غرب در حال گسترش از 20 سال خشکسالی که یک 'مارس معجزه' انجام خواهد شد کمی به تغییر

اخیر ایالات متحده خشکسالی مانیتور پنجشنبه منتشر شد نشان می دهد که اگر چه باران های اخیر ارائه کرده اند برخی از

توسط MINERALNEWS در 1 فروردین 1399

اخیر ایالات متحده خشکسالی مانیتور پنجشنبه منتشر شد نشان می دهد که اگر چه باران های اخیر ارائه کرده اند برخی از تسکین را برای جنوب کالیفرنیا شمال کالیفرنیا باقی می ماند قفل شده است و در حد متوسط خشکسالی و یا غیر طبیعی در شرایط خشک است.

یک منطقه در نزدیکی Klamath رودخانه در شمال کالیفرنیا و جنوب اورگان که از دست رفته را در بارش سنگین این فصل تضعیف شده به خشکسالی شدید. منطقه می پیوندد سایر نقاط غرب و از جمله بخشی از منطقه مرکزی جنوبی و آیداهو و یک تکه بزرگ از زمین در چهار گوشه منطقه در خشکسالی شدید.

آن است که منطقه در اطراف چهار گوشه که در آن ایالت یوتا و آریزونا کلرادو و نیومکزیکو ملاقات همراه با بخش هایی از کالیفرنیا که در حال تخلیه توسط ساکرامنتو و سان Joaquin رودخانه که مهم ترین را به جنوب کالیفرنیا آب کاربران است. این منطقه در اطراف چهار گوشه بخشی از رودخانه کلرادو آبخيز. آب از رودخانه کلرادو است که یک منبع تامین به لس آنجلس منطقه از طریق رودخانه کلرادو قنات.

که در چهار گوشه منطقه است که در خشکسالی شدید و آن را احاطه کرده است و این مناطق از متوسط خشکسالی که پوشش بسیاری از یوتا و کلرادو و همچنین شمال شرقی آریزونا و شمال نیومکزیکو.

تبلیغات

"آنچه که من اسمش ادامه خشکسالی مومی است و مشکلاتی روبرو شد اما ما به طور کلی باقی ماند در نزدیکی آستانه مقیاس بزرگ خشکسالی شدید در غرب و شرق" گفت: climatologist لایحه Patzert. "در این سال مانند قبلی پنج تا 10 سال دارای آب مدیران کار خود را نگران beads."

رودخانه کلرادو جریان از آن headwaters در کوه های راکی. رودخانه و شاخه های فرعی آن را تخلیه مورد 246,000 مایل مربع از جمله جنوب غربی وایومینگ بسیاری از غربی کلرادو و نیومکزیکو تقریبا همه آریزونا و بخشهایی از یوتا و نوادا و کالیفرنیا. اما بخش بزرگی از رودخانه کلرادو آبخيز است در خشکسالی.

"هیچ رفع سریع به خشکسالی طولانی" گفت: Patzert با استناد به آب های زیرزمینی حوضه و دریاچه مید مخزن تشکیل شده توسط سد هوور در کلرادو به عنوان غرب را در مقیاس بزرگ خشکسالی مانیتور. دریاچه مید طول می کشد تا 17 سال برای پر کردن با نرمال بارندگی و آب های زیرزمینی حوضه زمان طولانی برای دوباره پر کردن.

"طول می کشد بیش از یک مرطوب سال در سیرا نوادا به سینه خشکسالی" گفت: Patzert به ویژه هنگامی که خشکسالی شامل بسیاری از غرب. "زمانی که غربی اقیانوس آرام و کالیفرنیا در حال خشک, رشته کوه های راکی خشک هستند."

تبلیغات

"آیا بیش از حد سرخوشی در مورد مینی مارس معجزه" Patzert هشدار می دهد. "آن را نمی پر کردن این لایحه به عنوان یک خشکسالی شکن و قطعا آن را یک سوخت-ساز برای تابستان fire فصل است."

اسکات مک لین از کال آتش موافق با توجه به متنوع طبیعت بارندگی در سراسر کشور. "آن فقط آب پوشش گیاهی" ترویج رشد "نور زرق و برق دار و سوخت مانند چمن و علف های هرز که فیوز که چراغ های آتش سوزی."

مکلین مدعی است که چندین سال قابل آسمانی مورد نیاز برای پایان دادن به تنش خشکی. او گفت که در حالی که او قدردانی باران "ما هنوز راه برای رفتن است."

جنوب کالیفرنیا شانس بهتر از شمال کالیفرنیا در این سال, اما حتی است که بزرگ نیست. مرکز شهر لس آنجلس دریافت کرده است فقط 10.12 اینچ از بارش باران پس Oct.1 — 80 درصد از نرمال. این نقطه در این فصل در مرکز شهر لس آنجلس باید در 12.63 اینچ به طور متوسط. سال گذشته در این زمان آن را تا به حال 17.99 اینچ در باران سنج.

در ضمن و از همه مهمتر شمال سیرا 8-ایستگاه شاخص می ایستد در 57% طبیعی, از شنبه, با توجه به وزارت کالیفرنیا از منابع آب. این شاخص به طور متوسط هشت آسمانی اندازه گیری سایت های که ارائه یک نمونه نماینده از شمال سیرا عمده منابع آبی. این حوضه شامل ساکرامنتو پر یوبا سیتی و آمریکایی رودخانه که جریان به برخی از کالیفرنیا بزرگترین مخازن. همراه با آب از رودخانه کلرادو آنها ارائه بخش بزرگی از لس آنجلس و کالیفرنیای جنوبی تامین آب است.

جمعبندی خشکسالی در کالیفرنیا و غرب شده است "در دوباره خاموش-دوباره گفت:" Patzert "اما در حال حاضر به نظر می رسد مانند آن را در دوباره. و سرحال مارس معجزه نیست به احتمال زیاد برای پایان دادن به آن است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن