این الگوی رفتاری حساب اختصاص داده شده به گلندیل را آمریکا در نام تجاری به طور خلاصه به حالت تعلیق

حساب توییتر اختصاص داده شده به آمریکا در نام تجاری, خرید مجتمع در گلندیل بود به طور خلاصه به حالت تعلیق در این

توسط MINERALNEWS در 17 اسفند 1398

حساب توییتر اختصاص داده شده به آمریکا در نام تجاری, خرید مجتمع در گلندیل بود به طور خلاصه به حالت تعلیق در این هفته است.

برای هزاران نفر از طرفداران این حساب از جمله این خبرنگار موقت حذف شد بیش از از دست دادن قابل اعتماد spoofs زمان انتظار در کارخانه کیک پنیر و یک طنز skewering از آمریکا در نام تجاری رقبا از جمله مرکز بورلی و آن همسایه گلندیل ایرانیان.

"توییتر شما ظروف سرباز یا مسافر با @americanamemes, شما در حال خراب با من. این غیر قابل قبول است" نویسنده Dave Schilling گفت در توییتر.

خالق حساب گلندیل ساکن که نخواست نامش فاش شود گفت که او مشکوک به تجمع ادعا کپی رایت برای محبوب موسیقی و تصاویر او ارسال شده منجر به تعلیق. او تا به حال اغلب نادیده گرفته حدود شش کپی رایت ادعا می کند او را پس از دریافت از حساب آغاز شد و او گفت: بسیاری به وجود آمد از اضافه کردن آهنگ های محبوب به تصویری از آمریکا را چشمه.

تبلیغات

در روز پنج شنبه او دریافت اطلاع از ادعای مربوط به فیلم او نوشته شده این هفته جفت شدن رقص فواره با "احمق عشق" جدید Lady Gaga آهنگ. در یک مصاحبه تلفنی با بار او قول داد برای مقابله با کپی رایت ادعا می کند.

"من امیدوار هستم که من آن را به عقب. اما این فقط ممکن است زمان طولانی و تعداد زیادی از ایمیل," او گفت:.

روز جمعه صبح حساب و بازسازی شده است.

سخنگوی توییتر بلافاصله پاسخ به سوالات در مورد تعلیق.

تبلیغات

خالق گفت که او شروع به حساب با دو, دوستان, در, ممکن است در یک زمان وقتی که او بیکار و مشغول به کار در یک فروشگاه مواد غذایی است. او "سقوط کرد پایین سوراخ خرگوش" از تو رفتگی در دیوار memes, از جمله یکی از خوراک است که شامل الگوهای رفتاری رد و بدل شده توسط سینما کارکنان.

"آنها با یکدیگر در مورد الگوهای رفتاری Yahoo.com داشتن بد بار فیلم یا نیاز به جایگزین کردن پاپ کورن. آن چیز خیلی خاص — جمله عجیب و غریب زیر مجموعه ای از الگوهای رفتاری خاص."

پس از همسرش به او گفت در مورد یک الگوی رفتاری حساب آغاز شده توسط یک شهر کوچک در شمال ایالت نیویورک این ایده ریشه گرفت.

"آن را به طور ناگهانی کلیک: من فکر می کنم گلندیل باید یکی. و این امر می تواند واقعا خنده دار به انجام یک فقط در Americana" او به یاد می آورد. او زندگی می کند در گلندیل و گفت که او در بر داشت خود را به طور منظم بازدید از مجتمع خرید حتی زمانی که او خرید و او متوجه شده است که آمریکا تا به حال "زیر قوی از افرادی که آن را دوست دارم."

"آن را هنوز هم احساس می کند مثل همیشه چیزی وجود دارد که خاص وجود دارد. آن را بیش از یک مرکز. آن را عجیب و غریب واحه در گلندیل."

در طول زمان او با استفاده از این حساب به ارائه تفسیر در زمان حوادث و روند مسائل تصرف boomlets در زمان انتخابات ریاست جمهوری به عنوان مثال و همگنی آنها در آمریکا محور جوک.

او همچنین pokes در آمریکا خود را. او در مقایسه با نقاشی دیواری در آمریکا فیلم تئاتر لابی به سقف کلیسای سیستین. سال گذشته او خواست یک روز پدر مبارک به "Americana را پدر ریک کاروسو!"

کاروسو را eponymous شرکت ساخته شده است و عمل Americana.

تبلیغات

حساب خالق گفت کاروسو نمایندگان رسیده به او چند ماه پیش درخواست برای دیدار با قهوه. قبل از ملاقات با او گفت: او از فرسایش بیش از آنچه خواهد از آن آمده است.

"در سر من 'آنها یا رفتن به سعی کنید به بسته حساب کردن و یا سعی کنید به استخدام من برای اجرای خود را به حساب رسانه های اجتماعی.' من را از طریق رفت, 'چه کار کنم ؟ چه کار کنم ؟ من باید فروش؟' "

نه به تصویب رسید. "آنها می خواستند برای گرفتن قهوه و معرفی خود ... و باز کردن خط ارتباطی," او گفت:.

او احساس می کند مانند حساب تبلیغ خوب برای کاروسو شرکت. "اما من هنوز بدست من آپارتمان از آنها" او آجدار.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن