'حجم خالص' سخت است به تصرف خود: نرخ بیکاری در نوادا Soars به بالا و تاریخی

بزرگنمایی این تصویر یک ماشین پایین در غیر این صورت خالی لاس وگاس در میان coronavirus همه گیر در 8 مه

توسط MINERALNEWS در 9 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک ماشین پایین در غیر این صورت خالی لاس وگاس در میان coronavirus همه گیر در 8 مه. بریجت بنت/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
بریجت بنت/خبرگزاری گتی ایماژ

در میان شکستن رکورد بیکاری اعداد نوادا می ایستد. مشاغل بحران دولت در اوایل و حفر عمیق است. بیکاری وجود دارد افزایش یافت و به بیش از 28 درصد — بالاترین در کشور و بالاترین برای هر کشور از سال 1976 زمانی که ایالات متحده آمریکا اداره آمار کار شروع به ردیابی این اطلاعات.

محل اقامت و غذا خدمات صنعت شده است ضربه سخت می گوید دیوید اشمیت اقتصاددان ارشد برای بخش نوادا, استخدام آموزش و توانبخشی با نزدیک به 41 درصد در سال در سال از دست دادن شغل در هتل قمار و رستوران ها و دیگر گردشگری مرتبط با کسب و کار است.

در اینجا گزیده ای از مصاحبه:

این فقط وگاس و رنو که ضربه سخت است. ... یک جامعه به نام فرنلی در شمال غرب نوادا — در مورد 57,000 مردم در کل و 20 درصد بیکاری است. این برای تلفن های موبایل به عنوان اگر آن را ضربه زدن به دولت سخت در سراسر. این است که درست است ؟

اوه قطعا. ما تا به حال نزدیک به 10 درصد بیکاری در همه ما شهری و micropolitan مناطق. فرنلی نزدیک است به رنو و آن را قطعا در امان نیست. ما پایین ترین نرخ بیکاری است 9.6% در, Winnemucca, است که در شمال و مرکز نوادا است.

وجود چالش های خاص برای کمک گرفتن به روستایی بیشتر قطعات از دولت ؟

نه لزوما به چالش گرفتن کمک وجود دارد. واقعا آنها بوده ام در امان بدتر از این. لاس وگاس است که ما سخت ترین ضربه منطقه در حالی که صنعت معدن نبود که تحت تاثیر بسته شدن غیر ضروری از کسب و کار. و بنابراین ما دیده می شود کمتر از یک تاثیر را در مناطق روستایی که در آن معدن است بسیار بزرگتر از قطعه ای از اقتصاد از من فکر می کنم بسیاری از مردم متوجه است.

آژانس خود را دسته همه از این تعداد مدعیان بیکاری ریختن در. چه شده است بزرگترین چالش خود را در این بحران ؟

قطعا حجم. ما شاهد افزایش نرخ بیکاری بر خلاف هر چیزی که هر کسی می تواند که تا کنون انتظار می رود. ما تا به حال شده است به طور متوسط حدود 10000 جدید مدعیان هر ماه به عنوان این.

در اولین هفته از این بیماری همه گیر ما تا به حال بیش از 90,000 ادعا می کند. ما دیدم نه ماه ارزش فعالیت در یک هفته. و پس از آن ما تا به حال هشت ماه ارزش فعالیت در هفته پس از آن و هفت ماه هفته پس از آن. حجم خالص من فکر می کنم چیزی است که واقعا سخت به تصرف خود.

اقامت در خانه سفارشات در نوادا در حال برداشته به آرامی. ... بسیاری از کازینو در لاس وگاس منطقه می گویند که آنها خواهد بازگشایی در ژوئن 4, است که در اولین روز آنها می تواند انجام این کار است. چگونه امیدوار هستند که شما در مورد تاثیر آن بر بیکاری دولت اعداد ؟

من تمایل به لاغر و خوش بینانه است. سی درصد نرخ بیکاری است که قابل مقایسه با آنچه که ما در رکود بزرگ. که ترسناک مرتب کردن بر اساس چیزی که به می گویند.

اما من فکر می کنم این نیز مهم است به رسمیت شناختن است که در رکود بزرگ ما از برنامه هایی که ما امروز مانند تامین اجتماعی مانند بیمه بیکاری مانند ضربه محکم و ناگهانی ... و پزشکی برای کمک به حمایت از مردم است. و از آنجا که ما این برنامه در محل برای کمک به نگه داشتن مردم درگیر با بازار کار و کمک به نگه داشتن مردم ارائه شده با چیزهایی که آنها نیاز به زندگی روزانه من فکر می کنم شما می توانید یک مقدار سریعتر بهبودی از شما دیدم در رکود بزرگ آن برای چندین دهه به طول انجامید.

گوش دادن به مصاحبه کامل در لینک صوتی بالا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن