روز پس از مرگ او بحث در آرایشگاه در L. A. بود در مورد کوبه و میراث او

الکساندر Toney تا به حال فقط راه می رفت به فروشگاه مواد غذایی با خانواده اش در روز یکشنبه هنگامی که او برای او

توسط MINERALNEWS در 8 بهمن 1398

الکساندر Toney تا به حال فقط راه می رفت به فروشگاه مواد غذایی با خانواده اش در روز یکشنبه هنگامی که او برای اولین بار شنیده شایعاتی که لس آنجلس لیکرز افسانه کوبه برایانت اند.

در جنوب L. A. آرایشگر آن را باور نمی گفت که او فکر TMZ گزارش نشده باشي... اما پس از بیشتر رسانه ها تایید کرد که نه تنها برایانت اما او 13 سال دختر قدیمی, Gianna و هفت نفر دیگر در درگیری های آتشین هلیکوپتر سقوط واقعیت تلخ غرق در.

به عنوان آنها راه می رفت پایین راهرو گرفتن مواد غذایی خود را, او گفت که او پیچیده اسلحه خود را در اطراف او چهار بچه ها محکم تر از حد معمول.

روز دوشنبه او را به کار در سیاه هالیوود Barbering Co. در نزدیکی کالیفرنیا جایی که او و رئیس خود را در حال آماده سازی برای حرکت به محل بزرگتر. در میان خود آنها در مورد صحبت برایانت, 41, میراث او و رد پای او در این شهر است. و با خود مشتریان بسیاری از آنها نیز مردان سیاه و سفید او انتظار برایانت خواهد بود به یک موضوع داغ در صندلی.

تبلیغات

"بسیاری از آنها احتمالا می خواهید من برای برش یک طراحی از چهره خود را در سر خود را" Toney گفت.

در سراسر کشور مردان سیاه غصه دار برایانت مرگ و جشن عمر خود را در راه های مختلف. بازیکنان NBA تغییر اعداد. طرفداران با اهدای تاج گل و گل در مرکز استیپلز. مربیان و پخش صدای ترک خورده به عنوان آنها مبارزه اشک در تلاش برای محدود برایانت تاثیر به soundbites.

اما لس آنجلس آرایشگران انتظار می رود به بازی بخش در فرایند درمان بیش از حد. مغازه های خود را که می تواند battlegrounds برای بحث گرم هستند به احتمال زیاد برای تبدیل شدن انجمن به بحث در مورد چگونه زندگی کردن را به برایانت ، آن است که مردم را مجبور به کار به تقلید Toney گفت.

"آیا او سعی می شود یا نه, او یک رهبر و مردم محترم است و او را به دنبال آن" گفت: Toney, 40. "به یک اندازه همه ما تنبلها. من شما را چیزی امروز و قبل از شما آن را می دانم من آن را برای یک سال است. با کوبه اگر او می خواست به انجام کاری او بود که رفتن به آن را انجام دهد پس از آن و وجود دارد. که چیزی است که شما توجه و نگاه کردن به."

تبلیغات

برایانت رقابتی است که به خوبی مستند شده است. اما پنج بار قهرمان نیست همیشه ستاره در لس آنجلس. ویلیام تیلور 72 مکرر مشتری در Tolliver آرایشگاه در فلورانس خیابان در جنوب لس آنجلس و به یاد می آورد چهار airballs برایانت heaved در اختتامیه دقیقه از یک بازی حذفی در سال 1997 او rookie سال است. که لحظه ای شرم آور می تواند فلج برایانت جوان حرفه ای. و در سال 2003 برایانت شد متهم تجاوز به عنف در یک مورد که بعد از آن کاهش یافته و پس از آن زن حاضر به شهادت دادن. برایانت حل و فصل یک متعاقب آن کت و شلوار مدنی و عذرخواهی کرد و بدون اعتراف به گناه.

تیلور گفت که او احساس برایانت به کار گرفته اببس و جریان بودن در لس آنجلس میکروسکوپ با بلوغ.

هنوز بسیاری از می تواند انجام داده اند که او گفت:.

"ما به تماشای رشد او را تا" تیلور گفت. "به عنوان سیاه و سفید مردان ما همیشه به طور مداوم مورد ضرب و شتم و ما همچنان به ضرب و شتم پایین. اما برای دیدن کوبه تبدیل به یک برنده با چشم خود ما از دور عالی بود. او مانند یک پسر به تصویب رسید به ما.

"او یک سنت? هیچ. اما کتاب مقدس می گوید: "همه گناه کرده اند و سقوط کوتاه از جلال خدا.'"

مغازه صاحب, Lawrence Tolliver, 75, گفت که او هرگز می پوشد کلاه در حالی که او را در محل کار. اما در روز برایانت پس از مرگ او با افتخار کلاه سیاه با لیکرز' بنفش و طلا آرم. به عنوان او کمرنگ تر نجیب زاده با او کلیپرز Tolliver گفت که او مانند به عنوان اگر "ما از دست رفته بخشی از L. A."

Tolliver گفت: او قدردانی برایانت بسکتبال دستاوردها از جمله قهرمانی, 18 All-Star game انتخاب و دو مدال طلای المپیک.

اما برایانت زندگی پس از بازنشستگی در سال 2016 شد فقط به عنوان اگر نه بیشتر, تاثیرگذار, Tolliver گفت. شاهد سرمایه گذاری او را به خانواده اش ساخته شده او افتخار, آرایشگر, گفت:. او همچنین دوست داشتم که چگونه برایانت گذشت دانش خود را به ستارگان جوان تر از جمله له برون جیمز و دواین وید. تعهد خود را به تعالی و دادگاه با الهام از او Tolliver گفت.

تبلیغات

"ما در حال مسن, بنابراین ما می تواند همه چیز را درک او را از طریق انجام یک بافت تاریخی" گفت: Tolliver شده است که برش مو برای بیش از 50 سال است. "اما آن را نمی سپیده دم بر من تا به حال چقدر این نسل واقعا دوست داشتم و بت او است."

LeVar raptor adapter یک آرایشگر در بازیکن سالن خاموش ملروز خیابان گفت: کسب و کار شده بود آهسته برای یک بعد از ظهر دوشنبه اما جو بود و هنوز هم غم انگیز. مشتریان نمی خواهید به صحبت در مورد برایانت از مرگ گفت این بود بیش از حد به زودی. او بیش از حد کردم احساسی فکر کردن در مورد آن, او گفت:.

"من یک دختر پس از آن خرد کردن برای دیدن این تصاویر را از او و Gianna," raptor adapter, 40, گفت:. "در برخی از نقطه در زندگی آن کمتر می شود در مورد شما و بیشتر در مورد مردم در اطراف شما. او در حال تبدیل شدن بیشتر از یک مرد خانواده قرار داده و انرژی زیادی را به نزدیک شدن با آنها. من فکر می کنم که در آن غم و اندوه می آید."

اما زمانی که مردم آماده هستند به بحث raptor adapter فکر می کند که آنها باید یک نگرش متفاوت. سوال قدیمی که بهتر بود — برایانت و جیمز یا مایکل جردن به ناچار هنوز هم می آیند تا در مکالمه. اما او فکر می کند مشتریان خود خواهد بود و آگاه.

"مردم می آیند در یک آرایشگاه و آنها احساس رایگان" raptor adapter گفت. "آنها به اینجا می آیند به خنده و ورزش همیشه یک بخشی از آن است. که بحث این است که همیشه سرگرم کننده است, اما آن را می شود سخت به انجام در حال حاضر است. آن را ممکن است به عنوان سرگرم کننده است."

Toney موافقت کرد و گفت: مردم خواهد شد "احتمالا بیشتر احترام است."

و هنگامی که مشتریان می آیند و او را آماده به این مذاکرات و یا هر گونه بحث و گفتگو در مورد برایانت در سرعت خود را.

"هر کس به دنبال این رقم به نگاه کردن به" Toney گفت. "او به رهبری با مثال و ما او را دوست داشتم برای آن است."



tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.dehec.sutny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن