آخرین: Buttigieg بازدید Klobuchar در مکزیک رهبر flub

لاس وگاس - آخرین در سال 2020 انتخابات ریاست جمهوری و دموکراتیک مناظره e (تمامی زمان محلی):7:05 بعد از ظهرپیت B

توسط MINERALNEWS در 1 اسفند 1398

لاس وگاس - آخرین در سال 2020 انتخابات ریاست جمهوری و دموکراتیک مناظره e (تمامی زمان محلی):

7:05 بعد از ظهر

پیت Buttigieg است skewering ctq را برای عدم به نام مکزیکی جمهور در مصاحبه هفته گذشته است.

Buttigieg گفت: در طول پنج شنبه شب بحث دموکراتیک که سناتور ایالت مینه سوتا در حال اجرا برای رئیس جمهور بر اساس تجربه خود در واشنگتن اما با وجود نقش خود را در کمیته نظارت بر امنیت مرزی و تجارت او "قادر به صحبت می کنند به معنای واقعی کلمه اولین چیزی که به سیاست" از کشور همسایه نامگذاری آندرس مانوئل لوپز Obrador.

Klobuchar سپس پرسید Buttigieg: "شما در حال تلاش برای گفتن که من گنگ است ؟ آیا شما به من پیت؟"

الیزابت وارن دفاع Klobuchar و به نام Buttigieg استدلال "ناعادلانه است."

وارن می گوید: این نمایشگاه به برگزاری یک نامزد مسئول سیاست خود را و یا خود را در یک موضوع اما "از دست رفته به نام همه به خودی خود نشان نمی دهد که شما نمی فهمید چه خبر است."

___

7 p. m.

مایک بلومبرگ در تلاش است تا مطالبات از چند تا از دموکرات ریاست جمهوری رقبا که او آزادی سابق کارکنان زن از هر nondisclosure موافقت نامه مربوط به اتهام آزار و اذیت محل کار.

سناتور. الیزابت وارن قرار دادن رادیو فردا در نقطه ای در چهارشنبه شب بحث در لاس وگاس, درخواست, سابق شهر نیویورک شهردار برای آزادی زنان از این توافق نامه و گفت: دفاع از او آن را قطع نمی کند.

بلومبرگ قبلا متهم پرورش خصمانه محیط کار برای برخی از کارمندان زن.

بلومبرگ می گوید که او "تحمل" برای چنین رفتار و که او را دیدم این موافقت نامه در سوال به عنوان رضایت طرفین و نه تا به او برای حل. او در ادامه گفت که هیچ کدام از موافقت نامه "متهم من از انجام هر کاری به غیر از شاید آنها نمی مانند یک شوخی به من گفت:" یک پاسخ به ملاقات با بوس از بحث مخاطب است.

معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن همچنین گفت که او احساس بلومبرگ فقط می تواند می گویند که کلمه به انتشار هر کسی از توافق نامه.

___

6:57 بعد از ظهر

برنی ساندرز است که در این حمله تلاش برای سر کردن سوال در مورد سلامت خود را پس از یک حمله قلبی در پاییز گذشته.

78 ساله سناتور ورمونت صرف چهارشنبه لاس وگاس بحث چکش مایک بلومبرگ اما کنایه آمیز که میلیاردر سابق شهردار نیویورک "دو استنت بیش از حد." بلومبرگ به ضرب گلوله به عقب "بود که 25 سال پیش است."

ساندرز به حال یک حمله قلبی در Oct. 1 و تحت عمل جراحی برای قرار دادن دو استنت. بلومبرگ نیز استنت قرار داده اما هرگز تا به حال یک حمله قلبی.

ساندرز منتشر شد سه نامه از پزشکان در ماه دسامبر گفت که او سالم به اندازه کافی برای rigors از ریاست جمهوری است. برخی از رقبای خود از جمله سابق South Bend, ایندیانا, شهردار پیت Buttigieg را مورد انتقاد قرار داد او برای اینکه به طور کامل شفاف است.

در روز سه شنبه Buttigieg نسبت او به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن برای عدم افشای کافی در مورد سلامت خود را.

___

6:55 بعد از ظهر

مایک بلومبرگ می گوید او به انتشار اظهارنامه مالیاتی خود را در "چند هفته" در پاسخ به انتقاد از رقبای خود.

این multibillionaire گفت: در بحث دموکراتیک است که در آن طول می کشد "زمان طولانی" به تدوین اظهارنامه مالیاتی خود را چرا که او باعث می شود مقدار زیادی از پول و "نمی تواند به TurboTax."

رادیو فردا اجرا می شود داده های مالی و شرکت های رسانه ها. او به ارزش حدود 60 میلیارد دلار.

همه رقیب دیگر در مرحله منتشر کرده اند اظهارنامه مالیاتی خود را.

ایالت مینه سوتا ctq شوخی که او و شوهرش اظهارنامه مالیاتی بدون عارضه هستند به اندازه کافی است که آنها می تواند استفاده از TurboTaxe. او اشاره کرد که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن حاضر به افشای خود می گرداند.

"من فکر می کنم شما یک مقدار زیادی از پول, اما من فکر می کنم شما رو به جلو آمده," او گفت:.

___

6:50 بعد از ظهر

Ctq می گوید او فکر می کند این مهم است که شواهد مربوط به مشخصات بالا مورد قتل او نظارت مینه سوتا به عنوان دادستان بررسی می شود توسط او صحیح است.

Klobuchar خواسته شد در طول پنج شنبه شب بحث چگونه رای دهندگان از رنگ باید اعتماد او قضاوت پس از رسیدگی به این پرونده که در آن یک نوجوان سیاه شد و محکوم به زندگی پس از ناقص تحقیقات پلیس است.

سوال در مورد مینه سوتا سناتور نظارت در این مورد پدید آمده پس از آسوشیتد پرس تحقیقات در این مورد از Myon بارل بود که 16 زمانی که او دستگیر شد و در سال 2002 مرگ از 11 سال است ،

Klobuchar گفت که از سه نفر به اتهام در مورد یک "مورد بررسی قرار گرفت توسط یک روزنامه نگار و من فکر می کنم این بسیار مهم است که شواهد به جلو آمده است."

___

6:45 p. m.

مایک بلومبرگ می گوید بحث برانگیز "توقف-و-frisk" سیاست نشان دهنده منحصر به فرد ترین چیزی که او "واقعا نگران و خجالت در مورد" از زمان خود را به عنوان شهر نیویورک شهردار.

بلومبرگ گفت: در طول پنج شنبه شب دموکراتیک بحث در لاس وگاس است که او بارها و بارها عذرخواهی برای این سیاست که به پلیس گسترده اقتدار به بازداشت افرادی که مظنون به ارتکاب جرم است.

بلومبرگ به شدت دنبال این تاکتیک زمانی که او برای اولین بار به عنوان شهردار در سال 2002. یک قاضی فدرال در بر داشت در سال 2013 است که توقف و frisk عمدا و به طور سیستماتیک نقض حقوق مدنی از ده ها هزار نفر از مردم به اشتباه هدف قرار دادن و اسپانیایی مردان است.

بلومبرگ لعنتی حاکم در آن زمان آن را "خطرناک تصمیم گیری ساخته شده توسط یک قاضی که من فکر می کنم درک می کند که چگونه پلیس کار می کند و آنچه که مطابق با قانون اساسی ایالات متحده."

معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن استدلال کرد که سیاست متوقف شد و تنها پس از دولت اوباما "ارسال شده در مانیتور" برای مشاهده روند.

___

6:42 بعد از ظهر

معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن است متهم مایک بلومبرگ از بدنام کردن رئیس جمهور سابق باراک اوباما در امضای قانون مراقبت های بهداشتی از طریق تماس آن را "یک رسوایی" هنگامی که آن را به تصویب رسید.

بایدن گفت: در طول پنج شنبه شب مناظره که او تنها نامزد در بحث مرحله "که در واقع هر چیزی انجام می شود در مراقبت های بهداشتی" زمانی که او به قانون مراقبت مقرون به صرفه گذشت اما "مایک آن را به نام یک رسوایی است."

بلومبرگ مورد مناقشه که به گفته او از طرفداران "Obamacare" و نوشت: یک op-ed استقبال از این طرح است.

او گفت که او فکر می کند که حزب دموکرات باید در ساخت این طرح نمی کنید و سعی کنید چیزی جدید.

بایدن دوباره تأکید کرد که بلومبرگ به حال با انتقاد از این قانون گفت: "نگاه کن ، آن را چک کنید."

___

6:40 بعد از ظهر

دموکراتیک مدعی هستند به دنبال باهوش خطوط جدید در مراقبت های بهداشتی بحث آنها نگه داشتن و بیش از بیش.

سناتور. الیزابت وارن گفت: Pete Buttigieg مراقبت های بهداشتی رویکرد "نه طرح آن را یک پاورپوینت" ساخته شده از شعارهای فکر توسط مشاوران. و او را به نام سن. ctq طرح معادل "پس از آن توجه داشته باشید."

هر دو Buttigieg و Klobuchar در حال دفاع از یک گزینه است که اجازه خواهد داد که بیشتر مردم برای دسترسی به مدیکر در حالی که حفظ بیمه خصوصی. وارن پشتیبانی از انتقال به یک "مدیکر برای همه" سیستم.

Klobuchar آمار با اشاره به بحث بودن در لاس وگاس.

"شما نمی قرار دادن پول خود را بر روی یک شماره که حتی بر روی چرخ" او گفت:, و اضافه کرد که مدیکر برای همه ندارد پشتیبانی از اکثر سناتورهای دموکرات و آن را غیر استارتر.

مراقبت های بهداشتی شده است یکی از کلید فلش نقاط دموکراتیک اولیه شده است و به طور منظم مورد بحث است.

___

6:35 بعد از ظهر

دموکرات نامزد ریاست جمهوری برنی ساندرز است "disowning" هر یک از هواداران خود که تنبلی و سنگینی حرکت کردن جنسیتی حملات آنلاین.

در طول یکشنبه شب بحث در لاس وگاس سناتور ورمونت در دفاع از هواداران خود پس از رهبران با نفوذ آشپزی اتحادیه اروپا گفت که آنها را دریافت کرده ام حملات از برخی ساندرز حامیان آنلاین و از طریق تلفن.

خود را آنلاین ارتش ساندرز گفت که "99.9 ٪ از آنها مناسب و معقول انسان" اما "اگر وجود دارد چند نفر را که سخنان زشت که حمله رهبران اتحادیه های کارگری من طرد این افراد است."

پیت Buttigieg موقع توجه کرد ساندرز به چالش کشیدن او را به خود را بپرسید: "چرا این الگوی بوجود می آیند ؟ چرا از آن است به خصوص این مورد در میان حامیان خود را?"

او همچنین پیشنهاد کرد که ساندرز' حامیان آنها مصرف خود را منجر شود و گفت که "رهبری در مورد آنچه شما در قرعه کشی از مردم آن را در مورد چگونه شما الهام بخش مردم را به عمل می کنند."

___

6:30 p. m.

مایک بلومبرگ گرفتن انتقاد از خود را دموکراتیک ریاست جمهوری رقبا بیش از یک بحث برانگیز پلیس برنامه در حالی که او شهردار نیویورک.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر

برنی ساندرز باز روز چهارشنبه بحث در لاس وگاس گفت: "توقف و frisk" برنامه "رفت و پس از" سیاه پوستان و اسپانیایی ها اجازه می دهد پلیس به ناعادلانه هدف قرار دادن اقلیت.

معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن همچنین با انتقاد بلومبرگ و توقف و frisk.

بلومبرگ اشاره نکرد پلیس برنامه اما در پاسخ این استدلال که او در موقعیت بهتری برای شکست رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه نوامبر. او گفت: از ساندرز "من فکر نمی کنم که هیچ شانس سناتور ضرب و شتم رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن."

شهردار سابق اتحاد عذرخواهی کرد برای متوقف کردن و frisk و گفت: او باید به عمل سریع تر برای جلوگیری پلیس از استفاده از آن.

___

6:25 بعد از ظهر

پیت Buttigieg می گوید مایک بلومبرگ و برنی ساندرز هستند "دو پلاریزه آمار و ارقام در این مرحله" و حزب دموکرات نمی تواند اجازه ریاست جمهوری اولیه پایین آمده و به آن دو نفر از نامزدها.

Buttigieg گفت: در طول پنج شنبه شب مناظره که حزب نباید مجبور به انتخاب "بین سوسیالیستی که فکر می کند سرمایه داری است که ریشه همه شر و میلیاردر که فکر می کند که پول باید به ریشه همه قدرت."

سابق South Bend, ایندیانا, شهردار گفت: انتخاب خواهد بود بین "یک نامزدی که می خواهد برای سوزاندن این حزب و نامزد دیگری که می خواهد به خرید این حزب است." او گفت: باید به جای مطرح کردن کسی که "در واقع یک دموکرات است."

ساندرز شات برگشت و گفت: مبارزات انتخاباتی خود در تلاش است تا به یک صدا و با قدرت به کار مردم "به جای خود میلیاردر همکاران کمپین."

___

6:20 بعد از ظهر

دستکش آمده اند در لحظه باز از نوادا مناظره ریاست جمهوری با سن. الیزابت وارن گرفتن مایک بلومبرگ برای تماس با "زنان چاق گسترده و اسب مواجه شده است."

ماساچوست سناتور چهارشنبه شب در لاس وگاس با اشاره به دیدگاه نسبت به بلومبرگ در یک داستان آنلاین منتشر شده در این هفته توسط واشنگتن پست.

وارن در ادامه می گویند که چهار سال رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است "جایگزین کردن یک متکبر میلیاردر برای دیگری."

این بحث دموکراتیک است که برای اولین بار به ویژگی بلومبرگ که تصمیم گرفتند برای رقابت در چهار اولیه رای گیری متحده است.

ایالت ورمونت برنی ساندرز گفت: سابق شهر نیویورک شهردار "توقف-و-frisk" سیاست بیش از حد پلاریزه برای انتخابات نامزد شده است. بلومبرگ در پاسخ گفت: "من فکر نمی کنم که هیچ شانسی ندارند" که ساندرز می تواند شکست مغلوب ساختن پیشی جستن.

___

6:05 بعد از ظهر

تقریبا 75,000 دموکرات شرکت کننده در چهار روز رای گیری اولیه دوره پیش از نوادا قفقاز در روز شنبه.

نوادا حزب دموکرات گفت که اکثریت کسانی که پر کردن یک اولویت کارت شد اولین بار حزبی را برانگیخت.

اوایل رای دهندگان پر کردن یک رای کاغذی مارک حداقل خود را بالا سه گزینه برای رئیس جمهور. نتایج خواهد بود مخفی نگه داشته تا زمانی که اصلی قفقاز آغاز شده در فوریه. 22. نتایج اولیه اضافه خواهد شد به انتخاب ساخته شده در فرد در حدود 2000 حزبی مکان در سراسر دولت است.

نوادا دموکرات ها تا به حال 82 اولیه رای گیری در سایت اتحادیه تالارهای جامعه مراکز و کتابخانه ها و حتی کارکنان سالن های غذاخوری در چند کازینو در لاس وگاس.

دموکراتیک مقامات گزارش هر گونه مشکلات عمده در طول تعطیلات آخر هفته اما مقامات حزب بودند غرق صف های طولانی در برخی از انجمن سایت.

در مورد 84,000 افراد شرکت کننده در نوادا دموکراتیک ریاست جمهوری قفقاز در سال 2016.

___

6 p. m.

شش دموکرات نامزد ریاست جمهوری گرفته اند در این مرحله در لاس وگاس برای بحث جلوتر از نوادا قفقاز.

چهارشنبه شب بحث ارائه سابق شهر نیویورک شهردار مایک بلومبرگ اولین بازی خود را ظاهر بر روی صحنه است. این اولین بحث او را واجد شرایط برای پس از ورود به مسابقه در ماه نوامبر پس از کمیته ملی حزب دموکرات تنظیم برخی از الزامات آن است.

دیگر نامزدهای شرکت کننده در بحث سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن ورمونت بهداشت ، برنی ساندرز ماساچوست ایالت Elizabeth Warren, سابق, South Bend, ایندیانا, شهردار پیت Buttigieg و مینه سوتا بهداشت ، ctq.

ساندرز " و بایدن را در زمان مبارزات هدف در بلومبرگ قبل از بحث با سابق بالا بردن سوال در مورد سلامت خود و دومی با اشاره به عقبگرد در مسائل کلیدی است. این حملات تاکید جدی دموکرات ها در حال سابق شهر نیویورک شهردار مبارزات انتخاباتی در حال حاضر که او پرورشی به دو رقمی پشتیبانی در نظر سنجی های ملی و واجد شرایط به نظر می رسد در بحث.

___

1:30 بعد از ظهر

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مدیر کمپین براد Parscale خواهد صحبت می کنند به جمهوری خواه نوادا فعالان در روز شنبه به عنوان دموکرات خود را نگه دارید و قفقاز.

خواهان لغو خود را در قفقاز در سال جاری و انتظار می رود به تعهد دولت ملی کنوانسیون نمایندگان به مغلوب ساختن پیشی جستن در طول یک کمیته مرکزی جلسه در پهرومپ. نوادا است که در میان چند کشور که در آن جمهوری خواهان صرف نظر کردن از خود معمولی مقدماتی یا قفقاز.

این جلسه یک روز پس از مغلوب ساختن پیشی جستن دارای یک کمپین تجمع در لاس وگاس. او ارائه counternarrative به عنوان دموکرات را انتخاب کنید و از شلوغ زمینه از نامزدها در برخی از 2,000 حوزه قفقاز در سراسر کشور در روز شنبه. هزاران نفر در حال حاضر وزن در طول چهار روز از رای گیری اولیه.

___

11:15 صبح

دموکرات نامزد ریاست جمهوری در حال پیوستن به اعضای اتحادیه در اینجا خارج از یک کازینو در لاس وگاس.

الیزابت وارن وارد اولین روز چهارشنبه در کف دست کازینو توچال کردن نوار. پوشیدن لباس قرمز رنگ مانند اینجا کارگران از قدرتمند آشپزی اتحادیه وارن راهپیمایی با کارگران است. او پیوست و در شعارهای "کف دست کازینو به اطراف نگاه کنید وگاس اتحادیه شهر است."

پیت Buttigieg انجام یک آشپزی نشانه ای گفت: "هیچ قرارداد صلح" به عنوان اتحادیه مقامات تحت فشار قرار دادند از طریق ازدحام دوربین های تلویزیونی برای روشن شدن مسیر برای او به همراه دستک خط. Ctq انجام شده نشانه ای برای Teamsters.

جو بایدن پیچیده بازو در اطراف آشپزی رهبر Geoconda Argüello-کلاین. تام Steyer پیوست در شعارهای "نه عدالت بدون صلح" ببنج سر خود را به ریتم.

کارگران در ایستگاه های قمار زنجیره ای از محله موسسات و کف دست باید رای به پیوستن به اتحادیه هستند اما هنوز کار بدون قرارداد. صاحبان میلیاردرهای فرانک و لورنزو Fertitta که حامیان سرسخت رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

برنی ساندرز که feuded با رهبران اتحادیه پس از آنها هشدار داد که اعضای خود را در "مدیکر برای همه" برنامه را به خطر اندازد خود را vaunted مراقبت های بهداشتی را برای پیوستن به این اعتصاب است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب