'هیچ خنثی': 'خوب مردم سفید' هنوز هم می تواند همدستی در یک نژادپرست جامعه

بزرگنمایی این تصویر سفید, شکنندگی نویسنده رابین DiAngelo می گوید: سوال این افراد باید درخواست خود را

توسط MINERALNEWS در 21 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

سفید, شکنندگی نویسنده رابین DiAngelo می گوید: سوال این افراد باید درخواست خود را است: من به شکل مسابقه اما چه شده است که من به شکل مسابقه ؟ بالاتر از معترضان در "Black Lives Matter" تظاهرات در تاریخ 1 ژوئن 2020 در نیویورک است. آنجلا Weiss/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
آنجلا Weiss/خبرگزاری گتی ایماژ

برای افرادی که به تازگی به رسمیت شناخته شده خود را همدستی در آمریکا نژادپرستانه سیستم ها و به دنبال "رفع" که — آن را به یک شبه اتفاق می افتد.

"این کمی مانند گفت:" من می خواهم به در شکل فردا' ... می گوید: "نویسنده رابین DiAngelo. "این رفتن به یک فرایند است."

DiAngelo نویسنده سفید, شکنندگی: چرا آن را بسیار سخت برای مردم به صحبت در مورد نژاد پرستی. این کتاب در سال 2018 و در لیست بهترین فروشنده که خیابان ها را پر کنید با معترضان خواستار پایان دادن به خشونت پلیس علیه مردم سیاه و سفید.

وضعیت موجود در ایالات متحده است که نژادپرستی DiAngelo می گوید و "آن راحت است برای من به عنوان یک فرد برای زندگی در یک جامعه ی نژادپرست."

DiAngelo می گوید برای حفظ حرکت از این اعتراضات باید آن را تبدیل به ناراحت کننده برای مردم سفید به ادامه بهره مندی از سیستم های نژادپرستانه.

"ما شروع کردیم به ساخت آن ناراحت کننده و بدانند چه پشتیبانی از ما در حال رفتن به در محل قرار داده برای کمک به ما همچنان ناراحت کننده," او می گوید. "از آنجا که نیروهای آسایش بسیار اغوا کننده است."


نکات برجسته مصاحبه

در تشویق افراد به تأمل در نحوه مسابقه به شکل زندگی خود را

این [کار] خواهد بود و مادام العمر: واقعا تفکر عمیق در مورد آنچه در آن به معنی سفید, چگونه خود را نژاد اشکال خود را زندگی است. ما در جامعه ای زندگی تبدیل می شود که مسابقه بیش از مردم از رنگ. آنها یک مسابقه. ما فقط مردم. و بنابراین ما خودمان را به عنوان خارج از مسابقه است. و این مشکل برای بسیاری از دلایل. اما خیلی بالقوه غنی بینش است که ما به دست آورید می توانید از عمیقا تأمل در ما خود را نژادی تجربه است.

چگونه مردم سفید می تواند همدست تنش در سیستم های بدون شناخت خود و نژاد پرستی

نژاد پرستی چیزی است که اتفاق می افتد زمانی که شما به یک گروه نژادی و تعصب با اختیارات قانونی و نهادی کنترل. ... هنگامی که شما پشت یک جمعی تعصب با این نوع از قدرت, این است که تبدیل به یک گسترده سیستم. آن را می شود به طور پیش فرض. آن را به صورت خودکار. آن را وابسته به خود توافق و یا اعتقاد و یا تایید. این گردش 24/7, 365.

نژادپرستی است که پایه و اساس جامعه ما هستند. و به سادگی حمل بدون هیچ وقفه فعال است که سیستم به همدستی با آن است. و در راه است که ما می توانیم می گویند که خوب سفید افرادی که واقعا انجام نمی دهد هر چیزی به غیر از خوب بودن مردم نژادپرست است. ما همدست با این سیستم. هیچ خنثی محل.

در به چالش کشیدن تعاریف

ما آموخته اند که به فکر کردن در مورد یک نژادپرست به عنوان کسی که آگاهانه و به عمد به دنبال به صدمه زدن به مردم بر اساس نژاد. و اگر این است که آنچه شما فکر می کنم آن را به معنی نژادپرستانه و سپس آن را توهین آمیز است که من می خواهم بگویم شما نژادپرست است. این چیزی است که من در آن. ... همه از نژاد پرستی من مرتکب در زندگی من بود و نه آگاهانه و نه عمدی اما مضر برای افراد دیگری با این وجود.

در نشان می دهد که مردم می پرسند چگونه — به جای اگر آنها شده اند به شکل مسابقه و نژاد پرستی

هنگامی که شما تغییر درک خود را از آنچه در آن به معنی نژادپرستانه و شما دیگر نمی توان دفاعی است. ... که در میان شنوندگان خود را در حال حاضر خواهد همیشه می گویند آنها آگاهانه و عمدا معنی در سراسر مسابقه ؟ من فکر می کنم که تعریف [نژادپرستی به عنوان فردی آگاه malintent در سراسر نژاد] است که ریشه بسیاری از defensiveness.

هنگامی که شما خود را تغییر تعریف آن در واقع رهایی بخش. ... این تحول است. شما می دانید که شما می تواند به توقف, دفاع از منحرف انکار توضیح دور دادن تمام شواهد و مدارک برای چرا شما متفاوت هستند و احتمالا نمی تواند شده اند تحت تاثیر این جامعه زندگی می کنند.

و شما می توانید شروع به کار در واقع تلاش برای شناسایی: همه حق است. آن را اجتناب ناپذیر بود که من اجتماعی به این سیستم. آن را اجتناب ناپذیر است که من باید نقاط کور. ... و بنابراین من قصد دارم به تمرکز انرژی خود را در چگونه من به این شکل توسط سیستم اما اگر.

ما باید برای تغییر ما سوال است. اگر ما سوال این است که اگر من به این شکل پاسخ این خواهد بود آسان بدون. و سپس چه بیشتر عمل مورد نیاز است از ما ؟ هیچ چیز.

وقتی پاسخ این است که چهخوب است که مجموعه شما را در یک فرایند مادام العمر.

در مراحل خاص سفید مردم می توانند

من شروع با برخی از بسیار عمیق و تامل در آنچه در آن به معنی سفید: چگونه خود را نژاد شکل زندگی خود را. ... صدای ما بخشی از ما در این است که گم شده است برای بیش از حد طولانی است.

اما ما در حال رفتن هرگز به درک این اگر ما نمی گوش دادن به سیاه بومی و مردم دیگر از رنگ. بنابراین شروع به خواندن آنچه آنها در حال نوشتن گوش دادن به فیلم های خود حضور خود را در مذاکرات و آموزش خود را.

وجود دارد واقعا منابع عالی ... یکی دکتر ادی مور 21 روز نژادی سهام [عادت] ساختمان چالش — آن را به شما راه رفتن را از طریق یک عمل روزانه. و لیلا سعد و سفید برتری Workbook. این کتاب شما را به جای خواندن. که شروع خواهد شد ما بر روی آنچه که یک فرایند است نه یک لحظه و یا یک لحظه.

در درخواست سفید مردم را به تواضع

من هرگز ملاقات یک فرد سفید که یک نظر بر روی نژاد پرستی. ... که نمی شود آن را اطلاع داد. آن را خیلی پیچیده و متنوع و لایه لایه. ... بنابراین تمایل به در نظر بگیرید که شاید نظرات خود را به عنوان مطلع به عنوان شما فکر می کنم آنها. ...

اکثر مردم سفید زندگی می کنند جدا زندگی می کند. بسیاری از ما واقعا حتی نمی دانم مردم سیاه و سفید. بسیاری از ما رفتن را از گهواره تا گور با چند اگر هر گونه معتبر پایدار متقابل روابط نژادی و هیچ حس واقعی از دست دادن در مورد آن است. و در عین حال ما باید این نظرات که ما احساس می کنیم در برابر افرادی که شما می دانید مطالعه و تلاش و کار روی این مسائل برای چند دهه. و پس از آن کمی مانند گفت: خوب من میرم به Epcot Center, بنابراین من واجد شرایط در اب راه رفتن در یک بحث با نیل دگراس تایسون که آیا پلوتو یک سیاره است.

در دو سوال او را می شنود بیشتر

وجود دارد دو سوال من زمانی که من به یک بحث ... یکی از اولین این است که: چه کنم ؟ و وقتی که من به این سوال من را یک عقب: ... چگونه شما موفق نمی دانید ؟ چگونه شما موفق به طور کامل عملکرد به احتمال زیاد آموزش بزرگسالان در سال 2020 و نمی دانم پاسخ به این سوال ؟ و این به معنای به چالش کشیدن آن شخص که: که در شما. اطلاعات را در همه جا. چرا شما به دنبال آن تا این لحظه ؟ چه آن را به شما برای پرسیدن این سوال ؟

به طوری که به معنای به چالش, اما آن را نیز صادقانه سوال. یک تکه کاغذ و نوشتن پاسخ خود را به همین دلیل شما نمی دانید که چه باید بکنید و یا چگونه آغاز شده است. و وجود دارد خواهد بود نقشه خود را. همه چیز شما نوشتن که قطعه ای از کاغذ می شود. هیچ یک از آن خواهد شد سریع یا آسان. اما با شروع این لیست.

دوم سوال بالا که من دریافت است: چگونه بگویم یا صحبت کردن با دیگر افراد در مورد نژاد پرستی? ... شما متوجه است که این سوال فرض می شود که از آن ما نیست. ما خوب به آن بروید. ما را در حال حاضر. بیایید بیرون رفتن و تغییر جهان است.

آن است که ما. ما هرگز نمی توانیم خودمان را از این معادله است. و من فکر می کنم در واقع بیشتر ما کار خودمان مطبوع و موثر تر ما را در کمک به دیگران دیدن ایشان.

بر حفظ شتاب

ما دیده ایم این لحظات قبل از. ما فکر کردیم که ما پس از نژادی پس از جنبش حقوق مدنی. ما فکر کردیم که ما پس از نژادی اوباما پس از ریاست جمهوری. ما پس نه پس نژادی و ما هرگز. من دیدن این اعتراضات پایدار بودن و انواع مختلف خواستار بیرون آمدن از آنها را. که امیدوار است.

اما مهم این است: چه اتفاقی می افتد زمانی که آن دوربین برود و هنگامی که آن را دیگر — برای عدم وجود یک کلمه بهتر برای مردم, به هر حال – "هیجان انگیز" و یا "صالح" به پایین و اعتراض ؟ در برخی از راه است که آسان تر از انواع اقدامات است. آنچه که ما می رویم به انجام به حفظ آن زمانی که ما دیگر این نوع از فشار هنگامی که ما در حال بازگشت به نژادی منطقه راحتی?

مالوری یو و سارا هندل تولید شده و ویرایش شده این مصاحبه برای پخش. بث Novey اقتباس آن برای وب است.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب