نشان می دهد باید آنلاین: تئاتر بسته COVID-19 خلاق

بزرگنمایی این تصویر سحر اورسولا نقش تونی سنگ در آمریکا هنرستان تئاتر تولید لیدیا R. الماس Toni سنگ.

توسط MINERALNEWS در 24 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

سحر اورسولا نقش تونی سنگ در آمریکا هنرستان تئاتر تولید لیدیا R. الماس Toni سنگ. کوین Berne/A. C. T. پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کوین Berne/A. C. T.

زمانی که ایالات متحده و شهرداری ها در سراسر کشور آغاز شد ممنوعیت همایش بزرگ تئاتر منطقه ای مرحله به برادوی — تعطیل. اما در یک راه حل خلاق برای یک مشکل برخی از تئاتر ساخته آرشیوی ویدئوها از بسته محصولات آنلاین در دسترس برای هزینه بلیط.

در ماه مارس آمریکا هنرستان تئاتر یا A. C. T. در سان فرانسیسکو تا به حال یک بازی جدید در آن مرحله اصلی به نام Toni سنگ. آن را در مورد یک زن ballplayer در لیگ های سیاه پوست.

"آن باز در یک پنج شنبه شب, مارس 11th, و ما تا به حال به اجرای برنامه برای بقیه اجرا در روز بعد می گوید:" A. C. T., مدیر اجرایی, جنیفر Bielstein.

مانند بسیاری از تئاتر شرکت او تا به حال ثبت یک ویدیو از تولید خود را برای بایگانی و Bielstein تعجب اگر آن را می تواند ساخته شده است در دسترس مخاطبان آنلاین. اما که نیاز به کسب اجازه از بازیگران' عدالت و تئاتر کارگری که قوانین به شدت منع آرشیوی در فیلم نشان داده می شود به عموم است. Bielstein به آن را امتحان کنید.

"آنها بلافاصله به سرعت و پشتیبانی از این تلاش به طوری که در این لحظه در زمان ما در حال حاضر قادر به به اشتراک گذاری کار است که ما ایجاد کرده اند" او می گوید. "ما قادر به مطمئن شوید که این کار دیده می شود."

بازیگران' سهام بود و در واقع جلوتر از منحنی در توصیه که تئاتر نزدیک است. اتحادیه رئيس جمهور کیت Shindle می گوید آن را می دانستم که نشان می دهد نمی تواند بر — و نه فقط به دلیل مخاطبان در نزدیکی.

"وجود دارد هیچ چیز مانند اجتماعی فاصله در تئاتر می گوید:" Shindle. "شما رو رقصنده که انجام می دهند آسانسور افرادی که در حال ایستاده در سراسر از یک بازیگر, لزبین تک صدایی و انگار تف بیرون آمدن از دهان خود و یا آنها در حال بوسیدن."

هنگامی که در سراسر کشور خاموش شدن ناگهانی آمار نشان می دهد که بسیاری هنوز هم در تمرین مانند آمریکا و مادرش,سکس زنم در دالاس تئاتر مرکز. کوین Moriarty, تئاتر و مدیر هنری بود که به بازیگران این نمایش بود بسته شدن روز قبل از تمرین.

"ما تصمیم به ادامه در فینال ساعت ... و ما قادر به فیلم که لباس تمرین با استفاده از چهار دوربین است که ما در در آورده بسیار تاریخ و زمان آخرین دقیقه و بسیار کوچک مخاطبان از دوستان و خانواده" Moriarty می گوید.

مانند A. C. T. تئاتر دالاس مرکز ترتیبات ساخته شده با اتحادیه به فروش بلیط به تماشای نشان می دهد آنلاین.

"در این ویدئو ما در حال به اشتراک گذاری لینک است که شما فقط می توانید یک بار و پس از آن منقضی می شود" Moriarty توضیح می دهد. "بسیار شبیه به یک اجرای زنده در آن وجود دارد در حال حاضر که شما در حال تجربه آن را به عنوان یک عضو مخاطبان. و ما هنوز در حال ارسال فروش بلیط به مردم است."

آمریکا Mariachi است که جریان از طریق مارس 19 برای کسانی که در حال حاضر خریداری بلیط. دیگر نشان می دهد خود را به اتمام محدود تصویری اجرا می شود, مانند رن دارا سانتیاگو خواهر و برادر بازی. او در مورد او را حرفه ای اولین بار در کوچک Rattlestick نمایشنامه نویسان تئاتر off-Broadway. بازی او تا به حال تنها به هفت پیش نمایش زمانی که آن را بسته اما Rattlestick ساخته شده آن را در دسترس آنلاین و سانتیاگو می گوید: مردم از سراسر جهان خریداری بلیط برای دیدن آن را برای $15.

"این فرصتی است برای مردم که فکر نمی کنم از تئاتر به عنوان اولین رسانه اولین فرم هنری است که آنها می خواهند برای رفتن به" سانتیاگو می گوید. "این باعث می شود آن را واقعا در دسترس است."

هر سه تئاتر — مانند همتایان خود در سراسر کشور — به دنبال راه هایی برای حفظ رفتن آنلاین در حالی که COVID-19 بحران همچنان ادامه دارد.

"ما در حال حاضر قرار دادن ما انرژی خلاق نسبت به فکر کردن در مورد چگونه ما می تواند ایجاد محتوا است که ما می توانید به اشتراک گذاشتن با مخاطبان ما بین در حال حاضر و زمانی که همه ما قادر به بازگشت با هم در یک تئاتر در فرد دیگر می گوید:" Moriarty.

چرا که حتی اگر وجود دارد هیچ چیز مانند اجتماعی فاصله در تئاتر وجود دارد هیچ کمبود سیستم عامل آنلاین به تئاتر مجازی به مخاطبان است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب