موضوع امنیت داده ها و ترجمه ماشيني

این یک پست که در اصل منتشر شد در SDL.COM به عنوان جهان بیشتر می شود دیجیتال و حجم ماموریت حیاتی جریان داده

توسط MINERALNEWS در 16 دی 1398
این یک پست که در اصل منتشر شد در SDL.COM

به عنوان جهان بیشتر می شود دیجیتال و حجم ماموریت حیاتی جریان داده ها همچنان به گسترش آن در حال تبدیل شدن به طور فزاینده مهم برای شرکت های جهانی برای انطباق سریع جهانی شدن و به طور فزاینده ای دیجیتال-برای اولین بار در جهان ما زندگی می کنند. به عنوان سازمان تغییر راه آنها ایجاد درآمد و ایجاد ارزش برای مشتریان خود جدید پذیرش خطرات در حال ظهور — ارائه یک چالش برای انطباق که باید فعالانه نظارت بر شناسایی ، ارزیابی و کاهش خطرات مانند آن گره خورده است و اساسا فن آوری های جدید و فرآیندهای. انتقال دیجیتال است رانده شده و فعال شده توسط داده و در نتیجه ارزش امنیت داده ها و حکومت نیز افزایش اهمیت و سازمانی تاثیر است. در WEF در داووس مدیران اجرائی باید شناسایی, امنیت و حفظ حریم خصوصی داده ها به عنوان دو تا از مهم ترین مسائل روز و حتی زمینه شکست با این مسائل به طور کلی تهدید به سازمانی, جامعه و دولت به طور کلی است.
 
در حالی که C-سطح مدیران درک نیاز به امنیت سایبر خود را به عنوان سازمان تحت دیجیتال تحول آنها نیست و اولویت آن را به اندازه کافی به گفته های اخیر شرکت Deloitte گزارش بر اساس یک نظرسنجی از 500 مدیران. گزارش "آینده سایبری بررسی 2019," نشان می دهد که وجود دارد این است که قطع ارتباط بین سازمانی آرمان برای "دیجیتال در همه جا" آینده و واقعی خود را cyber استقرار. کسانی که در نظر سنجی نظر انتقال دیجیتال به عنوان یکی از چالش برانگیز ترین جنبه های اینترنتی مدیریت ریسک و در عین حال نشان داد که کمتر از 10 درصد از سایبر بودجه اختصاص داده شده به این انتقال دیجیتال تلاش. این گزارش در ادامه می گویند که این بزرگتر سایبر آگاهی در مرکز انتقال دیجیتال. درک است که به عنوان تحول به عنوان سایبری خود را—و برای موفقیت در این عصر جدید سازمان باید در آغوش "سایبر در همه جا" واقعیت است.


امنیت سایبر ضعف و نقض داده ها آمار


این نگرانی در مورد امنیت سایبر توجیه کرد ؟ آن را قطعا به نظر می رسد تا زمانی که از نظر ما این حقایق:
  • یک نظرسنجی جهانی در سال 2018 توسط CyberEdge در سراسر 17 کشور و 20 صنایع یافت می شود که 78 درصد از پاسخ دهندگان در حال تجربه یک شبکه نقض.
  • این ISACA نظرسنجی از متخصصان امنیت سایبر اشاره می کند که آن را به طور فزاینده ای دشوار برای جذب و حفظ مشخصات فنی ماهر, امنیت حرفه ای. آنها همچنین دریافتند که 50% سایبری جوانب این باور است که بیشتر سازمان ها underreport cybercrime حتی اگر آنها نیاز به آن را گزارش و 60 درصد گفت: آنها انتظار می رود حداقل یک حمله در سال آینده.
  • Radware تخمین می زند که به طور متوسط امنیت سایبری در سال 2018 هزینه های سرمایه گذاری حدود 1.67 M. هزینه های می تواند به طور قابل توجهی بالاتر به عنوان مثال نقض در واکنش تخمین زده شده است در اطراف هزینه $250 - 300 میلیون دلار به دلیل نام تجاری آسیب از دست دادن بهره وری, کاهش, سود, سقوط قیمت سهام و دیگر منفی تاثیرات کسب و کار در پی نقض.
  • مبتنی بر ریسک امنیت گزارش می دهد که وجود دارد بیش از 6500 نقض داده است و بیش از 5 میلیارد دلار ثبت شد و در سال 2018 است. وضعیت بهتر نیست در سال 2019 و بیش از 4 میلیارد سوابق قرار گرفتند در شش ماه اول سال 2019.
  • یک IBM Security مطالعه نشان داد که تاثیر مالی از نقض داده در سازمان. با توجه به این مطالعه هزینه یک نقض داده ها افزایش یافته است 12% بیش از 5 سال گذشته و در حال حاضر هزینه های $3.92 میلیون به طور متوسط. میانگین هزینه یک نقض داده ها در ایالات متحده $8.19 میلیون نفر در سراسر جهان به طور متوسط.
به عنوان انتظار می رود با نرم به عنوان نقض نوع حملات منشاء خارج از سازمان نیز شایع ترین تهدید منبع. با این حال بد, خدمات, داده, دست زدن به اشتباهات و دیگر ناخواسته در معرض قرار گرفتن توسط افراد مجاز در معرض مراتب بیشتر پرونده از بازیگران مخرب قادر به سرقت.



امنیت اطلاعات و امنیت سایبر در حرفه های حقوقی


شخص ثالث شرکت خدمات حرفه ای اغلب یک هدف برای حملات مخرب به دلیل امکان دستیابی به ارزش اطلاعات بالا است. سوابق نشان می دهد که شرکت های حقوقی در روابط با شخص ثالث فروشندگان مکرر نقطه از قرار گرفتن در معرض نقض اینترنتی و تصادفی نشت. Law.com به دست آمده از یک لیست از بیش از 100 شرکت های حقوقی که تا به حال گزارش نقض داده و تخمین می زنند که حتی بیشتر در حال سقوط قربانی به این مشکل, اما به سادگی نمی گزارش آن را برای جلوگیری از ترساندن مشتریان و به حداقل رساندن پتانسیل آسیب های اعتباری.

Austin Berglas رئیس سابق FBI cyber شعبه در نیویورک و در حال حاضر جهانی سر از خدمات حرفه ای در حوزه امنیت سایبر شرکت BlueVoyant گفت: شرکت های حقوقی در حال بالا هدف میان هکرها به دلیل گسترده ارزش مشتری اطلاعات آنها دارای. هکرها درک که شرکت های حقوقی هستند "یک توقف فروشگاه" حساس و اختصاصی شرکت اطلاعات ادغام و جمع آوری داده های مرتبط و در حال ظهور مالکیت معنوی اطلاعات است.

به عنوان متولیان بسیار حساس اطلاعات شرکت های حقوقی در حال دعوت از اهداف هکرها.

کانون وکلای آمریکا گزارش داد در سال 2018 است که 23 درصد از شرکت تا به حال گزارش نقض در برخی از نقطه از 14 درصد در سال 2016. شش درصد از کسانی که نقض منجر به قرار گرفتن در معرض حساس مشتری داده است. اسناد قانونی را به تصویب از طریق بسیاری از دست به عنوان یک ماده البته reams اعم از اطلاعات حساس از طریق عبور دست از وکلا و مشاوران و سپس آنها را از طریق فرایند بررسی و امضا شده توسط, مشتریان, کارمندان, مخالفت با وکلا و قضات است. هنگامی که آنها در نهایت رسیدن به محل که در آن سوابق شما ذخیره می شود آنها اغلب سهوا در معرض دیگران—حتی شرکت خارجی—که نباید دسترسی به آنها را در همه.


یک Logicforce حقوقی صنعت نمره برای امنیت سایبر سلامت در میان شرکت های قانونی باید افزایش یافته و از 54 درصد در سال 2018 به 60 درصد در سال 2019 اما این است که هنوز هم کمتر از بسیاری از بخش های دیگر. به طور فزاینده مشتریان نیز درخواست ممیزی به اطمینان حاصل شود که شیوه های امنیتی در حال حاضر و قوی. اخیر آبا رسمی نظر آمده است: "در واقع داده ها تهدید امنیتی بالا است که اجرای قانون مقامات به طور منظم تقسیم نهادهای کسب و کار به دو دسته: کسانی که هک شده اند و کسانی که خواهد بود."
وکلا عدم امنیت سایبر با توجه به American Bar Association حقوقی تکنولوژی منابع مرکز آبا TechReport 2019. "عدم تلاش در امنیت تبدیل به یک علت عمده برای نگرانی در این حرفه است."

"بسیاری از شرکت های هک شده اند و مانند بسیاری از اشخاص هستند که هک آنها نمی دانند که برای برخی از زمان. گاهی اوقات آن ممکن است کشف شود برای یک دقیقه و یا ماه ها و حتی سال." وینسنت I. پلی, یک وکیل و همکاری نویسنده کتاب اخیر در امنیت سایبر برای ABA.

به عنوان حجم چند زبانه محتوا منفجر جدید, خطر ظهور: عمومی "رایگان" ترجمه ماشيني ارائه شده توسط بزرگ خدمات اینترنت شرکت های که به طور سیستماتیک برداشت و ذخیره اطلاعات است که از طریق این "رایگان" خدمات. با به طور قابل توجهی بالاتر حجم مرزی مشارکت جهانی شدن به طور کلی رشد در کسب و کار بین المللی, کارمند, استفاده از تن تبدیل به یک منبع جدید از نشت اطلاعات محرمانه.


عمومی ترجمه ماشيني استفاده و امنیت داده ها


در دوران مدرن آن است که تخمین زده است که در هر روز داده شده چندین تریلیون کلمات در حال اجرا را از طریق بسیاری از ترجمه ماشيني گزینه های در دسترس در سراسر اینترنت امروز. این حجم عظیمی از ترجمه انجام شده است تا حد زیادی توسط وب سایت متوسط مصرف کننده اما شواهد وجود دارد که بخش زیادی از این استفاده است ناشی از سازمانی که فوری جهانی, مشتری, همکاری, و نیازهای ارتباطی درگیر هستند. این اتفاق می افتد به دلیل در دسترس عموم ابزار اساسا اصطکاک و نیاز به کمی "خرید" از یک کاربر که درک نمی کند نشت اطلاعات مفاهیم. سریع میزان افزایش در جهانی شدن منجر به قابل توجه و رو به رشد حجم اطلاعات چند زبانه است که نیاز به ترجمه فورا به عنوان یک ماده در حال انجام عمل کسب و کار. این یک خطر قابل توجهی برای سرمایه گذاری های جهانی و یا حقوقی به عنوان این فیلم کوتاه اشاره می کند. مطالب منتقل شده به صورت ترجمه شده توسط کاربران است که به وضوح در معرض شرایط استفاده از موافقت نامه های که قرار MT ارائه دهنده فروشگاه, تغییر, تولید, توزیع و ایجاد آثار مشتق شده. حداقل این مطالب علوفه برای الگوریتم های یادگیری ماشین است که می تواند همچنین به طور بالقوه هک شود و یا افشای اطلاعات سهوا.

زیر را در نظر بگیرید:
  • در SDL اتصال 2019 کنفرانس به تازگی یک سخنران از عمده ما شرکت نیمه هادی توصیف استفاده از MT در شرکت خود را. هنگامی که این فعالیت بود و به دقت نظارت توسط آن مدیریت آنها دریافتند که به اندازه 3 تا 5 گیگابایت از محتوای سازمانی بود که قطع و جا به جا به MT پورتال برای ترجمه به صورت روزانه. بیشتر تحلیل محتوا نشان داد که مواد ارائه شده برای ترجمه شامل آینده برنامه های محصول, مشتری, مشکل مربوط به ارتباطات حساس HR مسائل دیگر محرمانه فرآیند کسب و کار محتوا.
  • در سپتامبر سال 2017, نروژی خبرگزاری NRK گزارش داده است که آنها در بر داشت که شده بود رایگان ترجمه شده در یک سایت به نام Translate.Com که شامل "اعلامیه از اخراج قصد دارد از نیروی کار کاهش و برون سپاری رمز عبور کد اطلاعات و قرارداد". این بود که در عین حال یکی دیگر از سایت های که ارائه رایگان ترجمه محفوظ است اما این حق را برای بررسی داده های ارسال شده "برای بهبود خدمات." پس از آن جستجوها توسط Slator کشف دیگر بسیار حساس و اطلاعات شخصی و شرکت های بزرگ محتوا.
  • گزارش های اخیر از استرالیا سیاست راهبردی موسسه (ASPI) باعث می شود برخی از ادعاها در مورد چگونه چین با استفاده از شرکت های دولتی که ارائه ترجمه ماشيني خدمات برای جمع آوری داده های کاربران در خارج از چین است. نویسنده سامانتا هافمن معتقد است که با ارزش ترین ابزار در چین اطلاعات-مجموعه کمپین فن آوری که کاربران درگیر با خود بهره مند شوند; ماشین آلات خدمات ترجمه عنوان یک مثال ، این است که از طریق یک شرکت به نام GTCOM که هافمن گفت توصیف خود را به عنوان یک "cross-language داده های بزرگ" کسب و کار ارائه می دهد سخت افزار و نرم افزار ترجمه ابزار جمع آوری داده ها — تعداد زیادی از اطلاعات. او تخمین زده است که GTCOM که با این نسخهها کار با هر دو شرکت های بزرگ و دولت های مشتریان دستگیره معادل تا پنج تریلیون کلمات از متن ساده در هر روز در سراسر 65 زبان و در بیش از 200 کشور جهان است. GTCOM است یک شرکت تابعه از شرکت های دولتی که مرکز گروه تبلیغات به طور مستقیم نظارت و در نتیجه جمع آوری داده ها است که به فرض به یک فعال و فرایند مداوم است.
پس از در نظر گرفتن یک نگاهی از نزدیک در بازار سرمایه گذاری نیاز دارد و واقعیت های جاری از ترجمه ماشيني استفاده از ما می توانید خلاصه وضعیت به شرح زیر است:
  • وجود دارد یک نیاز رو به رشد برای همیشه در دسترس و امن سرمایه گذاری MT راه حل برای حمایت از دیجیتالی محور جهانی شدن که ما می بینیم اتفاق می افتد در بسیاری از صنایع امروز. در صورت عدم وجود داشتن چنین secure راه حل در دسترس است, ما می توانیم انتظار داشته باشیم که وجود خواهد داشت مقدار قابل توجهی از "سرکش" استفاده از MT پورتال با حاصل نشت اطلاعات محرمانه خطرات.
  • خطرات استفاده از MT پورتال در حال حاضر شروع به درک. خطر است که نه فقط مربوط به ناخواسته نشت اطلاعات است اما همچنین ارتباط تنگاتنگی با داده های مختلف امنیتی و خطرات حفظ حریم خصوصی ارائه شده توسط ارائه محتوای محرمانه به اطلاعات گرفتن ماشین یادگیری زیرساخت است که زمینه ساز این "رایگان" MT پورتال. وجود دارد یک لیست در حال رشد از شرکت های ایالات متحده در حال حاضر در معرض GDPR-مربوط نظارتی اتحادیه اروپا اقدامات از جمله Amazon, Apple, Facebook, Google, Netflix و Spotify و توییتر. کارشناسان اعلام کرده اند که شرکت های چینی به احتمال زیاد موج بعدی نظارتی اجرای متخلفان' لیست است که انتظار می رود به رشد است.
  • اجرایی و تمرکز بر انتقال دیجیتال است که به احتمال زیاد به رانندگی بیشتر توجه به همزمان cybersecurity پیامدهای hyper-دیجیتالی. اطلاعات حکومت است که به احتمال زیاد برای تبدیل شدن به خیلی بیشتر از یک ماموریت حیاتی تابع به عنوان رد پای دیجیتال از شرکت های مدرن رشد می کند و می شود بسیار بیشتر استراتژیک است.

بازار قانونی مورد نیاز: یک پایان به پایان راه حل


در نتیجه ما می بینیم امروز داشتن زبان-ترجمه-در-مقیاس قابلیت های تبدیل شده اند ضروری برای مدرن جهانی سازمانی است. نیاز به ترجمه می تواند طیف وسیعی از ترجمه سریع از میلیون ها نفر از اسناد و مدارک در یک eDiscovery یا پذیرش سناریو به بسیار دقیق و تخصصی ترجمه بحرانی قرارداد و دادگاه آماده اسناد و مدارک به یک همکار, همکاری با همکاران از یک خارجی پاسگاه. ارتباطات روزانه در مسائل جهانی به طور فزاینده ای چند زبانه. با توجه به حجم و تنوع و سرعت از اطلاعات است که نیاز به ترجمه حرفه ای ها قانونی باید در نظر ترجمه راه حل است که شامل دو فن آوری و خدمات انسانی. الزامات مورد نیاز می تواند تا حد زیادی متفاوت است و می تواند نیاز های مختلف و ترکیبی از انسان و ماشین, همکاری, که شامل برخی یا همه از این ترجمه های مختلف مدل های تولید:
  • MT-فقط برای حجم بالا مانند در eDiscovery و ارتباطات روزانه
  • MT + بشر اصطلاحات بهینه سازی
  • MT + پست-ویرایش
  • تخصصی انسانی متخصص ترجمه


SDL ترجمه ماشيني: طراحی شده برای شرکت


SDL یک رهبر در توسعه امن, خصوصی, scalable شرکت آماده MT فن آوری است که می تواند مستقر در قضیه و یا در یک ابر خصوصی و همچنین فراهم مرتبط کارشناس خدمات برای اطمینان از مطلوب متناسب با استقرار. SDL را ان تکنولوژی تیم نیمکت عمیق تر از هر دیگر در صنعت ترجمه و شرکت تکنولوژی MT استفاده می شود توسط بزرگترین شرکت های جهانی در جهان و همچنین بسیاری از سازمان های دولتی و متمرکز بر امنیت ملی و جمع آوری اطلاعات فعالیت ها. از ابتدا SDL متمرکز بر توسعه سازمانی-دوستانه است که شامل قابلیت های زیر است:
  • تضمین امنیت اطلاعات و حریم خصوصی
  • استقرار انعطاف پذیر گزینه های است که عبارتند از: در فرض ابر و یا ترکیبی از هر دو به عنوان دیکته استفاده نیاز
  • طیف گسترده ای از سازگاری و قابلیت های سفارشی سازی به طوری که MT سیستم را می توان بهینه سازی شده برای هر مشتری
  • یکپارچه سازی اولیه با شرکت زیرساخت فناوری اطلاعات و نرم افزار به عنوان مثال دفتر ترجمه مدیریت سیستم های نسبیت و دیگر سیستم عامل های eDiscovery
  • Rest API است که اجازه می دهد تا اتصال به هر گونه سیستم های اختصاصی که ممکن است شما را استخدام کنند.
  • طیف گسترده ای از متخصص مشاوره خدمات هر دو در تکنولوژی MT ابعاد و مسائل زبانی
  • محکم یکپارچه با حرفه ای بشر خدمات ترجمه برای رسیدگی به end-to-end ترجمه مورد نیاز است.

SDL ترجمه قابلیت های محدوده از دست زدن به بزرگ eDiscovery دادخواهی پروژه های مرتبط با استفاده از MT پیشرفته با کارشناس توسعه مشتری خاص واژه نامه و واژه های جستجو به منظور بهبود توانایی شناسایی اسناد و مدارک مربوطه به متخصص و کارشناس بشر خدمات ترجمه به صورت انتقادی محتوا. SDL امن ترجمه زنجیره تامین فراهم می کند راه حل an enterprise-class, فروشنده, اگنوستیک, امن ترجمه پلت فرم است که اجازه می دهد تا شما را به ترکیب پیروی از مقررات و ترجمه بهترین عمل است. SDL دارای پیچیده ترین و جامع end-to-end ترجمه راه حل قابلیت در صنعت امروز طراحی شده توسط بیش از 1400 خانه مترجمان همکاری نزدیک با زبانی هوش مصنوعی فن آوری را قادر می سازد از ابزار و فن آوری است.

ترجمه مقاله

tinyurlrebrandlybitly
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن