پلیس لس آنجلس مارک آنها را به عنوان باند همکاران. اما آنها جنگیدند و حذف کردم از CalGang پایگاه داده

لری ساندرز بود و چت با دوستان در جنوب L. A. سبز مرغزار مرکز تفریح و سرگرمی در ماه آوریل زمانی که دو افسر پلیس

توسط MINERALNEWS در 27 بهمن 1398

لری ساندرز بود و چت با دوستان در جنوب L. A. سبز مرغزار مرکز تفریح و سرگرمی در ماه آوریل زمانی که دو افسر پلیس با نزدیک شدن. آنها گفتند که تا به حال دریافت تماس در مورد مردم آشامیدنی در پارک.

افسران خواسته آنها را به بلند کردن پیراهن خود را Sanders, به یاد می آورد. 59-هنرمند شناخته شده برای خواننده خود را در Coolio آمار "گانگستری بهشت" نشان داد آنها را از یک صلیب در دست چپ خود را.

حدود دو هفته بعد دعوت نامه ای دریافت کرده که گفت که او خواهد بود به اضافه CalGang ایالت, باند پایگاه داده. او شوکه شده بود. او در پارک برای سالها به عنوان یک باند مداخله برای شهرستان در تابستان شب چراغ برنامه.

"من آنچه آنها ادعا به من گفت:" ساندرز. "من فقط نمی تواند آن را قبول کند."

تبلیغات

در واقع هر کسی که تا به چالش پلیس لس آنجلس تصمیم به محل آنها و یا کودک خود را در باند پایگاه داده در دادگاه تا به حال نام خود را برداشته و با توجه به یک بار بررسی سوابق و مصاحبه.

ساندرز در میان 15 نفر که درخواست خود را به پلیس لس آنجلس CalGang تعیین. شهر از دست داده و دو مورد در دادگاه و پلیس لس آنجلس توافق برای حذف 13 دیگران که پس از ثبت دادخواست و تحلیل یافت.

دادخواهان مانند ساندرز می گویند خود را حذف نشان می دهد که آنها هرگز شده است باید در لیست و شواهد علیه آنها بود و شل و ول.

Los Angeles Police Department مقامات می گویند که حذف شد با توجه به نحوه تفسیر دادگاه دولت قانون ممنوع است که آنها را از ارائه شواهد به دادگاه از آنها در اصل افشا به دادخواهان. گروه اصرار دارد که حذف نمی حاکی از آن است که قرار دادن مردم در پایگاه داده که سزاوار نیست وجود داشته باشد.

تبلیغات

Larry Sanders at Green Meadows Recreation Center

لری ساندرز در مراتع سبز مرکز تفریح و سرگرمی.

(Christina خانه / لس آنجلس تایمز)

دادخواست ارائه یک پنجره به چه پلیس لس آنجلس می افزاید و حذف مردم به مرموز پایگاه داده. آژانس با استفاده از CalGang فوران به رسوایی در ماه ژانویه پس از آن اعلام کرد که بررسی اتهامات که افسران عمدا تحریف اطلاعات مورد استفاده برای شناسایی اعضای باند و یا همکاران خود را.

پلیس لس آنجلس از اقدامات برای اضافه کردن نظارت به استفاده از آن از پایگاه داده و کالیفرنیا دادستانی کل در روز دوشنبه اعلام کرد که این امر می تواند بررسی بخش را از دست داده و CalGang.

در سال 2017, دولت قانون تاسیس یک فرایند برای افرادی که به دنبال حذف از لیست. افراد برای اولین بار درخواست تجدید نظر به سازمان های اجرای قانون قرار داده است که آنها را در لیست. اگر این درخواست را رد کرده است و یا آنها را دریافت نمی در پاسخ آنها می تواند دادخواست به دادگاه.

دادستان شهرستان که به نمایندگی از پلیس لس آنجلس در سال 2019 دادخواست نوشت: در بیانیه ای که آن را از دست داد و دو دادخواست که از دادگاه حکم داد که پلیس لس آنجلس شواهد که شامل در درجه اول یک نامه لیست کلی دلایل اما نه حقایق اساسی حمایت از گنجاندن در پایگاه داده نشده بود روشن و قانع کننده اثبات است.

این دادخواست پس از آن درگیر مشابه شرایط پس از "شهر مصمم به دنبال آن موارد ،

در صورت ضرر و زیان در دادگاه لس آنجلس کمک کند. رئیس هوراس فرانک گفت که این گروه در ماه دسامبر شروع نیاز به آن CalGang نامه اطلاع رسانی به ارائه جزئیات بیشتر در مورد دلایل ورود. افراد در حال حاضر خواهد شد با توجه به یک صفحه گسترده است که در علاوه بر این به نشان می دهد به طور کلی معیارهای یک فرد آشنا به نام افسر درگیر است. این همچنین شامل یک فضا برای جزئیات بیشتر.

"ما تصمیم, 'OK ما می خواهیم مطمئن شوید که ما با قرار دادن فرد تمام اطلاعات که چرا ما در حال قرار دادن شما در سیستم'," او گفت:. "متاسفانه ما نیست انجام است که در ابتدا. ما در واقع فقط چک کردن جعبه."

تبلیغات

پلیس لس آنجلس مکان بیشتر مردم در CalGang از هر سازمان اجرای قانون در دولت است. با توجه به 2018 داده ها توسط دادستانی کل گروه مسئول 20,583 افراد -- بیش از 20 ٪ از نام ها در پایگاه داده است.

مردم هیچ دسترسی به CalGang. برای دهه افسران پلیس با استفاده از این پایگاه داده برای بررسی در باند مظنون روابط و وابستگی.

کار برای اصلاح این روند در جریان است. یک سال 2016 دولت ممیزی در بر داشت برخی از سازمان های وارد کردن اتهام اعضای باند نام از جمله پلیس لس آنجلس می تواند اثبات ادعای برخی از مطالب. در حال حاضر اجرای قانون می تواند با استفاده از اطلاعات مانند لباس یا شناسایی به عنوان اعضای باند با "اعتماد" از منابع. تنها دو یا سه نفر از هشت ممکن است معیارهای نیاز به مستند بسته به شرایط.

California Atty. Gen. Xavier Becerra

کالیفرنیا Atty. ژنرال خاویر بکررا صحبت می کند در یک کنفرانس خبری روز شنبه با وزیر امور خارجه الکس پدیللا.

(غنی Pedroncelli / آسوشیتد پرس)

کالیفرنیا Atty. ژنرال خاویر بکررا روز دوشنبه گفت که یک اشتباه قرار دادن می تواند منجر به بی جا بررسی اجرای قانون است. لری Droeger, سر, معاون, هاردکور, باند بخش در لس آنجلس دفتر دادستان منطقه گفت: یک کارآگاه است که دسترسی به CalGang می تواند خواسته می شود برای رفتن به پایگاه داده و شناسایی افسران که در تماس با یک فرد است. اگر کسانی که افسران شهادت در دادگاه است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک قطعه از شواهد نشان می دهد که جرم و جنایت مرتکب شد به نفع یک باند.

اما او افزود: "افسران شهادت به عنوان یک فرد که عضو یک باند است که به رفتن نیست و یا شکستن یک باند به اتهام."

درخواست حذف از پایگاه داده بسیار نادر است. با توجه به دادستان کل گزارش تنها 53 درخواست برای حذف شد ساخته شده بین Nov. 1, 2017 و اکتبر. 31, 2018. سان برناردینو شهرستان کلانتر و پلیس لس آنجلس دریافت بیشترین درخواست. در حالی که سان برناردینو شهرستان اعطا شده سه نفر از 18 درخواست پلیس لس آنجلس را تکذیب کرد تمام 15 آن را دریافت کرده است.

سخنگوی پلیس لس آنجلس جاش Rubenstein گفت که این گروه قصد دارد به نقد و انکار آن. دادستان عمومی 2019 گزارش CalGang که شامل درخواست برای حذف ساخته شده است در پس از آن دوره گزارش منتشر خواهد شد این هفته.

تبلیغات

"تعداد بسیار کمی وجود دارد داستان از مردم گرفتن CalGang پایگاه داده" گفت: Jorja جهش یک باند متخصص در دانشگاه UCLA Luskin دانشکده امور عمومی است. "همه از این باعث ایجاد یک خورش بی اعتمادی مردم و تلاش نیست و مردم موفقیت نیست."

اما وس مک براید سابق باند با معاون لس آنجلس کلانتر که ایجاد پیشرو به CalGang در سال 1980 گفت: بسیاری از افراد در لیست باید وجود داشته باشد.

"اکثریت قریب به اتفاق از این بچه ها می دانند که آنها اعضای باند" او گفت:. "به طور کلی آنها می دانند که آنها چه کسانی هستند و آنها می دانند که چرا آنها" وجود دارد.

ساندرز' نامه گفت که او تا به حال ملاقات سه معیار برای توجیه خود را از ورود در پایگاه داده — دستگیری به جرائم مطابق با فعالیت باند ارتباط با مستند اعضای باند و باند زیاد مناطق. با هیچ چیز بیشتر به رفتن ساندرز می تواند موضوع تنها یک پتو انکار گفت: Sean گارسیا-Leys یک وکیل در شهری صلح موسسه که به نمایندگی Sanders. خواننده دستگیر شده بود را در 20s خود را به دلایلی که به او گفته شد ربطی به باند جرم و جنایت است. او نمی دانست که هویت این متهم از اعضای باند.

"آن گفت که او در یک باند منطقه — معنا است که آنها فکر می کنم همه از جنوب مرکزی است که یک باند منطقه ؟ که پارک است که یک باند منطقه ؟ [ساندرز] نمی تواند به اندازه کافی به آن پاسخ گفت:" گارسیا-Leys.

گارسیا-Leys نامه ای به پلیس لس آنجلس گفت: آن را تا به حال ارائه نشده است روشن و شواهد قانع کننده از ساندرز' باند, عضویت, ارتباط یا وابستگی — استاندارد این سازمان نیاز به پاسخگویی در دادگاه. پلیس لس آنجلس نیست پاسخ به این درخواست گفت: بنابراین او ثبت یک دادگاه دادخواست. او سپس وارد شده به یک توافق با دادستان شهرستان ،

در ماه اکتبر — پنج ماه پس از برخورد در پارک — ساندرز آموخته است که او دیگر در CalGang.

در بیانیه ای کمک کند. رئیس فرانک نوشت که حذف او معنی نیست که او به اشتباه قرار داده شده در پایگاه داده. "ما نه ادعا و نه اذعان است که از بین بردن او را از پایگاه داده بدان معنی است که او باید شده اند وجود دارد قرار داده شده برای شروع با," او گفت:.

ساندرز چیز را می بیند متفاوت است. "آنها تا به حال هیچ شواهد هیچ چیز بگم که من یک باند سوسیس. من قطع می تواند با یک میلیون نفر است اما این نیست که من یکی از آنها است."

در ژوئن 25 نامه ای به دادستان کل کالیفرنیا یک گروه از وکلای دادگستری که به نمایندگی از مشتریان دادخواست برای حذف پرسید: برای شفافیت بیشتر از اجرای قانون است. ادارات پلیس آنها نوشت: باید با ارائه نام باند خود را که با مشتریان گفته می شود درگیر است.

"آنها نیاز به ارائه شواهد واقعی از جمله شواهد تصویری اگر آن را بر اساس آن تعامل شواهد عکاسی اگر آن را بر اساس پست های رسانه های اجتماعی" گفت: ملانی اوچوا یک وکیل در ACLU جنوب کالیفرنیا است.

فعلی پلیس لس آنجلس رسوایی سال گذشته آغاز شد زمانی که یک ون Nuys مادر شکایت کرده است که او را پسر نوجوان بود به اشتباه اضافه شده به CalGang پس از یک رشته مصاحبه با افسران. پلیس سرپرستان بررسی بدن دوربین فیلم از افسران و آن را مطابقت ندارد حساب خود منجر به گسترش تحقیقات داخلی و اخیر پیشنهاد توسط رئیس میشل مور به آتش از یکی از ماموران درگیر است.

بحث این است که در حال حاضر منجر به تغییرات. کمک. رئیس فرانک گفت که این گروه را آغاز کرده است آموزش افسران برای مشخص تر می شود هنگامی که شناسایی در زمینه مصاحبه کارت شواهد برای توجیه کسی علاوه بر این به پایگاه داده از جمله همین دلیل یک منطقه خاص است که یک باند محل.

"آنها به طور خاص بیان که در آن است که فرد موجود در این پارک در نظر گرفته است که یک باند محل. 'در این منطقه پارک این است که در باند X, Y, Z آویزان است و آنها ادعا کرده اند این بخش از پارک های نقاشی های دیواری,'" فرانک گفت.

این بخش افزایش نظارت از چگونگی آن می افزاید: مردم به CalGang و چگونه آن را بررسی درخواست برای حذف. یک معاون بررسی خواهد شد درخواست برای حذف اگر پایین تر بازگشایی آن را انکار کند. قبل از اضافه کردن کسی به لیست یک باند سرپرست را بیش از هر دستگیری و یا استناد به فرد دریافت شده و اطمینان حاصل شود که اطلاعات در این زمینه مصاحبه کارت سازگار با افسر بدن فرسوده دوربین. سپس یک باند تاثیر تیم ستوان انجام خواهد شد یکی دیگر از بررسی.

تینا پدیللا مدیر برنامه از طریق شکستن موانع به موفقیت که در خدمت جوانان در خطر در لس آنجلس گفت: او را دریافت حدود 10 سوال از ژانویه از خانواده هایی که نگران هستند که آنها و یا فرزند خود را می تواند در پایگاه داده چرا که آنها زندگی می کنند در محله های با باند فعالیت است. در حالی که پلیس لس آنجلس ایمیل افراد متوجه است که آنها خواهید بود وارد شده به پایگاه داده و خانواده ها نگران هستند که آنها ممکن است از دست رفته یک نامه.

پدر و مادر که می خواهند برای پیدا کردن اگر آنها و یا فرزند خود هستند در پایگاه داده اغلب نگران بودن ننگ برای دیده شدن و رفتن به یک ایستگاه, او گفت:. آنها نیز از ترس پیامدهای آوردن خود را به توجه اداره پلیس.

"آنها نمی خواهید برای رفتن از در و از LAPD اگر آنها در آن," او گفت:. "و اگر از آنها بپرسید پلیس لس آنجلس و آنها در آن آنها احساس آنها را دریافت کنید بر روی آن قرار داده چرا که آنها خواسته است."

حتی اگر یک فرد احساس می کند که باید در پایگاه داده, آنها اغلب بیش از حد دلسرد برای مبارزه با این گروه.

"این عدم اعتماد چرا که در ذهن خود پلیس لس آنجلس قرار داده و آنها را در این لیست چرا آنها را من خاموش ؟" او گفت:.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب