کمیته ملی حزب جمهوری خواه می گوید آن را به یک رکورد 100 میلیون دلار در دست

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور تهمت و ملی حزب جمهوری خواه رئیس کمیته Ronna McDaniel نظر می رسد در نی

توسط MINERALNEWS در 30 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور تهمت و ملی حزب جمهوری خواه رئیس کمیته Ronna McDaniel نظر می رسد در نیویورک جمع آوری کمک در سال 2017. مندل فا نگن/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مندل فا نگن/خبرگزاری گتی ایماژ

کمیته ملی حزب جمهوری خواه مطرح شده حدود 37 میلیون در ماه ژوئن تقریبا 10 میلیون دلار بیشتر در هر یک از دو ماه قبل با توجه به ارقام مشترک با NPR.

این RNC می گوید در ماه ژوئن مسافت برگ آن را با یک رکورد 100 میلیون دلار پول نقد در دست.

"این حمایت بی سابقه ای به ما اجازه داده است برای ساخت بزرگترین و پیچیده ترین حزب زیرساخت های مدرن در تاریخ سیاسی خواهد شد که انتقادی به پیروزی بالا و پایین انتخابات در نوامبر 3rd," RNC رئیس Ronna McDaniel در بیانیه ای گفت در حالی که همچنین با تمجید رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن.

شنبه است و آخرین مهلت برای ریاست جمهوری مبارزات انتخاباتی و احزاب به فایل های خود را دقیق ماهانه گزارش مالی مبارزات انتخاباتی با کمیسیون انتخابات فدرال. در حال حاضر آنها نشان داد بسیاری از بالا به خط شماره.

در جولای 1, کمپین سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن ، presumptive دموکراتیک نامزد اعلام کرد که آن را همراه با کمیته ملی حزب دموکرات و وابسته به کمیته تا به حال outraised مغلوب ساختن پیشی جستن به RNC و وابسته به کمیته در ماه ژوئن و در طول سه ماهه.

مغلوب ساختن پیشی جستن و RNC هنوز هم حفظ یک مزیت است که آن را به پول در بانک. همانطور که از ژوئن 30, آنها تا به حال 295 میلیون دلار پول نقد در دست. اما بایدن تیم ایجاد شده است تا زمین به سرعت به پایان رسید و در ماه ژوئن با یک ترکیب $242 میلیون پول نقد در دست با توجه به مدیر کمپین جن اومالی Dillon.

از حدود 37 میلیون که RNC مطرح شده در ژوئن شامل انتقال از سایر کمیته ها. چقدر منتقل شد نمی خواهد روشن شود تا FEC گزارش واصل شده است بعد شنبه. حزب مطرح $27 میلیون هر کدام در آوریل و مه.

یک DNC سخنگوی نیست انتشار این سازمان اعداد پیش از پر کردن است اما در یکشنبه طعنه که آن FEC گزارش "را نشان می دهد DNC دمیده گذشته چقدر ما مطرح شده و در همان نقطه در سال 2016" است که آن را فقط به حال آن "تنها بهترین آنلاین جمع آوری کمک های مالی سه ماهه در تاریخ این سازمان است."

مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین و RNC در حال بسته شدن در $1 میلیارد دلار مطرح شده در این کمپین چرخه نشانه ای از چقدر گران 2020 مبارزه برای کاخ سفید و کنترل کنگره در شکل دادن به.

این شماره منعکس محدودی بازگشت فرد در جمع آوری کمک مالی برای مغلوب ساختن پیشی جستن و RNC در ماه ژوئن پس از رفتن را از بیش از دو ماه بدون فرد در حوادث به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. به جمع آوری اعانه نسبتا کوچک بود با 25 شرکت کنندگان و پروتکل های ایمنی که شامل تست هر شرکت کننده برای کوروناویروس. و آنها مطرح شده مقدار زیادی از پول. برای جمع آوری کمک در یک خانه خصوصی در دالاس هر یک از زن و شوهر اهدا $580,600 به ناروا پیروزی مشترک جمع آوری کمک های مردمی کمیته با RNC مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین و 22 احزاب دولت. جمع آوری کمک در مغلوب ساختن پیشی جستن باشگاه ملی گلف در بدمینستر, N. J. آورده در 250.000 دلار برای هر شرکت کننده.

چه این همه پول خرید ؟ این RNC و مغلوب ساختن پیشی جستن مبارزات انتخاباتی در حال حاضر به رخ کشیدن ارتش از بیش از 1500 پرداخت می شود زمینه سازمان و دیگر اعضای ستاد هدفمند متحده است. این حزب همچنین سرمایه گذاری به شدت در جنگ حقوقی با دموکرات ها بیش از قوانین رای دادن.

و از آن است که نیاز به رفتن به حزب زیرساخت به نوبه خود از رای دهندگان اگر زمان رای گیری روند نگه دارید. مغلوب ساختن پیشی جستن انتهایی بایدن در سراسر کشور است و در نوسان کلید متحده است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب