'دانمارکی راه است و کار': نخست وزیر تذکرات تدریجی برای بازگشایی مارس

بزرگنمایی این تصویر مردم راه رفتن در فردریکسبرگ باغ در کپنهاگ در, مارس 28. فیلیپ Davali/Ritzau Scan

توسط MINERALNEWS در 12 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

مردم راه رفتن در فردریکسبرگ باغ در کپنهاگ در, مارس 28. فیلیپ Davali/Ritzau Scanpix/خبرگزاری گتی ایما پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
فیلیپ Davali/Ritzau Scanpix/خبرگزاری گتی ایما

دانمارک نخست وزیر Mette Frederiksen است ابراز خوشبینی محتاطانه که کشور قادر خواهد بود برای شروع تدریجی بازگشایی پس از عید پاک است. "دانمارک انجام کار است," او گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز دوشنبه.

در میان شیوع کروناویروس, دانمارک یکی از اولین کشورهای اروپایی به اعلام کامل بسته شدن مدارس دولتی و موسسات و به اعمال محدودیت های سفت و سخت در گردهمایی های اجتماعی. همچنین یکی از اولین سازمان ملل به بستن مرزهای خود که آن را در مارس 14.

همانطور که از دوشنبه, دانمارک به حال 2,555 دفاع تایید موارد COVID-19 عفونت و 77 مرگ و میر.

در حالی که تعداد بیماران در بخش مراقبت های ویژه همچنان به افزایش بیماری های عفونی متخصص Kåre Mølbak می گوید: "عفونت فشار" — متوسط تعداد از دیگران آلوده توسط هر فرد آلوده — در حال حاضر نیمی از آنچه در آن بود در اواسط ماه مارس.

"این بیماری همه گیر است که به هیچ وجه بیش از," او می گوید: "اما ما می توانید ببینید که آن را بیشتر تحت کنترل در بخش های دیگر اروپا. به طوری ... چه دانمارک انجام می شود متفاوت است ؟ از آنجا که ما می توانید ببینید که وجود دارد بسیاری از کشورهایی که به همین ترتیب عمل کرده ... اما هنوز هم مشکلات بزرگ است. من نظر حرفه ای این است که چه شده است موثر در دانمارک است که ما در عمل زود است."

Frederiksen همچنین اعتبارات تمایل دانمارکی متحد در پیروی از قوانین.

"تلاش های مشترک ما هستند کاملا حیاتی است," او گفت: در طول او به طور گسترده ای پخش کنفرانس مطبوعاتی.

در واقع دانمارک شده اند خیلی خوب در خود منزوی است که پزشکان با تجربه یک افت شدید در تماس است. آن را آرام به نقطه ای که از سر از دانمارک کالج پزشکان عمومی است که در حال حاضر یادآوری مردم با بیماری های دیگر از کروناویروس که آنها هنوز هم می تواند — و باید — به دنبال درمان.

در حالی که تاکید بر نیاز به یک "تدریجی" جنبش بازگشت به, کسب و کار, Frederiksen ارائه نمی دهد بسیاری از اطلاعات در مورد چگونه است که ممکن است نگاه کنید. او در اشاره به امکان مبهوت مدرسه و ساعت کار و ادامه محدودیت در تجمعات.

او همچنین در صحبت به طور مستقیم به دانمارک سالمندان گفت: آنها به احتمال زیاد نیاز به اقدامات احتیاطی را برای یک دوره طولانی تر از زمان.

"ما در حال درخواست از ضعیف ترین به قوی ترین در حال حاضر," او گفت:. "و این که دشوار است به درخواست است."

با وجود کلی خوش بینی از پیام Frederiksen اندرز دانمارکی را به کلمه خود را به عنوان یک تضمین تاکید بر نیاز به ادامه خویشتن داری.

"اگر ما می توانید ببینید که اعداد شروع به افزایش شدت, اگر ما می توانید ببینید که دانمارکی ها شروع به جمع آوری در داخل و خارج — نه برای حفظ فاصله خود را — پس از آن ما می توانیم باز دانمارک دوباره پس از عید پاک" او هشدار داد. "در واقع ما می توانیم در مقابل وضعیت که در آن ما باید برای تشدید قوانین و حتی بیشتر."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب