"آنها فقط شروع به راه رفتن در من': خشونت در پورتلند ایالات متحده به عنوان عوامل سرکوب

بزرگنمایی این تصویر ماموران فدرال متفرق کردن معترضان در نزدیکی علامت O. هتفیلد ایالات متحده دادگاه د

توسط MINERALNEWS در 31 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

ماموران فدرال متفرق کردن معترضان در نزدیکی علامت O. هتفیلد ایالات متحده دادگاه در روز دوشنبه در پرتلند سنگ. دولت و مقامات محلی می گویند فدرال مأموران اجرای قانون باید تحریک خشونت در این شهر است. نوح برگر/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
نوح برگر/AP

به عنوان قانون فدرال عوامل اجرای همچنان به اشغال پرتلند سنگ., دولت و مقامات محلی خواستار هستند که آنها را ترک. معترضان نشان داده اند این شهر در مرکز شهر برای بیش از 50 شب پس از جورج فلوید درگذشت پس از مینیاپولیس افسر پلیس به زانو در گردن او.

"مطلقا هیچ سوال که با حضور ماموران فدرال در اینجا آن را به سادگی مانند اضافه کردن بنزین به آتش" اورگان دولتی کیت براون گفت: در یک آخر هفته در مصاحبه با NPR.

روز یکشنبه یک تصویر جدید از سفت فدرال پاسخ در پورتلند رفت و ویروسی: تصویری از 53 ساله نیروی دریایی جانباز کریستوفر دیوید زده بودن بارها و بارها با باتوم اختیار داشت توسط فدرال مامور اجرای قانون.

فارغ التحصیل از آکادمی نیروی دریایی ایالات متحده و یک عضو سابق نیروی دریایی مهندس عمران سپاه دیوید گفت: واشنگتن پست که او قبلا به هر اعتراضات اما او می خواست به دانستن چگونه فدرال افسران فکر سوگند خود در دفاع از قانون اساسی است.

"چرا شما نمی تجلیل خود را سوگند به قانون اساسی ؟" او می گوید او فریاد زد و افسران. ویدیو نشان می دهد یک افسر در لباس استتار ضربه دیوید با یک باتون و یک افسر دیگر پاشش او را در مواجهه با یک ماده شیمیایی محرک.

"من ایستاده بود من زمین که در آن نقطه و فقط در آنجا ماند. ... من هیچ چیز تحریک آمیز. آنها فقط شروع به راه رفتن در من با باطوم و من اجازه دهید آنها را" دیوید گفت: مستقل. او مانده بود با یک دست.

اورگان پخش عمومی روز جمعه گزارش داد که فدرال مأموران اجرای قانون شده اند با استفاده از بینام و وسایل نقلیه در مرکز شهر پورتلند برای گرفتن و بازداشت معترضان.

در مصاحبه روز شنبه با NPR, Portland, شهردار تد ویلر سرزنش دولت فدرال برای همه چیز بدتر در این شهرستان است.

"ما در حال حاضر تشدید وضعیت. آن را در حال حاضر زمان" ویلر گفت. "اما پس از نزدیک به پنج هفته از تظاهرات ما در حال شروع به دیدن که تعداد انگشت شماری از افرادی که درگیر در فعالیت های جنایی — آن dissipating. آن را آرام. ما اعتقاد یک هفته پیش از آن خواهد بود بیش از این آخر هفته. اما آنچه اتفاق افتاد به جای فدرال در پا بسیار سنگین و دست رویکرد و آن را منفجر درب همه چیز است."

"با دولت فدرال آنها حتی نمی خواهد شناسایی که آنها" ویلر گفت. "ما نمی دانیم چرا آنها را در اینجا. ما نمی دانیم که تحت شرایطی که آنها در حال ساخت بازداشت. ما نمی دانیم که آنچه در سیاست های خود هستند و یا چه مکانیسم های پاسخگویی وجود دارد به نقطه ای که حتی در ایالات متحده وکیل در اینجا در ایالت اورگن خواستار بررسی تعجب که در آن بود و علت احتمالی برای کشیدن این مردم از خیابانها به بینام ماشین؟"

رئیس جمهور تهمت دفاع فدرال پاسخ. "ما در حال تلاش برای کمک به پورتلند آن صدمه دیده است نیست" او توییتی در روز یکشنبه. "رهبری خود را برای سه ماه از دست داد کنترل از آنارشیست ها و آشوبگران. آنها گم شده در عمل. ما باید حفاظت از اموال فدرال و مردم ما است."

اقدام وزیر امنیت داخلی چاد گرگ خار کنار انتقاد که ماموران فدرال در حال تحریک به خشونت.

"من نمی نیاز به دعوت نامه توسط دولت, دولت شهرداران و یا دولت استانداران برای انجام کار ما" گرگ گفت: در فاکس نیوز. "ما در حال رفتن به انجام است که آیا آنها مثل ما وجود دارد یا نه."

او به معترضان "خشونت آنارشیست ها و افراط گرایان" و گفت که آنها "خشونت و قبل از DHS رسید دارایی به پورتلند."

گرگ گفت: وزارت امنیت دفاع خواهد کرد پورتلند را علامت O. هتفیلد ایالات متحده دادگاه از اعمال مخرب با وجود درخواست از دولت و مقامات محلی که ماموران فدرال را ترک کنند.

به عنوان اورگان پخش عمومی جاناتان لوینسون گفت NPR صبح Editionپورتلند پلیس در ابتدا واکنش نشان داد و با زور به این تظاهرات با استفاده از گاز اشک آور و گلوله های لاستیکی. گروه مبارز و معترض شکایت شهرستان و برنده موقت سفارش محدود, محدود کردن اجرای قانون استفاده از گاز اشک آور و گلوله های لاستیکی — اما آن صدق نمی کند به اجرای قانون فدرال.

فدرال افسران در پرتلند عبارتند از ایالات متحده مارشال عملیات ویژه گروه SWAT-مانند واحد از ایالات متحده گمرک و حفاظت مرزی و فدرال حفاظتی خدمات لوینسون گفت. آنها شروع به در نظر گرفتن نقش فعال تر پاکسازی معترضان از اطراف دادگاه در ژوئیه 1.

در تاریخ چهارم پلیس فدرال ساخته شده نشان می دهد از نیروی متفرق کردن جمعیت اما پس از آن در ادامه در سراسر خیابان و شهر به صورت بلوک در کنار پورتلند پلیس. هفته گذشته یک معترض به ضرب گلوله کشته شد در سر با کمتر کشنده دور و به شدت مجروح شدند.

در اوایل صبح روز دوشنبه پورتلند اداره پلیس انتشار بیانیه ای توصیف فدرال اجرای قانون نقش در یکشنبه شب تظاهرات و روشن است که پلیس محلی به حال ایفا کرده و هر قسمت را در تعامل با جمعیت و یا انتشار گاز اشک آور.

مغلوب ساختن پیشی جستن است به نام تظاهرات "کاملا خارج از کنترل است." کن Cuccinelli سرپرست معاون امنیت داخلی دبیر به نظر می رسید به سرزنش محدودیت در پورتلند شهردار گفتن NPR هفته گذشته که ویلر "نگه می دارد به عقب تا حدودی خود را اجرای قانون است."

روز جمعه سناتور ایالات متحده آمریکا از, اورگان, Jeff Merkley و Ron Wyden و همچنین آمریکا مظنونان حمله به دانشگاه ارل Blumenauer و سوزان Bonamici خواسته وزارت دادگستری و وزارت امنیت داخلی به بررسی "این unrequested حضور و اقدامات خشونت آمیز نیروهای فدرال در پورتلند."

اورگان دادستان کل الن روزنبلوم واصل طرح دعوی در دادگاه روز شنبه علیه امنیت داخلی و دیگر آژانس های فدرال و گفته است که آنها "درگیر در غیر قانونی و اجرای قانون در نقض حقوق مدنی از Oregonians با تصرف و بازداشت آنها بدون علت احتمالی."

"اداره فدرال انتخاب کرده پورتلند خود را به استفاده از تاکتیک ترساندن برای جلوگیری از ساکنان ما از اعتراض به خشونت پلیس و از حمایت از سیاه و سفید زندگی مهم جنبش" روزنبلوم در بیانیه ای گفت. "هر آمریکایی باید دفع زمانی که آنها را ببینید این اتفاق می افتد. اگر این اتفاق می افتد در اینجا در پورتلند می تواند رخ دهد در هر نقطه."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب