مشتری همیشه حق است. به جز زمانی که آنها نمی پوشیدن ماسک

بزرگنمایی این تصویر ماسک های مورد نیاز برای ورود به یک فروشگاه کفش در گلندیل کالیفرنیا. اکثر مردم به

توسط MINERALNEWS در 24 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

ماسک های مورد نیاز برای ورود به یک فروشگاه کفش در گلندیل کالیفرنیا. اکثر مردم به دنبال اجتماعی فاصله و دستورالعمل ها را به پوشیدن ماسک هنگامی که وارد فروشگاه های خرده فروشی و رستوران ها, اما برخی از مشتریان نمی منطبق هستند. دیوید McNew/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دیوید McNew/گتی ایماژ

آنها بخار و خشم و تقاضا حقوق خود است. گاهی اوقات آنها حتی خشونت آمیز.

در سن COVID-19, اکثر مردم عمل اجتماعی-فاصله دستورالعمل زمانی که آنها را به فروشگاه ها و رستوران ها قرار دادن ماسک و ایستاده 6 پا پشت مشتریان دیگر.

هنوز هم وجود دارد کابوس مشتریان — کسانی که حاضر به پیروی.

"من تا به حال بسیاری از جنگ است. من تا به حال بسیاری از پوش بک از مردم می گوید:" برندا تره صاحب منظقه رستوران در La Mesa, کالیفرنیا.

یک زن وارد تره فرنگی رستوران بدون ماسک کشیدن او تی شرت بیش از صورت خود را. تره به او گفت به ماسک و یا ترک.

"پس او را مانند" این مسخره است! شما تبعیض آمیز علیه من!' به من گفت من خواهد بود شنیدن از او وکیل است. و من گفت: "خوب است,' " لیک می گوید.

حوادث مانند آن هستند اما هر چیزی غیر معمول است. اینترنت پر ضبط درگیری های مربوط به مشتریان که دست انداختن اجتماعی-دورى قوانین. گاهی اوقات آنها اصرار بر ورود بدون پوشش صورت. بار دیگر یک مشتری می ایستد بیش از حد نزدیک به دیگری و مبارزه می شکند.

این درگیری می تواند به خصوص تند و زننده که درگیر الکل می گوید کلی DuFord ویلیامز موسس و مدیر عامل شریک لوح قانون ،

"من تا به حال مشتریانی که مجبور به تماس با پلیس چندین بار در سفارش به مشتری همراهی کردن محل و یا در زمان بازداشت" ویلیامز می گوید.

درگیری نماینده قانونی میدان مین برای کسب و کارهای کوچک او می افزاید. در حالی که اجتماعی-فاصله دستورالعمل های اعمال شده توسط دولت های ایالتی و محلی آن اغلب در سمت چپ به رستوران ها و فروشگاه ها برای به اجرا درآوردن آنها و اگر آنها نمی, آنها می توانند به صورت پرونده های حقوقی.

برای مثال اگر فروشگاه ها کمتر از سخت کوش در مورد اجرای قوانین و مبارزه با معافیت از بین مشتریان و صاحبان کسب و کار می تواند شکایت او اشاره می کند. آنها همچنین می توانند در صورت مناسب برای ایجاد نا امن محیط کار اگر یک کارمند پایین می آید با COVID-19 او می گوید:.

اغلب کارکنان که در خط مقدم در مجادلات با مشکل مشتریان.

پس COVID-19 آمد, Anthony هرناندز که با این نسخهها کار به عنوان یک قهوه در یک کافی شاپ در حومه شیکاگو تا به حال برای مقابله با بیش از سهم خود را از موهای قهوه خورها.

"گاهی اوقات آنها بگو: شما که خیلی بی احترامی است. شما به من گفتن من مجبور به پوشیدن ماسک من که من باید برای انجام این کار و این.' و آنها را تشدید به آن نقطه و شما فقط ایستاده وجود دارد با baristas, رفتن, 'چه کار کنم ؟ چکار کنم؟' "هرناندز می گوید.

او سخت تلاش می کند به صحبت مودبانه و با آرامش به مشتریان اما گاهی اوقات این درگیری کاملا زشت است. او و دیگر Latinx کارگران اغلب به صورت نژادی و قومی تهمت از عصبانی مشتریان او می گوید.

وقتی اتفاق می افتد که بیش از حد اغلب او absents موقت خود را با گفتن همکاران او نیاز به یک "فرار از دود."

"که در واقع کد گفت:" من نیاز به خارج شدن از فروشگاه به صورت کمی, بنابراین من می توانید استراحت و سرد خودم را قبل از من منفجر شود.' شما می دانید چرا که آن را می شود واقعا استرس زا در آن لحظات" هرناندز می گوید.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن