نژادی عدالت حساب بیش از ورزشی نام تیم در حال گسترش است

بزرگنمایی این تصویر طرفداران نشستن در غرفه قبل از شروع بازی بین غول نیویورک و واشنگتن ردسکینز در فدر

توسط MINERALNEWS در 21 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

طرفداران نشستن در غرفه قبل از شروع بازی بین غول نیویورک و واشنگتن ردسکینز در فدرال اکسپرس زمینه در سال 2019 در Landover, Md. ردسکینز و تیم دیگر در حال بررسی نام خود را. Patrick McDermott/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Patrick McDermott/گتی ایماژ

بسیاری از مردم به خصوص بسیاری از بومیان آمریکا بیزار به نام واشنگتن NFL تیم ردسکینز.

"منشاء نام که ریشه در قتل و خشونت و نسل کشی و نفرت می گوید:" کریستال اکو شاهین بنیانگذار و مدیر عامل انجمن حمایت از IllumiNative. "این یک فرهنگ لغت تعریف شده نژادی لکه دار کردن کامل متوقف شود."

اکو شاهین می گوید 30 سال بن بست بر روی نام تیم به طور ناگهانی آغاز شد که تیم شرکت حامیان خواستار یک نام جدید و با این تیم به توافق آن را در نظر بگیرید.

"چه چیزی تغییر قتل جورج فلوید می گوید:" اکو شاهین. "و این تغییر همه چیز در این کشور است."

که شامل ترجیحات مشتری. خرده فروشان از آمازون به خارج را متوقف کرده اند فروش واشنگتن تيم کالا.

"من فکر می کنم ما به یک نقطه رسیده ایم که در آن Redskins نام است که در حال حاضر بیشتر از یک بار از یک به نفع این تیم می گوید:" Mike Lewis, بازاریابی استاد در دانشگاه اموری.

لوئیس می گوید این حساب او خواستار آن را "خلوص مارپیچی" — فقط گرفتن آغاز شده است.

"من شده است به دنبال این مسائل را برای سال و ردسکینز همواره مرتب کردن بر اساس از نقطه کانونی برای بحث," او می گوید. "سرخپوستان دوم اشراف احتمالا سوم. بریوز و Blackhawks را ندارد مقدار زیادی از گرما به هر دلیلی. اما در این مرحله من فکر می کنم تمام انواع نام تیم در حال حاضر در بازی است."

سرخپوستان کلیولند راه اندازی رسمی نام نقد و بررسی.

که برگ در درجه اول Kansas City Chiefs آتلانتا بریوز و Chicago Blackhawks تیم هاکی. سه تیم همه ادعا می کنند به احترام مادری آمریکایی است.

کریستال اکو شاهین می گوید: نام بریوز, Blackhawks و روسای نیست نژادی تهمت, اما آنها حمل چمدان.

"این تصاویر می شود که همراه با آن نام. آن را نژادپرستانه طرفداران رفتار است. هنگامی که یک فن رنگ صورت خود را قرمز مناسب است ؟ که blackface. Blackface اشتباه است. ما من فکر می کنم اکثر مردم در این کشور که در حال حاضر می گوید:" اکو شاهین.

پس از آن وجود دارد "tomahawk ریز ریز کردن" که در آن طرفداران شکافتن هوا در حالی که حوله ای کردن کارتونی "جنگ بدهیم." آن را به یک جزء اصلی در ستاد و بریوز, بازی و بسیاری آن را توهین آمیز.

در حالی که تعدادی از دانشگاه ها و مدارس کاهش یافته است, بومیان آمریکا, نام, در سال های اخیر طرفدار تیم نیست.

برای یک چیز, کسانی که نام تیم — برندها — بسیار سودآور است.

جو Favorito جانباز ورزشی, مشاور بازاریابی که سخنرانی در دانشگاه کلمبیا. او می گوید: تغییر نام تیم است خطرناک و پیچیده کسب و کار, اما برخی از تیم ها در حال حاضر چاره ای جز فرو رفتن در.

"من فکر می کنم رفتن به جلو اگر شما یک نام تجاری است که می خواهد برای شرکت در یک گفتگو با کسی زیر 35, علت بازاریابی و مسئولیت اجتماعی است اول و دوم و یا سوم, هنگامی که شما دنبال آن هستید در بازگشت سرمایه گذاری. در حال حاضر که همان چهار ماه پیش" او می گوید.

در حالی که جزر و مد ممکن است عطف بازنشستگی میراث ورزشی نام هنوز هم می تواند خشن برای طرفداران مثل گرگ اونیل.

"من جان سخت روسای فن. من جان سخت روسای فن" او می گوید: یقین. "من یک دن. فوتبال, فصل, آن را پر از همه چیز, ستاد. ستاد امضا توپ فوتبال کوچک و شاگرد همه چیز. Ain't no man دن آن ستاد دن" می گوید, اونیل, chuckling با غرور و افتخار.

اونیل است 62. او چراغ صحبت کردن در مورد ستاد. او آنها را به دنبال شور و حرارت تمام عمر خود را. خود را در کمد و کشو پر از روسای پوشاک.

مطرح کردن ایده تغییر تیم خود نام و اونیل اسلامپ در صندلی خود را به دنبال crestfallen. این گفتگو برای او. اما اونیل نیز مستقیما در برابر نژادپرستانه طرفداران سنت. پس از فکر آن را بیش از چند دقیقه او می افتد در کنار تغییر نام.

"به عنوان یک مرد سیاه پوست به نام باید تغییر کند" اونیل می گوید: بی سر و صدا. "اما شما می دانید, من هنوز هم یک فن است. آن می تواند به نام هر چیزی من هنوز هم یک فن از خانه تیم است."

کانزاس سیتی استار هیئت تحریریه در تلاش است تا جرقه یک مکالمه بیش از تغییر نام ستاد هر چند که تا حد زیادی غرق شده توسط تیم ستاره کارفرمایی پاتریک Mahomes امضای یک و نیم میلیارد دلار قرارداد برای باقی می ماند در فهرست 10 سال.

در شیکاگو دن Bernstein ظهر میزبان در ایستگاه رادیویی ورزشی 670 نمره می گوید که برای بسیاری از طرفداران این Blackhawks نام کمتر از یک موضوع از آرم خود را.

"این یک کاریکاتور چهره از یک هندی. که آنچه در آن است. و وجود دارد بسیاری از مردم بر این باورند که [آن را] درست نیست. مردم نمی کثافت می گوید:" برنشتاین.

در آتلانتا بریوز می گویند که آنها در حال بررسی "tomahawk chop" در بازی های, اما نگه داشتن نام و حداقل در حال حاضر.

نویسنده جو Posnanski یک زندگی سرخپوستان کلیولند فن که می نویسد: ورزشی می گوید که تا زمانی که به تازگی با تغییر نام تیم خود را برای او تقریبا غیر قابل تصور است.

"یک روز آن را احساس می کند غیر ممکن است. و روز بعد آن را احساس می کند اجتناب ناپذیر است," او می گوید. "و من فکر می کنم این چیزی است که اتفاق می افتد در حال حاضر."

و آن را احساس مانند یک نقطه عطف با پول شرکت حامیان پیوستن فعالان به تقاضای تغییر دهید.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب