این استراحت طولانی – سفر من من دلایل من وعده

این در حالی است... من فکر نوشتن مقدماتی پست به پست بعدی در وبلاگ من که توضیح من نبود و تمام است که در جریان بو

توسط MINERALNEWS در 17 دی 1398

این در حالی است...

من فکر نوشتن مقدماتی پست به پست بعدی در وبلاگ من که توضیح من نبود و تمام است که در جریان بوده است در فرصت مطالعاتی. سپس من متوجه آن شده است به مراتب بیش از حد به فشار به یک بند وجود دارد, به ویژه هنگامی که مردم در حال کلیک کردن بر روی این لینک به دلیل آنها می خواهند برای خواندن این پست من نیست داستان زندگی. اما واقعا قرار دادن همه چیز به زمینه کمی از داستان زندگی است که در واقع مورد نیاز – حداقل بخشی از پوشش چند سال گذشته.

لطفا همین حالا احساس نیاز به خواندن همه چیز: من با استفاده از سرفصل بنابراین شما فقط می توانید جست و خیز پیش رو به بخش هایی که مورد علاقه شما. من نوشتن این حد برای من به عنوان برای هر یک از خوانندگان من.

من قصد ندارم برای ویرایش این پست به طور کامل به عنوان بسیاری از پست های من به سادگی از آنجا که من می خواهم آن را به هنوز هم صدای طبیعی است. پست های آینده را نشان می دهد من معمولی نافذ و هنری طرف. این یک مغز روگرفت.

بیایید شروع با من حرفه ای سفر در طول چند سال گذشته.

من حرفه ای سفر

یک اعتراف

من باید صادقانه با شما بچه ها برای یک لحظه ؟ اگر شما این دور کردم شما احتمالا آن را سزاوار است.

من همیشه به عنوان موفق به عنوان من احساس می کنم و عینی امروز هستم. زمانی که من شروع به این وبلاگ من تقریبا به عنوان به عنوان clueless هر کس دیگری اگر نه بیشتر از آن. در واقع من توصیه به دیگران (البته در دامنه محدود) باعث می شود من انقباض غیر ارادی ماهیچه امروز, اما من حدس می زنم آن را بخشی از سفر است. من حدس می زنم آن مقالات قدیمی هنوز هم شامل مشاوره خوب است که این نوع از مشاوره من به دنبال در مسیر من به سمت بالا. من فقط انقباض غیر ارادی ماهیچه کمی در انتشار مشاوره بنابراین نسبتا در اوایل سفر من و آن را عجیب و غریب که از آن ساخته شده من به خوبی شناخته شده در میان همکاران من. در سمت به علاوه آن را به من به ارمغان آورد به تماس با افرادی که ابزاری در سفر من به سمت بالا. آن را نیز به ارمغان آورد من در تماس با بسیاری از دوست داشتنی همکاران که به نظر من دوستان خوب. حتی برخی از آنها دوستان خوبی هستند. ????

حقیقت این است که در برخی از نقطه در اطراف 2010/2011 من متوجه موقعیت ناامید کننده من بود. ببینید من هیچ اقتصاددان و من سعی کنید برای تظاهر به, بود, اما آن را یک اقتصاددان برای تحقق بخشیدن به که مشغول به کار برای سازمان است و نه در دراز مدت گزینه قابل دوام در globalising جهانی با افزایش فشار رو به پایین در بخش عمده ای از بازار است. من تا به حال خودم را متقاعد من در بالا-وسط زمین کار را برای سازمان ها در پایین دو رقمی کلمه نرخ اما برخی از آژانس مشتریان شروع شد به "بد" – درخواست برای نرخ پایین تر از آنچه که من می خواهم آغاز شده در سال 2006 (€0.06 و €0.07 هر کلمه). من دوست دارم به نقطه الگوها و پیش بینی در مورد آنچه ممکن است اتفاق می افتد بعدی. من پس از آن سعی کنید که پیش بینی کار به نفع من.

بسیاری از مردم سعی خواهد کرد به شما بگویم که دنیا سیاه و سفید نیست اما سایه های خاکستری. آنها اغلب درست است. اما گاهی اوقات شما باید متوجه باشید که به زغال تبدیل سیاه و سفید و خاکستری روشن است که عطف سفید. در به طور فزاینده ای جهانی دنیا ترجمه در پایین پایان ارزان تر شدن است. در انتهای دیگر, اما آن را گران تر است. و این جایی است که من می خواستم. من متوجه شدم که من نیاز به تغییر چیزی به موفقیت است. جهنم من نیاز به تغییر چیزی برای زنده ماندن. همه چیز از آنجا که تحقق شده است در مورد من که در آن من در حال حاضر.Exif_JPEG_PICTURE

پیدا کردن امن تر زمین

(ویرایش: بخش اضافه برای روشن شدن در سال 2017)

من تا به حال به انباشتگی خودم. من می دانستم که من در گرفتن جدی گرفته شود هنگامی که من با معرفی خودم به عنوان یک متخصص بدون یک تکه کاغذ به که. من نیز تا به حال یک تراشه بر روی شانه ام در مورد داشتن هرگز آن را انجام داده در دانشگاه پس از یک معلم بد messed تا چیز برای من ساخت من زمان بیشتری را صرف آموزش نسبت به انجام خود من ترم. هر نتیجه رفتن به دانشگاه برای تحصیل در آن رشته های مرتبط در مورد من انسان جنبه های فن آوری اطلاعات باید من را در یک موقعیت بسیار بهتر است. شاید من حتی رفتن به آن درجه – که در آن نقطه من واقعا نمی دانم. من امیدوار خواهد بود به اندازه کافی برای اطمینان از دریافت کردم که بهتر کار پرداخت از سازمان و یا شاید در دراز مدت ممکن است من برنده برخی از مشتریان مستقیم که قدردانی تخصص من.

در آن زمان در دانشگاه من کاهش حجم کار من. که به معنای از بین بردن کمترین دهندگان و ضربه زننده بودن که در مورد مشتریان جدید من می خواهم قبول. من مقدار زیادی به دست آورده به پرداخت برای مطالعات و البته برتری بورس کمک کرد اما من به طور طبیعی درآمد کمتر از قبل. من لذت می برد زمان برای استراحت و باز کردن از پیچ و منعکس کننده در صنعت ترجمه و جای من در آن است. هنگامی که من به پایان رسید از آن زمان به هدف بالاتر است.

هدف بالاتر

در ابتدا من به سادگی من افزایش یافته آژانس, متمرکز, تبلیغات, بهبود سایت و شارژ آنچه که من احساس می شد حرفه ای ، توسط 2012, اما من متوجه شدم که من نیاز به دست آوردن مشتریان مستقیم اگر من می خواستم برای اطمینان من در دراز مدت ثبات مالی. با که در ذهن شروع در 2012/2013 من شروع به کار در بیرون رفتن برای دیدار با مشتریان یادگیری خیلی بیشتر در مورد بازاریابی و افزایش نوشتن من و copywriting مهارت خواندن مجلات گوش دادن به پادکست شبکه و بیشتر در کنار. من ساخته شده بسیاری از اشتباهات من خجالت خودم چند بار من مفتون شلوار کردن افراد در تجارت را نشان می دهد پس از آن هرگز جرات به دنبال ... و البته و من چیزهای زیادی یاد گرفتم. من هم در زمان درآمد آمار اکثر مردم هرگز آماده شده را به پایین به سه چهره در حداقل یک ماه.

سریع به جلو به پایان سال 2013 و تصمیم گرفتم از آن زمان به نام تجاری جدید. من بود که برگزار می شود همه چیز را من می خواهم ساخته شده تحت این خیلی کلیشه نام تجاری – lingocode – پس rebranded به زبان انگلیسی افزایش یافت برلین. من طراحی و نوشت: نسخه ای که برای وب سایت بر اساس همه چیز را من می خواهم آموخته کارشناسی ارشد من در جنبههای انسانی, فناوری اطلاعات, پژوهش مستقل و علمی مطالعه دیگر تحقیقات و شخصی extrapolations. دوباره من یک درآمد عظیم ضربه به کار بر روی آن. من درگیر بیشتر در شبکه و انجام یک کار خیلی بهتر از سال 2013. به نظر می رسد من می خواهم شده است, یادگیری در تمام طول.

من از آنها بدم میاید که من به این می گویند پس من عذر خواهی در پیشبرد: من plagiarised زیادی اغلب توسط مردم من شخصا می دانم که من به طور فعال تلاش برای کمک به. انگلیسی رز برلین برای من خیلی شخصی است (یعنی آن را نمی خواهد حتی همان نتایج را برای شما). اگر کسی چطور من دوباره من را شرم آور آنها را در رسانه های اجتماعی و مجموعه ترسناک, آلمانی, وکیل بر روی آنها. همچنین توجه داشته باشید که rephrasing همان ایده هنوز شمارش به عنوان سرقت ادبی – حتی در یک دادگاه قانونی است.

success

نتیجه نهایی

در ماه مارس 2013 چیزی زده بود و تغییر علامت تجاری بود پرداخت. ناگهان من تجربه تقاضای بالا حتی در نرخ بسیار بالاتر. این احساس چیزی شگفت انگیز اتفاق می افتد تقریبا هر روز. هر روز آتش بازی. این است ادامه داد: امروز و من هنوز در من افزایش نرخ و بدانند راه های دیگر چگونه به مقابله با تقاضا. که در واقع الهام بخش در پشت من آینده ارائه در BP15: کار آن (عرضه و تقاضا) منحنی!

نتیجه آن این است که من نگه داشته و تجربه بالا تقاضا و انتظار یک دوره آهسته به دنبال در مدت کوتاهی که در طی آن من می توانم گرفتن در وبلاگ من. که آهسته دوره آمده است. من به سختی تا به حال یک لحظه آرام از مارس 2014 شده اند و کار بیش از حد از حدود ماه ژوئن است.

در چند ماه گذشته از سال 2014 من به دست آورده تا آنجا که من می خواهم به دست آورده در کل سال 2013 (سال با درآمد ضربه) یا آنچه من به دست آورده اند و تمام وقت به عنوان یک مترجم آزاد به حال من مانده بر در آن خانه موقعیت در ناتینگهام. تقاضا (و درآمد) در ادامه به افزایش است.
Exif_JPEG_PICTURE

عوارض جانبی و پیشگیرانه و درمانی'

یک تغییر چشمگیر در درآمد منجر به تغییر در چشم انداز است. من ناخودآگاه ناراحت به نظر می رسید با این, من حدس می زنم چون من می خواهم در جایی تصور کردم که بالا بگیر شر بود. من تا به حال یک زن و شوهر از رویاهای نگران کننده. آن را به تصویب رساند اما این چیزی است که من آن زمان به استراحت. خوب چیزی که من تا به حال ثبات و در حال حاضر می توانید ببینید نور از طریق درختان.

ذهن من فقط نیاز به زمان برای تنظیم. من تجربه برخی از نوع جزئی شوک البته مثبت است. آن است که عجیب و غریب به طور ناگهانی را به انجام آنچه من می خواهم.

در سمت به علاوه این تحت فشار قرار دادند من به برخی از این پول و صرف آن در ساخت زندگی کاری من راحت تر است. 'پیشگیرانه و درمانی' شامل:

  • فریزر (برای انجماد از قبل آماده شده و سالم وگان وعده های غذایی آماده به حرارت بالا در دوره های شلوغ)
  • نشسته/ایستاده میز (فقط Bekant یکی از Ikea – خوب است!)
  • 27" monitor (بزرگترین بهبود بسیاری! من نمی توانستم تصور کنید که قصد بازگشت...)
  • یک مبل (دوست داشتنی برای تغییر و آرامش بخش در حالی که انجام تحقیقات و خواندن)
  • ارگونومیک صفحه کلید (کاملا آشکار یکی...)
  • گاه به گاه سیب (من مشروب انتخاب)
  • گاه به گاه سفارشات از این شگفت انگیز جدید وگان محل سوشی در Prenzlauer Berg, برلین ارائه می شود که در یک ساعت (www.chay-asia.de)

دلایل من نشده است ارسال...

lifeحجم کار سنگین

همانطور که در اشاره در این قسمت در مورد زندگی حرفه ای من در طول چند سال گذشته من در ابتدا صرف زمان زیادی را در تلاش های بازاریابی و پس از (به عنوان یک نتیجه از) که من تجربه کرده ام افزون حجم کار. وجود دارد واقعا نمی زیادی برای گفتن در مورد این درست است که من مشغول بوده ام و چیزی به من بدهید. با توجه به دیگر اضافی واقعی یا درک تعهدات من در بر داشت من وقت آزاد و وبلاگ نویسی زمان قرار دادن قابل توجهی تحت فشار است. پروژه من برای این سال است که به افزایش بهره وری من تمرکز و کیفیت زندگی است. من در تلاش برای جلوگیری از فشار خودم به ملاقات ابلهانه بالا اهداف بیش از حد.


رسانه های اجتماعی و شبکه

من حدس می زنم مردم می دانستند این بود رفتن به آمده است. این است دلیل عمده.

مثبت

در اوایل سال 2014 یک درگیری در یکی Facebook گروه منجر به co-founding دیگر لیگ فوق العاده ای مترجمان و که یکی آمده است را تا مقدار زیادی از زمان. که چیز خوبی است ، من به اشتراک گذاشتن افکار من وجود دارد و من می خواهم این واقعیت آن را بسیار تعاملی و برابری طلب. ما به شدت در برابر سانسور در این گروه با توجه به دلایل آن بنیاد و این باعث می شود آن را بسیار تحریک کننده محیط زیست به "قطع کردن" را در. من ساخته شده برخی از دوستان فوق العاده وجود دارد در همه چیز مترجمان هرگز می گویند و در توییتر و من فوق العاده برای آن سپاسگزار است. من با تشکیل و تقویت برخی از شگفت انگیز دوستی. من افتضاح در فراموش کردن مردم در لحظات مهم بنابراین بهتر است من اشاره نمی کند کسی به خاطر من فراموش افرادی که بیشتر ویژه. کافی است بگویم که بهترین دوستان من هستند و تقریبا همه مترجمان که من در اصل ملاقات آنلاین و یا در فرد اما از طریق دوستان مشترک یکی از آنها یا هر دوی ما در اصل ملاقات آنلاین.

من هم ملاقات برخی از همکاران در فرد در کنفرانس های مختلف و ترجمه دیدار با یو پی اس.

photodune-6039654-shotting-cowboy-s

منفی

از سوی دیگر من به طرز وحشیانه ای مورد حمله قرار slandered و خیانت و دروغ در مورد در رسانه های اجتماعی. من نه زحمت رفتن به آن را بیش از حد عمیق در اینجا. در کوتاه من تا به حال دروغ مردم در مورد شیوه های حرفه ای, متهم, من از دروغ گفتن, جوک در مورد آنچه ممکن است به نظر می رسد در قبر و اخیرا گسترش آن به اطراف است که پدر و مادر من هر دو بانکداران و از نظر مالی حمایت از من (درست نیست در هر تعداد!). آن را سخت به نگه دارید تا و من از آن خسته. من خسته از مردم من سعی کردم برای کمک به رفتن دیوانه در من و شروع به انتشار دروغ و داشتن. من خسته از سرزنش ها و نقطه به ثمر رساند و این است که چرا من قصد ندارم به نام نام و یا هر ضد اتهامات اینجا. فقط کافی است که این را به ویژه هنگامی که آن را درگیر نوعی از backstabbing و من با تعجب.

در بالای این من بوده ام plagiarised بیش از یک بار توسط دو نسبی تازه من به نام دوستان است. من حدس می زنم من هنوز هم از یک دوست تماس گرفته که من واقعا فکر نمی کنم او می داند آنچه که او انجام داد یا چقدر جدی است. من هیچ ایده چگونه به بحث در مورد آن با او به خصوص به عنوان او آن را انجام داده و سپس از اراده خود او به آن اعتراف و آن را تغییر. آن را بیش از حد بی دست و پا. بیش از حد قلب شکستن. یکی دیگر خیلی بی ادب در مورد آن در ابتدا او خراب نیست فقط امکان از ارجاع کار به او و یا ما تبدیل شدن به دوستان بلکه برای برخی از زمان ایمان من در کمک به همکاران در همه. این نمونه ها هستند البته علاوه بر این به بسیاری از ظریف نمونه من دیده ام که زحمت من قطعا کمتر است. شما قرار داده تمام قلب و روح خود را به تلاش های بازاریابی خود هزینه های قابل توجهی از زمان و پول بر روی چیزهایی که درست و پس از آن کسی که شما سعی به کمک می آید و نسخه شما در یک ساعت و یا چیزی ؟ آن را بسیار مضر است. من پوشش سرقت ادبی در میان همکاران در پست های آینده.

سپس ما باید روانی از همکاران که در واکنش به شدت به مسدود کردن او و پس از او ساخته شده نژادپرستانه نظرات به Facebook. او گفت: بهترین دوستان من و پسر به کمپرسی من (با دقت به دنبال آنها را در Facebook به منظور انجام این کار) و ارسال چندین ایمیل های توهین آمیز, از جمله ادعا می کند که او می خواهم به من گزارش شده برای جرائم ساختگی به مقامات مالیاتی در دو کشور. (ویرایش 2017: پس وجود دارد چیزهایی که پس از این اتفاق افتاد. OMG. درس زندگی یاد گرفتم: خود اعتماد روده, جلوگیری از narcissists و همیشه مشکوک می شود وقتی کسی را "موفقیت" مطابقت ندارد تا خود را آشکار مهارت.)

این شرایط منفی را در زمان من ساخته شده بسیار تاکید بسیار پریشان و تقریبا ناخوشی. آن را من خاموش به اشتراک گذاری همه چیز را در وبلاگ خود و یا در جای دیگر. آن را با من در تلاش برای کمک به تازه. چرا من باید خودم را در خارج وجود دارد تلاش برای توصیه, تجزیه و تحلیل, دفاع و الهام بخش در صورتی که تلخه من را دریافت کنم ؟ من انتظار دارم شما ببینید که در آن من از در حال حاضر پس از شنیدن منفی است. با وجود این, مثبت بوده است و من واقعا آن را مدیون مردم خوب را نمی دهد تا فقط به دلیل تند و زننده عامیانه.

calmContentedness

من با زندگی خود و کوتاه از زمان. کمک به دیگران و به اشتراک گذاری مشاوره تنها به نظر می رسید به من را مشکل و یا حتی دعوت از سرقت ادبی است که می تواند به طور مستقیم آسیب کسب و کار من. من نمی خواهم که. من نمی خواهم که.

و ...که در مورد آن.

اینها دلایل من ارسال نشده هر چیزی در این وبلاگ در حالی که برای. من باز به برخی از انتقادات و پیشنهادات و توصیه من حدس می زنم, فقط, لطفا در نظر بگیرید که چگونه monumentally گه برخی از این شرایط شده است. من احساس نمی متاسفم برای خودم هر چند زندگی من خوب است.

من احساس گناه می کنم برای داشتن پست شده در حالی که به خصوص پس از یک زن و شوهر از شما messaged من درخواست من برای ارسال. من احساس می کنم مردم می خواهم که یا در واقع هر یک از افراد علاقه مند و دلسوز به اندازه کافی به جزئیات به این قسمت از وبلاگ سزاوار صادقانه و توضیح کامل. شاید شما حتی می توانید با یادگیری از اشتباهات من و شما اطمینان حاصل شود آنها را تکرار کند.

من متاسفم.

آن را احتمالا هنوز هم پراکنده اما من قول می دهم که من سعی خواهم کرد بهتر است از هم اکنون در. من حداقل می توانید انجام دهید بهتر از یک پست از یک سال... ????

ترجمه مقاله

tinyurlrebrandlybitly
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن