم گیری در دوره ای که به طور بالقوه رفتن به زندگی خود را تعیین مشاغل و توصیه می شود به تاخیر انداختن تصمیم گیری در چنین تا بعد در مدرسه بالا است.

مردم برای آموزش و پرورش است مدیر اجرایی آنی Kidder گفت: ستاره استان تصمیم به قراضه جریان سیستم یک گام در مسیر درست است اما فقط یک در فرایند درک نژادپرستی نظاممند و آن جنبه های مختلف. دولت نیاز به نگاه در شیوه های که نیاز به ادامه به تغییر در سفارش به فرزندان عادلانه فرصت را به اکسل در آموزش و پرورش است.

"ما باید به خودمان نگاه کنیم و درک چگونه ناخودآگاه تمایل می تواند تاثیر بر دیگر مردم است," او گفت: با توجه به جامعه باید به همان انتظارات بالا از دانش آموزان خود را بدون در نظر گرفتن خانواده های خود درآمد و یا نژادی, از پس زمینه.

"هنگامی که شما با تقسیم دانش آموزان هنگامی که شما دانش آموزان گروه جدا از یکدیگر آن را به یک نامتناسب اثر در دانش آموزان بودند که در حال حاضر محروم."

Bernisha توماس می داند دست اول چگونه در حال جریان به اعمال می شود و یا دوره های دانشگاهی "کمی به کار" با توانایی دانش آموز به اکسل در این افراد. او در سکربروق و در 14 هنگامی که او به پایان رسید کلاس 8 و آن زمان برای او را انتخاب کنید دروس دبیرستان, او به یاد می گه که علمی بود برای کسانی که رفتن به دانشگاه در حالی که اعمال شده بود برای کسانی که از رفتن به کالج و به نیروی کار.

"من حتی نمی دانند که آنچه که به معنای. من تا به حال هیچ ایده آنچه که من می خواستم به انجام" توماس گفت. او گفت که او مستقیم دانش آموز و اشتباه بود زمانی که تصمیم گرفته شد برای او را به رفتن به اعمال جریان که در آن او اغلب فرستاده به منابع کلاس برای کمک اضافی.

"از آن ساخته شده من سوال خودم. از آن ساخته شده من فکر می کنم که من نه به عنوان هوشمند به عنوان من همیشه فکر می کردم رفتن به مدرسه بالا است."

او گفت: در جریان است یک شکل از تبعیض چرا که دانش آموزانی که در حال ارسال به general/اعمال آهنگ به جای تحصیلی/یکی از پیشرفته هستند "ساخته شده است به احساس subpar یا متوسط است که وجود دارد هیچ چیز واقعا خاص در مورد شما."

توماس گفت که او در نهایت به پایان رسید تا رفتن به Centennial College پس از آن به سادگی به خاطر او ساخته شده بود به این باور است که شاید دانشگاه خیلی سخت خواهد بود برای او. او در زمان مدیریت پروژه برنامه که در آن یکی از عمومی آموزش و پرورش دیپلم معلمان یک بار به او گفت او باید در دانشگاه به جای.

"این اولین بار پس از دبیرستان که کسی تا به حال به من گفت که من به اندازه کافی خوب بود و به اندازه کافی قادر," او گفت:.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

سال بعد آن را کاملا گفتن به او هنگامی که پسر او بود و در همان مرحله در درجه 8 به انتخاب و تصمیم گرفت برای قرار دادن او را به اعمال جریان و ارسال او به منابع کلاس برای کمک اضافی.

"پسر من هرگز نیاز به کمک اضافی" توماس گفت: با توجه پسر او فقط به پایان رسید در سال اول خود را در کالج تحصیل در رشته بازاریابی است. وی همچنین اعمال و پذیرفته شده است به یک مشترک دانشگاه برنامه در دانشگاه, Ontario Institute of Technology.

"من واقعا هرگز دیده می شود هر گونه تغییر در سیستم مدرسه بین زمانی که من رفتم و وقتی که او رفت تا این هفته زمانی که آنها اعلام کرد آنها در حال خلاص شدن از جریان. آن دیر شده است."

Gilbert Ngabo


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن