'وجود دارد ' هیچ چیز': تصاویر ماهواره ای نشان می دهد نشانید روستا در ادلب سوریه

نزدیک به یک میلیون نفر آواره شده اند از ماه دسامبر در ادلب به عنوان یک نتیجه از عملیات نظامی علیه غرب

توسط MINERALNEWS در 15 اسفند 1398

نزدیک به یک میلیون نفر آواره شده اند از ماه دسامبر در ادلب به عنوان یک نتیجه از عملیات نظامی علیه غرب روستا و پیشرفت رژیم سوریه. انس Alkharboutli/dpa/عکس داد از طریق گتی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
انس Alkharboutli/dpa/عکس داد از طریق گتی

در ادلب آخرین دژ شورشی در سوریه را تقریبا دهه جنگ داخلی حملات هوایی را با خاک یکسان روستاها به زمین و آواره جمعیت هستند که مجبور به کوچکتر و کوچکتر مناطق به عنوان اردوگاه های خود را با بالون و رسیدن به زمین های کشاورزی با توجه به تازگی نشان داد تصاویر ماهواره ای.

استان آمده است تحت حمله از سوریه و نیروهای روسی در یک حمله که در سال گذشته آغاز شد.

تصاویر جدید منتشر شده توسط نجات کودکان و چشم انداز جهانی نشان می دهد مقیاس تخریب در شمال غربی استان که در آن سازمان ملل می گوید نزدیک به یک میلیون نفر آواره شده اند در سه ماه گذشته – بسیاری از آنها را زنان و کودکان است.

از زمان آغاز جنگ در سال 2011 این علامت "تک بزرگترین جابجایی اجباری پس از شروع بحران سوریه" وزارت امور خارجه سخنگوی مورگان Ortagus گفت: در اوایل این هفته. سه نفر از چهار نفر در سوریه شده اند به زور آواره از زمان آغاز جنگ با توجه به صرفه جویی در کودکان است.

محض سطح تخریب در ادلب به این معنی است که آوارگان باید کمی به بازگشت به زمانی که این مبارزه در نهایت متوقف می شود انسانی کارگران می گویند.

تصاویر ماهواره ای منتشر شده توسط نجات کودکان نشان می دهد نامعلومی منطقه در استان ادلب در ماه جولای 2018 (بالا) و پس از آشکار هوایی در آوریل 2019. دیجیتال جهان پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دیجیتال جهان

"چقدر آسیب وجود دارد در یک منطقه باعث می شود آن را بسیار دشوار است برای افرادی که قادر به بازگشت به آن می گوید:" امجد یمین, نجات کودکان, سوریه, پاسخ سخنگوی. "من نمی دانم آنچه را که آنها می توانید به — هنگامی که شما ببینید یک کل روستا وجود دارد هیچ چیز باقی مانده است. هیچ غیر نظامی و زیرساخت ها است. وجود مدارس باقی مانده است. هیچ بیمارستان."

"ما در حال نگاه کردن به سه میلیون نفر در حال حاضر زندگی می کنند که در یک منطقه است که از زیرساخت های است که می تواند به حمایت از آنها می گوید:" Yamin.

تصاویر منتشر شد در آستانه مذاکرات در بحران سوریه بین ترکیه و رهبران روسیه. ترکیه به دنبال آتش بس در منطقه و روسیه در حمایت از رژیم سوریه و بشار اسد.

برای سال غیرنظامیان در حال فرار از خشونت در دیگر نقاط سوریه آمده اند به یمن است. این منطقه تا به حال حدود 1.5 میلیون نفر از مردم هنگامی که جنگ آغاز شد نه سال پیش و در حال حاضر حدود 3 میلیون Yamin گفت. اما آنها در زیر آمده است آتش سوزی در یک دولت سوریه حمله آغاز شده است که در مارس سال 2019 به عنوان اسد تلاش دولت برای شکست دادن مخالفان خود پس از به دست گرفتن دوباره کنترل بسیاری از مناطق دیگر کشور است.

این غیرنظامیان هستند قادر به عبور به کشور همسایه ترکیه که بسته شده است مرز خود را. Yamin می گوید سازمان خود را ملاقات خانواده ایم که فرار خشونت در بسیاری از موارد به عنوان مبارزه و حملات هوایی منتقل کرده اند تمرکز می کنند.

"ملاقات ما یک خانواده در هفته گذشته بود که اعلام کرد که در نه ماه گذشته به تنهایی --این است که نه در گذشته و نه سال نه ماه گذشته – آنها آواره شده و بیش از 10 بار در سرتاسر منطقه" او می گوید. "فقط در تلاش برای پیدا کردن ایمنی را برای خود و فرزندان خود را."

برخی از کودکان آواره در ادلب کشته شده اند از سازمان ملل می گوید و حداقل 100 تن از طریق هوا و زمین حمله ماه گذشته.

تصاویر ماهواره ای نشان می دهد رشد سریع اردوگاه برای آوارگان جمعیت. برای مثال در تصاویر تجزیه و تحلیل توسط دانشگاه هاروارد بشردوستانه ابتکار یک عکس از سپتامبر 2017 نشان می دهد یک اردوگاه کوچک در لبه یک فضای خالی بزرگ و زمینه کشاورزی.

یک اردوگاه برای آوارگان داخلی در ادلب نشان داده شده در سپتامبر 2017. دیجیتال جهان پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دیجیتال جهان

در سپتامبر 2018, این تصویر ماهواره ای نشان می دهد که قبلا فضای خالی پر شده با ساختارهای کوچک در آنچه محققان می گویند به احتمال زیاد یک "خود مستقر و خود به خودی اردوگاه."

همان اردوگاه در ادلب نشان داد نشانه هایی از رشد سپتامبر 2018. دیجیتال جهان پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دیجیتال جهان

سرانجام در دسامبر 2019 در سازه های نزدیک به پر کردن این منطقه است. آنها محکم تر از آنهایی که وجود دارد سال گذشته و اردوگاه بسیار متراکم تر از آن استفاده می شود. سازه های گسترش به مناطق کرده که برای رشد محصولات زراعی است.

در ماه دسامبر 2019 این اردوگاه گسترش یافته بود و رشد کرده بود بیشتر پر اشغال شده است. دیجیتال جهان پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دیجیتال جهان

نجات کودکان می گوید که این منطقه از این اردوگاه خاص دو برابر ماه های سپتامبر تا دسامبر 2017 و 2019. امداد سازمان را فاش نمی کند مکان دقیق این تصاویر را از نگرانی برای ایمنی از مردم بر روی زمین.

"کاملا به سادگی آن را در مقیاس بزرگ فاجعه انسانی" کلی Clements, U. N. معاون کمیساریای عالی پناهندگان می گوید NPR همه چیز در نظر گرفته شود.

"ما می خواهیم برای دسترسی به, ما می خواهیم را در بیشتر, امداد, و آن را بسیار دشوار است," او می گوید. "دسترسی فوق العاده دشوار برای رسیدن به." وضعیت خطرناک برای کمک کارگران بسیاری از آنها از این منطقه و آواره شده اند خود را با خشونت.

این تصویر گرفته شده در مارس 2 سال 2020 نشان می دهد, دود plumes افزایش زیر بمباران هوایی در روستای Balyun در بخش جنوبی سوریه و شمال غربی استان ادلب. عمر حاج Kadour/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
عمر حاج Kadour/خبرگزاری گتی ایماژ

Clements می گوید که کمک های بشردوستانه به سادگی فراهم می کند یک "band-aid" – و آنچه مورد نیاز است یک "سیاسی و دیپلماتیک حل است." او اضافه می کند که "فوری آتش بس لازم است – این چیزی است که در حال رفتن برای نجات جان نوزادان که در حال مرگ است."

در اوایل این هفته در ایالات متحده وعده داده شده بیش از 100 میلیون دلار برای حمایت از کمک های انسان دوستانه برای مردم سوریه. Clements می گویند که پول مهم است اما آنها "باید خیلی بیشتر از سازمان های بین المللی و همچنین اهدا کنندگان قادر به پشتیبانی از این تلاش است."

U. N. صادر طرح در ماه گذشته به شمال سوریه به دنبال یک و نیم میلیارد دلار در بالای قبلی 2 میلیارد دلار طرح در داخل سوریه به ادامه حفاظت مستمر و نجات بخش کمک Clements می گوید. تا به امروز که طرح تنها 9 درصد بودجه توسط جامعه بین المللی است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن