'هیچ میوه یا سبزی': انگلیس, پرستار باعث می شود احساسی دادخواستی به پاچه خریداران

وحشت خرید به عنوان coronavirus در انگلستان است که محور سوپر مارکت ها برای محدود کردن فروش برخی از اقلام و

توسط MINERALNEWS در 2 فروردین 1399

وحشت خرید به عنوان coronavirus در انگلستان است که محور سوپر مارکت ها برای محدود کردن فروش برخی از اقلام و اضافه کردن امنیت به نگه داشتن مشتریان در خط. هنوز هم بسیاری از قفسه های ساده شده است برهنه که منجر به این گریان تصویری که زده یک عصب در سراسر کشور است.

در روز پنج شنبه, سحر Bilbrough یک پرستار در خدمات بهداشت ملی انگلستان در غرب ایالت یورکشایر درشمال انگلستان ارسال شده از ویدیو در Facebook که در آن او می شکند در یک سوپر مارکت پارکینگ بعد از او قادر به خرید مواد غذایی به اندازه کافی.

"من فقط بیرون آمدن از سوپر مارکت می گوید:" Bilbrough نشستن در ماشین خود را. "هیچ میوه یا سبزی."

بزرگنمایی این تصویر

یک زن مسن می رسد تا به نزدیکی خالی قفسه در یک سوپر مارکت در لندن در روز پنج شنبه. Coronavirus شیوع منجر به وحشت خرید در بریتانیا به عنوان جاهای دیگر. Kirsty Wigglesworth/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Kirsty Wigglesworth/AP

"من تا به حال کمی گریه در آن وجود دارد" او ادامه می دهد, پاره کردن. "من یک انتقادی در پرستاری. من فقط به پایان رسید 48 ساعت کار می کنند. من فقط نمی دانم که چگونه من قرار است برای سالم ماندن. مردم فقط رقص برهنه کردن قفسه های اساسی و مواد غذایی است. شما فقط نیاز به آن را متوقف کند چرا که افرادی مانند من که در حال رفتن به مراقبت از شما را هنگامی که شما در پایین خود را, بنابراین فقط آن را متوقف کند."

این تصویری بود که جریان گسترده و اسیر احساسات بسیاری را در انگلستان است که تا به خواست خریداران به متفکر و خویشتن داری نشان می دهد.

به عنوان جمعه 3,983 مردم در انگلستان آزمایش مثبت برای coronavirus و 177 فوت کرده اند. دولت دستور داده است تا میخانه, رستوران, سینما, تئاتر و دیگر کسب و کار ،

خرید و وحشت است که منجر به دردناک دیگر ، در اوایل این هفته یک پدر و دختر خود راه می رفت به یک Sainsbury در سوپر مارکت در والتون-on-Thames, یک شهر در خارج از لندن به پیدا کردن بسیاری از قفسه های خالی.

"وجود دارد هیچ غذایی چپ پدر" دختر کوچک گفت. "ما بیش از حد دیر است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن