آخرین: بایدن جشن فرمانده کارولینای جنوبی برنده

کلمبیا, S. C. - آخرین دموکراتیک ریاست جمهوری اصلی مسابقه (همه زمان محلی):9:40 بعد از ظهرجو بایدن اعلام کرده اس

توسط MINERALNEWS در 11 اسفند 1398

کلمبیا, S. C. - آخرین دموکراتیک ریاست جمهوری اصلی مسابقه (همه زمان محلی):

9:40 بعد از ظهر

جو بایدن اعلام کرده است انتخابات ریاست جمهوری در یک راه بزرگ قبل از ازدحام هواداران وجد آمدیم با خود بزرگ پیروزی در کارولینای جنوبی دموکراتیک ریاست جمهوری اولیه.

بایدن گفت: شنبه شب: "برای همه کسانی که از شما که بوده ام زدم شمارش خارج و به سمت چپ پشت سر, این است که مبارزات انتخاباتی خود را."

77 ساله معاون سابق رئیس جمهور جشن خود را برای اولین بار معرفی مسابقه پیروزی در سه مناقصه برای کاخ سفید است. آن را ملال انگیز پس از اتمام در آیووا و نیوهمشایر و دور دوم-پایان محل در نوادا است.

بایدن بازیگران خود را به عنوان نامزدی که می تواند نشان دهنده "روح از حزب دموکرات" و "بازگرداندن روح ملت است."

پیروزی خود را تجدید اعتماد به نفس خود را, اما از آن خواهد شد بلافاصله آزمایش سه شنبه زمانی که 14 متحده نگهداری مقدماتی و مایک بلومبرگ در رای گیری برای اولین بار.

___

9:30 p. m.

تام Steyer است ترک دموکراتیک انتخابات ریاست جمهوری.

میلیاردر فعال اعلام کرد شنبه شب پس از پایان ناامید کننده در کارولینای جنوبی اولیه. جو بایدن بریده خود را برای اولین بار اصلی پیروزی در این ایالت در حالی که جبهه دموکراتیک-دونده برنی ساندرز دوم به پایان رسید.

Steyer گفت که در این مرحله "راستش من نمی می توانید ببینید یک مسیر که در آن من می تواند برنده انتخابات ریاست جمهوری."

او گفت: او را به مسابقه چرا که او فکر نمی کنم نژادی و بی عدالتی بود که خطاب در کشور است. او گفت: او را به ادامه کار برای رسیدگی به این مسئله است. او همچنین تشکر خود را از حامیان و متعهد است که او را هرگز فراموش نکنید کارولینای جنوبی که در آن او متمرکز بیشتر از ریاست جمهوری خود تلاش.

"این افراد که به تایید من ایستاده اند تا در یک بسیار قرمز دولت که در آن من را دیده اند چیز است که قلب من شکسته" Steyer گفت.

او افزود: "من نمی روم. ما در حال حاضر در تلاش برای کشف کردن راه برای مطمئن شوید که ما در کارولینای جنوبی است."

___

9:05 بعد از ظهر

دستیار تام Steyer می گوید حزب دموکرات نامزد ریاست جمهوری تنظیم شده است را اعلام کرد شنبه شب.

جزئیات اعلام شد و بلافاصله روشن نیست.

او به پایان رسید به مراتب پشت سر جو بایدن و برنی ساندرز در ایالت کارولینای جنوبی اولیه.

___

8:50 بعد از ظهر

مایک بلومبرگ دموکراتیک انتخابات ریاست جمهوری است که نادیده گرفتن جو بایدن کارولینای جنوبی برنده و تاکید کرد که ایالات متحده تنها آنها در حال رقابت در عین حال از رای دادن.

بلومبرگ مدیر کمپین کوین Sheekey گفت: شنبه شب که "بلومبرگ بوده است در رای گیری نشده است." او افزود که بلومبرگ است "تنها نامزد انتخاباتی در تمام چهارده شنبه متحده بیش از دو ماه گذشته و ما مشتاقانه منتظر به روز سه شنبه."

سابق شهردار نیویورک بود و نه در انتخابات در کارولینای جنوبی و به جای صرف شنبه مبارزات انتخاباتی در ویرجینیا و کارولینای شمالی در آمریکا که رای گیری روز سه شنبه.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در ارائه افکار خود را بر روی بایدن را کارولینای جنوبی برنده با یک صدای جیر جیر آن خواستار "پایان مینی مایک بلومبرگ شوخی مبارزات انتخاباتی" و شارژ که بلومبرگ به حال بایدن "تقسیم کردن تعداد بسیار کمی از رای دهندگان." مغلوب ساختن پیشی جستن نظرات اکو کسانی که از برخی از دموکرات ها که می گویند بلومبرگ باید رها کردن و اجازه می دهد بایدن به تحکیم متوسط رای دهندگان به منظور حفظ نامزدی دور از Sanders.

___

8:45 p. m.

برنی ساندرز در تلاش است تا خود را به مکان دوم پایان در کارولینای جنوبی دموکراتیک ریاست جمهوری اولیه در گشاد گشاد راه رفتن.

خطاب به هزاران نفر از هواداران در Virginia Wesleyan University در ساحل ویرجینیا شنبه شب ساندرز اشاره کرد که او می خواهم برنده نیوهمپشایر و نوادا و امن مجازی کراوات برای اولین بار در آیووا.

"اما شما نمی توانید برنده شوید 'em all" ساندرز گفت. "بسیاری از کشورهای خارج وجود دارد و امشب ما برنده نیست در کارولینای جنوبی است."

به عنوان جمعیت هو ساندرز افزود که نمی خواهد تنها شکست. وجود دارد بسیاری از کشورهای در این کشور هیچ کس برنده همه آنها را."

او تبریک گفت معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن در برنده شدن در کارولینای جنوبی و سپس گفت: او به دنبال ویرجینیا که یکی از 14 متحده رای گیری در سه روز "سه شنبه."

ساندرز در یک نقطه به پیش بینی پیروزی در کارولینای جنوبی اما متوقف کرد و گفت که به عنوان رای یافتند و نظرسنجی ها نشان داد بایدن کشیدن دور.

___

8:40 بعد از ظهر

مدت کوتاهی پس از تبریک جو بایدن برای برنده شدن در کارولینای جنوبی اولیه خود را دموکراتیک ریاست جمهوری رقیب الیزابت وارن او را متهم کرد که بیش از حد مشتاق برای قطع معاملات با جمهوری خواهان.

صحبت کردن در هوستون در شنبه وارن گفت: بایدن بیش از حد مایل به "تجارت ایده های خوب برای آنهایی که بد."

وارن می گوید ورمونت برنی ساندرز دارای ایده های خوب بلکه یک 30 سال سابقه است که در آن "او همواره خواستار چیزهایی که موفق به انجام" و مخالف چیزهایی که او نتواند به توقف.

و سابق شهردار نیویورک Mike Bloomberg, وارن می گوید معتقد است ثروت خود را "حق او را به رئیس جمهور." او مدعی او را "حکومت برای محافظت از خود و دوستان ثروتمند خود را بیش از هر کس دیگری."

وارن اذعان چهار برای اولین بار در مسابقات مقدماتی حزب دموکرات به حال نرفته خوبی برای او کمپین اما متعهد به مبارزه برای به عنوان بسیاری از نمایندگان که ممکن است در روز سه شنبه.

___

8:35 بعد از ظهر

ماساچوست ایالت الیزابت وارن می گوید مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری در حال حرکت است به جلو برای سه شنبه بعد از سقوط کوتاه در یکی دیگر از اولیه.

در سخنرانی خود در تجمع شنبه شب در هوستون وارن تبریک گفت معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن برای برنده شدن در کارولینای جنوبی اولیه. او می گوید: چهار مسابقات نرفته بود دقیقا همانطور که او امیدوار بود.

وارن می گوید کمپین "ساخته شده است برای مسافت های طولانی است."

او همچنین می گوید کامل نتایج از سه شنبه مارس را روز به ظهور اما حیاتی خواهد بود برای تصمیم گیری دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد.

وارن او بهترین پایان اولیه فصل در آیووا برای اولین بار-در-این-ملت قفقاز اتمام سوم. او به پایان رسید تا چهارم در هر دو نیوهمپشایر و نوادا و می تواند به پایان برسد بدتر از آن است که در کارولینای جنوبی است.

___

8:25 بعد از ظهر

کمیته ملی حزب دموکرات رئیس تام پرز است هشدار دموکرات ها که آن را هنوز هم در اوایل ریاست جمهوری خود را اولیه فصل بعد از جو بایدن پیروزی در کارولینای جنوبی است.

صحبت در کارولینای شمالی حزب دموکرات جمع آوری کمک های جشن و سرور در شب شنبه پرز اشاره کرد که به نفع نامزدی حزب دموکرات باید برنده 1,991 نمایندگان — و تنها بخشی از آن اختصاص داده شده است در این حزب برای اولین بار چهار مقدماتی.

"من استفاده می شود به اجرا ماراتن" او گفت:. "ما در مانند مایل سه یا چهار مسابقه دو ماراتون."

پرز گفت که "ما باید یک راه طولانی برای رفتن" و اشاره کرد که حدود یک سوم از نمایندگان اختصاص داده خواهد شد سه روز از زمانی که 14 متحده و یکی خاک ایالات متحده رای در مارس 3 شنبه مسابقه.

پرز تبلیغ حوزه "قابل توجه داوطلبان واجد" و عنوان ستیز بحث گفتن این جمعیت به عقب برگردید و نگاهی به "بازی در فیلم" از سال 2008 کارولینای جنوبی مناظره با باراک اوباما و هیلاری کلینتون و جان ادواردز.

پرز همچنین اصرار داشت که در سال 2008 هنگامی که "ما همه با هم" حزب متحد کردن دوباره پس از این اولیه به شکست دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

___

8:20 بعد از ظهر

دموکرات نامزد ریاست جمهوری ctq است که به دنبال به جلو به سه شنبه بعد از جو بایدن پیروزی در کارولینای جنوبی است.

در جمع آوری کمک های مردمی ایمیل با موضوع خط "امشب" مینه سوتا سناتور در روز شنبه او تشکر کرد و تیم خود گفت: "تکه تکه وطنی کمپین رشد کرده است به یک قدرتمند در سراسر کشور ، اما او می گوید: "هنوز هم وجود دارد یک راه طولانی برای رفتن."

بایدن به راحتی برنده کارولینای جنوبی اولیه با برنی ساندرز آینده در دوم. آن را خیلی زود برای تعیین جهت از دیگران است.

Klobuchar پایان بهتر از حد انتظار مقام سوم در نیوهمپشایر اولین-در-این-ملت اولیه دولت است. اما یک هفته و نیم بعد او به پایان رسید تا ششم در نوادا است.

Klobuchar تحت فشار قرار دادند پشت در پیشنهادات که او باید رها از نژاد نگرانی که چند کاندیدای میانه در حال تقسیم رای.

او گفت که او را به ماندن در حداقل طریق سوپر شنبه هنگامی که خانه خود دولت است که در میان 14 که رای خواهد داد.

Klobuchar نیز برنامه ریزی یک کمپین رویداد روز سه شنبه در میسوری که دارای اولیه آن 10 مارس.

___

8:10 بعد از ظهر

تازه کردن اولین اولیه پیروزی سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن گرفتن یک شنبه مبارزات انتخاباتی افزایش از یکی از بالاترین سطح حامیان.

بایدن را در انتخابات ریاست جمهوری روز شنبه اعلام کرد که جناح اکثریت مجلس شلاق جیم Clyburn خواهد کمپین یکشنبه در فایت ویل کارولینای شمالی همراه با فایت شهردار میچ Colvin.

بایدن اعلام شد ویکتور در روز شنبه در ایالت کارولینای جنوبی اولیه یک مسابقه آمد که تنها چند روز پس از Clyburn علنا اعلام حمایت خود را.

اما صفحه سیاه و عضو کنگره و kingmaker از کارولینای جنوبی دموکراتیک محافل سیاسی روشن ساخته است که او احساس بایدن انتخاباتی نیاز به یک retooling گفت: در اوایل روز شنبه که او را دیدم یک نیاز برای تهاجمی تر جمع آوری کمک های مردمی در مراحل بعد از این مبارزه است.

___

8:05 بعد از ظهر

برنی ساندرز موفق به کسب مقام دوم در کارولینای جنوبی دموکراتیک ریاست جمهوری اولیه محترم در یک کشور تحت سلطه جو بایدن.

این سناتور ورمونت به حال برنده گذشته دو مسابقه در نوادا و, New Hampshire. او همچنین گره خورده است برای اولین بار با سابق, South Bend, ایندیانا, شهردار پیت Buttigieg در آیووا.

ساندرز خود توصیف دموکراتیک سوسیالیستی است مجموعه به آدرس حامیان بعدا شنبه شب در تظاهراتی در ویرجینیا که در آن پراکنده بوس شنیده شد که بایدن اعلام شد به عنوان برنده در کارولینای جنوبی است.

بایدن را برنده می تواند کار کند ساندرز' شتاب به عنوان فوق العاده روز شنبه زمانی که 14 متحده و American Samoa وزن در مسابقه.

این بایدن اول ابتدایی پیروزی در سال 2020 انتخابات فصل با ساندرز garnering بیشترین آرا در این مسابقات.

___

7:35 بعد از ظهر

سابق ویرجینیا رژیم صهیونیستی است. sfmoma تایید کرده است جو بایدن پیشنهاد برای حزب دموکرات نامزدی ریاست جمهوری پس از رئیس جمهور سابق پیروزی در کارولینای جنوبی اولیه.

مکآولیف (دهانه) گفت: روز شنبه در سی ان ان است که او تا به حال شده است با توجه به این تصمیم اما می خواستم ببینم که "برنده قلب آفریقایی جامعه است." اکثریت کارولینای جنوبی دموکراتیک رای دهندگان سیاه و سفید هستند.

McAuliffe می دهد بایدن یکی دیگر از استقرار دموکراتیک حمایت. سابق حزب ملی رئیس و شگرف جمع آوری کمک (دهانه) می پیوندد ویرجینیا ایالت Tim Kaine در حمایت بایدن پیش از دولت خود را سه شنبه اولیه در هفته آینده.

دوروتی McAuliffe تری را در حال حاضر تایید شده و مبارزه برای بایدن.

این بایدن کمپین امیدوار است که کشت و مشخصات بالا endorsers فراهم می کند برخی از مبارزه برای میلیاردر مایک بلومبرگ تبلیغات سیل که بایدن نمی تواند به رقابت با. بلومبرگ مرکزی مورد بوده است که بایدن بیش از حد ضعیف به نفع نامزدی و شکست رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه نوامبر.

___

7:30 p. m.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن وزن در بر رقیب دموکرات جو بایدن اولیه پیروزی در کارولینای جنوبی گفت: باید علامت پایان مایک بلومبرگ است انتخابات ریاست جمهوری است.

مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی در مدت کوتاهی پس از بایدن اعلام شد برنده اول در جنوب اولیه روز شنبه. رئیس جمهور گفت که بایدن را برنده "باید پایان" بلومبرگ "در شوخی مبارزات انتخاباتی است."

میلیاردر بلومبرگ نبود در انتخابات در کارولینای جنوبی است. او قلم چهار نامزد متحده به تمرکز بر روی "سه شنبه" به جای زمانی که 14 متحده و ساموآ آمریکا رای گیری در هفته آینده.

مغلوب ساختن پیشی جستن است کاملا متمرکز بر نامزدی حزب دموکرات مبارزه او با اشاره به این مسابقه از جمله در اوایل روز شنبه در محافظه کارانه عمل سیاسی, کنفرانس, که در آن او پیش بینی کرد که بایدن را "بسیار بزرگ پیروزی امروز.

___

7:20 بعد از ظهر

برنی ساندرز' حامیان جمع آوری برای یک رالی در ویرجینیا ارائه شده پراکنده بوس به عنوان جو بایدن اعلام شد به عنوان برنده کارولینای جنوبی اولیه.

خیلی از جمعیت بود و هنوز هم پس از رسیدن برای یک رالی مجموعه ای برای شروع در 8 p. m. و در سالن تربیت بدنی در Virginia Wesleyan University زمانی که یک طرح ریزی روی صفحه نمایش تنظیم به سی ان ان نشان داد معاون سابق رئیس جمهور پیش بینی شده برای پیروزی در کارولینای جنوبی است.

این بایدن اول ابتدایی پیروزی در سال 2020 انتخابات فصل با ساندرز garnering بیشترین آرا در این مسابقات.

برخی از ساندرز هواداران که تا به حال شمارش پایین ثانیه های پایانی قبل از انتخابات بسته شروع booing در نتیجه هر چند که مدت کوتاهی پژمرده.

شارا Iglesias 25 سال از تاریخ تحصیل در رشته آموزش و پرورش در نزدیکی دانشگاه ایالتی نورفولک گفت که او فکر می کند ساندرز یک سناتور ورمونت را برنده ویرجینیا که آرا در سه روز "سه شنبه."

Iglesias گفت: "من فکر می کنم او می خواهم به انجام یک کار خیلی بهتر از اینجا."

___

7:10 بعد از ظهر

معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن است ضمن تشکر از رای دهندگان کارولینای جنوبی پس از پیروزی او در دولت دموکراتیک اولیه ریاست جمهوری.

بایدن توییتی شنبه شب در مدت کوتاهی پس از انتخابات بسته است: "با تشکر از شما, South Carolina!" او می گوید: "به تمام کسانی که زدم شمارش و پشت سمت چپ — این است که مبارزات انتخاباتی خود را."

بایدن را کارولینای جنوبی, سازمان دیده بان حزب فوران هنگامی که مرتبط با مطبوعات و شبکه های تلویزیونی به نام دولت اولیه برای او.

کلمبیا صحنه با بیش از یک هزار نفر از حامیان پر کردن دانشگاه کارولینای جنوبی, والیبال, ورزشگاه, کاملا متفاوت در مقایسه با که در آیووا و نیوهمشایر فقط هفته پیش.

بایدن آیووا جمعیت بود و دیر رسیدن و بدیهی است که رها زمانی که بحران از جلسه تعداد امان بایدن نیاز به تصدیق خود را در جایگاه چهارم به پایان برسد. در نیوهمپشایر بایدن نبود حتی وجود خود را برای پنجم پایان داشتن یو بی اس در بازار در دولت به صحبت در کارولینای جنوبی است.

بایدن به پایان رسید خود را توییت کرد و گفت: "هم ما برنده خواهد شد این نامزدی و ضرب و شتم دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن."

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر

___

7 p. m.

معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن برنده کارولینای جنوبی دموکراتیک اولیه.

این نخستین پیروزی در سه بار تلاش در نامزدی حزب دموکرات و آن را در چهارم دموکراتیک اولیه مسابقه از سال 2020 انتخابات فصل است.

بایدن را برنده می تواند کار را به بلانت پیشتاز برنی ساندرز' شتاب به عنوان فوق العاده روز شنبه زمانی که 14 متحده و American Samoa وزن در مسابقه.

تنها بایدن و کالیفرنیا میلیاردر تام Steyer برنامه ریزی شده به علامت اولیه شب در دولت به عنوان بقیه از میدان متوقف کرد در سراسر طیف سه شنبه متحده که در رای گیری هفته آینده.

حدود 40 درصد از رای دهندگان در ایالت کارولینای جنوبی برداشت مراقبت های بهداشتی به عنوان موضوع بالا در حالی که 22 درصد گفت: اقتصاد و شغل مهم هستند. که با توجه به یک AP VoteCast نظرسنجی از رای دهندگان. چهارده درصد از رای دهندگان شناسایی تغییر آب و هوا.

نزدیک به 9 در 10 دموکراتیک رای دهندگان گفت: این مهم برای مهاجرت به یک رهبر قوی.

___

5:45 p. m.

خانه اکثریت شلاق جیم Clyburn می گوید از آن زمان به صورت عمده بازسازی جو بایدن انتخابات ریاست جمهوری اگر معاون سابق رئیس جمهور است که موفق خواهم شد.

Clyburn اعلام حمایت خود را از بایدن پیش از آن در هفته. اما دموکرات کارولینای جنوبی با سی ان ان گفت که "ما را مجبور به نشستن و گرفتن جدی در مورد چگونه ما مجددا با ابزار تجهیز این کمپین" پس از دولت اولیه روز شنبه. اگر بایدن برنده مسابقه Clyburn گفت: "بسیاری از ما در سراسر کشور قادر خواهد بود برای پیوستن به او و کمک به او حق آن را دریافت."

او اضافه کرد: "شما ببینید یک تفاوت عظیم در مبارزات انتخاباتی تلاش است."

Clyburn بالاترین-رتبه بندی سیاه و عضو کنگره و کارولینای جنوبی دموکراتیک خود اختصاص خواهد داد. او تایید بایدن در امید دادن به مبارزات انتخاباتی خود را افزایش و آن را مورد نیاز زیر را زودتر مسابقات. Clyburn روز شنبه گفت که او می خواهم به نگرانی در مورد مبارزات انتخاباتی از جمله آن عقب مانده, جمع آوری اعانه, اما تا به حال احساس راحتی پرداختن به آن را قبل از خود را تایید.

___

4:45 p. m.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است که با استفاده از سخنرانی خود در محافظه کارانه عمل سیاسی کنفرانس خود را به تمسخر دموکراتیک مخالفان.

مغلوب ساختن پیشی جستن در شنبه تمسخر جو بایدن gaffes که شامل نامگذاری اشتباه دولت او مبارزه در. مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید: معاون سابق رئیس جمهور نمی تواند "آسان تر به ضرب و شتم."

تهمت بود استیضاح در سال گذشته توسط حزب دموکرات به رهبری خانه پس از فشار دادن اوکراین به بررسی بایدن و پسرش شکارچی در حالی که قرار دادن یک نگه بر کمک نظامی به این کشور است. تهمت تبرئه شد در اوایل این ماه توسط جمهوری خواه به رهبری سنا.

مغلوب ساختن پیشی جستن همچنین تمسخر مایک بلومبرگ که او اغلب derides به عنوان "مینی مایک" برای قد و قامت خود را. با اشاره به الیزابت وارن گزنده انتقاد از بلومبرگ در بحث مغلوب ساختن پیشی جستن تقلید بلومبرگ که مایل به دریافت کردن مرحله.

رئیس جمهور را در مقابل تریبون با فقط بخشی از چهره خود را نشان داده و گفت: "من این صحنه!" عنوان مخاطبان roared.

مغلوب ساختن پیشی جستن سخنرانی آمد و به عنوان دموکرات در کارولینای جنوبی به رهبری برای انتخابات تصمیم می گیرید که نامزد باید این حزب در انتخابات ریاست جمهوری نامزد.

___

4:10 بعد از ظهر

دموکرات الیزابت وارن می گوید: عدم اطلاع توافق در مورد برنی ساندرز' سیاسی گروه مدافع و یک مشاور سیاسی که به اتهام تبعیض نژادی و باید منتشر شود.

وارن به خبرنگاران گفت: در کلمبیا در روز شنبه در حالی که او را نمی دانید, جزئیات "نظر من در NDA است که برای پوشش زنان داستان در اینجا. من معتقدم NDA باید منتشر شود."

روز جمعه آسوشیتد پرس گزارش داد که انقلاب ما وارد یک توافقنامه nondisclosure با یک مشاور سیاسی که بارها او را از بحث در مورد یک طرح دعوی در دادگاه ادعا تبعیض نژادی در سازمان و ورمونت سناتور 2016 انتخابات ریاست جمهوری است.

مشاور تایید وجود عدم اطلاع توافق به AP بدون ارائه جزئیات بیشتر. نه وارن و نه ساندرز برنامه ریزی شده بود در کارولینای جنوبی شنبه شب به عنوان آرا شمارش که در حالت اولیه.

___

3:50 بعد از ظهر

دموکرات نامزد ریاست جمهوری مایک بلومبرگ در حال برنامه ریزی برای یک سخنرانی تلویزیونی نشانی در coronavirus ترویج خود را به عنوان فردی با تجربه برای اطمینان و محافظت از مردم است.

مبارزات انتخاباتی خود در روز شنبه گفت که بلومبرگ ارائه خواهد شد سه دقیقه پیام یکشنبه شب در CBS و NBC. ضبط آدرس با عنوان "رهبری در بحران" و خواهد شد در حدود 8:30 p. m. به وقت شرق. کمپین نه گفت: چقدر بلومبرگ برای پرداخت تجاری زمان.

در آدرس بلومبرگ انتظار می رود که به بحث در مورد خود را "ثابت رهبری" به عنوان شهردار نیویورک به تهدید تروریسم و همچنین به عنوان یک طوفان به ویروس نیل غربی و آنفولانزای خوکی.

اعلام می آید پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به روز رسانی در COVID-19 پس از اولین مرگ ناشی از این ویروس در ایالات متحده است. معاون رئیس جمهور مایک پنس اعلام کرده جدید محدودیت های مسافرتی و هشدارهای.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: 22 نفر در آمریکا زده شده با جدید کروناویروس و چهار تلقی می شود "بسیار بد" است و موارد اضافی هستند "احتمال دارد."

___

1:20 بعد از ظهر

برنی ساندرز می گوید موفقیت خود را در دموکراتیک اولیه مسابقه به معنی "ایجاد شدن است بسیار عصبی است." اما او را متوقف کوتاه از پیش بینی پیروزی در کارولینای جنوبی است.

این سناتور ورمونت در روز شنبه خطاب به هزاران نفر در بوستون, در نزدیکی خانه از ریاست جمهوری رقیب و ماساچوست ایالت الیزابت وارن اعلام کرد "این است که یک جمعیت بزرگ, ایست."

او گفت: ملت بانک های بزرگ نظامی و صنعتی و داروهای تجویزی شرکت های ترس مبارزات انتخاباتی خود و "امشب آنها در حال رفتن به نوبه خود در تلویزیون و پیدا کردن که 10000 نفر بیرون آمد و به بوستون رایج و آنها در حال رفتن به دریافت حتی بیشتر عصبی است."

ساندرز گفت: او می خواهم شکست جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه نوامبر به دلیل در "مهد دموکراسی ما در حال رفتن به اجازه دهید این کشور حرکت به استبداد."

که به معنی ساندرز برنده اولیه حزب خود را. اما حتی اگر او را قبلا پیش بینی پیروزی در کارولینای جنوبی اولیه او را تکرار کند که در بوستون.

___

12:50 بعد از ظهر

تام Steyer می گوید او احساس خوبی به کارولینای جنوبی اولیه رای و آماده است برای آنچه در پیش روست.

کالیفرنیا میلیاردر گفت: در حالی که نشست با حامیان و canvassers در وزارت امور خارجه ستاد در کلمبیا در روز شنبه که با انرژی مبارزات انتخاباتی خود در دولت است و تعهد خود را به دامن زدن به تغییر بدون در نظر گرفتن انتخابات را نتیجه.

Steyer شده است با تمرکز بسیاری از مبارزات انتخاباتی خود را تلاش در کارولینای جنوبی که در آن درصد بالایی از رای دهندگان دموکرات سیاه و سفید است. او صرف زمان بیشتری را در این دولت بیش از هر نامزد دیگر, همیشه ذکر حمایت خود را برای پرداخت غرامت و برابری از آنچه که او می بیند به عنوان نژاد-بر اساس بی عدالتی در آموزش و پرورش, بهداشت و محیط زیست است.

معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن رهبری رای گیری در ایالت کارولینای جنوبی،, اما Steyer نشان داده در حال رشد حمایت کند.

در یک انتخابات-آستانه تجمع در شب جمعه, او گفت که او خواهد بود بدون در نظر گرفتن تمرکز بر تلاش های از جمله ثبت نام رای دهندگان.

___

ساعت 11 صبح

مایک بلومبرگ است که درخواست تجدید نظر به حومه زنان به عنوان او در مبارزات انتخاباتی در ویرجینیا. حومه زنان یک کلید جمعیتی گروه بلومبرگ در یک دولت است که مرکزی به سوپر سهشنبه استراتژی است.

سابق شهردار نیویورک به نظر می رسد در شمال ویرجینیا "زنان برای مایک" رویداد روز شنبه و صحبت در مورد تاثیر زنان تا به حال در زندگی خود اعلام کرد که "تمام موفقیت های من همه چیز من انجام داده است که به لطف زنان قوی است که من به اندازه کافی خوش شانس بوده که در اطراف من است." او تبلیغ خود را در رابطه نزدیک با مرحوم خود را و گفت: اگر او را دیدم جمعیت که آمد به تظاهرات او می خواهم به او بگویید که "اجازه ندهید که آن را به سر خود را."

بلومبرگ رفت و پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن شارژ که "او را تهدید می کند سلامت زنان و زنان ایمنی با سیاست" و متعهد به حفظ و گسترش حقوق زنان با از بین بردن دستمزد تبعیض و حصول اطمینان از همه آمریکایی ها دریافت 12 هفته از مرخصی خانواده.

قبل از صحبت بلومبرگ معرفی شد توسط یک زن او را منصوب به نقش کلیدی در تالار شهر در حالی که شهردار. او پیوسته به روی صحنه توسط یک گروه از زنان که به گفته آنها تا به حال با او کار می کرد برای چند دهه.

این رویداد می آید به عنوان تاجر مواجه است حملات خود را از اصلی مخالفان متمرکز بر اتهامات ساخته شده در پرونده های حقوقی توسط کارکنان سابق که او پرورش جنسیتی فرهنگ محیط کار و در برخی موارد ساخته شده نفت خام و جنسیتی اظهارات خود را. بلومبرگ اتهامات را رد کرده است.

___

9:45 صبح

به دنبال پیروزی در کارولینای جنوبی دموکراتیک اولیه ریاست جمهوری در روز شنبه جو بایدن گفت: "بزرگتر پیروزی بزرگتر دست انداز." اما به عنوان او در بازدید از یک رای گیری سایت در گرینویل کارولینای جنوبی معاون سابق رئیس جمهور اصرار داشت که او را ندارد به نفع خود خاص حاشیه اگر او امیدوار به گرفتن زود نماینده رهبر برنی ساندرز.

"من فکر نمی کنم آن را حتی پس از بیش از سه شنبه," بایدن گفت: از 15 رقابت های بلندی در هفته آینده. "من فکر می کنم آن را برای رفتن به ایالات متحده هستند که آنهایی که من احساس بسیار خوبی در مورد."

ساندرز منجر شده است رای گیری در این مسابقات اما بایدن است سنگین مورد علاقه را به نفع خود در کارولینای جنوبی است. سوال این است که چه نوع حرکت است که به بایدن به عنوان روز شنبه هنگامی که مگا میلیاردر مایک بلومبرگ خواهد بود در اولیه رای گیری برای اولین بار.

"وجود دارد همه نوع از تجزیه و تحلیل نشان می دهد که او ممکن است قطع به پایه او نمی ممکن است قطع به پایگاه" بایدن گفت: از بلومبرگ. "مایکل قراره صرف. من نمی دانم که چقدر او را صرف در حال حاضر. ... من فقط نمی دانند که چگونه آن را کاهش داد."

___

7:15 صبح

نظر سنجی های در حال افتتاح در سراسر کارولینای جنوبی به عنوان دموکرات را خود انتخاب در دولت ریاست جمهوری اولیه.

رای گیری باز است در روز شنبه تا 7 p. m. ET در سراسر کشور. وجود دارد یک دوجین نامزد در انتخابات اگر چه گروههايي از نام مجموعه بود قبل از برخی از کاهش در خارج از مسابقه است.

معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن ابراز اطمینان از پیروزی در کارولینای جنوبی یک وضعیت که در آن او به مدت طولانی روابط و باعث شده است که بررسی های اخیر. دولت می تواند بایدن اول ابتدایی پیروزی در چهار تلاش می کند در کاخ سفید است.

هیچ ثبت نام در کارولینای جنوبی به معنی خواهان — که هیچ اصلی در اینجا — رایگان برای انتخابات دموکراتیک مسابقه.

___

گرفتن تا در سال 2020 انتخابات با AP کارشناسان ما هفتگی سیاست پادکست "زمین بازی است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن