بدترین coronavirus است که هنوز هم به آینده برای کالیفرنیا: 'اوج بد خواهد شد'

با کروناویروس مربوط به مرگ و میر در کالیفرنیا صعود به 55 مقامات دولتی هشدار داده اند که بدترین است که هنوز هم

توسط MINERALNEWS در 6 فروردین 1399

با کروناویروس مربوط به مرگ و میر در کالیفرنیا صعود به 55 مقامات دولتی هشدار داده اند که بدترین است که هنوز هم به عنوان ویروس همچنان در حال گسترش است.

شهردار لوس آنجلس اریک Garcetti شنبه هشدار داد که ساکنان باید آماده برای از دست دادن بیشتر از زندگی به عنوان اپیدمی گسترش می یابد.

Garcetti گفت: L. A. می تواند شش تا 12 روز از دیدن اعداد مشابه به شیوع بیماری در شهر نیویورک که در آن مرگ و میر به طور چشمگیری افزایش یافته و در روزهای اخیر.

"آن را آینده" Garcetti گفت. "اوج اینجا نیست هنوز. اوج بد خواهد بود. مردم را از دست دادن زندگی خود را."

تبلیغات

شهردار نیز رد جمهور تهمت را پیش از آن نظر که او می خواست به سرعت سهولت محدودیت و گفت که Angelenos باید "آماده برای چند ماه بود."

"من می دانم که همه امیدوار هستند و برخی از آنها قرار دادن است که امیدواریم از ما که در کلیساها با عید پاک و یا کنیسه توسط فصح یا راه اندازی مجدد اقتصاد در یک هفته" Garcetti گفت. "من فکر می کنم ما آن را مدیون همه باید ساده و صادقانه است. ما نمی خواهد در بازگشت به ... که سطح نرمال در این دوره کوتاه از زمان."

Coronavirus عفونت موارد در دولت در حال حاضر بالا 2,600. اما انتظار می رود این تعداد به طور چشمگیری افزایش به عنوان تست بیشتر رخ می دهد. نیویورک به ثبت بیش از 200 کشته و 26,000 کل موارد.

تبلیغات

کالیفرنیا مقامات فکر می کنم آنها را ببینید عمده خوشه در روزهای آینده و هفته.

سان فرانسیسکو مقامات گفت: در اوایل این هفته که افزایش عفونت کرونا ويروسی است که انتظار می رود در عرض یک یا دو هفته.

"بدترین و در عین حال آمده است" سان فرانسیسکو مدیر سلامت دکتر گرانت Colfax گفت: در یک کنفرانس خبری در روز شنبه. "هر جامعه که در آن ویروس را گرفته و نگه دارید تا شاهد افزایش در تعداد coronavirus بیمارانی که نیاز به بستری است. ما انتظار داریم که به اتفاق می افتد در سان فرانسیسکو به زودی در یک یا دو هفته و یا شاید حتی کمتر است."

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن اظهارات را منعکس نمی واقعیت در کالیفرنیا است.

"مارس برای کالیفرنیا خواهد بود زودتر از هر یک از کارشناسان که صحبت کردم به این باور است که ممکن است" Newsom گفت.

Newsom در حال حاضر انتظار کالیفرنیا نیاز 50,000 تخت بیمارستان برای مقابله با COVID-19 بیماران بیش از دو برابر آنچه که دولت پیش بینی هفته گذشته است. او گفت: دولت 416 بیمارستان ها اجرا خواهد شد "افزایش برنامه های" برای ایجاد 30,000 جدید تخت.

Newsom همچنین دستور توقف مصرف و انتقال زندانیان در دولت 35 زندانها و چهار جوانی correctional facilities. او گفت: انگلیسی ریچارد برانسون میلیاردر اهدا خواهد شد پزشکی دنده برای کمک به بهداشت و درمان کارگران و پیوستن به تلاش های تسلا و اپل مدیران.

تبلیغات

در L. A. County, مقامات روز سه شنبه تایید کرد چهار مرگ و میر مربوط به ویروس, آوردن countywide مرگ و میر به 11. این شهرستان اشاره کرد اضافی 128 موارد عفونت کروناویروس هل دادن کل به 662.

اداره پلیس لس آنجلس گفت: 11 افسران باید آزمایش مثبت دو نفر از آنها از اعضای ارشد آن فرمان کارکنان. در اورنج کانتی تایید مقامات بهداشتی این شهرستان برای اولین بار ویروس مرتبط با مرگ یک مرد در 70s با زمینه مسائل بهداشتی بود که درمان در یک بیمارستان است. تعداد افراد آلوده به 152 رسیده در اورنج کانتی با 27 جدید موارد گزارش شده.

مقامات گفت: coronavirus گرفته اند ممکن است زندگی یک لنکستر نوجوان, احتمالا این کشور را برای اولین بار مرگ یک فرد زیر 18 مرتبط با ویروس.

L. A. عمومی کانتی وزارت بهداشت مدیر باربارا فرر نام آن را "ویرانگر یادآوری است که COVID-19 تحت تاثیر قرار مردم در تمام سنین است." اما در بیانیه ای که اواخر روز شنبه, مقامات بهداشت عمومی اشاره کرد که اگر چه "اولیه آزمون نشان داد یک نتیجه مثبت برای COVID-19 مورد پیچیده است و ممکن است یک جایگزین توضیح" علاوه بر coronavirus برای مرگ.

در مصاحبه روز سه شنبه لنکستر شهردار R. رکس parris در گفت پسر نوجوان در اثر شوک سپتیک و جوانان است با آلوده coronavirus.

به عنوان تلاش برای تعیین علت دقیق مرگ به جوانان این امکان وجود دارد که coronavirus و عفونت باکتریایی در ارتباط هستند یک کارشناس گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب