هلند و' گل بخش Wilts به عنوان Coronavirus کسب و کار لطمه می زند

بزرگنمایی این تصویر گل در حال تخریب در حراج گل در آلسمیر هلند, در تاریخ 16 مارس سال 2020 است. هلندی

توسط MINERALNEWS در 6 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

گل در حال تخریب در حراج گل در آلسمیر هلند, در تاریخ 16 مارس سال 2020 است. هلندی باغبانی بخش صدایی زنگ در مورد اثرات coronavirus بحران است. با توجه به کاهش تقاضای مزایده در حال مبارزه با قیمت های پایین و نیاز به نابود کردن گل. Lex Van Lieshout/ANP/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Lex Van Lieshout/ANP/خبرگزاری گتی ایماژ

بهار معمولا شلوغ ترین زمان از سال در آلسمیر حراج گل در هلند, جهان, شکوفه تجارت پایتخت.

وجود دارد داوودی برای عید پاک. گل رز برای روز مادر. لاله در شکوفه کامل برای همه است.

در حال حاضر بسیاری از این گل ها که کمپوست. Coronavirus است مبتنی تحویل و حمل و نقل. و در حال حاضر دولت هلند را ممنوع کرده است مجامع عمومی هر اندازه تا ماه ژوئن. مردم به سختی در حال خرید گل در حال حاضر.

"این یک وضعیت نمایشی" می گوید: Michel van Schie سخنگوی سلطنتی FloraHolland این کشور بزرگترین تعاونی تولید کنندگان به فروش می رساند که برخی از 12 میلیارد گیاهان و گل ها در هر سال. "و هر روز آن را تنها بدتر می شود."

هلند حساب برای تقریبا نیمی از تجارت جهان در پرورش گل محصولات و 77 درصد از لامپ های گل در سطح جهان به فروش می رسد. مقصدهای برتر معمولا شامل آلمان انگلیس فرانسه و ایتالیا. هلند-صادرات به طور کلی در حال به ارزش $6.7 میلیارد دلار و در بخش حساب برای حدود 5 درصد از تولیدات ناخالص کشور را با توجه به van Schie.

در حال حاضر درآمد کاهش یافته 85 درصد از ماه گذشته تعاونی سخنگوی میگه.

"شما نمی توانید سفارش [گل] به توقف رشد," او می گوید. "و آن را ممکن است برای نگه داشتن آنها را در ذخیره سازی زمانی که آنها به فروش می رسد. به طوری که آنها از دست داده است."

کاهش می آید به عنوان هلند جنگ گسترش سریع coronavirus. از سه شنبه 276 نفر کشته شده اند در هلند از COVID-19 بیماری ناشی از این ویروس در این کشور شناسایی کرده است 5,560 موارد عفونت است.

هلند تنها کشوری که گل بخش رنج می برد. کنیا و اتیوپی نیز مهم تولید کننده گل رز, van Schie می گوید. در کنیا گل دوم-بزرگترین منبع ارز پس از حواله. هفتاد درصد از گل های شاخه بریده از کنیا به فروش می رسد به اروپا و بیشتر از طریق حراج در هلند. کشاورزان وجود دارد خود را ترک گل رز به پوسیدگی.

بزرگنمایی این تصویر

گل های ذخیره شده قبل از تخریب آنها در حراج گل در آلسمیر هلند, در تاریخ 16 مارس سال 2020 است. Lex Van Lieshout/ANP/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Lex Van Lieshout/ANP/خبرگزاری گتی ایماژ

Van Schie هلندی می گوید: برخی از تولید کنندگان ارائه شده اند خود را unsold گل دور به بیمارستان و یا حتی به عابران در خیابان. بیش از 150 ، 000 نفر در کار پرورش گل های بسیاری در خانواده متعلق به کسب و کار شده اند که عامل برای چند دهه.

"این یک فاجعه خواهد بود برای جوامع محلی اگر این کسب و کار به زیر" او می گوید.

دانیل ون د Nouweland اجرا می شود Marjoland یکی از کسانی که متعلق به خانواده کسب و کار. Marjoland رشد می کند قرمز و سفید و صورتی و زرد گل رز در گلخانه در جنوب هلند است. "ما مانند 32 فوتبال [فوتبال] زمینه گل رز" د Nouweland اشاره می کند.

این شرکت دارای اب و هوای بحران مالی 2008 و یک عفونت باکتریایی است که کشته شدن بسیاری از شکوفه. "اما این بحران متفاوت است چرا که ما نمی دانیم هنگامی که آن را به پایان خواهد رسید" د Nouweland می گوید.

Marjoland است که تنها با فروش حدود 30 درصد از 170,000 گل سرخ آن را به تولید در هر روز است. بقیه آن را هم به امور خیریه و یا پرس به کمپوست و استفاده به عنوان سوخت. تماشای ماشین آلات خرد خود را رز او می گوید: "یک چیز دشوار است برای تماشای هنگامی که شما سخت کار کرده ام به رشد آنها است."

Van Schie می گوید تعاونی او نشان سلطنتی FloraHolland است صحبت کردن به دولت هلند در مورد مالی حیاتی برای پرورش دهندگان گل مانند Marjoland.

"در غیر این صورت بسیاری از این کسب و کار ورشکسته اند," او می گوید. "است که آسیب صنعت ما بسیار سنگین راه است. آن را به معنی از دست دادن شغل. و گل های کسب و کار یکی از مهم ترین هلندی اقتصاد است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن