این بیماری همه گیر است هل دادن دانشمندان به تجدید نظر در چگونه آنها به عنوان خوانده شده مقالات پژوهشی

بزرگنمایی این تصویر یک پژوهشگر در شهر پکن دانشگاه پکن پیشرفته نوآوری مرکز ژنومیک انجام آزمون در آزما

توسط MINERALNEWS در 17 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک پژوهشگر در شهر پکن دانشگاه پکن پیشرفته نوآوری مرکز ژنومیک انجام آزمون در آزمایشگاه روز شنبه, مارس 14 سال 2020 است. وانگ ژائو/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
وانگ ژائو/خبرگزاری گتی ایماژ

این بیماری همه گیر کوروناویروس را مطرح کرد یک چالش ویژه برای دانشمندان: figuring چگونه به ایجاد حس سیل مقالات علمی از آزمایشگاه و دانشمندان ناآشنا به آنها.

بیش از 6000 coronavirus مربوط preprints از محققان در سراسر جهان شده پس از همه گیر شروع بدون معمول نظیر نقد و بررسی به عنوان یک کیفیت بررسی کنید. برخی از آنها کیفیت پایین در حالی که دیگران از جمله مقالات از چین از اوایل دوره این بیماری همه گیر حاوی اطلاعات حیاتی است.

زیبایی علم به حقایق هستند و قرار است برای خود صحبت می کنند.

"در دنیای ایده آل ما به سادگی با خواندن این مقاله نگاهی به داده و نمی تواند متاثر از کجا آمده است و یا که آن را از آمد می گوید:" تئو شکوفه سردبیر اجرایی مجله پزشکی BMJ (که قبلا در مجله پزشکی بریتانیا). اما شکوفه می داند که ما نمی زندگی در یک جهان ایده آل. ما deluged با اطلاعات تا مردم لزوما تبدیل به آستین کوتاه, کاهش, برای کمک به آنها را مرتب کردن بر اساس از طریق آن همه است.

یک میانبر است که به دنبال یک نام آشنا و یا حداقل مورد اعتماد موسسه در لیست نویسندگان.

"به عنوان انسان من فکر می کنم ما به طور پیش فرض به فکر" چگونه می توانم من می دانم این از کجا آمده است, که به من گفتن و من آنها را باور,'," او می گوید.

اما با تکیه بر آن یک حرکت نزولی. "کلید های میانبر استفاده می کنیم تمایل به انتشار آنچه که در این کشور را یک 'پسران' شبکه" بلوم می گوید. که به نفع تعصبات بیش از ایده های تازه است. و آن را اغلب یک ابزار مفید برای ارزیابی مقالات در مورد کوروناویروس. پس از همه گیر ضربه آسیایی و کشورهای اروپایی برای اولین بار مقالات مهم بوده است منشاء آن در خارج از کشور از دانشمندان اغلب در خارج از ایالات متحده محققان شبکه های.

برخی از مهم ترین تحقیقات در مورد ماهیت بیماری و اپیدمی در آمده اند از دانشمندان چینی به طور گسترده ای شناخته شده برای مخاطبان جهانی. این مقاله کمک به شناسایی این ویروس کشف چگونه به سرعت در حال گسترش آن و نحوه پیشرفت بیماری در یک فرد است. بلوم می گوید بینش های مهم در مورد اتفاق همه گیر آمد و همچنین از محققان در اسپانیا و ایتالیا بودند که به طور گسترده ای شناخته شده بین المللی است.

بخشی از بلوم در BMJ شامل مدیریت عمده مخزن منتشر نشده پزشکی مقالات در Medrxiv (تلفظ med-بایگانی). برخی از مقالات در Medrxiv تا پایان گرفتن منتشر شده بعد از آن در مجلات مورد بررسی اما بسیاری از همین حالا.

چند از تسلیم آشنا هستند به شکوفه, با وجود سال های بسیاری از او به عنوان یک مجله ویرایشگر. و محض مقدار از اطلاعات جدید به خصوص از ناشناخته آزمایشگاه و ناشناخته دانشمندان در سراسر جهان است که یک چالش بزرگ است.

Medrxiv مانند آن خواهر مخزن Biorxiv کند و تنها پایه غربالگری ارسالی. آنها در واقع تحقیقات علمی و یا به سادگی تفسیر? باید انسان آزمایش های انجام شده اخلاقي است ؟ و خواهد مقدماتی پیدا کردن ایجاد وحشت عمومی? (زمانی که سردبیران ترس است که ممکن است مورد آنها اشاره مطالعه به یک مجله مناسب برای بررسی دقیق قبل از ارسال مواد منفجره ادعا می کنند).

بلوم است برای قضاوت در مورد کیفیت پژوهش است. که کار این است که از چپ به دانشمندان (و روزنامه نگاران) که خواندن مقالات.

"در آن طول می کشد یک سرمایه گذاری بزرگ از توجه و تلاش برای واقعا حفاری عمیق به مقاله به بررسی روش های ادعا شده و ارتباط بین روش و ادعا می کند می گوید:" جاناتان Kimmelman یک استاد اخلاق پزشکی در دانشگاه مک گیل.

او از خود می پرسد یک سوال اساسی: آیا من می توانم اعتماد به آنچه من خواندن اینجا ؟

"دانستن که در آن یک محقق است یا که یک محقق است که می تواند بخشی از ایجاد کنند که اعتماد" Kimmelman می گوید. "اما من فکر می کنم این بنادر برخی از خطرات."

گاهی اوقات تازه ترین ایده های آمده از جوان و نسبتا ناشناخته دانشمندان است. و گاهی اوقات دانشمندان با شهرت تولید, فلیپ فلاپ.

در مورد کوروناویروس تحقیقات بسیاری از نتایج مهم بیرون آمدن از آزمایشگاه او هرگز از شنیده های تولید شده توسط مردم او را نمی دانم. بنابراین Kimmelman تلاش می کند به دنبال سیگنال های با کیفیت در مقالات خود را.

او به یاد می آورد یک کاغذ از چین در اواخر ماه مارس که تبلیغ مزایای هیدروکسی کلروکین یک مالاریا مواد مخدر است که به ترویج به عنوان یک درمان ممکن برای COVID-19.

"این [پیدا] بود خیلی سریع گرفته شده توسط نیویورک تایمزو تعدادی از کارشناسان مختلف تا به حال نسبتا اظهارات مثبت برای گفتن در مورد این کارآزمایی بالینی" Kimmelman به یاد می آورد.

به جای غواصی به طور مستقیم به داده ها و تجزیه و تحلیل Kimmelman اولین نگاه چگونه محققان تا به حال نزدیک کار خود را. مطالعات مربوط به انسان هستند و قرار است ثبت نام در دولت پایگاه داده ها مانند clinicaltrials.gov. وجود دانشمندان اعلام در پیشبرد خاص فرضیه آنها در حال آزمایش و توصیف چگونه خود را آزمایش طراحی شده است.

در مورد هیدروکسی کلروکین مطالعه Kimmelman کشف کردند که گزارش نتایج به حال نوسان قابل توجهی از خود را قبلا اعلام تجربی طرح است. "کسانی که به من زده به عنوان بسیاری از عمده پرچم قرمز" او می گوید. "این احتمالا زمان من چیزی بین 15 دقیقه و 30 دقیقه برای رسیدن به نتیجه رسیدند که این مقاله نیست ارزش زمان از روز است."

مطمئن شوید به اندازه کافی وعده هیدروکسی کلروکین به عنوان یک COVID-19 درمان در نهایت فروپاشید به چندین بزرگتر مطالعات موفق به نشان دادن هر گونه بهره مند شوند.

برخی از دانشمندان در آمریکا رویکرد پژوهش از چین با بیم و هراس. شده اند وجود دارد برخی از به طور گسترده ای به اطلاع عموم رسوایی در اطراف علمی سوء چینی در دانشگاه. در حالی که سوء رفتار است که به سختی منحصر به فرد به چین, دانشمندان تنها با یک حس مبهم از چه کسی مقصر ممکن است prejudge چینی علم به طور کلی. این امر می تواند یک اشتباه استدلال Heping ژانگ استاد آمار در دانشگاه ییل.

"افرادی هستند که تقلب هر زمان که انسان ها درگیر می گوید:" ژانگ. "این است که ناعادلانه و غیر ضروری به تعصب در برابر سخت کوش و صادق دانشمندان بدون در نظر گرفتن چگونه بسیاری از دیگران نمی نگه دارید تا بالا و استاندارد" او می نویسد: در یک ایمیل. "من تجربه مستقیم که در آن مهم و جامد مطالعه ممکن است رد می شود زیرا نویسندگان چینی هستند."

دانشمندان باید رویکرد هر قطعه از تحقیقات با یک ذهن باز او می گوید و قاضی به علم خود میدهند.

بلوم در BMJ موافق گفت: این خطر وجود دارد در تکیه بیش از حد به شدت در عملیاتی مانند نام های بزرگ و یا بزرگ-نام مجلات هنگام ارزیابی های جدید پیدا کردن.

"وجود دارد retractions و falsifications از مجلات و موسسات بزرگ از برندگان جایزه نوبل و غیره" بلوم می گوید. "پس آن امر مستلزم ما تمام سعی و حرکت به دور از که ما می دانیم به عنوان خوب است."

یکی از راه های محققان در حال کار برای غلبه بر تعصب است که با هم به شکل بین المللی تیم های تحقیقاتی.

انگیزه میل به آدرس "یک تهدید مشترک برای بشریت" ژانگ مشغول به کار مشترک با متعدد همکاران در چین به تجزیه و تحلیل روند از coronavirus در ایالات متحده است. او حدس که ییل اتصال اعتبار می افزاید: به این پژوهش است.

لورن Ancel Meyers, یک زیست شناس در دانشگاه تگزاس در آستین می گوید او همچنین تا به حال از مزایای کار با یک پژوهشگر فوق دکترا در آزمایشگاه Zhanwei Du که شد از هنگ کنگ.

"همکاری بسیار نزدیک با کسی که از چین شده است فوق العاده ارزشمند را تنها با درک پایه ای از وضعیت, اما همچنین به ساختمان پل به محققان و به داده هایی که در حال بیرون آمدن از چین" Meyers می گوید.

آزمایشگاه او که دارای تخصص در مدل سازی بیماری ها نه تنها مصرف coronavirus تحقیقات اما تولید آن را به عنوان به خوبی. یکی از مقالات اولیه چینی استفاده می شود تلفن همراه داده ها برای پیش بینی چگونگی coronavirus را گسترش ووهان که در آن اپیدمی آغاز شده و به دیگر مناطق چین است. مقالات خود سهم نویسندگان در سراسر جهان است.

او اشاره می کند که برخی از مهم اولیه اطلاعات جاری از ناآشنا دانشمندان در چین کردم فوری به دلیل مقالات خود بودند همكاري با محققان برجسته در هنگ کنگ و انگلیس.

"من تصور می کنم که برخی از رسیدن و برخی از پل ها ساخته شده بودند که نمی شد فقط به اعتبار اما واقعا به درخشان ترین ذهن برای کمک به فکر می کنم از طریق داده ها و آنچه که قرار بود" Meyers می گوید.

شما می توانید تماس با NPR علم خبرنگار ریچارد هریس در rharris@npr.org.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن