اقتصاد در حال گرفتن آمار و پیش بینی های ترسناک

بزرگنمایی این تصویر پیش بینی می گویند دولت تهاجمی تلاش به سرعت گسترش coronavirus را آغاز کند بیشترین

توسط MINERALNEWS در 1 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

پیش بینی می گویند دولت تهاجمی تلاش به سرعت گسترش coronavirus را آغاز کند بیشترین رکود در اقتصاد آمریکا در ضبط. جان Minchillo/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جان Minchillo/AP

اقتصاد ایالات متحده هرگز آمار ترمز کاملا مانند قبل از این.

در حالی که این دوره از coronavirus همه گیر است غیر قابل پیش بینی, پیش بینی شروع به ایجاد برخی از حدس تحصیل در مورد چقدر بد آسیب خواهد بود. پیش بینی ها زیبا نیست:

  • اقتصاد آکسفورد انتظار دارد که اقتصاد ایالات متحده به کوچک در نرخ سالانه از 12 درصد در چند ماه آینده.
  • J. P. Morgan می بیند سه ماهه دوم انقباض 14%.
  • گلدمن ساکس هشدار از یک فک انداختن 24 درصد.

در مقابل در بدترین چهارم از رکود بزرگ در اواخر سال 2008 اقتصاد کاهش 8.4%.

اولین سیگنال ضعیف از آنچه پیش آمد پنج شنبه زمانی که وزارت کار ایالات متحده گزارش های تیز پرش در برای اولین بار ادعا می کند برای مزایای بیکاری. که مطمئن است به مراتب بیشتر در هفته آینده, زمانی که اثرات کامل از سفارشات برای آمریکایی ها در سراسر کشور به "سرپا ایستادن کردن" شروع به نشان می دهد تا در داده ها.

با رستوران ها و خرده فروشان و دیگر مکان های تجمع بسته شدن درهای خود را و یا تغییر به اسکلت عملیات صفوف بیکاران به راحتی می تواند به رشد 2 میلیون در یک هفته گفت: Ian Shepherdson از پانتئون اقتصاد کلان.

"اما حاشیه خطا در این نقطه است که عمیقا نامشخص و تعداد می تواند بسیار بالاتر," او اضافه شده است. Shepherdson انتظار دارد که اقتصاد ایالات متحده به کوچک در نرخ سالانه از 10 درصد در چند ماه آینده. که شروع به خوش بینانه به نظر می رسد.

J. P. Morgan اواسط محدوده پیش بینی از 14 درصد کاهش به مراتب بدتر از هر چیزی آمریکایی ها دیده می شود حداقل از سال 1930. (اطلاعات فصلنامه بازگشت تنها تا آنجا که در اواخر 1940s.)

"این خواهد بود که بدترین تنها در سه ماهه رکورد" گفت: J. P. Morgan رئیس ایالات متحده اقتصاددان مایکل Feroli.

هنوز Feroli پیش بینی نسبتا خوش بین در مورد چه مدت رکود خواهد انجامید. او انتظار دارد که فعالیت های اقتصادی به پایین در مارس و سپس بازیابی نسبتا به سرعت.

"به طور کلی آن را مانند در کشورهایی که تجربه [coronavirus] برای اولین بار آن هم از نوع زد و البته خود را در حدود سه ماه" Feroli گفت. "این فقط یک ناگهانی انجماد تا از فعالیت. در صورتی که انجماد تا unfreezes به عنوان ویروس می گذرد ما باید قادر به محدود کردن آسیب های اقتصادی."

پیش بینی نیز شمارش در کنگره به عمل به سرعت به تصویب یک بسته نجات اقتصادی به ارزش $1 تریلیون دلار یا بیشتر.

"محرک صرف این قدر است که نه تنها موجه اما ضروری" گفت: نانسی Vanden هوتن آکسفورد اقتصاد است. این شرکت پیش بینی 12 درصد انقباض در سه ماهه دوم.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت پیشنهاد کرده است با ارسال دو پرداخت 1000 $در هر یک به بسیاری از بزرگسالان همراه با پرداخت 500 دلار برای هر یک از کودکان است. جمهوری خواهان مجلس سنا باید پیش نویس یک لایحه با پرداخت تا 1200 $در هر فرد بالغ.

پرداخت چنین می تواند پر کردن برخی از سوراخ چپ در اقتصاد توسط دولت تهاجمی تلاش برای کنترل شیوع, در حالی که همچنین کمک به پا زدن شروع اقتصاد پست-ویروس" Vanden هوتن گفت.

J. P. Morgan به نظر می رسد برای بیکاری به اوج از 3.5% به 6.25% در اواسط سال. دردناک است که می توان آن را بهبود مشخص در طول رکود بزرگ هنگامی که نرخ بیکاری به 10 درصد. دیگر پیش بینی ببینید بیکاری صعود به عنوان بالا که 9 درصد.

J. P. Morgan انتظار سریع اقتصادی تک به تک لولا در دو فرض: ایالات متحده شیوع نمی کشیدن و یا عود بعد از آن در سال, و آمریکایی ها بازگشت به صرف به سرعت پس از قرنطینه سفارشات برداشته می شوند.

Feroli اذعان دارد که نه از آن تضمین شده است. "اضافه به عدم اطمینان از ویروس است که عدم اطمینان در مورد روانشناسی که در برابر ویروس" او گفت:.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lytny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن