این مینیاپولیس فعالان پیشرو فشار برای لغو پلیس

بزرگنمایی این تصویر جمعیت در ژوئن 7, تجمع که در آن مینیاپولیس اعضای شورای شهر متعهد شروع به برچیدن ا

توسط MINERALNEWS در 6 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

جمعیت در ژوئن 7, تجمع که در آن مینیاپولیس اعضای شورای شهر متعهد شروع به برچیدن این شهرستان در اداره پلیس است. آدریان Florido/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
آدریان Florido/NPR

هنگامی که در ژوئن 7, نه اعضای شورای شهر مینیاپولیس به روی صحنه رفت, در یک تظاهرات سازماندهی شده توسط سیاه و سفید فعالان و نوبت در زمان خواندن یک تعهد برای از بین بردن شهرستان خود را به اداره پلیس بسیاری در جمعیت در Powderhorn پارک اجازه را نه فقط به سلامتی اما full-بویژه فریاد می زند.

آنها با فریادهای شادی آمیخته با ناباوری. فقط دو هفته قبل حتی سازمان که می خواهم سال ها وقت صرف خواستار انحلال این شهر نیروی پلیس را بستری نکردند و در عین حال باید پایتخت سیاسی به آن انجام می شود. که تغییر در مه 25. پلیس قتل جورج فلوید و در نتیجه ملی خشم بیش خشونت پلیس به سرعت رانش این ایده به قلمرو امکان پذیر است.

هنوز هم وجود دارد بسیاری از سوالات در مورد آنچه که یک پلیس-شهرستان رایگان خواهد بود و حتی این که آیا شورای شهر که متعهد به از بین بردن اداره پلیس موفق خواهد شد. سیاسی headwinds اثبات شدید. اما اگر آن را در حال رفتن به اتفاق می افتد در هر نقطه فعالان در مینیاپولیس بر این باورند آن است که رفتن به شهرستان خود را.

فلوید را قتل و نوع عود آنها آماده شده بود برای: یک catalyzing رویداد آنها می رود به روزی خود را در حال حاضر اجازه می دهد آنها را برای تغییر افکار عمومی به نفع غیر این صورت رادیکال به ظاهر غیر محتمل پیشنهاد.

و پس از چند سال پیش آنها شروع تخمگذار زمینه را برای چنین لحظه ای.

آنها رو به کار – ده ها تن از نژادی عدالت فعالان برگزاری کنسرت به انحلال پلیس یک هسته تقاضا از شهرستان های سیاه و قهوه ای و فعالان است.

در اینجا سه تا از مردم در مرکز این تلاش:

کوان می Montgomery 29

بزرگنمایی این تصویر

کوان می Montgomery عضو هسته, سیاه, چشم انداز های جمعی, یکی از اصلی گروه خواهان انحلال از مینیاپولیس ، Laylah Amatullah Barrayn برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Laylah Amatullah Barrayn برای NPR

مانند بسیاری از سازمان های پیشرو فشار به انحلال مینیاپولیس پلیس کوان می مونتگمری بود در میان فعالان سیاسی که در سال 2015 صرف 18 روز اشغال جنوب مینیاپولیس ایستگاه پلیس در اعتراض به کشتار Jamar Clark a 24-سال-پیرمرد که پلیس به ضرب گلوله در سر.

هفت ماه بعد بسیاری از کسانی که همان فعالان سازمان یافته به عنوان مینیاپولیس فصل از زندگی ماده — اعتراض دوباره پس از یک افسر کشته Philando کاستیا در طول توقف ترافیک در شهرهای دوقلو حومه.

هر دو تجربه بودند تخلیه Montgomery گفت. در اعتراض به Jamar, Clark, یک مرد سفید پوست که مخالفت با تظاهرکنندگان به ضرب گلوله پنج مرد. در Philando کاستیا تظاهرات پلیس اسپری شیمیایی محرک در تظاهرات. پس از مدت Black Lives Matter مینیاپولیس را منحل کرد.

"هنگامی که شما یک فرد جوان و شما خواسته می شود به طور مداوم در پاسخ به این مکان جلوگیری از مردم به کار شد و ناپایدار" مونتگمری گفت و از آنجا که این گروه فاقد بودجه و یا یک ساختار رسمی "آن سوخته."

اما این اعتراضات نیز coalesced نسل جدیدی از فعالان در شهر — جوان رادیکال بسیاری از آنها عجیب و غریب. در سال 2017, برخی از آنها را دوباره تماس خود را سیاه و سفید سند چشم انداز جمعی.

"وجود دارد یک نیاز برای ساخت یک سازمان است که قرار بود در اطراف گذشته هر گونه قیام و یا جریان اصلی حاضر در رسانه ها گفت:" مونتگمری که یکی از جمعی رهبران "که قرار بود به طور مداوم انجام کار سازماندهی سیاه اعضای جامعه به عدالت است."

سیاه چشم داشت مالی حامیان و اعضای آن به توافق رسیدند که اولویت خواهد بود دفاع به لغو این شهرستان در اداره پلیس است. به کمک آنها شکل دوم سازمان اصلاح بلوک است که پس از سال 2018 به لابی شورای شهر به تغییر مسیر کمک های مالی به دور از پلیس و به برنامه های اجتماعی است.

مونتگمری گفت که او نمی توانست شناخته شده است زمانی که او از خواب بیدار در 25 مه که جورج فلوید کشته خواهد شد که بعد اما او گفت که این سیاه سند چشم انداز جمعی آماده بود برای چه آمد بعدی.

"ما شده ایم استراتژیک سازماندهی برای حرکت به سمت لحظات بزرگ مانند این که در آن ما می بینیم واقعا سریع قطبش از اعضای جامعه نسبت به طرف ما," او گفت:. حتی پس "من قطعا شگفت زده شد چقدر حرکت ما به دست آوردن واقعا سریع زمان."

ظرف 48 ساعت از فلوید کشتن به عنوان اعتراض و شورش فرا گرفته شهرستان مونتگمری و برگزارکنندگان بر روی تلفن و شهرستان در سالن با فشار دادن اعضای شورا — که در حال حاضر می دانستم که آنها را به خوبی به متعهد به از بین بردن police. در ژوئن 6, رهبری مارس به خانه شهردار یعقوب فری که در آن او از او خواسته تیز قبل از اینکه یک جمعیت عظیم به هم متعهد. هنگامی که او کاهش یافته است, او با استفاده از یک expletive به تقاضای او را ترک اعتراض به جمعیت heckled شهردار با شعارهای "شرم" و "رفتن به خانه یعقوب."

سیاه و سفید چشم انداز جمعی در حال حاضر برنامه ریزی شده خود تجمع در Powderhorn پارک برای روز بعد و مونتگمری گفت: او می دانست که بر اساس گفتگو با اعضای شورای شهر که برخی از آنها خواهد بود تا به خاطر حمایت برای پایان دادن به اداره پلیس.

اما آن را تا این تجمع بود در مورد برای شروع است که او در زمان شمارش و متوجه شدم چه اتفاقی افتاده است. نه اعضای شورا نشان داده بود — حق وتو-اثبات اکثریت.

"ما در حال برنده شدن" او گفت:.

آریانا Nason, 29

بزرگنمایی این تصویر

آریانا Nason کمک در نوشتن یک گزارش در تاریخ مینیاپولیس اداره پلیس است که ارائه شده در بسیاری از زبان فعالان با استفاده از فشار برای پلیس لغو شده است. Laylah Amatullah Barrayn برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Laylah Amatullah Barrayn برای NPR

هر چند این تظاهرات که پس از فوران جورج فلوید به قتل با تمرکز بر خشونت های پلیس علیه سیاهپوستان آمریکایی, آن را هرگز دور از آریانا Nason ذهن است که بومی آمریکایی کشته شده توسط پلیس در نرخ مشابه و یا بالاتر از مردم سیاه و سفید در حالی که به نمایندگی از یک مقدار کوچکتر درصد از جمعیت ایالات متحده.

برای Nason — که Anishinaabe و عضو فوند دو لک گروه از دریاچه سوپریور, Chippewa -- این یک واقعیت است که اطلاع زیادی از او اخیر فعالیت. او بیش از حد شرکت در این اردوگاه در خارج از ایستگاه پلیس پس از Jamar کلارک قتل در سال 2015 و کار کرده به صورت اتحاد بین مینیاپولیس " سیاه و مادری آمریکایی جوامع است.

طولانی نیست پس از کلارک تظاهرات Nason و دیگران که می خواهم شرکت در آنها تشکیل MPD150. یکی از این اهداف بود به مناسبت سالگرد 150 از مینیاپولیس اداره پلیس در سال 2017, با یک گزارش در تاریخ خشونت پلیس در داخل شهر.

"ما نمی خواهید برای انجام عمل مستقیم کار می کنند چرا که در حالی که مهم است و جزء لازم از سازماندهی و حرکت کار آن است که نه تنها مسیر برای تغییر" او گفت:. "ما می خواستیم به دست گرفتن کنترل از روایت است. ما می خواستیم به تغییر راه که مردمی صحبت شد به طوری که آن را آسان تر به پیش بینی پلیس-رایگان آینده است."

گزارش خود را با عنوان "به اندازه کافی به اندازه کافی است" وقایع به خوبی شناخته شده اما همچنین فراموش شده موارد خشونت پلیس و شکست خورده اصلاحات تلاش پوشا دهه. این استدلال که تاریخ نشان داده است که اداره پلیس نمی تواند اصلاح شود و باید لغو شود. و آن را بیشتر رفت, ارائه پیشنهادات برای آنچه که یک سیستم ایمنی بدون پلیس ممکن است مانند نگاه.

گزارش شد یک طرح برای بسیاری از وکالت در اطراف پلیس لغو در مینیاپولیس در چند سال گذشته است.

"آن را فراهم کرده است بسیاری از زبان به صحبت در مورد این" Nason گفت: "و بسیاری از در دسترس ملموس اطلاعات مردمی به سرعت یاد بگیرند و درک کنند."

زبان است که بسیاری از این شهر فعالان استفاده از زمانی که فراخوانی برای پلیس لغو امروز پژواک زبان از سال 2017 گزارش. و Nason گفت: اعضای MPD150 برخی از آنها نیز در سند چشم انداز جمعی کمک کرد پیش نویس بیانیه ای که اعضای شورای شهر عنوان خوانده شده زمانی که آنها متعهد به لغو پلیس در این تجمع در پارک در اوایل این ماه.

"این همیشه برای رفتن به یک جرقه و چیزی قابل توجه برای این حرکت رو به جلو," او گفت:. که جرقه معلوم شد اتفاق افتاد یک بلوک از آپارتمان او. شما می توانید گوشه ای که در آن جورج فلوید کشته شد از او جلو خم شدن.

"دانه در اطراف لغو کاشته شده است," او گفت:, "اما فصل برداشت تا به حال به حق باشد و من فکر می کنم که جایی که ما در حال حاضر."

ارمیا الیسون, 30

بزرگنمایی این تصویر

ارمیا الیسون مینیاپولیس عضو شورای شهر و در میان اولین به تعهد به از بین بردن اداره پلیس. Laylah Amatullah Barrayn برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Laylah Amatullah Barrayn برای NPR

قبل از او انتخاب شد به مینیاپولیس شورای شهر در سال 2017, ارمیا الیسون باعث جزئی اختلاف زمانی که در پاسخ به یک نظرسنجی از فعالان ارزیابی نامزدها برای دفتر که در سال, او گفت که او می تواند تصور کنید یک روز که مینیاپولیس نمی خواهد که پلیس است. او و دیگر نامزدها که در پاسخ به این سوال مثبت شد تمسخر بسیاری از شهرستان های کسب و کار و رهبران مدنی.

"من فکر می کنم که در آن زمان ما فکر آن را به عنوان چیزی که کمی aspirational," الیسون گفت. "اما پلیس لغو است و نه یک مفهوم است که به من و این چیزی است که تا به حال ساخته شده من یا ناراحت کننده است که غیر واقعی به نظر می رسید."

الیسون یک هنرمند بود همچنین شرکت در 2015 تظاهرات Jamar کلارک شده است و این موضوع یک عکس نشان دادن او در زمان بن بست با پلیس است. پس از Philando کاستیا را به قتل ماه بعد, او می خواهم نقاشی دیواری به تصویر می کشد سیاه و سفید مردم سرخوردگی بیش از خشونت پلیس.

بعد که او اعلام کرد قصد خود را برای به چالش کشیدن یک وقت عضو شورای که بسیاری از سیاه فعالان انتقاد به عنوان نرم افزاری در پاسخگویی. الیسون به دست آورد.

هر چند او هرگز انتخاب شده است به قبل از او هیچ غریبه ای به آن. پدرش کیت الیسون شد و سپس یک عضو کنگره و امروز سوتا دادستان کل که منجر به پیگرد قانونی در برابر سابق مینیاپولیس افسران که به کشته شدن جورج فلوید.

ارمیا الیسون گفت که در روز پس از فلوید کشتن دوستان معترض در خارج از شهر را در 3 حوزه ایستگاه ارسال شد او ویدئوها از پلیس پاشش مردم با گرز. او رفت را در صحنه گفت و تماشا به عنوان افسران مستقر گازهای فلش چتری و گلوله های لاستیکی.

"من تو را دیدم جمعیت شروع به دویدن به سمت من بعد از فلش انفجار نارنجک رفته بود," او گفت:. او کشف یک دختر نوجوان با خون جریان پایین چهره او از یک لاستیک زخم گلوله. "و من او را برداشت توسط شانه های من نشسته او را. و من خون پاک کردن صورت خود و با خودم فکر میکردم این دیوانه است."

او گفت: آن را به طور کامل بر خلاف پلیس پاسخ او می خواهم شاهد در طول زودتر تظاهرات در برابر پلیس به کشتار مردان سیاه و سفید. اما این بار او گفت که پلیس در حال تشدید خشونت آمیز خود را پاسخ بسیار سریع تر.

"من یک فعال یک هنرمند" گفت: "در حال حاضر من عضو شورای شهر وجود دارد بر روی زمین است. و من هنوز هم قادر به تحت تاثیر قرار چگونه پلیس پاسخ بودند. که در این لحظه من فکر کردم من نمی دانم اگر ما می تواند در رابطه با این گروه است."

بیش از چند روز آینده الیسون گفت: او از بسیاری از سازمان که در حال حاضر می خواهم سال ها وقت صرف لابی شورای, به انحلال پلیس برخی از آنها دوستان از روز خود را به عنوان یک فعال. و او با بسیاری از همکاران خود در شورای شهر.

در ژوئن 4, الیسون ارسال یک صدای جیر جیر با یک تعهد: "ما در حال رفتن به از بین بردن مینیاپولیس اداره پلیس" آن را بخوانید. "این واقعا گذشته به دلیل."

طی سه روز و هشت نفر از سران همکاران بودند پیوست او در تعهد است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن