آخرین: نوادا معاون فرماندار تایید بایدن

لاس وگاس - آخرین در سال 2020 انتخابات ریاست جمهوری (همه زمان ها PST):3:30 بعد از ظهرجو بایدن برداشت تا دیگر حم

توسط MINERALNEWS در 28 بهمن 1398

لاس وگاس - آخرین در سال 2020 انتخابات ریاست جمهوری (همه زمان ها PST):

3:30 بعد از ظهر

جو بایدن برداشت تا دیگر حمایت از بالا, نوادا, سیاستمدار با رژیم صهیونیستی است. سرهنگ کت مارشال اعلام کرد که او را به معاون سابق رئیس جمهور در کاخ سفید پیشنهاد.

مارشال می پیوندد دو دولت چهار خانه در ایالات متحده و اعضای مظنونان حمله به دانشگاه دینا تیتوس و استیون Horsford در حمایت بایدن.

مارشال قصد دارد به مبارزه با بایدن روز دوشنبه در رنو است. بایدن به صرف تعطیلات آخر هفته مبارزه در کنار تیتوس و Horsford در داخل و اطراف لاس وگاس جلوتر از روز شنبه قفقاز.

نوادا کلید بایدن به امید باز گشت پس از اتمام چهارم در آیووا و پنجم در, New Hampshire. نوادا نیز در اولین مسابقه که در آن سازمان کار و nonwhite رای دهندگان نگه داری نوسان هر دو شمارش بایدن به عنوان حوزه.

مارشال اشاره کرد بایدن تجربه و خلق و خوی در توضیح تصمیم خود را. او می گوید آسوشیتد پرس که او را "قرار دادن مردم بیش از حزب, ایجاد اجماع و کارهای بزرگ انجام می شود."

___

3:25 بعد از ظهر

پیت Buttigieg است wooing رای دهندگان از رنگ به عنوان او به نظر می رسد نشان می دهد او می تواند تکرار قوی خود را پس از اتمام در آیووا و نیوهمشایر در ایالات متحده است که بیشتر از نزدیک آینه این کشور تنوع.

Buttigieg گفت تا حد زیادی آفریقایی مخاطبان در یک ضیافت ناهار برای, نوادا, قانونی, سیاه, جلسه روز یکشنبه که او با رهبران South Bend, ایندیانا به ارائه مسکن ارزان قیمت و بهبود سیاه نرخ بیکاری است.

شهردار سابق مواجه شده است و انتقاد برای نژاد اختلاف در ماری جوانا بازداشت در جنوب خم و تصمیم گیری است که به رهبری او را به هیچ آفریقایی رهبران دولت او در طول حیاتی کشش تصدی خود. بیش از یک چهارم از جنوب خم ساکنان سیاه و سفید هستند.

خواسته در یک تجمع در اوایل روز شنبه به نام یک اشتباه او در دفتر Buttigieg گفت که او موفق به تشخیص درد است که تصمیمات خود باعث به خصوص برای جوامع از رنگ. او فعالیت های زیادی از روز شنبه با آمریکایی آفریقایی کمدین Keegan-Michael Key.

___

1:55 بعد از ظهر

رئیس سازمان دفاع از حقوق مدنی یک بار به رهبری مارتین لوتر کینگ جونیور می گوید که تام Steyer است که نامزد انتخابات ریاست جمهوری شاید بهترین راه حل مناسب به صحبت می کنند به طور مستقیم به برخی از نگرانی های توزین در رای دهندگان ذهن.

چارلز استیل رئيس جمهور از جنوب کنفرانس رهبری مسیحی. او نمی رسما تایید نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری, اما استیل آسوشیتدپرس گفت در طول سفر به کلمبیا روز یکشنبه که او را تحت تاثیر قرار با Steyer تعهد به بحث در مورد مسائل مهم در جامعه از جمله پرداخت غرامت و کمک های مالی برای تاریخی سیاه و سفید کالج ها و دانشگاه ها.

استیل می گوید او فکر می کند Steyer است نامزدی که می تواند ایجاد انگیزه و تحریک رای دهندگان که ممکن است به احساس خود راضی در مورد 2020 انتخابات.

Steyer شده است سرمایه گذاری به شدت در تلاش برای جلب حمایت از کارولینای جنوبی, سیاه, رای دهندگان که شامل اکثریت دموکراتیک اولیه رای گیری رای دهندگان.

___

1:30 بعد از ظهر

ایالت ورمونت برنی ساندرز است که بطور غیر مستقیم در حمله به برخی از رقبای خود را به صورت دموکراتیک نامزدی ریاست جمهوری.

در یک سخنرانی در, Carson City, نوادا, ساندرز صرف بیشتر وقت خود را lacerating میلیاردر سابق و شهردار نیویورک مایک بلومبرگ که صرف صدها میلیون از پول خود را در تبلیغات است.

ساندرز گفت: بلومبرگ "در تلاش برای خرید ریاست جمهوری" و بلومبرگ خسته شد و تصمیم گرفت او می خواست رئیس جمهور شود.

ساندرز نیز به طور خاص با نام سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن و سابق South Bend شهردار پیت Buttigieg به عنوان دو نامزد دیگر که جمع آوری پول از میلیاردرهای. او همچنین ناودان آنچه که او به نام شرکت های بزرگ, رسانه های ایران و دموکراتیک موسسات برای تلاش در راه خود ایستاده.

___

1:25 بعد از ظهر

جو بایدن می خواهد سیاه و رای دهندگان برای دیدن 2020 انتخابات ریاست جمهوری به عنوان یک فرصت شبیه به جنبش حقوق مدنی از اواسط قرن 20 و او به طور ضمنی در مقایسه با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به سفید نژادپرستانه سیاستمداران از Jim Crow عصر.

معاون سابق رئیس جمهور صحبت کرد جمعه به نمازگزاران در اولین Methodist اسقفی کلیسا در شمال لاس وگاس. وی یادآور شد مسن محله های کشیش نشین از تلویزیون فیلم از معترضان در بیرمنگام آلاباما در حال حمله سگ های پلیس و اسپری با شیلنگ آتش نشانی به دستور رسمی شهرستان Bull کانر.

بایدن گفت: امروز پرست نیست "گاو Connors نه در لباس. آنها با پوشیدن خوب و مناسب, و آنها در حال زندگی در کاخ سفید است."

بایدن گفت: رای دهندگان می تواند ایستادن و "بازگشت این کشور در راه است که درست مثل ما پشت در '50s و '60 و در این زمان ما می توانیم پیشرفت داشته باشیم." او اشاره کرد که نیاز به پیشرفت در مراقبت های بهداشتی و قوانین اسلحه.

بایدن را به شدت بستگی به سیاه و سفید, لاتینی و دیگر nonwhite رای دهندگان در روز شنبه نوادا قفقاز و فوریه. 29 کارولینای جنوبی اولیه پس از مراتب ضعیف در اکثریت سفید آیووا و نیوهمپشایر.

___

12:15 بعد از ظهر

پیت Buttigieg می گوید او می خواهم بلافاصله معکوس محدودیت در خانواده برنامه ریزی بودجه برای والدین طراحی شده و به دنبال سرنگونی فدرال ممنوعیت سرمایه گذاری برای سقط جنین.

سابق South Bend, ایندیانا, شهردار گفت: والدین حامیان خارج از لاس وگاس در روز یکشنبه که مراقبت های بهداشتی طرح "حمایت از بازپرداخت و صندوق" سقط جنین و تنظیم خانواده.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر

او می گوید: تعداد فزاینده ای از قوانین ایالتی که هدف سقط جنین ارائه دهندگان در حال ساخت آن را سخت تر برای زنان فقیر مردم از رنگ و کسانی که در مناطق روستایی برای دریافت مراقبت های بهداشتی.

Buttigieg همچنین می گوید دولت فدرال باید برای پرداخت سوزن ارز برنامه هایی که به تزريقی و تمیز کردن سوزن برای جلوگیری از گسترش بیماری هایی مانند ایدز. او می گوید بیش از حد اغلب تهاجمی اجرای قانون مانع پیشرفت توسط مقامات بهداشت عمومی است که سعی کنید به منظور محدود کردن گسترش بیماری در میان مصرف کنندگان مواد مخدر.

___

9:15 صبح

کارولینای جنوبی پیشرو در کنگره حزب دموکرات می گوید: او با دقت به تماشای تلاش های چندین کمپین با هدف قطع به معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن را در حمایت از دولت است.

خانه اکثریت شلاق جیم Clyburn سی ان ان گفت در روز یکشنبه که در کالیفرنیا آب و هوا و فعال میلیاردر تام Steyer است که مبارزه به شدت به رای دهندگان در حال انجام است "باور نکردنی است." Clyburn می گوید Steyer کرده و آن را "باعث می شود تفاوت."

Clyburn همچنین گفت: سابق South Bend, ایندیانا, شهردار پیت Buttigieg "انجام شده است بسیار خوب است."

Clyburn که قبلا گفته Buttigieg ممکن است با مشکل سیاه و رای دهندگان به خاطر او است گی, روز جمعه گفت: "ما ، و من فکر می کنم خود را در محاسبات سیاسی در حال تغییر بسیار کمی."

Clyburn نوه در حال کار برای Buttigieg را کارولینای جنوبی مبارزه است.

بایدن رهبری رای گیری در دولت برای اولین بار به ویژگی های به شدت سیاه و رای دهندگان. اما بررسی های اخیر نشان می دهد حمایت خود را در آن جمعیتی در حال سقوط در سراسر کشور.

خواسته به طور مستقیم اگر کارولینای جنوبی است بایدن را "دیوار آتش" که در موفقیت و یا شکست می تواند باعث شکستن و یا مبارزات انتخاباتی خود در ایالات متحده است که به دنبال Clyburn گفت: "من نمی دانم. ما را ببینید."

___

7:45 صبح

دموکرات نامزد ریاست جمهوری پیت Buttigieg می گوید او با افتخار از ازدواج او و شوهر خود. او پرداختن به نظرات محافظه کار مفسر Rush Limbaugh در مورد اینکه آیا رای دهندگان خواهد انتخاب او و چون او شده است "بوسیدن شوهر خود" را در مرحله پس از بحث.

Buttigieg می گوید امریکا باید سیاست که از همه و این که "من قصد ندارم به سخنرانی در ارزش های خانواده از مانند راش Limbaugh و یا هر کسی که پشتیبانی Donald J. Trump به عنوان اخلاقی به عنوان به خوبی به عنوان رهبر سیاسی ایالات متحده است."

Limbaugh گفت: هفته گذشته که او پیش بینی دموکرات ها نتیجه رسید که "با وجود همه زمین که پوشش داده شده است که آمریکا هنوز آماده نیست برای انتخاب یک پسر گی, بوسیدن شوهر خود در بحث مرحله جمهور."

Buttigieg گفت که او بیرون آمد و به طول کلی انتخابات به عنوان شهردار South Bend, ایندیانا و دریافت حمایت بیشتر از رای دهندگان از او در اولین مسابقه خود را.

Buttigieg صحبت در سی ان ان "وضعیت اتحادیه" و "فاکس نیوز یکشنبه." او اشاره کرد که در حالی که او را دوست دارد شوهر خود که در مرحله "ما معمولا فقط برای یک آغوش."

___

7:30 صبح

سناتور. ctq می گوید دموکراتیک انتخابات ریاست جمهوری مطرح است 12 میلیون دلار در طول هفته گذشته با استناد به بیشتر رای دهندگان علاقه پس از عملکرد خود در نیوهمپشایر.

مینه سوتا سناتور می گوید ABC "این هفته" است که او با بهره گیری از یک خروش از افرادی که کشف کرده اند که مبارزات انتخاباتی او پس از نیوهمپشایر بحث در فوریه. 7 و بهتر از حد انتظار مقام سوم پایان در حالت اولیه.

او صدور جمع آوری کمک های پشتیبانی به عنوان حرکت است که اجازه خواهد داد که او را برای رقابت در امواج رادیو و تلویزیون به عنوان نوادا حزبی و فوق العاده سهشنبه مسابقات در اوایل ماه مارس.

Klobuchar می گوید زمانی که او اعلام نامزدی وی بسیاری از مردم شمارش او اما به عنوان رای دهندگان به او را می دانم آنها مربوط به چه مبارزات انتخاباتی خود را متمرکز شده است. او می گوید که کمپین پیام در مورد "بازگرداندن نجابت به کاخ سفید و از همه مهمتر داشتن یک رئیس جمهور است که در واقع می تواند خودش را در کفش از افراد دیگر در این کشور است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن