The howling: آمریکایی ها اجازه دهید آن را از اعماق همه گیر

دنور - آن شروع می شود با چند نفر اجازه سست با برخی آزمایشی yelps. سپس همسایگان ظهور از خانه های خود و پیوستن ب

توسط MINERALNEWS در 22 فروردین 1399

دنور - آن شروع می شود با چند نفر اجازه سست با برخی آزمایشی yelps. سپس همسایگان ظهور از خانه های خود و پیوستن به تشکیل یک roiling کر زوزه و فریاد می زند که سوراخ گرگ و میش به پایان یکی دیگر از روز خسته کننده مجبور انزوا.

از کالیفرنیا به ایالت کلرادو به گرجستان و نیویورک آمریکایی ها در حال بدست گرفتن یک لحظه هر شب در 8 p. m. به زوزه در سرعت پخش مراسم که تبدیل به یک غم انگیز پاسخ از جامعه قطع از یک دیگر coronavirus بیماری همه گیر.

آنها فریاد زدن برای تشکر از ملت مراقبت های بهداشتی کارگران و اولین پاسخ خود را فارغ از خود فداکاری های بسیاری مانند, بالکن, کف زدن و آواز خواندن در ایتالیا و اسپانیا. دیگران آن را انجام دهید برای کاهش درد و انزوا و سرخوردگی. برخی دلایل دیگر از جمله برای نشان دادن حمایت برای بی خانمان ها.

در کلرادو رژیم صهیونیستی است. Jared پلیس است تشویق ساکنان به شرکت. کودکانی که از دست همکلاسی های خود و حیاط خلوت سگ عضویت در خود yowls مربوط توسط گاه به گاه آتش بازی شاخ باد و زنگ.

"چیزی وجود دارد بسیار غربی در مورد زوزه که طنین در کلرادو. تماس-و-پاسخ جنبه ای از آن است. بسیاری از افراد سعی کنید آن را و عشق را به شنیدن فریاد زدن در بازگشت گفت:" برایس Maiurro یک شاعر قصه گو و فعال که با این نسخهها کار در ملی یهودی سلامت.

شبانه فریاد زدن است اولیه تاکید می کند که یک لحظه نقطه روشن هر شب با اعلام جمعی: ما باید پیروز شویم گفت: دکتر اسکات Cypers مدیر استرس و اضطراب در برنامههای هلن و Arthur E. Johnson افسردگی مرکز در دانشگاه کلرادو Anschutz پزشکی پردیس. این یک راه را به برخی از کنترل است که این بیماری همه گیر -- مجبور انزوای اجتماعی است و همه را مجبور به تسلیم Cypers گفت.

"ویروس" تاثیر بسیار برای هر کس متفاوت است و این یک راه برای گفتن " این بمکد,' دریافت و آن را در با صدای بلند راه" Cypers گفت. "فقط قادر به جیغ و فریاد و اجازه مقید کردن غم و اندوه و از دست دادن مهم است. بچه های کوچک از سوی دیگر واقعا با بهره گیری از این."

Maiurro و شریک زندگی خود را, Shelsea اوچوا خیابان فعال و هنرمند تشکیل Facebook, گروه برو بیرون و فریاد زدن در 8 p. m. این گروه نزدیک به نیم میلیون نفر از تمام 50 ایالت آمریکا و 99 کشور از آنها ایجاد آن را به عنوان کلرادو پناهگاه در محل سفارش به اثر رفت در ماه گذشته.

"ما می خواستیم به انجام این عمدتا به دلیل مردم احساس جدا شده در حال حاضر گفت:" اوچوا, 33, که با این نسخهها کار در دنور موزه طبیعت و علم است. "من فکر می کنم آن را در چیزی دیگر مورد نیاز است."

چرا زوزه?

در کالیفرنیا دوستان و خانواده از Ochoa خواهد فریاد زدن در غروب آفتاب; در برزیل جایی که او زندگی می کردند به تازگی ساکنان خواهد تشویق در غروب آفتاب. Maiurro که همچنین با این نسخهها کار در ملی یهودی بهداشت و شاعران همکار خواهد howl at the moon در پشت کوچه خوانش شعر در بولدر.

"وجود دارد هیچ راه اشتباه به آن را انجام دهد" گفت: اوچوا. "مردم می توانند با عضویت در هر نوع معنی آنها می خواهند به آن است."

این زن و شوهر نشان می دهد تم های مختلف برای شب زوزه مانند اخیر "بعد از من از دست شما."

کارکنان مراقبت های بهداشتی در حال سپاسگزار برای حمایت و شبانه لحظه رهایی از استرس کار خود را.

Jerrod میلتون ارائه دهنده و معاون ارشد رئیس جمهور از عملیات در بیمارستان کودکان ایالت کلرادو باعث می شود آن را یک نقطه به خارج در 8 p. m. هر شب.

"این نه تنها الهام بخش من با حس همبستگی و قدردانی اما من به خنده کمی هر روز" میلتون گفت. "من نمی تواند بگوید تفاوت بین زوزه که از انسان دیگر و کسانی که به طور غریزی در آینده در کنار ما از سگ محله اصحاب."

در مرکز شهر لس آنجلس, هزاران نفر از مردم, فریاد زدن, جیغ, تشویق, تحسین و چراغ فلش از آپارتمان خود را از بالکن ها و پنجره با تشکر در بخش های بزرگ به Patti برمن رئيس جمهور از مرکز شهر لس آنجلس شورای محله که ترویج آیین تصور توسط شورای ارتباطات مدیر مارکوس Lovingood.

"من هرگز بر این باور آن را مانند این زمینه گفت:" برمن که در 70s به ماندن در داخل آپارتمان خود در احترام به نگرانی های بهداشتی از خانواده اش.

برمن نگرانی برای بی خانمان ها در LA Skid Row با تلاش خانواده متعلق به کسب و کارهای کوچک مردم او را به ملاقات و کمک چهره به چهره در 15 سال در شورای.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

"این مردم هستند من ذینفعان و کار من — و این جایی است که فریاد زدن در می آید — این است که اجازه دهید آنها را می دانیم که ما در میانهی شب ناپدید شد. برای حفظ تماس با انسان," او گفت:.

سازمان دهندگان می گویند بازسازی و نگهداری است که از طریق تماس با چنین سختی خواهد بود یک دستاورد به نگاه پس از زمانی که بحران در نهایت عبور می کند.

"زمانی که مردم با نگاه کردن به این و با بسیاری از داستان غم انگیز امیدوارم آنها نیز به یاد داشته باشید این به عنوان یکی از چیزهای خوب" اوچوا گفت.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن