آتش, ویروس, خشونت: استرالیا و درس از حوادث طبیعی

بزرگنمایی این تصویر در سال 2009 استرالیا deadliest bushfires ثبت نابود Kinglake یک شهر بیش از یک ساع

توسط MINERALNEWS در 17 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

در سال 2009 استرالیا deadliest bushfires ثبت نابود Kinglake یک شهر بیش از یک ساعت رانندگی در شمال شرقی ملبورن. فاجعه تا به حال در دراز مدت اثرات در خانواده است. مردیت ریزو/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مردیت ریزو/NPR

مقامات محلی و کارشناسان بهداشت عمومی هشدار می دهند که خشونت خانگی است خونتان در استرالیا به عنوان کشور معاملات با پیامدهای فاجعه بار آتش سوزی زوج با جهانی همه گیر.

آتش سوزی کشته شدن 35 نفر و تخریب نزدیک به 2000 خانه در قسمت جنوب شرقی این کشور در سال 2019 و اوایل سال 2020 ترک هزاران نفر از مردم استرالیا علیه و هنوز در خانه های موقت به عنوان coronavirus بیماری همه گیر از طریق آن گسترده مستندات بیماری اقتصادی و درد.

"مردم در برخورد با تغییر درآمد, تغییر محل اقامت فروپاشی رابطه به دلیل فشار از آنچه در جریان است — به طور بالقوه قرار گرفتن در معرض خشونت" هشدار داد لیزا گیبس بهداشت عمومی محقق که منجر جامعه پذیری پژوهشی در مرکز مدیریت بحران و ایمنی عمومی در دانشگاه ملبورن در طول های اخیر قبل از شهادت سلطنتی استرالیا کمیسیون جلسات در مورد آتش سوزی. "همه این عوامل تضعیف مردم ظرفیت برای مقابله با آنچه اتفاق می افتد."

استرالیا نگرانی ها در مورد افزایش خشونت در خانواده ها پس از یک فاجعه طبیعی کشش و برگشت به تحقیقات انجام شده در استرالیا مرگبارترین آتش رویداد: 2009, سیاه, شنبه blazes.

مطالعات در بر داشت blazes بودند همراه با افزایش در خانواده خشونت در بدترین جوامع آسیب دیده. در یک گزارش درصد از زنان به شدت سوخته مناطق که گفت: آنها با تجربه خشونت فیزیکی بود و هفت بار است که زنان در مناطق بود که فقط در حد متوسط و یا حداقل تحت تاثیر آتش سوزی. تحقیقات در آمریکا نشان داده است یک اتصال مشابه بین طوفان و فردی خشونت است. پس از هر دو نوع از بلایای طبیعی از دست دادن درآمد یکی از عوامل مرتبط با افزایش خشونت است.

در حال بارگذاری...

که یک نگرانی خاص در حال حاضر به عنوان COVID-19 همه گیر سویه های اجتماعی و خانواده منابع و نیروهای خانواده به ماندن در خانه هم بیشتر از آنها معمولا.

مقامات در ایالت نیو ساوت ولز می گویند خشونت خانگی گزارش افزایش یافته است 30 ٪ یا بیشتر در برخی از نقاط سیدنی در طول coronavirus بحران است. در ایالات متحده گزارش خشونت خانگی را نیز به ضرب گلوله در بسیاری از مکان ها.

"این آمار نگران کننده است اما نه غیر منتظره" گفت: Delia داناون موقت رهبر سازمان خشونت NSW در بیانیه ای در مورد استرالیا اطلاعات اوایل این ماه. "این است که به طور گسترده ای درک از تحقیقات جهانی است که رویدادهای مهم از جمله بهداشت و درمان بیماری های همه گیر بلایای طبیعی و رکود غم انگیز منجر به افزایش داخلی و خشونت در خانواده."

در عین حال در هر دو ایالات متحده آمریکا و استرالیا, آن است که هنوز هم دشوار است برای بسیاری از مردم به صحبت علنی در مورد خشونت در خانه به خصوص در طول و پس از یک فاجعه است.

بزرگنمایی این تصویر

"فاجعه به ارمغان می آورد مطلق بهترین و بدترین مطلق در همه, می گوید:" آتش بازمانده Jodie Thorneycroft. داده های اولیه از استرالیا نشان می دهد یک چشم انداز مثبت در گزارش های خشونت خانوادگی مرتبط با فشار از آتش سوزی اخیر و در جریان همه گیر. مردیت ریزو/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مردیت ریزو/NPR

"صحبت کردن در مورد خشونت در خانواده پس از فاجعه است نه خوش آمدید چیزی که می گوید:" دبرا پارکینسون یک سلامت زنان پژوهشگر در دانشگاه موناش در ملبورن که بررسی خشونت خانوادگی در شهرها بودند که به شدت سوخته در سال 2009. "ما تا به حال بسیاری از پوش بک حتی از تروما مشاوران و از اعضای جامعه گفت:" چه کسی شما را به این جامعه دچار آسیب های روانی و بحث در مورد خشونت خانوادگی? شما در حال اضافه کردن به فشار.' "

پارکینسون می گوید چنین نگرانی های نابجا هستند. "استدلال من است که شما را نادیده بگیرد [خشونت خانوادگی پس از حوادث] آن را خوب است برای هر کسی," او می گوید. "این خوب نیست برای زنان و کودکان. و آن را قطعا خوب نیست برای مردان هم."

در مصاحبه با NPR انجام شده در اوایل سال جاری بازماندگان از استرالیا 2009 آتش سوزی اکو که احساسات. بیش از یک دهه بعد آنها هنوز هم احساس اثرات و هشدار می دهند که جوامع است که اجتناب از صحبت کردن در مورد پست-فاجعه خشونت خانوادگی انجام این کار در خطر است.

یک 'بسیار وحشتناک شب'

Jodie Thorneycroft بیدار on Feb. 7, 2009 با یک احساس بد در گودال از معده. Thorneycroft زندگی کرده بود در آتش مستعد کوهپایه و کوهستان در شمال ملبورن کل زندگی خود را. او می دانست چه آتش آب و هوا احساس — داغ مه آلود و باد می وزد. ظهر آن را در حال حاضر بیش از 100 درجه فارنهایت با توفانی باد.

"من فقط می دانستم که چیزی اشتباه بود آن روز" او می گوید. "شما فقط می تواند آن را احساس کنید."

بنابراین زمانی که او شنیده ام که آتش را شکسته بود در نزدیکی شهر Kinglake او راند از سر کار به او بگویید که او می خواست به تخلیه. "من گفتم:" من هستم. من دارم می روم کوه. من احساس درست نیست.' "او به یاد می آورد. "و او فقط به من نگاه کرد و گفت:" من در مورد آن نگران نباشید. اگر یک آتش سوزی وجود دارد من به شما صرفه جویی در خانه.' "

او در سمت چپ. او در آنجا ماند. آتش نزدیکتر.

چند ساعت بعد او به نام او از کوره در رفته. "او با جیغ و فریاد گفت:" من بر روی پشت بام. من گیر کرده است. من نمی توانم به پایین. من نمی می توانید ببینید. من میخوام بمیرم. همه چیز را به آتش کشیدند. آن باران آتش است.' "

"خب آره" Thorneycroft می گوید. "این خیلی وحشتناک شب."

Thorneycroft شوهر جان سالم به در برد آیا به عنوان صفحه اصلی خود. اما همه همسایگان خود را از دست داده و خانه های خود را و برخی از آنها درگذشت و در شعله های آتش.

"ما نگه داشته بودن گفت که چگونه خوش شانس ما بود که ما هنوز هم به حال خانه," او می گوید. "و من قصد دارم 'آره من واقعا سپاسگزار برای آن است. اما ناگهان همه چیز را رفته است.' "بسیاری از این شهر کسب و کار نابود شدند. مدارس بسته شدند. ریتم زندگی روزمره کاملا مختل در شهر است.

بزرگنمایی این تصویر

مایل به یک مکان امن برای اتصال Jodie Thorneycroft و همسایگان خود آغاز یک جامعه سالن ناهار خوری برای ساکنان برای به اشتراک گذاشتن وعده های غذایی و گفتگو. "بسیاری از ما پشت سر هم به اشک," او به یاد می آورد اما همیشه وجود دارد "کمی طنز است که همراه با آن رفت." او بعد از سازماندهی یک ساحل دور شو برای بیش از 400 نفر از زنان با شکلات-ساخت کلاس های ماساژ و کارگاه های آموزشی در مورد PTSD و خشونت است. مردیت ریزو/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مردیت ریزو/NPR

"این بود وهم آور" Thorneycroft می گوید. و عدم عادی تحت تاثیر هر کس — حتی کسانی که تا به حال از دست داده است خانه و یا عزیزان در آتش سوزی. "این دشوار است برای قرار دادن به کلمات مگر اینکه شما زندگی می کردند از طریق آن. خانه خود را خانواده خود را. خود را و جامعه خود را از خانواده و این که خود را جای امن. و سپس ناگهان آن را رفته است. آن را واقعا سخت به زمین خود را دوباره."

خشم 'پشت سر هم'

در هفته ها و ماه های پس از آتش Thorneycroft و دیگران در منطقه است که تا به حال سوخته شروع به دیدن و شنیدن در مورد هشدار دهنده رفتاری در جامعه خود را. "وجود دارد بسیاری از نگرانی در مورد مردان بیان نمی کند که چگونه آنها احساس شد و چگونه آنها در برخورد با, بازیابی," او می گوید. "بسیاری از مردم در زمان مخدر [یا] الکل. ریسک در نظر گرفتن رفتار است."

بسیاری از مطالعات مستند چگونه الکل و سوء مصرف مواد مخدر مرتبط با همسرآزاری. مشکلات مالی و از دست دادن شغل نیز مربوط به خشونت خانوادگی که هر دو به احتمال زیاد پس از آتش سوزی بزرگ و یا در طول یک بحران اقتصادی.

"آن من قصد دارم برای گفتن, 'normal' " به شنیدن در مورد خشونت خانگی در این ماه پس از 2009 فروغ می گوید Thorneycroft. "شما می دانید منظورم چیست ؟ آن را فقط ... طبیعی است."

کسانی که جان سالم به در برد آتش سوزی می گویند که آنها متوجه یک روند مشابه است.

یکی دیگر از دیرین ساکنان شهر Kinglake, Daryl تیلور, به یاد می آورد که خشونت خانوادگی شد تا مشترک پس از سال 2009 آتش سوزی که تقریبا همه می دانستند کسی که تحت تاثیر قرار گرفت.

بزرگنمایی این تصویر

(سمت چپ) Lyn گونتر به یاد می آورد که پس از سال 2009 آتش آن را دشوار برای برخی از افراد در جامعه به اعتراف به آنها احساس ضعف. اما او می گوید: "این یک ضعف است. این در واقع یک قدرت به رسمیت شناخته و آن را تصدیق و بحث در مورد آن و انجام کاری درباره آن." Daryl تیلور و همسایگان خود نگه داشته تماشای بیش از خانه ها در این محله بودند که از بسیاری از نگرانی. مردیت ریزو/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مردیت ریزو/NPR

"من متوجه شدم بیشتر خشونت پس از آتش سوزی می گوید:" Andrew Wilson-عنان داوطلب آتش نشان است که مستقر شد برای کمک به مبارزه با آتش سوزی و همچنین به کمک یکی از مهمترین آسیب دیده شهر ماریس ویل با آن طرح بازیابی. "آن را حس می کند. مردم در این سانحه شرایط این تحت فشار شرایط, و من فکر می کنم آن را تشدید بسیاری از رفتارهای بودند که شاید در حال حاضر وجود دارد. من تو را دیدم بسیاری از مردم در حال مبارزه با احساسات خود را."

Lyn گونتر که به نمایندگی از بدترین منطقه آسیب دیده بود در منطقه ای شورای سیاسی در زمان و می گوید او نگران طغیان عاطفی او را دیدم از مردان است. "[احساسات] کردم بطری و سپس خشم و پشت سر هم. خشم" او به یاد می آورد.

در واقع گونتر می گوید: مردان در خانواده خود تلاش می کند با سوء و غیر قابل کنترل خشم پس از آتش سوزی. یک مرد در خانواده او موافقت کرد برای دیدن یک روانی, بهداشت حرفه ای پس از چند طغیان است که متوقف کوتاه از خشونت فیزیکی و اما در سمت چپ گونتر نگران امنیت خود را. او اصرار داشت او به دنبال کمک. مرد دیگری در خانواده او موفق به کنترل رفتار خود او می گوید و به پایان رسید تا گرفتن طلاق پس از آتش سوزی.

"وجود دارد مقدار زیادی از جدایی" گونتر می گوید. "بسیاری از جداسازی."

او را 'سخت-مرد نقش'

حتی امروز آن را سخت بدانید که چگونه گسترده خشونت خانوادگی بود پس از سال 2009 آتش سوزی از آنجا که دولت در ایالت ویکتوریا نیست شروع جمع آوری و گزارش پلیس اطلاعات اتهام خشونت خانگی تا سال 2010.

اما تحقیقات انجام شده پس از آتش سوزی تایید کرد که هر دو زنان و مردان متوجه یک چشم انداز مثبت در چنین خشونت برای سال پس از blazes شد. بیشتر به شدت جامعه سوزانده شد این داده ها نشان می دهد بیشتر پس از آن بروز خشونت خانگی.

به همین دلیل افزایش خشونت در خانواده رخ داده است, پارکینسون پژوهش — که بر اساس مصاحبه با نزدیک به 50 زنان و 40 مردانی که جان سالم به در برد آتش سوزی — ارائه دقیق ترین نگاه در چه عواملی ممکن است منجر به پرخاشگری است.

در مصاحبه های زنان توضیح داد که چگونه شوهران خود موفق به مقابله با احساس ناتوانی و از دست دادن هدف و مسئولیت و نا امیدی. پس از آن مطالعات منتشر شده ناشناس گزیده ای از مصاحبه.

"چه اتفاق افتاده است و پس از آتش سوزی است که به نظر می رسد هیچ کنترل بر احساسات خود" یک زن گفت. "جایی که او قادر به متوسط و یا حداقل به نوعی درک خود را به خشم و عصبانیت — وجود دارد برخی از زمینه در حال حاضر وجود دارد هیچ زمینه به خشم خود. آن را فقط به طور کامل تصادفی."

بزرگنمایی این تصویر

تجربه از دست دادن شغل و یا داشتن مشکلات مالی و یا داشتن استرس پس از سانحه اختلال می تواند همه افزایش احتمال کسی خواهد بود خشونت نسبت به اعضای خانواده, مطالعات نشان می دهد. برای کسانی که برای زنده ماندن یک فاجعه مانند یک آتش این مسائل اتفاق می افتد همه در یک بار. تنش جهانی و همه گیر تنها مشکل را تشدید کند. مردیت ریزو/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مردیت ریزو/NPR

"شوهر من می گوید:" من تقریبا مرده بود, بنابراین من باید قادر به انجام هر کاری که من می خواهم.' که من می توانم درک" یک زن دیگر گفت. "اما آن زمان من سال و ماه به کار کردن که من تقریبا مرده بود بیش از حد. ... او واقعا در آغوش کل " من می تواند مطلق خراش به همه و من می توانید دور با آن به دلیل من می گویند من از طریق آتش سوزی و من آسیب دیده اند."

"من می توانم از طریق به [من]" گفت: یکی دیگر از زن است. "او در او دشوار-مرد نقش. [آن را] به من در زمان یک سال برای دریافت از طریق."

مردان توصیف احساس ضعف با مسئولیت های خود. "من نمی توانستم بدون مردم درخواست من 'چرا شما آن را کردم ، چرا شما باغ خود را ثابت ؟ چرا شما خود را در خانه انجام نشده است ؟ چه میکنی با زندگی ؟ چرا شما به عقب رفته به کار می کند ؟ چرا شما ؟ "یکی از محققان گفت که.

دیگران توصیف احساس افسردگی یا اضطراب, اما همچنین نگران است که اگر آنها ابراز احساسات خود را به دوستان و یا همکاران آنها دیده می شود به عنوان ضعیف و ناپایدار است. به طوری که آنها را در خود حفظ احساسات خود را با عواقب فاجعه بار.

"او شکننده شخصیت قبل از, اما, او یک تخم مرغ کامل" یک زن گفت که از شریک زندگی خود را. "هر اتفاقی افتاد به او را از طریق آتش سوزی شکست او. در حالی که قوی تر پوسته ممکن است برگزار شد او را شکست و خود را قطب نمای اخلاقی نابود شد."

"آن را مانند او مرده است." "مثل من یک زن بیوه اما جسد است که هنوز هم در اینجا به ضرب و شتم من است."

"چگونه می تواند به شما خواندن این و فکر نمی کنم این مشکل است؟" پارکینسون می گوید.

بزرگنمایی این تصویر

دبرا پارکینسون می گوید که او مواجه می شوند پوش بک از اعضای جامعه که تیم او برای اولین بار شروع به صحبت کردن به زنان در مورد تجارب خود را با خشونت خانگی. "هنگامی که شما آن را نادیده بگیرد, شما می دانید, آن را خوب است برای هر کسی," او می گوید. "این خوب نیست برای زنان و کودکان. و آن را قطعا خوب نیست برای مردان است." مردیت ریزو/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مردیت ریزو/NPR

فاجعه است و هیچ بهانه ای

شواهدی وجود دارد که ارتباط بین خشونت خانوادگی و bushfires وارد آگاهی عمومی در استرالیا. در حالی که آتش سوزی هنوز سوزش در دسامبر 2019, نظرات در مورد این موضوع با سلامت زنان فعال موجب خفیف دیوانگی رسانه ها.

در دو ماه گذشته دبرا پارکینسون را پذیرفته است ده ها آموزش درخواست از صلیب سرخ مشاوران مقامات محلی و آتش نشانان که می خواهند به دانستن بیشتر در مورد چگونه آنها می تواند کمک به شناسایی و جلوگیری از خشونت خانوادگی.

بزرگنمایی این تصویر

پارکینسون و همکارانش توسعه کارت به دست به افراد درگیر در bushfire بازیابی برای کمک به گسترش آگاهی از خطرات برای خشونت خانوادگی پس از یک فاجعه است. مردیت ریزو/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مردیت ریزو/NPR

او و همکارانش نیز طراحی کارت پستال را به اندازه تقلب برگه های اجتماعی کارگران آتش نشانان و پلیس کشیش و کسانی که درگیر در کمک به جوامع بازیابی پس از bushfires. کارت گویند در بالا "فاجعه است هیچ بهانه ای برای خشونت خانوادگی" و یک اسکریپت برای نحوه پرسش و پاسخ اگر کسی در خطر است از جمله "آیا شما امن در خانه ؟" و "آنچه شما شرح داده ایم به من است و خشونت و این یک جنایت است." اطلاعات تماس خشونت خطوط تماس ویژه و دیگر منابع چاپ شده در کنار اسکریپت.

"آن را که سخت به آن را روشن است که '[خشونت] است به احتمال زیاد اتفاق می افتد. این مستند شده است که آن را به اتفاق می افتد به صورت برخی از خانواده ها و در اینجا آنچه شما باید انجام دهید "می گوید:" پارکینسون. "وجود دارد یک راه سازنده آن را اداره کند."

از سال گذشته 30,000 کارت شده بود توزیع شده در سراسر ایالت ویکتوریا استرالیا.

پارکینسون است با احتیاط خوش بینانه است که برای افزایش آگاهی در مورد خشونت در خانواده کمک خواهد کرد که آن را محدود آسیب این زمان در اطراف. "شاید آن بهتر خواهد بود," او می گوید. "من امیدوارم. تغییر کلیشه های جنسیتی و انتظارات ما برای مردان و زنان دشوار است. اما من امیدوار هستم. به دلیل وجود دارد هیچ بهانه ای برای خشونت است."

بزرگنمایی این تصویر

مرگبار bushfires می تواند اثرات طولانی مدت بر روابط بازماندگان. ملی در جلسات مورد اخیر آتش سوزی کارشناسان هشدار داده است که جلوگیری و مقابله با خشونت خانوادگی باید بخشی از کشور را بهبود برنامه است. مردیت ریزو/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مردیت ریزو/NPR


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن