اسمیتسونیان در حال جمع آوری Coronavirus 'آثار' به سند همه گیر

بزرگنمایی این تصویر ویرجینیا آرلینگتون کانتی برگزار شد اولین درایو از طریق کمک مالی برای مردم به رها

توسط MINERALNEWS در 1 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

ویرجینیا آرلینگتون کانتی برگزار شد اولین درایو از طریق کمک مالی برای مردم به رها کردن باز نشده و استفاده نشده تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) برای استفاده توسط اولین پاسخ دهندگان. تایرون ترنر/WAMU پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
تایرون ترنر/WAMU

اگر شما در طراحی یک نمایشگاه موزه که توضیح دهد این بیماری همه گیر کوروناویروس به نسل های آینده آنچه را که شما در آن قرار داده ؟

اسمیتسونیان داران در واشنگتن در حال تلاش برای پاسخ به این سوال حتی به عنوان ویروس همچنان به گسترش در برخی از کشورها. موزه ملی تاریخ آمریکا و Anacostia جامعه موزه را به تازگی راه اندازی coronavirus مجموعه پروژه های. یک سوم تلاش از موزه ملی تاریخ و فرهنگ خواهد در ماه ژوئن.

هر یک از مجموعه خود را خاص تمرکز می کنند. آمریکا تاریخچه موزه در نظر گرفتن یک رویکرد گسترده: داران در آن COVID-19 نیروی کار در حال کنار هم قرار دادن لیست از اشیاء آنها می خواهند برای جمع آوری اعم از دست نوشته لیست مواد غذایی و نامه از بیماران به تجهیزات حفاظت شخصی, کیت های آزمایش و هواکش. برخی از اشیاء قرار داده خواهد شد بر روی صفحه نمایش در یک نمایشگاه در بیماری برنامه ریزی شده برای اواخر سال آینده است.

"بدیهی است که کسانی که اشیاء ما خواهد شد جمع آوری نمی کند تا زمانی که این بیماری همه گیر است واقعا زخم پایین" گفت: Alexandra خداوند صندلی آمریکایی موزه تاریخ طب و علم را بدست آورد. "ما نمی خواهیم برای قرار دادن فشار بر منابع."

هدف مجموعه این است که در انتظار برای یکی دیگر از دلایل: منطقه کلمبیا اقامت-در-خانه سفارش است که هنوز هم در اثر و اسمیتسونین موزه ها و دفاتر بسته.

"وجود دارد یک مجموعه کامل از پروتکل اطراف آثار است که ما نمی توانیم به دنبال در حال حاضر" خداوند گفت.

در ضمن اسمیتسونیان داران هستند درخواست اقلام دیجیتال و تاریخ شفاهی خود را آنلاین مجموعه.

"سه پنج, از 10 سال از هم اکنون ما واقعا نمی خواهید انسان تاثیر این داستان به دست داده است. و این چیزی است که ما واقعا در تلاش برای جمع آوری" می گوید ملانی, Adams, مدیر Anacostia جامعه موزه که به بررسی اجتماعی محلی را تغییر دهید. مردم در واشنگتن در منطقه می توانند عکس های دیجیتال, فیلم ها و نوشته حساب به موزه جدید "لحظات انعطاف پذیری" مجموعه آنلاین.

آدامز تیم در نهایت شروع به جمع آوری اشیاء به صورت یک نمایشگاه برنامه ریزی برای تابستان آینده است. آنها خواهیم پرداخت توجه خاص به این بیماری همه گیر و تاثیر آن بر واشنگتن در منطقه در صنعت رستوران و سیاه پوست و لاتین ساکنان.

موزه داران در موزه ملی تاریخ و فرهنگ برنامه ریزی برای جمع آوری اشیاء است که داستان آن ها از آمریکایی ها در طول این بیماری همه گیر. برای برنامه آزمایشی آنها بپرسید ساکنان بالتیمور در شیکاگو و دنور و نیواورلئان به ها تاریخ شفاهی, تصاویر و فیلم های کوتاه را به یک پلت فرم آنلاین. هدف مجموعه خواهد آمد بعد یک بار داران در دفاتر خود را.

"این مهم است که مطمئن شوید که این داستان از آمریکایی های آفریقایی تبار گنجانده شده در ثبت" گفت: Dwandalyn R. Reece موزه دستیار مدیر برای نگهداری امور. او گفت: این موزه مدلسازی آن زمان تلاش خود را به کار جمع آوری آثار مکشوفه در طول Black Lives Matter جنبش در فرگوسن و بالتیمور در سال 2014 قبل از افتتاح موزه ملی ،

حتی اگر شیء مجموعه می توانید شروع نمی شود هنوز اسمیتسونیان داران hustling برای بدست آوردن کلمه را در مورد خود پروژه های مختلف برای نگه داشتن مردم از دور پرتاب می شود آثار. حتی در خانه ماسک صورت و یا یک جعبه خالی که برگزار شد یک محموله کاغذ توالت می تواند به آینده مورخان زیادی در مورد زمان حاضر است.

امروز آشغال فردا مصنوع.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب