سازمان ملل با بیشتر به از دست دادن از COVID-19

در حال بارگذاری... به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس همچنان به خشم در سراسر جهان برخی از بزرگترین شیوع

توسط MINERALNEWS در 10 مرداد 1399

در حال بارگذاری...

به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس همچنان به خشم در سراسر جهان برخی از بزرگترین شیوع بیماری در کشورهایی که سقوط را به یکی از خاص اقتصادی دسته. آنها غنی نیست. آنها فقیر نیست. آنها با درآمد متوسط.

در واقع از کشورها گزارش اکثر موارد در سطح جهان 6 از 7 وزارتخانه است.

و آنها نه فقط هر کشورهای با درآمد متوسط. آنها برخی از تاثیر گذار ترین بازیکنان در جهان جنوب است. برزیل و هند و مکزیک, پرو, روسیه و آفریقای جنوبی نه تنها عمده در حال ظهور اقتصاد بازار آنها در منطقه سیاسی قدرت.

کشورهای با درآمد متوسط تعریف شده توسط بانک جهانی به عنوان داشتن سالانه درآمد سرانه بین 1000 $و $12,000. ایالات متحده در مقایسه (یکی بالا و درآمد کشور در بالا 7) به طور متوسط سالانه درآمد از $66,000.

در اواسط ماه جولای در آفریقای جنوبی رئیس جمهور سیریل Ramaphosa به نام همه گیر "بدترین بحران در تاریخ ما دموکراسی" را به عنوان او دوباره اعمال سختگیرانه مستند اقدامات است.

آفریقای جنوبی در حال حاضر گزارش شده نزدیک به نیم میلیون نفر از COVID-19. مقامات بهداشتی موارد پروژه ادامه به افزایش حداقل به سپتامبر. و تاثیر این بیماری همه گیر می رود به مراتب فراتر از این تعداد بیمار یا مرده. آفریقای جنوبی مرزهای بسته باقی می ماند. غیر ضروری در محل کار باقی می ماند بسته است. رسمی این کشور نرخ بیکاری را که در اواسط 20 درصد محدوده رانده شد بالاتر از 30 درصد این بیماری همه گیر.

در واقع فشار بر کشورهای با درآمد متوسط دسته فوق العاده ای است. و تعداد زیادی از مردم را تحت تاثیر قرار است. با توجه به بانک جهانی و 75 درصد از جمعیت جهان زندگی می کنند در کشورهای با درآمد متوسط.

در مجموع بیش از دهه گذشته این کشورها برداشته صدها میلیون نفر از فقر.

آماندا Glassman اجرایی معاون رئیس جمهور از مرکز توسعه جهانی می گوید: این کشورها تا حد زیادی به از دست دادن در این بیماری همه گیر.

"بسیاری از جمعیت خود را در این گروه خواهد سقوط به فقر داده شده یک شوک مانند این یکی" او می گوید.

برای مثال در برزیل انتظار می رود که اقتصاد به کوچک شدن به اندازه 6 و نیم درصد در سال جاری با توجه به کروناویروس بحران است. برزیل دوم بیشترین تعداد موارد پس از ایالات متحده آمریکا نزدیک به 100,000 نفر کشته شده اند. رئیس جمهور و چند تن از خود بالا وزرای آلوده شده اند. و به عنوان این بیماری همه گیر در ادامه به گسترش بیشتر و بیشتر برزیلی ها در حال از دست دادن کار.

"حتی کشوری مانند برزیل که آنقدر ثروتمند 90 درصد از کشور به دست آورده کمتر از ده دلار در روز" Glassman می گوید.

"من نگران هستم که ما در حال تنظیم به روند توسعه اقتصادی و اجتماعی است که رفته است به سرعت بیش از دهه گذشته" او می گوید. "و آن را به ما بسیاری از سال به عقب برگشت."

روحیه کارآفرینی است که در کشورهایی مانند هند و برزیل و آفریقای جنوبی, پویا بازارهای در حال ظهور نیز قرار داده و آنها را در معرض خطر بیشتری از داشتن شیوع است. این مکان با بسیاری از "فشار" به عنوان Glassman آن قرار می دهد. خود را در اقتصاد جهانی شد. کسب و کار مسافران و گردشگران jetted در داخل و خارج. آنها باید مناسب و معقول داخلی شبکه حمل و نقل ارائه coronavirus یا دیگر عوامل بیماری زا راههای آسان به گسترش است. آنها سلامت سیستم قادر به تشخیص این بیماری است.

"در هند برای مثال وجود انجام بسیاری از تست می گوید:" جاناتان Keymer یک تحلیلگر اطلاعاتی در جهانی مدیریت ریسک شرکت WorldAware. "در روسیه آنها انجام بسیاری از تست. مردم بیشتر شما در آزمون بیشتر مورد تأیید شما در حال رفتن به."

Keymer متخصص در روسیه و کشورهای سابق بلوک شوروی برای WorldAware و نیز مدلسازی تاثیر COVID-19 در این کشورها.

او می گوید: برخی از کشورهای با درآمد متوسط در سطح جهان نگاه بدتر از دیگران در این بیماری همه گیر به سادگی زیرا آنها باز پویا جوامع و در مورد آنها اعداد هستند که گزارش شده است. اما این درست نیست در همه جا.

او اشاره می کند که هر دو از قزاقستان و ازبکستان دو با درآمد متوسط کشورهای شوروی سابق را دوباره معرفی سراسر کشور مستندات در چند هفته گذشته با وجود گزارش مورد اعداد باقی مانده نسبتا کم است.

"و پس از آن در ترکمنستان است که بسیار دشوار است برای گرفتن اطلاعات در مورد آنها بسته ام مرزها و من فکر نمی کنم آنها رسما کردم تنها یک مورد از COVID," Keymer می گوید. "اما شما می توانید شرط خود را پایین دلار است که آنها رو COVID."

سازمان بهداشت جهانی مطرح شده هشدار در مورد ترکمنستان با وجود آن همچنان اصرار است که به آن موارد است.

اما حداقل بر روی کاغذ ترکمنستان به نظر می رسد مانند آن را تا به مراتب کمتر از یک COVID-19 مشکل از پرو که تست شده به شدت و آشکارا گزارش نتایج. پرو دارای یک تست نرخ حدود 70,000 آزمون در هر 1 میلیون نفر — یک رای بیش از 5 برابر متوسط جهانی است.

تانزانیا یکی دیگر از درآمد متوسط کشور گزارش قابل ملاحظه ای چند عفونت. شرق کشور آفریقایی واقع نشده گزارش رسمی در هر مورد که از ماه آوریل زمانی که رئیس جمهور اعلام کرد که این ویروس رانده شده از کشور توسط نماز.

حتی با این تفاوت مشخص شده اند در کشورهای با درآمد متوسط – همه چیز از حکومت به احساسات عمومی به ساختار اقتصادی – وجود برخی مشترکات. روشن است که کشورهای با درآمد متوسط چهره خطرات مشابه به عنوان ثروتمند ملل برای شیوع کروناویروس اما به مراتب کمتری از منابع به مقابله با آنها.

جالب نسبی ثروت از یک درآمد متوسط کشور به نظر می رسد که کمی برای انجام با چگونه بسیاری از عفونت آن است.

دبورا بررس Leal فاریاس مدرس در دانشگاه نیو ساوت ولز می گوید: تجربه کشورهای با درآمد متوسط نشان می دهد که کشور در وضعیت اقتصادی نیست تعیین موفقیت خود را در مبارزه با این بیماری همه گیر. "اگر شما را به ایالات متحده و انگلستان و سوئد و آنها نیز با داشتن وحشتناک اعداد" فریاس می گوید. "و سپس شما می توانید یک کشور مانند ویتنام و تایلند و آنها با داشتن شماره فوق العاده."

او می گوید: مسئله اصلی در مورد نگه داشتن شمارش پایین – حتی بیشتر از منابع — به نظر می رسد رهبری است.

از چهار کشور با بیشترین موارد در سطح جهان — از جمله ایالات متحده و سه با درآمد متوسط کشورهای برزیل و هند و روسیه و همه جناح راست رهبران که معتقدان پوپولیستی یا ضد علم views.

در برزیل رئیس جمهور Jair Bolsanaro عنوان جدی از این بیماری به عنوان ده ها هزار نفر از برزیلی درگذشت از COVID. حتی زمانی که او آزمایش مثبت برای آن خود را Bolsonaro ادامه داد: به tout ضد مالاریا مواد مخدر hydrochloroquine به عنوان یک درمان با وجود مطالعات نشان آن را موثر در برابر ویروس.

استر Sabino یک virologist در دانشگاه سائو پائولو, برزیل می گوید هرگز منسجم ملی طرح برای چگونه به آدرس شیوع و او می گوید: Bolsanaro شده است, حواس پرتی.

"در مارس و آوریل اصلی بحث [در برزیل] بود که آیا ما باید یا نباید استفاده کلروکين به جای گفتن ما چگونه متوقف کردن این" Sabino می گوید. "وجود دارد یک طرح خوب نیست. که به نظر من. مقدار زیادی از زمان صرف شده بر روی چیزهایی که نمی شد از چیزهایی که کلیدی برای کنترل این بیماری است."

تحقیقات توسط Sabino و همکاران او نشان می دهد وجود دارد بیش از 100 مختلف معرفی ویروس به برزیل در روزهای اولیه از این بیماری همه گیر عمدتا از مسافران که می خواهم در اروپا است. سپس این ویروس به هر گوشه ای از کشور پهناور.

مستندات موفق به کاهش سرعت اولیه انفجاری گسترش اما Sabino می گوید وجود دارد و نیاز به تمرکز بیشتر شامل حال وقوع.

"وجود دارد هیچ سحر و جادو. هیچ ناهار رایگان وجود دارد. اگر شما می خواهید برای کنترل اپیدمی آن سخت است" او می گوید. "و شما باید به کار زیادی است. ما نمی تواند فکر می کنم در مورد سیاست است."

و که به نظر می رسد برای نگهداری درست صرف نظر از اینکه یک کشور غنی و فقیر و یا در جایی در وسط.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن