تم ها مشکل ساز هستند برای کنفرانس ها, من همیشه فکر می کنم. و برای من عنوان این سال را ملاقات کنفرانس در تقسیم “آن را به دفعات مشاهده شده: برقراری ارتباط با وضوح و concision” – بود مضاعف به دلیل آن را شامل یک کلمه من مطمئن هستم من هرگز به استفاده از. با وجود این واقعیت است که آن را به نظر می رسد در لغت و آشکار قیاس با “دقت” که کلمه “concision” نتونست به من را متقاعد کند.

به هر حال همانطور که همه ما می دانیم که با وجود همه تلاش های بسیاری در هر کنفرانس شما ممکن است ذکر را بسیار اطلاع از آنچه در این رویداد می گوید: این قرار بود در مورد. سخنرانان خود برنامه و برگزارکنندگان کنفرانس بالاتر از همه نیاز مردم به صحبت می کنند به طوری که آنها نمی اصرار بیش از حد بر روی بلندگوهای خود را toeing خط. به طرز عجیبی هر چند در برخی از نقطه در این زمینه موضوع کنفرانس همیشه پدیدار می شود: و این که پیام واقعی به خانه می برد.

در کرواتی شهر تقسیم موضوع اساسی آغاز شده و به نظر می رسد در اولین نطق اصلی بحث توسط دیوید Jemielity. من می خواهم در حال حاضر دیده می شود دیوید در این سال در ITI کنفرانس در شفیلد اما اگر چه او پیام همان بود بحث خود را در اینجا کاملا متفاوت بود. او توضیح داد که چگونه او و تیم خود را از مترجمان به حال موفق به جلب اعتماد مدیریت ارشد در بانک سوئیس که در آن او کار می کند به نقطه جایی که آنها در حال حاضر موجود در شرکت ارتباطات تصمیم گیری است. این بود که زمانی دیوید توضیح داد: با یادگیری این زبان صحبت می کنند از مدیران و بانکداران و مثل آنها فکر می کنم. فقط در این راه می تواند آنها را متقاعد نیاز به تغییر روش برای اطمینان حاصل شود که ترجمه شد با توجه به اهمیت آن سزاوار در چند زبانه مانند کشور سوئیس است.

بعد Maeva کیفونتس دنبال شد در همان موضوع از یک دیدگاه دیگر. در عالی صحبت در بازاریابی محتوا ایده اصلی همان بود. می دانیم که مشتریان هدف شما در پیدا کردن آنچه آنها علاقه مند هستید و استفاده از زبان آنها را درک خواهد کرد به طوری که شما با نوشتن مطالب آنها را می خواهید به عنوان خوانده شده. من در واقع نمی توانید ببینید خودم زیر Maeva مشاوره به نامه من سعی کردم وبلاگ نویسی برای مشتریان و این کار بسیار سخت – اما این ایده از دانستن مشتریان من بهتر این است که آیا که مشتریان من در حال حاضر و یا آنهایی که من می خواهم برای پیدا کردن قطعا تجدید نظر به من.

جنی Zonneveld ارائه یکی دیگر از تغییرات در “می دانم که شما مشتری” در او بسیار مفید بحث در آماده سازی کامل نقل قول. به دلیل آنچه که نقل قول اگر نه یک راه بسیار مهم برای برقراری ارتباط با یک مشتری یا مشتری بالقوه? و دانستن اینکه چگونه به قول و چقدر به قول بسیار محدود تا با دانستن در مورد انتظارات مشتری است. یک مشتری استفاده می شود که برای برخورد با مترجمان می تواند به کار گرفته شده بسیار متفاوت از کسی است که یک تازه کار کامل. و شما تقریبا باید به زبان های مختلف بسته به اینکه آیا شما در حال برخورد با یک شرکت تجاری یا یک استاد دانشگاه.

لوید بینگهام داد چه بود شاید سرگرم کننده ترین ارائه در این سال صحبت کردن در مورد شبه-فارسی – کسانی که بار زمانی که زبان های خارجی اتخاذ انگلیسی کلمات اما از آنها استفاده غلط از متن و یا در amusingly شرم آور در راه است. در میان همه سرگرم کننده خود صحبت کرده بود یک طرف جدی و یک بار دیگر موضوع مشتری ارتباطی آمد. چون لوید توضیح داد که چگونه سمج مشتریان خاص هستند نه تنها در ادامه به قصاب زبان انگلیسی بلکه در تلاش برای اصرار دارند که او باید انجام چنین سوء استفاده به خود ترجمه. رابطه اعتماد و قدرت های بزرگ از اجبار اغلب نیاز به قرار دادن آنها را در سمت راست.

وجود دارد مقدار زیادی از دیگر چیزهای خوب در این سال را ملاقات بیش از حد. دو کارگاه من با حضور – اموزش سیمپسون در شراب ترجمه و تیم بارتون در PerfectIt – عالی بودند خود را در راه های مختلف. از تیم من یاد گرفتم که من درست فکر کردن که من فقط می خواهم همیشه خراش سطح در هنگام استفاده از ابزار ویرایش و از اموزش من کشف در میان بسیاری از چیزهای دیگر که باعث می شود واقعا عالی Chablis. نیز وجود دارد یک پر زرق و برق از ویژگی های جدید در فرم های مختلف زبان break-out جلسات آن حضور می تواند عمل خود را در ترجمه مهارت در quickfire فعالیت است. این دست جلسات در میان بهترین در ارائه METM و طولانی ممکن است آنها همچنان!

در ضمن دیگر کلیدی بحث را دیدم Lynne مورفی تنظیم کردن تفاوت بین انگلیسی آمریکایی و انگلیسی که همیشه به آنهایی که شما فکر می کنم آنها. اما زرگر به حساب جذاب از تلاش های او به او, منبع, مهارت های زبان پس از سالها زندگی در اسپانیا و محتوا مانند بسیاری از ما با فقط گرفتن. و وندی بالدوین توضیح داد که او جالب مجازی co-ترتیب کار با دانشگاهیان عامل به طور کامل در زمینه های مختلف. طبق معمول رسمی کنفرانس تکمیل شده با طیف وسیعی از فعالیت های اجتماعی و برخی از بهترین بینش آمد در گفتگو با همکاران در معافیت های قهوه کافه ها و رستوران ها. این مواد غذایی در تقسیم اتفاقا شگفت آور بود.

سال آینده METM است در سن سباستین در کشور باسک از 15-17 اکتبر. این موضوع بدون شک اعلام می شود قبل از بیش از حد طولانی است. اما اگر شما می خواهید برای پیدا کردن آنچه در این کنفرانس که واقعا در رفتن در مورد من پیشنهاد می کنم شما بروید و پیدا کردن.

عکس گروهی از METM19 شرکت کنندگان توسط عکاس رسمی ماریو Javorčić.

ترجمه مقاله

tinyurlrebrandlybitly